Lunch & Borrel Amersfoort

Jouw recensie over het restaurant Lunch & Borrel Amersfoort

Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Ontzettend aardig ontvangen.
Zelfs cake voor diegene die lactose en glutenvrij dieet had,ook de lunch goed,aanrader voor mensen met een gluten en lactosevrij dieet.
Vierde verjaardag moeder die 80 was geworden die dag,kregen van het huis allerlei lekkere zoetigheden bij de koffie,wij vonden het top.
Cat B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Eten lekker. Waardeloze bediening; veel te lange wachttijd. Bediende gaf geen excuses maar ging in verdediging. Ik zal er niet meer heen gaan.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Een prima lunch! Een kopje witlofsoep met ham, heerlijk van smaak. En twee minibroodjes. Eentje met coburgerham, brie en pijnboompitten. En eentje met ribeye, gebakken champignons en gemengde salade. Beide broodjes op zich goed van smaak, maar niet heel rijkelijk belegd. Verder erg vriendelijk personeel.
V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Plezierige ontvangst, vriendelijke bejegening door het personeel, kortom, lekker gegeten in een prettige sfeer. Voor herhaling vatbaar!
Rudy B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Leuke formule (mini broodjes, tosti's) , lekkere soep, broodjes en gebak (huisgemaakt), vlotte bediening en zeer betaalbaar. Voor een betaalbare en lekkere lunch in Amersfoort zeer aan te bevelen! Wij komen zeker vaker.
Brenda T.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Bediening was erg vriendelijk, broodjes waren top, duurde wel wat lang maar de kwaliteit was super dus het wachten waard. Concept ook erg leuk en veel vegetarische keuzes. Entourage prima, mag wel iets gezelliger worden qua aankleding (iets warmer bijvoorbeeld of wat meer groen in de vorm van planten?) Al met al een dikke voldoende en zeker een plek om nog eens terug te komen.
W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
heel leuk concept. je geeft op een briefje aan wat en hoeveel je graag wilt hebben van de kaart, en of menubord boven de bar. heerlijke hapjes, leuk personeel. heerlijke stoelen waar je lang in kunt zitten.
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Super leuk lunchplekje, lekkere minibroodjes en gastvrijheid zoals je hem niet vaak meer tegen komt. Mijn nieuwe go-to voor lunch, flexwerken kan trouwens ook perfect. 10/10!
Lizzy D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Super leuke, kleine en lokale lunchroom! I love minibroodjes, ik wil namelijk altijd heel veel verschillende smaakjes en dat kan hier perfect. Ook nog voor weinig geld, voor een volledige lunch, op het terras, inclusief een versgeperste jus, was ik maar 7 euro kwijt! Daar kan ik bij sommige andere terrasjes nog geneens één broodje van kopen. Ik ga nog veeeeel vaker.