LUNA eten & drinken

Raadhuisplein 19 6171 JB Stein Nederland Kaart
31-462080000

Over het restaurant LUNA eten & drinken

In het dorp Stein hoef je je geen zorgen te maken over lekker eten. Van ’s ochtends tot ’s avonds kun je terecht bij Luna eten & drinken. Begin je dag met een vers ontbijt. Thuis al ontbeten? Dan is een van de lunchcombi’s een welkome afleiding van je dagelijkse routine. ’s Avonds geniet je van een heerlijk diner. Er is veel keuze, ook voor kinderen! Of boek een high tea, high beer, high wine of fingerfood arrangement. Smullen!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant LUNA eten & drinken

Mändy L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Gezellig sfeer, goed verzorgt eten, leuk personeel. Drankjes warm of koud smaken ook lekker. Altijd voor herhaling vatbaar. ????
Vivian O.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Luna is wat mij betreft een begrip en in Stein hebben ze ook helemaal door hoe het werkt. Fijne ontvangst, duidelijk bordjes wat betreft de reservering voor later die avond. Driegangenmenu enorm betaalbaar, binnen een fijne tijd op tafel n was ook smullen! Loop altijd tevreden en voldaan van mijn tafeltje.
JurjenWilma .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hier samen met mijn vriendin gegeten. Echt goede prijs-kwaliteit verhouding. Menu voor 25,95 en dan heb je keuze genoeg. Wij gingen voor een borrelplank en daarna pasta scampi en ik de spareribs. Heerlijk!
Bediening heel goed, kundig en gezellig en in voor een grapje en gezellig gesprek

Tot gauw Luna!
Anouk R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Leuk restaurant met moderne uitstraling. Gerechten zijn mooi opgemaakt en heerlijk van smaak. Personeel is professioneel en benadert je positief. Een aanrader!