Luna - Eten & drinken

Markt 39 6131 EL Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Luna - Eten & drinken

Sittard heeft een gezellige, historische marktplein in het centrum. Geniet nog wat langer van de unieke sfeer en neem plaats bij Luna eten & drinken. De hele dag een gevarieerde kaart, van ontbijt, lunch tot diner. Ook zijn er verschillende arrangementen. Lekkere hapjes en drankjes, van fingerfood tot thee, bier en wijn. Met grotere gezelschappen zoek je het hier hogerop. Op de eerste verdieping is de marktkamer, waar je in besloten kring kunt eten, borrelen of ga voor een kookworkshop.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Luna - Eten & drinken

Dagelijks 10.00 - 21.00 uur

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Luna - Eten & drinken

Miranda H.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
eten prijs kwaliteit prima in orde
minpunt tafels erg dicht op elkaar. zeer rumoerig.
Alana H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Vroeger was ik hier wekelijks te vinden, maar de laatste paar keren zijn de gerechten dermate tegengevallen dat ik af zie van verdere bezoeken. Gerechten waren vooral flauw.
bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Luna is een prima zaak waar je lekker kan eten, lunch of diner. Personeel altijd vriendelijk en vlot.
We zijn hier al vaak komen of lunchen of dineren en altijd prima verzorgd. Een aanrader!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat een leuke zaak! Heerlijk gedineerd. Vriendelijk personeel. Hier snappen ze wat gastvrijheid betekend.
Komen zeker terug.
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wat een leuke zaak, met een gezellig verwarmd terras.
Ik zag op facebook dat ze net een nieuwe kaart hadden, dus toch maar eens gereserveerd en dat is ons allemaal goed bevallen. Ga snel nog eens terug om de andere gerechten uit te proberen.
Christien J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eten is redelijk maar niks speciaals. Wat mij enorm stoort is dat als je er komt het terras half leeg is maar dat ze buiten reserveren. Dus denk je ik ga lekker zitten
Maar word je overal weg gestuurd.
J1981 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Zaterdagavond voor het eerst bij Luna gegeten. Helaas viel het erg tegen. Bij de salade met kip was de beloofde dressing of parmezaanse kaas nergens te bekennen, maar erger nog: de kip was ontzettend droog. Mijn voorgerecht was de bruchetta. Deze was wat flauw en niet echt bijzonder, een nikszeggende gerecht. Heb het niet opgegeten. Het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot was lekker, alleen wat weinig gegrilde groenten. Het vlees was echter goed bereid. Mijn hoofdgerecht, cannelloni met ricotta en spinazie, was niet lekker: erg flauw. Heb het laten staan. Het dessert hebben we overgeslagen, we hadden er geen vertrouwen meer in. De bediening was trouwens vriendelijk, maar ons zien ze niet meer terug.
Mitch G.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
We hebben gisteren met 4 personen lekker gegeten bij Luna. De bediening is heel vriendelijk, je krijgt ruime porties eten en je krijgt de gelegenheid om rustig te kunnen eten. De mixed-grill was goed op smaak evenals de ovenschotel en het varkenshaasje. Bovendien waren de voorgerechten op goede smaak. Alle borden zijn mooi opgemaakt. Prima!
fritsflitspaal .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Een keer of 3 gegeten bij Luna en eigenlijk weinig op aan te merken. Het eten is goed maar spannend is het niet echt te noemen. Zoals de carpaccio salade is lekker maar weinig vernieuwend. Verder is de prijs kwaliteit verhouding gewoon goed. Bediening ook weinig op aan te merken. Redelijk snel en vriendelijk. De locatie en decor zijn ook prima. Ziet er allemaal netjes uit maar het is niet bepaald knus te noemen.
Sandralem58 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Veel verschillende verhalen gehoord over deze zaak, zowel positief als negatief. Dus tijd dat ik zelf eens ga proberen. De locatie is niks over te zeggen! Lekker uitzicht over de markt van sittard, helemaal mooi. De bediening lijkt het aardig onder controle te hebben en ze komen professioneel over. De kaart is eenvoudig. Ik ben gegaan voor de mixes vis schotel met groenten. Het bord was leuk gepresenteerd alleen was het erg veel. Het eten was lekker maar niks speciaals, ik miste de versheid van sommige elementen in het gerecht. De wijn die ik erbij had was wel erg lekker.
Arthur B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Gisteren bij Luna te Sittard heerlijk gegeten. Leuke ambiance, mooi uitzicht over de markt van Sittard. Heerlijke mixed grill met erg lekkere groente. Personeel was erg vriendelijk en wij werden snel geholpen. Ook tussendoor netjes de vraag of alles naar wens was. Prima locatie hier komen wij zeker terug.
Lysanne91 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Ik ben gek op tapas dus besloot op mijn verjaardag bij Luna het tapas menu uit te proberen, helaas zonder succes. Vrijwel alles leek kant en klaar of gefrituurd, en dit voor een stevige prijs van 25,95. Ik miste echt de verse producten en de presentatie was ook niet wat je verwacht. Het was het geld absoluut niet waard, jammer.
Vince V.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Gewoon lekker comfort food eten in een enigszins eetcafé-setting. Lawaaierig, maar gezellig. De bediening is attent, maar niet altijd even handig. Regelmatig werd gevraagd of het eten smaakte en drankjes werden snel gebracht, maar lege glazen werden niet altijd meegenomen. Ook kon men niet goed een wijn adviseren.
Het eten is niet super bijzonder, maar wel lekker en goed bereid. Voor de prijs prima en ik zou hier nog wel terug willen komen om iets anders van de kaart te proberen.
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Luna in Sittard is een leuke zaak met lekker eten. Jammer dat er altijd wel iets mis gaat. Koude gerechten, te laat met de drankjes, foute bestellingen etc. Voor mij persoonlijk erg irritant en ook een reden om vooralsnog niet meer terug te gaan. Laatste keer zowat de deur uitgekeken, omdat de keuken al dicht bleek te zijn om 20.20 (op de website staat 21.00). Na een week kreeg ik pas reactie op mijn 2e mail. Beetje jammer. Voor te eten is Luna prima, personeel is altijd vriendelijk, maar er gaat te veel fout.
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Hier ga ik vaker lunchen, vooral de lunch combi's zijn lekker. Heerlijk is de lunchcombi vis. De eerste keer was het echt lekker, twee garnalen kroketjes, flinke boterham met huisgemaakte tonijn en een flinke boterham met gerookte zalm. De tweede keer nam ik weer de lunchcombi vis. En dit keer smaakte alles minder. En kreeg nog maar 1 garnalen kroketje. Dus enige tip aan Luna blijf consequent in de kwaliteit. Want de eerste keer smaakte alles super!
Kim O.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Ik ga regelmatig lunchen bij Luna en het smaakt altijd goed! De meneer die in de bediening werkt is hartstikke vriendelijk. 1 keer was het broodje van m'n vriendin niet goed gaar gebakken. Er werd meteen een nieuw broodje gemaakt, hij bood zijn excuses aan en ze kreeg een drankje van de zaak. Netjes opgelost dus! Ook 1 keer gaan avondeten, was ook prima. Niet heel speciaal, maar wel lekker.
Abby D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Heb hier tapas gegeten.. die was niet echt heel erg bijzonder. De bediening was verder wel goed. de locatie is wel leuk op het plein in Sittard. Maar vond het over het algemeen niet de moeite waard om nog eens heen te gaan.
morris2010 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Als lunchgerecht beide een stokbroodje uit de oven genomen. Smaak was voldoende, maar de hoeveelheid veel te weinig voor de prijs van bijna 8 euro per stokbroodje. Dit is gemeld bij de bediening maar kregen als antwoord dat zij er ook niets aan kon doen. Na hier gegeten te hebben zijn we elders nog wat gaan eten. Voor ons dus helaas geen volgende keer meer.
bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
via een Social Deal hier komen brunchen.Goed verzorgd en uitgebreid buffet boven in "de Marktkamer" geserveerd.In deze kamer die ze pas hebben laten opkappen kun je later feestjes en kookworkshops organiseren volgens de eigenaresse.De sandwiches en andere lekkernijen waren heerlijk.Een puntje van,opbouwende,kritiek is misschien dat men kaartjes bij de schotels zet waarop staat welke sandwiches het zijn.Wij zagen bvb mensen die broodjes in de hand namen,keken wat er tussen zat en ze vervolgens teruglegden,maar ja je kunt ook van mensen enig fatsoen verwachten. Vriendelijke bediening maar dat wisten we al.Op het terras van deze zaak word je ook altijd vriendelijk en vlot bediend.Het eten is altijd goed verzorgd en ze hebben een uitgebreide kaart.Deze zaak is echt een aanrader.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Bij Luna Eten&Drinken is het eigenlijk altijd druk, dus dat zegt al heel veel! Het eten is geen culinair hoogstandje, maar wel gewoon lekker voor een redelijke prijs. De lunchkaart is heel uitgebreid, je kunt er lekker dineren en de high tea is ook al een aanrader. Het personeel is vriendelijk en dat allemaal ook nog op een leuke locatie. Wil je een eenvoudig hapje eten voor een leuke prijs op een gezellige plek? Ga naar Luna!