Lumiere

Meer informatie over restaurant Lumiere

• : Parkeerplaats

Ri T.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heel slecht , op zaterdag avond geweest ! Naar lange wachten om ff drankjes te bestellen , komt de mevrouw met chargaring gezicht , snapt niet eens goed Nederlands !!!! Moesten wij de opnieuw alles uitleggen, pas naar 3 keer had ze het alles door ! Wij hadden tapanda besteelt met brood !! Brood was oud en droog dat yoghurt saus slaap en olijven in vieze saus en oude gesneden tomaten en komkommer !!! Echt slechter kan gewoon niet ... Nooit naar de deze tent
Mloosman .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Nog nooit zo slecht gegeten. Fantasieloos, geen smaak, taaie loempia's, geen prik in frisdrank. Het zou een turkse tapasschotel moeten zijn maar er was weinig turks aan.
T D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Bij binnenkomst werden onze jassen niet aangenomen en weggewuifd naar een tafel. Het restaurant was vrijwel leeg (afgezien van een gokkast). Het eten dat we hadden besteld kon niet worden geleverd en kregen een alternatief. Het eten leek opgewarmd, droog en erg smakeloos. Absoluut een van de slechtste restaurants in Arnhem, er zijn veel betere plekken in Arnhem om te eten.
Ronjaapje .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2014
Enigszins sceptisch gingen mijn vriendinnen en ik op dit restaurant af. Met een Social Deal bon in de hand aan het diner begonnen. Vriendelijk ontvangst in een (helaas) compleet LEGE zaak. Decor is matig, veel te open en groot en geen mensen trekt ook geen mensen aan. Het eten heeft ons totaal verrast. Fantastisch lekkere vega schotel en ook heerlijke mixed grill van de spies. Ik ben echt wel kritisch, maar dit was gewoon goed. En ja het is niet perfect, want de bordjes zijn niet heel mooi, de bediening wat informeel, maar lekker was het zeker! Ook de welkomst cocktail, goed geregeld. Met een leuke deal ga ik hier zeker nog eens eten.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Het is gewoon slecht het decor moet je van houden maar door de verlichtig ziet je eten er niet uit,verder is alles smakeloos,droog en lijkt opgewamd gewoon slecht. sorry maar kan niet anders zeggen was een teleurstelling
voor dat geld zijn er in Arnhem veel betere tenten te vinden
Gezellig-uiteten .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
Vandaag met een kado gekregen groupon gegeten bij Lumiere. We kregen niet te horen wat we te eten zouden krijgen. Dus voor de zekerheid maar niet alle broodjes opgegeten die bij de twee tamponades, zoute olijven en het yoghurtroomsausje(?) geserveerd werden. Samen met de twee schijfjes meloen maakte dat de eerste gang: de koude tapas. Daarna kwamen de warme tapas. Een smakelijk spiesje met kippevlees, een ondefinieerbaar kip-spinazie-roomsaus-goedje (waarschijnlijk, want er was geen uitleg), wat gegrilde paprika en courgette, drie kipdrumsticks, opgewarmde gebakken aardappeltjes, en ondefinieerbare stukjes vlees drijvend in water en vies. En dit alles voor bijna 50 euro! Vage, ongezellige entourage. Het lijkt wel een gokhal. Amateuristische bediening. Kortom: geen aanrader :-( Hoe ga ik dat aan mijn lieve vrienden vertellen die ons dit etentje kado deden?
Jasmina T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
Ik vind een goed restaurant we hebben lekker mixgril met heerlijke champignons en gegrilde aubergine en rode paprika en lekkere warme stevige frietjes en lekkere salade met fetta kaas en olijven we genoten en bediening was vriendelijk en snel ,we kregen ons lekkere Coctails met alkol
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2013
We hebben met 4 personen tussen 2 vergaderingen door bij Lumiere gegeten. Het was ongelooflijk goed en gastvrij. We hadden een groupon voor mixed grill met daarbij een drankje. Vooraf kregen we lekker warm brood en tapenade, roomkaas en knoflooksaus.Het brood werd zelfs nog een keer bijgevuld. Een lekkere salade, frites op tafel en een mixed grill van een soort zwaard met kebap, een mooi gebakken stuk biefstuk en 2 grote spiesen kip/kalkoen. Daarbij gebakken aubergines en tomaten, champignons en aardappeltjes. De gastvrouw was bijzonder gastvrij, attent en hartelijk. Tot slot kregen we nog een kop cappuccino, wat niet bij de groupon hoorden. Kortom, hier komen we zeker ( met een groter gezelschap) terug.
A. T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Vandaag met een groupon bon gegeten.
Of liever: dat was de bedoeling, want we hebben nauwelijks iets op.
Ronduit belachelijk dat ze dit serveren. Ze maken het eten om te beginnen niet zelf, ze halen het in tassen om het vervolgens te verwarmen en te serveren..We hadden mixed grill, en kregen drie spiesen met koud vlees en een drabje van champignons..
De frietjes waren allen niet langer dan twee cm.
We gaan vaak uit eten en het is heus niet altijd goed, maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. Na 10-15 minuten hielden we het voor gezien, en hebben dat ook aan de jonge serveerster gemeld. Deze vroeg of ze haar baas moest halen, waarna ik zei: dat zal wel niets oplossen, waarop ze antwoordde: "klopt". We hebben het maar zo gelaten.
Advies: nooit naar toe gaan!!
Wimpie18 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
Hier vandaag met z'n tweeën gegeten met een groupon deal. Het begon met de 'gratis' welkoms-cocktail die vreselijk zoet was, waar je alleen maar meer dorst van kreeg! Daarna kregen we eerst 6 koude tapas zoals brood met verschillende smeersels, mozzarella tomaat komkommer salade, 'fruit' salade en pittige olijven. Opzich was dit prima.
Maar na de koude tapas kwamen er 6 warme tapas waarvan we van veel niet weten wat het precies was omdat er niks door de bediening werd uitgelegd. Er waren onder andere veel te pittige gehaktballetjes, aardappeltjes, kip in spinazie roomsaus, een soort van deeghapjes die naar veel te veel deeg smaakte en ik denk varkensreepjes. Helaas waren al deze tapas niet lekker.
Het decor is ronduit ongezellig en de bediening niet aardig. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug.