Lulu

Van Vollenhovenstraat 60 3016 BK Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lulu

Ris S.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Met een Groupon hier gegeten. Het was een 4-gangenmenu vanuit geïnspireerd door verschillende landen. We vonden het erg lekker, goed kruidig en een tikkeltje spicy.
Markenmarion .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Gisteren wezen eten met zn tweetjes. We hadden nog een groupon om in te wisselen. 4 gangen verrassings diner. Ik kan niet anders zeggen dat alles meer dan naar wens was. Leuke zaak, vriendelijke bediening, eten fantastisch, bier goed en niet te duur. Misschien 1 klein minpuntje, maar dat is heel persoonlijk, de muziek had wel iets zachter gekund. Toen we binnen kwamen was het nog rustig qua mensen en de muziek was niet echt achtergrond. Eten was perfect en we komen hier zeker terug. Met of zonder groupon..top zaak..
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Er bestaat de mogelijkheid om a la carte te eten of een "all you can eat" concept, waarbij drank inbegrepen is (alcoholische met kleine toeslag). Uiteindelijk besloten voor het all you can eat concept te gaan zodat we veel verschillende gerechten konden eten. Wij hebben heerlijk gegeten en vinden het echt een aanrader om hier te gaan eten als je van Aziatisch eten houd. De prijs / kwaliteit is hier uitstekend. Ook handig om te weten is dat je na 18.00u gratis kan parkeren op de Parklaan op 2 minuten loop afstand.
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Lang geleden dus toen de groupon voorbij kwam meteen gekocht.
zoals altijd was het eten weer lekker, we begonnen met wat kleine gefrituurde hapjes. erg lekker.
erna kregen we een linzensoepje ook weer erg goed.
Minpuntje was wel dat er werd uitgeserveerd terwijl ik van tafel was en mijn tafelgenoot mocht uitleggen wat we aten, dit is niet netjes natuurlijk.
Erna warme gerechten die ook weer heerlijk van smaak waren en genoeg.
echter...ik had vooraf aangegeven dat ik geen pindasaus lust en daar zou rekening mee gehouden worden... we kregen dus gado gado met pindasaus?? deze snap ik dan niet helemaal... dat is niet echt rekening houden dan denk ik.
als dessert 2 bolletjes vanilleijs met een toef slagroom, lekker maar niet speciaal...
VUrki .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Ook over het Al You Can Eat-concept zijn we enthousiast!
Weer heerlijk gegeten!
Toppertjes: speklapjes, lamskotelet in groene curry, tandoori kippenvleugeltjes.
Leuk dat de curry's in kleine porties worden opgediend, zo kan je er verschillende proeven.
De pasteitjes waren gefrituurd, dat vonden we wat minder, gestoomd smaken ze ons beter.
Bediening was weer prima, maar deze keer waren de wachttijden soms wel lang.
Aan de desserts zijn we niet toegekomen, dus 'moeten' we er nog een keer heen, geen straf!
Dit is een plek om weer terug te keren!
Tot ziens Lulu!
Mady V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Zijn hier gisteren met 6 meiden wezen eten via Groupon aktie. Voorafjes werden snel geserveerd (soep was trouwens uitmuntend!). Toen tijdje moeten wachten op hoofdgerecht en daar ging het eigenlijk een beetje mis... Kregen eerst de hoofdgerechten opgediend, daarna de rijst maar hadden geen borden en geen opscheplepels. Deze werden pas achteraf uitgedeeld, daardoor was het lekkere eten helaas al wat afgekoeld! Dat was wel een beetje jammer, maar verder: het eten is goed, porties ook en helaas, bediening is niet helemaal goed op elkaar afgestemd, terwijl het toch niet druk was. Toetje was simpel, maar lekker, vanilleijs met chocoladesaus op een prachtig opgemaakt bord. Wat verbeterpunten, maar zeker de moeite om eens te gaan eten!
Maddy D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We hebben hier gegeten met 4 personen met een Grouponndeal voor een 4 gangen-diner van de chef.
Van te voren wordt er gevraagd of er dingen zijn die je echt niet lust, want dan houden ze daar rekening mee.
Als voorgerecht hadden we een heerlijke Tom kha kai soep, daarna volgde een schotel met voor ieder een stokje kipsaté, vegetarische loempia's en gefrituurde garnalen. Bij de laatste 2 hapjes krijg je er 6 van, terwijl we met zn 4en waren en dat vonden we wat vreemd.
Als hoofdgerecht kregen we een aantal bakjes met allemaal gerechtjes, zoals dahl, rendang van rundvlees, gado gado, roergebakte groentemix met tofu, een tonijngerecht en een kom met witte rijst, die heerlijk los gekookt was en waar we meer van konden bestellen indien nodig.
Het was meer dan genoeg voor ons en smaakte prima. We hadden vergeten door te geven dat niet iedereen van teveel koriander houdt en dat zat er zo te proeven wel in een aantal gerechten. Maar dat hoorde er ook in, dus daar hoor je ons niet over klagen.
Vlotte, erg vriendelijke en attente bediening!
Ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Lekker gegeten en niet lang hoeven wachten. Dat kwam omdat we de eerste waren. Wel vonden we het een beetje koud (zet de verwarming iets eerder aan) en het is erg donker (ik wil graag zien wat ik eet). Over het eten niets te klagen, genoeg en gevarieerd.
Overigens staat er "chinees" als keuken maar dat klopt niet, het is Aziatisch (fusion) van alles wat.
Ryan K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Gezellig gegeten met m'n vriendin en mijn zus met haar familie. Dit was mijn 2e keer. Het eten was lekker vandaar mijn terugkeer. De service was super echter geen op of aanmerkingen. Wii zijn geholpen door Faisal en zijn zeer blij met de manier van zijn bejegening naar de klant toe.
Restaurant is zeker een aanrader!!
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben afgelopen zaterdag ontzettend lekker gegeten bij LuLu. Het eten is vers en lekker gekruid en het personeel erg vriendelijk. Het enige minpuntje was dat de eerste gang erg lang duurde, maar daar werd excuses voor aangeboden en de rest werd snel gebracht. Voor herhaling vatbaar!
Marloes107 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Super sfeervol ondanks dat het nu overgegaan is op een all you can eat concept. Gerechten zijn heerlijk, we kunnen met name de groene curry met vis en de checken madras aanbevelen! De bediening is ontzettend attent en vriendelijk. En dat alles voor een leuke prijs, echt een aanrader!!
Chi- .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
We zijn op oudejaarsavond met een grote groep bij Lulu's gaan eten. Bij het reserveren werd ons al netjes verteld dat de keuken tot 21.30 open zou zijn en dat het restaurant om 22.00 zou sluiten. We hebben hier rekening mee gehouden door al om 19.00 te gaan eten. We kozen ivm gemak voor het AYCE concept waarbij drankjes (geen bier en wijn) inbegrepen zaten. We hebben per keer diverse gerechten besteld en op tafel gedeeld. We vonden de kwaliteit van het eten prima en de porties waren groot. Er zit wel erg veel frituur bij de hapjes, maar de curry's en de wokgerechten maken dit goed. Vooral de dahl was heerlijk, evenals de rode en groene curry. De toetjes viel wel echt tegen, niets is zelfgemaakt en bijv. de brownie smaakte gewoonweg niet lekker en was droog. Voor de rest bestaat het voornamelijk uit fabriekswafels en bolletjes ijs. Jammer!
Kortom, Lulu's is erg geschikt voor groepen, heeft een prettige sfeer, lekker eten, goede porties en voor ieder wat wils!
Proever112020 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het is gelukkig nog steeds mogelijk om hier a la carte te eten en dat is gewoon goed. Voorin het restaurant is het wat drukker, wij zagen dat daar AYCE concept werd gehanteerd. Tja, alles ziet er lekker uit, dus wij hebben gevraagd of de chef een 4-menu zou kunnen samenstellen (zonder rund voor mij). Dat is gedaan en wij zaten eerst aan een tafel, maar ik had last van de airco dat precies in mijn nek blies. Toen werden wij meteen en zonder probleem in het rustige gedeelte achterin het restaurant gesitueerd waar je uitkijkt op de mooie muurschildering. Het personeel weet wat ze bedienen (dat vind ik belangrijk) en wij hebben gewoon een goede avond gehad. Of het AYCE-concept wat is, dat weet ik niet, maar ik kan zeker aanraden om van de kaart te kiezen.
Shhar .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Wij waren met z'n drieeën gaan eten ter gelegenheid van een verjaardag.
We werden heel netjes en vriendelijk verwelkomd. Na voorzien te zijn van een drankje hebben wij het voorgerecht besteld en tegelijk ook het hoofdgerecht (het waren meerdere "kleine"gerechten)
Het voorgerecht hadden we heel snel en het smaakte ook heerlijk.
Nu begon voor ons het drama, wij hebben letterlijk 1 uur en 50 minuten op onze eten gewacht!! En het was niet eens druk.
Niemand wist waarom het zo lang duurde, op een gegeven moment werden we zelfs genegeerd. Uiteindelijk na zelf een paar keer gevraagd te hebben waarom het zo lang duurde zeiden ze dat ze VERGETEN waren onze bestelling door te geven! En dat na anderhalf uur!!
Op het eten hebben we niks aan te merken, dat was erg lekker en porties waren ook ruim.
Maar de service kan vele malen beter.. Ik zou hier niet zo heel snel meer terug gaan na deze ervaring.
Domino21 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Wat een heerlijk kneuterig restaurant met verbazingwekkend lekker eten. En vers! Personeel is super vriendelijk maakt een praatje maar dringt zichzelf niet op. Ondanks dat het een volle zaak was en er 2 mensen in de bediening waren niet hoeven wachten en liep alles gesmeerd. Eten tja ik hou persoonlijk heel erg van Aziatisch eten en met name Indiaas dus ik kwam niets te kort. Ook leuk zijn alle biertjes uit alle Aziatische landen! Kortom zeker nogmaals teru naar lulu
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Toen LuLu begon in Rotterdam was het een exclusief restaurant, waar je tegen een stevig bedrag super lekker Aziatisch kon eten. Zeer uitgebreide kaart met allerlei heerlijke gerechten. Hoe anders is dit nu. Helaas zijn ze ook hier gegaan voor een AYCE concept. Daarnaast is er nog wel het keuze menu, wat wij hebben gedaan. Wij kozen voor het fijnproeversmenu. De voorgerechten waren nog redelijk, maar de hoofdgerechten waren niet meer zo verfijnd als vroeger. De portiers zijn wel stukken groter geworden, maar het grootste gedeelte is terug de keuken in gegaan. Ik vind dat de kwaliteit hard hollend achteruit is gegaan. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen er genieten van het eten. Voor mij was het echter de laatste keer LuLu.
Franny V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Kom er regelmatig
Constant goed Vriendelijk personeel
Schoon en niets is te veel
in een woord perfect
echt een aanrader
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Het was echt heerlijk we hebben de keus van de chef gehad. Sfeer was super. Personeel heel erg vriendelijk. We komen snel weer Sunny.
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
We hebben heerlijk gegeten en het was een mooie en sfeervol en vriendelijke mensen we gaan zeker weer terug gr Edwin en renee
GIL L.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Bij Lulu kun je a la carte of all you can eat eten. We hebben a la carte besteld. Het zou een soort van Aziatische tapas worden: veel kleine gerechten. Je wordt gewaarschuwd: het eten kost weinig en de porties zijn groot! Het eten was niet authentiek is het niet, maar wel heel erg lekker. De kip was dun gesneden, prima gemarineerd, gaar maar sappig. De zeebaars was heerlijk zoet. De basmatirijst was elegant gestoomd. De gewokte groente waren lekker, de tofu ook. De spekkoek was zoet en kruidig. Alleen de nan was minder; het was kant-en-klaar.

De service was attent en vriendelijk.

Het decor is minimalistisch en het is ingericht volgens ons westers ideaal beeld van wat Aziatische elegantie zou moeten zijn. Het is vooral een trendy en een gezellig restaurant, waar de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend is. Leuk!