Luigi's

Markt 3 3841 CE Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Luigi's

Ton D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Hier bij toeval terecht op een maandagavond. Wij waren dan ook de enige. Zaak is pas verbouwd en ziet er werkelijk schitterend uit. Heel smaakvol ingericht. Lekker biertje van de tap.Het diverse brood besteld vooraf. Heerlijk (zelf gemaakte) pesto. Andere ben ik even kwijt. Maar was zeer verzorgd en duidelijk home-made! Hoofdgerecht slibtong was prima en ruim. Bijgerechten heerlijk. Bediening erg attent en persoonlijk. Dit was een prettige verrassing.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Opnieuw geopend na een flinke verbouwing. Met een vernieuwde kaart; uitgebreid met oa meer keuze tijdens diner, verschillende wijnen per glas en uitgebreide borrelgarnituur. Maken gebruik van dagverse producten, vaak van lokale leveranciers. Gerechten zijn smakelijk en zien er mooi uit.
Vriendelijke, snelle bediening. In de zomer een geweldig terras. Kortom, we komen hier heel graag!!
Elllenn .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Hier een tijdje geleden geluncht en een stukje appelgebak en wat gerookte zalm gegeten. Wel is het jammer dat ze geen warme maaltijden hebben hier, maar prijs/kwaliteit verhouding is goed. Service is ook heel vriendelijk.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Na een wandeling in en rondom de oude kern van de monumentale Hanzestad Harderwijk belanden we aan het begin van de middag op de markt. Een plein wat is omgetoverd tot een mega terras. Het weer werkte mee dus we zochten een parasol waaronder we konden genieten van de eindelijk beginnende zomer. Het blijkt Luigi's terras te zijn. We besluiten in de luwte van de schaduw wat te drinken en een klein hapje te eten. En natuurlijk naar al die vrolijke passanten te kijken. Een eveneens vrolijke en enthousiaste jongedame neemt de bestelling op. Een glas witte wijn met een glas water, eer we ons gesetteld hadden werd de bestelling al geserveerd door een eveneens meer dan vrolijke collega. De menukaart wordt achtergelaten. Proost, eerst maar eens even nippen van de wijn die ons overigens goed bevalt. Na enige discussie over het lunchaanbod op de kaart besluiten we beiden iets anders te nemen. We bestelden een spies kipsate met bijlage en een pistolet Java met in ketjap en knoflook gemarineerde ossenhaasstukjes ondersteund met een lente uitje en gemengde sla. Beiden eenvoudige maar overheerlijke gerechten. De bediening was alert en buitengewoon enthousiast maar niet te  overdreven. Wij voelden ons hier echt te gast, heerlijk om deel uit maken van die sfeer. Vergeet de naam niet Luigi's op de markt in Harderwijk, een aanrader.
NvdAM .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gezellige plek om te lunchen of een lekker appelgebak. Eten is goed, prima prijs kwaliteit verhouding. Prima keuzes op de kaart. Gewoon niets mis mee.
Vriendelijke en adequate bediening. Ik zou hier bij een volgend bezoek aan Harderwijk ook weer naar toegaan.
Marion70 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Gezellig restaurant in hartje Harderwijk. Vanmiddag heerlijk wezen lunchen met een vriendin. We namen beiden de Zalmsnack. Een bordje met heerlijke gerookte zalm van de visboer met huisgemaakte crostini's en tzaziki. Een uitstekende keuze waar we voor terug zullen komen!
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Gisteren hier wezen lunchen, helaas zijn ze aan de markt druk aan het renoveren en kijk je uit op kranen en zandbergen. Het terras ziet er ondanks dat erg verzorgd uit, en trekt de aandacht. Espresso en tonic was in orde, en ook bediening is vlot en alert. Broodjes waren lekker, maar hoog geprijsd voor het gene wat je krijgt. Het brood is een simpele pistolet, en erg veel saus waardoor het geheel wat sompig word. Wel complimenten voor het verrassende kopgarnituur, maar de ananas was onrijp, waardoor niet eetbaar. Ook tapbiertje in orde. Kortom, verzorgd terras, prima bediening en een goede locatie. Maar wat betreft een kleine lunch, proberen we volgende keer toch iets anders.
Stanly R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Lunchroom in Harderwijk. Lekker, vers bereid eten. De kwaliteit is altijd goed. De bediening is vlot en netjes. Naast de kaart heb je ook een daghap en een broodje van de week.