Luigi's

Markt 3 3841 CE Harderwijk Nederland Kaart

Over het restaurant Luigi's

In de sfeervolle gewelven van de historische herenboerderij in Landgraaf vindt u Luigi’s Lunchrestaurant en Bar.

In een prettige ambiance kunt u ongedwongen genieten van een kop koffie met Limburgse vlaai, glas Italiaanse wijn of een heerlijke lunch. Geniet van authentieke Italiaanse gerechten zoals carpaccio di manzo gevolgd door een spaghetti al tartufo of risotto ai frutti di mare en sluit het diner af met een verrassende formaggi Misti.

Bij mooi weer kunt u plaatsnemen op het beschutte terras aan de historische binnenhof.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Located in a unique, historical setting with striking original features, Luigi’s Lunchrestaurant & Bar presents the perfect venue for meeting friends and colleagues. The varied menu offers everything from light Italian tapas and pastries to a 3-course lunch, complemented by a range of beers and wines.

In warmer weather, guests can enjoy the sheltered terrace within the atmospheric inner courtyard.

Meer informatie over restaurant Luigi's

Jouw recensie over het restaurant Luigi's

Ben G.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Lunch was uitstekend en personeel erg vriendelijk. Wat wil een mens nog meer?
Omdat we niet buiten wilden zitten zaten we binnen waar verder nog één tafel bezet was. Vandaar dat het rustig was, maar verder geen probleem.
V. B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Goede, verzorgde Italiaanse high-tea op een mooie, rustige locatie. Bediening was zeer vriendelijk. Het is voor herhaling vatbaar.
jos L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
een aangename, verzorgde omgeving -zeel smakelijke gerechten - verrassende wijnen en een hartelijke bediening
wij komen zeker nog terug, ook voor de wandelingen
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Echt super gegeten, vriendelijke bediening, leuke locatie en zelfs het glas water was gratis., zie je niet vaak meer. Top! Wij Komen er graag terug..
Celine V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten, hoog culinair niveau! Kom er graag terug. De prosecco van eigen wijngaarden is ook voortreffelijk! Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen.
Wnd S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Net lekker een sateetje en camembert fondue gehad. Prima eten voor goede prijs,. erg vriendelijke bediening. Aanrader als je voor schappelijke prijs wil eten.
eefje -.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Heerlijke lunch met burrata met vijgen en schorseneren, truffelrisotto met gepocheerd ei en pannacotta met amarenenkersen. Goede wijn erbij en koffie. Het eten was dus voortreffelijk, de bediening vriendelijk en de sfeer helaas minder omdat we de enige gasten waren. Dat kan gebeuren op dinsdagmiddag. Enige punt van kritiek: in een middeleeuws gewelf detoneert het grote tv-scherm nogal.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Vrijdagavond hier wezen eten. Leuk restaurant aan de Markt, Het was er gezellig druk. Wij zaten boven, Vooraf hadden we gamba's en als hoofdgerecht biefstuk . Beide waren prima van smaak en netjes opgediend. Het personeel is keurig en attent. Na afloop kregen we nog een klein zelfgemaakt likeurtje van het huis. Een onverwacht leuk restaurant tijdens een weekendje Harderwijk.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Hier bij toeval terecht op een maandagavond. Wij waren dan ook de enige. Zaak is pas verbouwd en ziet er werkelijk schitterend uit. Heel smaakvol ingericht. Lekker biertje van de tap.Het diverse brood besteld vooraf. Heerlijk (zelf gemaakte) pesto. Andere ben ik even kwijt. Maar was zeer verzorgd en duidelijk home-made! Hoofdgerecht slibtong was prima en ruim. Bijgerechten heerlijk. Bediening erg attent en persoonlijk. Dit was een prettige verrassing.
Renate S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Opnieuw geopend na een flinke verbouwing. Met een vernieuwde kaart; uitgebreid met oa meer keuze tijdens diner, verschillende wijnen per glas en uitgebreide borrelgarnituur. Maken gebruik van dagverse producten, vaak van lokale leveranciers. Gerechten zijn smakelijk en zien er mooi uit.
Vriendelijke, snelle bediening. In de zomer een geweldig terras. Kortom, we komen hier heel graag!!
Elllenn .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Hier een tijdje geleden geluncht en een stukje appelgebak en wat gerookte zalm gegeten. Wel is het jammer dat ze geen warme maaltijden hebben hier, maar prijs/kwaliteit verhouding is goed. Service is ook heel vriendelijk.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Na een wandeling in en rondom de oude kern van de monumentale Hanzestad Harderwijk belanden we aan het begin van de middag op de markt. Een plein wat is omgetoverd tot een mega terras. Het weer werkte mee dus we zochten een parasol waaronder we konden genieten van de eindelijk beginnende zomer. Het blijkt Luigi's terras te zijn. We besluiten in de luwte van de schaduw wat te drinken en een klein hapje te eten. En natuurlijk naar al die vrolijke passanten te kijken. Een eveneens vrolijke en enthousiaste jongedame neemt de bestelling op. Een glas witte wijn met een glas water, eer we ons gesetteld hadden werd de bestelling al geserveerd door een eveneens meer dan vrolijke collega. De menukaart wordt achtergelaten. Proost, eerst maar eens even nippen van de wijn die ons overigens goed bevalt. Na enige discussie over het lunchaanbod op de kaart besluiten we beiden iets anders te nemen. We bestelden een spies kipsate met bijlage en een pistolet Java met in ketjap en knoflook gemarineerde ossenhaasstukjes ondersteund met een lente uitje en gemengde sla. Beiden eenvoudige maar overheerlijke gerechten. De bediening was alert en buitengewoon enthousiast maar niet te  overdreven. Wij voelden ons hier echt te gast, heerlijk om deel uit maken van die sfeer. Vergeet de naam niet Luigi's op de markt in Harderwijk, een aanrader.
Natasha V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Gezellige plek om te lunchen of een lekker appelgebak. Eten is goed, prima prijs kwaliteit verhouding. Prima keuzes op de kaart. Gewoon niets mis mee.
Vriendelijke en adequate bediening. Ik zou hier bij een volgend bezoek aan Harderwijk ook weer naar toegaan.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Gezellig restaurant in hartje Harderwijk. Vanmiddag heerlijk wezen lunchen met een vriendin. We namen beiden de Zalmsnack. Een bordje met heerlijke gerookte zalm van de visboer met huisgemaakte crostini's en tzaziki. Een uitstekende keuze waar we voor terug zullen komen!
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2014
Gisteren hier wezen lunchen, helaas zijn ze aan de markt druk aan het renoveren en kijk je uit op kranen en zandbergen. Het terras ziet er ondanks dat erg verzorgd uit, en trekt de aandacht. Espresso en tonic was in orde, en ook bediening is vlot en alert. Broodjes waren lekker, maar hoog geprijsd voor het gene wat je krijgt. Het brood is een simpele pistolet, en erg veel saus waardoor het geheel wat sompig word. Wel complimenten voor het verrassende kopgarnituur, maar de ananas was onrijp, waardoor niet eetbaar. Ook tapbiertje in orde. Kortom, verzorgd terras, prima bediening en een goede locatie. Maar wat betreft een kleine lunch, proberen we volgende keer toch iets anders.
Stanly R.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Lunchroom in Harderwijk. Lekker, vers bereid eten. De kwaliteit is altijd goed. De bediening is vlot en netjes. Naast de kaart heb je ook een daghap en een broodje van de week.