Lugar

Voordelig
Erg kort
Yann2015 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Geheel volgens verwachting uitstekend gegeten. Met een groep van zes personen aan gezellige ronde tafel zodat je met iedereen contact hebt. Eten was voortreffelijk en de bediening was gezellig aanwezig niet storend. we hebben vlees en vis gegeten en beide waren zeer aan te bevelen.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Na de renovatie heb ik al meerdere keren bij Lugar gegeten. Zowel beneden als boven (tappas deel van het restaurant) De inrichting/decor is modern en stijlvol. De brigade is gebleven en staat garant voor een vakkundige service. Het eten is zeer smaakvol en de presentatie is een lust voor het oog.
AnoukvanNunen .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Vanavond gegeten bij Lugar. Eten was goed behalve erg veel zand in de visschotel voor 2 personen, met name in de vongole. Dit ook aangegeven. Werd helaas niets mee gedaan (erkenning is het halve werk). Na de koffie liep er nog steeds 5 man personeel, maar was er niemand die zich afvroeg of wij misschien wilden betalen. Aan de prijs-kwaliteit verhouding mag dus naar onze mening nog wel iets gedaan worden..
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Na de renovatie van "De Gouveneur" en naamsverandering, voor de tweede keer met een vriendenclub bij Lugar gegeten. De inrichting/decor is verfrissend en doet het ouwbollige van vroeger snel vergeten. De harde kern van de bediening is gebleven en staat garant voor een vakkundige service. Terug is de chefkok Emidio, die bekend staat om zijn mediterrane invloed.
We waren met een groep van 10 personen en zodoende zijn vrijwel alle gerechte gepasseerd, waarbij louter lovend werd gereageerd.
Kom zeker terug, om de volgende keer ook op de verdieping de kleinere gerechten te proeven
Hanneke D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Inmiddels drie keer heerlijk gegeten bij Lugar! Zowel boven als beneden is het gezellig zitten. De service is zoals we gewend waren. Het eten is voortreffelijk!