Luden

Plein 6 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Luden

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Meer informatie over restaurant Luden

• Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Jasper D. Meesterproever (51 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
op 17 september lekker wezen lunchen op het terras van Luden in Den Haag. Het opvallend leuke personeel heeft aandacht voor iedereen en snapt hoe het werkt, chapeau!
Daarnaast waren de enorm dik gesneden broodjes forel en Van Dobben kroket heelijk en was de voorgestelde Chardonnay (reserva) een aangename toevoeging.

kort en goed: TOP!
A.J.M. P. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Buiten gezeten, dus rumoerig. Erg druk dus wachttijd lang, heeft ons echter niet gestoord.
KellyVries64 . Meesterproever (18 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gister een highwine gedaan op het terras van Luden. Wat een heerlijke hapjes, je proeft dat alles hier vers is en als klap op de vuurpijl schenken ze hier de heerlijke wijn van Boschendal bij. Eerst hadden wij een plekje binnen gereserveerd, maar vanwege het mooie weer wilde wij toch wel heel graag buiten zitten. Dit was voor het vriendelijke personeel geen enkel probleem en zodra het mogelijk was hebben ze ons verhuist naar buiten. Echt een aanrader op een top locatie, je ziet dat het personeel met plezier werkt, niks is teveel, hier komen wij zeker terug.
Kattie . Meesterproever (26 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Op terras koffie verkeerd en appeltaart besteld.
Bestelling kwam snel. Helaas zeer lauwe koffie ( hadden we eigenlijk moeten terug geven) en appeltaart bleek geen taart maar meer appelvlaai te zijn, niks met appeltaart te maken. Daarna zie je geen ober meer. Hem moeten zoeken om te kunnen betalen.
Karin.vrijburg . Fijnproever (3 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was lekker maar niet erg bijzonder en ook best weinig voor de prijs. Iedereen was wel heel vriendelijk en het is een gezellige plaats om te zitten.
Letty K. Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een heerlijk open haard vuurtje op het terras trok mijn 15 jarige dochter aan om daar te eten. Super betrokken serveerster die graag even een foto maakte en adviseerde. Ze had duidelijk plezier in haar werk. Zeer vlotte bediening. Mijn dochters sate spies was enorm en erg smakelijk. De kip zacht en mals. Ik had de rode mul, die was samen met de saus boterzacht. De seizoensgroenten hingen tegen rauw aan en hadden een tikje langer gemogen maar Ik heb liever iets te knapperig dan overkookt.. De pompoen mousseline fluweelzacht. De creme brulee de beste ooit gegeten. Goed wijn advies bij het hoofdgerecht. Super avond gehad.
Mark B. Meesterproever (53 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op een zondag hier geluncht. Het broodje carprese was erg lekker en ruim belegd met buffelmozzarella, pomodori tomaten, gegrilde courgette en aubergine en afgemaakt met balsamcio dressing. Ook de pikante kip in soja met sesam en cashewnoten die mijn vrouw had was helemaal goed.

Mooie plek op het plein om lekker relaxed wat te eten.
Martin V. Meesterproever (16 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
2 dagen achter elkaar lunchen zegt zeker iets over de prettige plek om te eten. Dag 1 een klassiek 12 uurtje en een broodje caprese. Dag 2 gewokte kip en een clubsandwich kip. Superlekker! Verse ingrediënten en vol van smaak. Porties waren ruim voldoende. Gewoon goed dus. Locatie is perfect als je 1 of 2 dagen in Den Haag bent. Heerlijk terras en goed overdekt. Bediening was op dag 1 echt top en op de 2e dag ok. Kortom voor ons echt een aanrader als we nog eens gaan lunchen in Den Haag.
Freek A. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten en zijn voortreffelijk bediend met verzorging van Wijn , bitterballen, etc., hetgeen op tijd werd bezorgd op het buitenterras
Debbie V. Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Nadat we de koffie hadden besteld hebben we op aanraden van de serveerster een appeltaartje om samen te delen, erbij genomen
Daar hebben we dus geen spijt van gehad, zowel de koffie als het appeltaartje waren super. Echt een aanrader
Dbuchly . Meesterproever (47 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vandaag hebben we na het werk weer heerlijk op het terras gezeten. Nu met onze kleindochter erbij. Wij met een biertje en een wijntje. Onze kleindochter met een tonic. Op tafel stonden heerlijke bitterballen. Het is hier altijd een feestje.

De bediening had het erg druk, want de terrassen zaten overvol. Ondanks de drukte werden we erg vlot en vriendelijk bediend.

Wij zaten op het terras dicht bij de gevel en dat bleek na verloop van tijd een beetje fris in de schaduw. Geen probleem voor de bediening, want de luifel werd helemaal ingedraaid zodat we heerlijk van de zon konden genieten.
Yvolaan . Proever (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
de van der laantjes,
wij komen 2 keer per week, het eten is goed! wat fijn is dat je tot 17.00 uur van de lunchkaart kan eten. Wat ook prettig is dat bijna alles wat je vraagt mogelijk is. de bediening vind ik echt toppie!
vrolijk , zin in het werk dat merk je aan alles, altijd correct. je komt er vrolijk van thuis!
een iets aandachtspuntje vind ik dat de bekleding van het meubilair de banken en stoelen erg met vlekken zitten. uiteraard kan de bediening er niets aan doen het zijn de klanten die de vlekken maken maar het is een beetje armoedig. (misschien beter lederen bekleding die neemt makkelijk af.) maar verder totaal geen kritiek je voelt je er thuis en het personeel doet er alles aan om je ook dat gevoel te geven.
Hans K. Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Luden maakt je blij. Zodra je binnenkomt voel je de dynamiek van dit restaurant. De sfeer is hartelijk, ontspannen, je voelt je welkom. De bediening is enthousiast en snel. De kaart is uitgebreid; iedereen vindt iets van zijn gading. En er komt een prima gerecht op tafel. De wijnkaart biedt een keuze uit heel goede wijnen. Mij beviel in het byzonder de Syrah van Jaboulet, een perfecte, volle, rode wijn.
Willem Luuk N. Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Luden, met terras uitzicht op 't Plein in Den Haag. Werden welkom geheten door Fenna en namen onze plaats op het terras buiten. Begonnen met een glas witte Boschendal wijn en Gin Tonic, vervolgens als kleine starter oesters, gevolgd door gebakken makreel en onbeperkt Gamba's eten. Bediening is uiterst efficiënt en mede door de goedschikse houding en bediening van Fenna hebben wij een zeer fijne avond gehad.
Gique . Meesterproever (25 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Ik heb hier gister gegeten, was echt top. Het eten was lekker ik had een lekkere saté. Het restaurant ziet er ook leuk ingericht uit en is er gezellig. Ook de bediening is er vriendelijk en je hoeft ook niet lang op je eten te wachten. Dus echt een aanrader !
Judith V. Meesterproever (11 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Ik was verantwoordelijk voor het organiseren van een diner voor een internationale conferentie. Ik ben erg blij dat i voor Luden heb gekozen! Vanaf het begin van het aanvragen van de offerte tot het diner zelf, alles was goed verzorgd en gecommuniceerd. De service door de zussen Kelly en Zoe, was echt heel goed, wat tot veel complimenten van de congres gangers opleverden! Voor een groot gezelschap zou ik Luden als diner mogelijkheid zeker aanraden. De eerste verdieping was helemaal voor ons, en sfeervol ingericht. Het buffet was goed en ruim voldoende, met veel keuzemogelijkheden voor vega's. Kortom een geslaagde avond! Heel erg bedankt !
VanBatenburg . Proever (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Op donderdag 26 mei j.l.met een borrel afscheid genomen van ca. 45 collega's.
Door Sandra waren we prima geadviseerd mbt de diverse mogelijkheden.
De sfeervolle ruimte op de 1ste verdieping leent zich prima voor een borrel in besloten kring. Wanneer het zoals donderdag ook nog eens mooi weer is kan er gebruik gemaakt worden van het dakterras.
De geserveerde hapjes ( luxe Ludenmix ) waren een lust voor het oog en smaakten heerlijk. Ook de wraps van zalm en kip, kipkluifjes, saté en heerlijke ham vielen erg in de smaak.
Onze "dedicated" Fenna was niets te veel, service en bediening met een glimlach. Op en top gastvrouw.
Barbara D. Meesterproever (32 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vond het niet zo...bediening was traag en ik moest helaas zelf vragen of ze de lege borden wilden weghalen...Vond de sla ook niet lekker. En best nog hoge rekening ook...
LoesDoubleX . Proever (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Het was een verrassend bezoek voor een lunch. De ontvangst was direct aller vriendelijks ondanks het feit dat het buiten op het terras in binnen behoorlijk vol zat. Zonder lang te hoeven wachten werd direct onze bestelling opgenomen voor zowel drankjes als lunch. Na twee minuten werden de drankjes geserveerd ent het zal niet langer dan 5 minuten geduurd hebben of de heerlijke bereide lunch werd ons voorgezet. Tot en met het afrekenen was de service perfect en zeer gastvrij. Echt heel positief