Over het restaurant Luden

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Meer informatie over restaurant Luden

• : Parkeerplaats

- High Tea 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Luden

Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Vandaag zijn we weer eens langs geweest voor een hapje en een drankje.

Ik blijf het schrijven, lekker eten voor een prima prijs en een zeer goede service.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Lekker eten en een goede service voor een prima prijs.
Ire N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Helpt ons altijd vriendelijk en is echt behulp zaam snelle service Sandra K is echt top ! Zet meer van dat soort mensen en kom hier dagelijks zitten
Maxime B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ik kende luden al omdat ik er met een vriendin was gaan lunchen. We hebben nu ook super lekker gedineerd en wat cocktails geprobeerd! We hebben er heel lang gezeten omdat het een super goede sfeer is en ze serveren hele lekkere dingen voor een goede prijs. Ik blijf zeker gaan!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk relaxed op het terras gezeten. Supervriendelijke bediening. De slibtongetjes gegeten. Een aanrader!
Marlous B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Super lekker gegeten en service was top!!
Wlm B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Ondanks grotendeels nieuwe crew toch goede service en lekker eten! Wij komen zeker weer terug! In het restaurant was het heerlijk rustig. Op de terrassen behoorlijk druk
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Ik heb buiten op het terras gezeten. Was prima.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Wij hadden een mooie plek buiten op het plein om te lunchen, zeker met heerlijk weer!
T D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Normaliter een goede ervaring maar dat is ernstig veranderd. De keuken sluit op iedere dag op een ander tijdstip en dit is niet gecommuniceerd naar ons toe toen wij een ronde garnalen gingen bestellen. Uiteindelijk afgewimpeld met een ''gratis'' drankje, maar dan ook wel de goedkoopste die je hebt genomen. Ik zal geen zakenetentjes meer houden hier.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
personeel was erg vriendelijk, maar deels nog onervaren en dat was te merken in de bediening. Gekookte/gewokte groenten waren bijna rauw.
Vlees gerechten waren prima en de toetjes waren heerlijk.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gisteren (zaterdag, 22 april) rondom borreltijd Café Restaurant Luden binnengelopen, zomaar op de bonnefooi om een kop thee te drinken na een lange middag winkelen. We werden hartelijk welkom geheten en er was in alle drukte zowaar een plaatsje voor ons. Al drinkende besloten we om er ook maar een hapje te eten. We konden direct aandacht trekken, kregen de kaart en kozen scholfilet met groenten van het seizoen en gebakken Roseval aardappelen en ouderwets in roomboter gebakken tongetjes. Dat bleken drie stuks te zijn, terwijl op de kaart twee stond vermeld. Daarbij werd uitstekend gefrituurde frietes met heerlijke mayonaise geserveerd, sla aangemaakt met balsamico en ook nog een lichte komkommerslaatje bedoeld voor bij de vis. Een glas witte Argentijnse wijn (Chardonnay Reserva) erbij en we waren helemaal tevreden. Toen ik een hoestbui kreeg, werd er direct een glas water gebracht.
De service was meer dan uitstekend. Zeldzaam. Supervriendelijk, goedgehumeurd en geduldig personeel, terwijl het echt op zo'n zaterdagmiddag/-avond gigantisch druk was. De meer ervaren bediening legde de wat minder ervaren personeelsleden ook geduldig uit wat ze moesten doen.
De prijs-kwaliteitverhouding was ook prima.
De kans is heel groot, dat wanneer we een volgende keer weer in Den Haag zijn, we hier weer een hapje gaan eten.
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Vanmiddag op het terras genoten van toch wel de beste nacho's tot nu toe, lekker met gesmolten kaas erover en eronder lekkere creme fraiche en spekjes. 1 portie met zn 2tjes is dan ook ruim te noemen en kregen hem spijtig genoeg niet helemaal op. Drankjes snel op tafel en vriendelijke vlotte bediening
fernando S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
mooi plek vooral borrelen heerlijke terrasje natuurlijk voor zomer eten is ook goed ik zal nog een keer gaan ik zou het ook aanraden
Miekelousberg L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Prima gegeten.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Altijd leuk om in Luden te komen. Een prima ambiance, goed eten en drinken, uitstekende relatie prijs / kwaliteit. Geweldig en oprecht enthousiaste bediening, gastvrijheid in optima forma. Aandacht voor ieder detail, heerlijke muziek en entertainment. A place to be!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Aardige bediening alleen niet alert, we moesten meerdere keren naar de bar lopen om te vragen of we bediend konden worden. We kregen niet het eten dat we besteld hadden, maar dat werd opgelost met een glimlach, dus goed
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijke lunch bij Luden, huisgemaakte tonijnsalade op heerlijk donker boerenbrood, vrienden hadden saté en de ander de Ceasar salade. ook zij hebben genoten. En hele goed koffie!
vincent S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond met mijn oud collega's voor het eerst gegeten. In een woord: uitstekend. Het was vrij druk maar de bediening en de keuken zijn echt super: drank en eten staan binnen een mum van tijd op tafel. Toen kwam er ook nog eens hele leuke live muziek en hebben wij heerlijk nagetafeld. Wij zijn fan!
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vandaag heeft mijn vrouw haar verjaardag gevierd met een etentje met de familie.

We waren om 17.00 uur binnen en gingen pas na 21.00 uur naar huis. Het was meer dan gezellig. We hadden een tafel vol met lekker eten en drinken. De zaak zat propvol klanten. Het was er volgens onze beleving “chaotisch” druk, maar de bediening had de toestand strak in de hand en verloor ons geen moment uit het oog.

Hartelijk bedankt voor de gezellige avond. Het was onvergetelijk. Onze kleindochter van 3 jaar vond het ook erg leuk, want “normaal” kan ze nog geen 10 minuten stil aan tafel blijven zitten.