Luden

Plein 6 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Luden

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Meer informatie over restaurant Luden

• : Parkeerplaats

- High Tea 11:00 - 17:00

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Altijd leuk om in Luden te komen. Een prima ambiance, goed eten en drinken, uitstekende relatie prijs / kwaliteit. Geweldig en oprecht enthousiaste bediening, gastvrijheid in optima forma. Aandacht voor ieder detail, heerlijke muziek en entertainment. A place to be!
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Aardige bediening alleen niet alert, we moesten meerdere keren naar de bar lopen om te vragen of we bediend konden worden. We kregen niet het eten dat we besteld hadden, maar dat werd opgelost met een glimlach, dus goed
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Heerlijke lunch bij Luden, huisgemaakte tonijnsalade op heerlijk donker boerenbrood, vrienden hadden saté en de ander de Ceasar salade. ook zij hebben genoten. En hele goed koffie!
vincent S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vrijdagavond met mijn oud collega's voor het eerst gegeten. In een woord: uitstekend. Het was vrij druk maar de bediening en de keuken zijn echt super: drank en eten staan binnen een mum van tijd op tafel. Toen kwam er ook nog eens hele leuke live muziek en hebben wij heerlijk nagetafeld. Wij zijn fan!
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Vandaag heeft mijn vrouw haar verjaardag gevierd met een etentje met de familie.

We waren om 17.00 uur binnen en gingen pas na 21.00 uur naar huis. Het was meer dan gezellig. We hadden een tafel vol met lekker eten en drinken. De zaak zat propvol klanten. Het was er volgens onze beleving “chaotisch” druk, maar de bediening had de toestand strak in de hand en verloor ons geen moment uit het oog.

Hartelijk bedankt voor de gezellige avond. Het was onvergetelijk. Onze kleindochter van 3 jaar vond het ook erg leuk, want “normaal” kan ze nog geen 10 minuten stil aan tafel blijven zitten.
Thimo V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Vanmiddag hier geluncht buiten onder de warmtelampen. Heerlijke koffie, fijne sfeer en erg lekker gegeten. Een foutje in de service werd erg netjes opgelost dmv een cappuccino van het huis. ik kom hier graag en zal blijven komen!
aimee.june .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Super Nieuwjaarsontbijt!
Wat een mooie, sfeervolle zaak is Luden toch . .
Kwaliteit is hier hoog en constant. Vriendelijke service, professioneel en daarbij ook zeer gastvrij en prijs/kwaliteit balans is hier top. Zelf kom ik hier graag en met enige regelmaat!
Vanochtend hebben we met een groep van 40 collega’ s genoten van een heerlijk Nieuwjaarsontbijt .. We werden hartelijk ontvangen met heerlijk drankjes. Het buffet bestond uit divers brood, broodjes, zoete broodjes, heerlijke kazen, vleeswaren, fruit etc. Ook aan tafel zijn we goed verwend met diverse koffie etc. Het ontbrak ons aan niets, zelfs op de tafels waren er alle benodigdheden, zoals kannen jus d orange, melk, schoteltjes met boter etc. helemaal af! Wij weten wel waar we volgend jaar ons ontbijt gaan gebruiken. Namens allen hartelijk bedankt voor de superleuke ochtend.
Sylvia Buchly en collega's
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Aan morgen schuiven voor het diner. Broodje vooraf was nogal droog, wel lekkere smeersels. Hoofdgerecht was kwartel wat je tot onze hilariteit niet met mes en vork kan eten. In dit nette restaurant dus lekker zitten kluiven. Tijdens het hoofdgerecht kwam de live muziek opzetten, wat niet heel fijn was, aangezien we er naast zaten. Gelukkig konden we voor het dessert iets verderop plaatsnemen. Het granddessert was echt heerlijk (afgezien van de creme brulee) en echt heel veel. Goede koffie daarna. Bediening erg vriendelijk, maar niet altijd even handig met uit serveren. Fijne stoelen en leuke uitstraling. Alles wel wat aan de prijzige kant.
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met een groep van 10 personen besloten we om een drankje te doen bij dit restaurant.
Het mag gezegd worden dat de medewerkers op zaterdagavond ons een aangename avond hebben bezorgd.

De cocktails waren goed, de persoonlijke service was boven verwachting en de klantbeleving werd compleet overtroffen.
Dit zie je tegenwoordig nog maar zelden.

De eigenaren van Luden mogen blij zijn met deze medewerkers.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben hier zaterdag jl. gegeten. Eten was goed, carpaccio vooraf en Angus als hoofdgerecht. Mijn vriendin had de lasagne en was ook goed tevreden over de kwaliteit. Bediening was vlot en aardig...
Jennifer W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Luden ziet er leuk, gezellig uit.
We waren een kwartier te laat en mochten geen ontbijt mee bestellen. Beetje jammer, aangezien we avond daarvoor feestje hadden gehad en even wilden uitslapen. Toen maar een broodje warme beenham besteld, maar helaas koude beenham gekregen. Het brood was wel lekker vers. Ondanks alles had ik meer van Luden verwacht.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We konden gelijk plaatsnemen. Het was erg druk en daardoor moesten we (nadat we de eerste keer zelf nog niet op de lunchkaart hadden gekeken) best even geduld hebben. Eten was smakelijk en bediening vriendelijk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed eten in een plezierig omgeving. Het restaurant is redelijk ruim opgezet. Het geluidsniveau is acceptabel zodat het mogelijk is om een gesprek te voeren. De ligging aan het Plein is prima.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op een zaterdagmiddag met twee personen genoten van een lunch in dit restaurant. Het was druk, maar er was voldoende plek en we zaten gezellig. Leuke inrichting en vriendelijk personeel. Wij namen ieder een broodje: twee krakend verse, dikke boterhammen, heel royaal belegd en zowel mijn kipfilet als de geitenkaas van mijn tafelgenote waren heerlijk. Erbij een ruime keus uit lekkere wijntjes. Leuk ook, de Haagse Hopjes bij de rekening. Echt een prima lunch; wij komen zeker nog eens terug!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Luden kennen wij al uit de jaren '80 toen ze nog in de Frederikstraat zaten. Leuke tent. Uitstekende Cote de boeuf gegeten, Eén van onze vaste plekken als we in Den Haag zijn.
elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met 6 personen gegeten!Prima kaart, allemaal iets anders en alles lekker. Vriendelijke opmerkzame bediening prijs kwaliteit Okay
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
heel gezellig en geanimeerd restaurant en erg smaakvol ingericht.
tempo, voor de schouwburg, was prima. Eten was prima. We komen zeker terug.
Tine H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Werelijk een topper, een aanrader ook voor grote goepen, we hebben er met een internationale groep van 105 man een lopend buffet gehad, nergens te kort aan lekker en een zeer fijne bediening. Het was een feesje
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik kan kort zijn over mijn lunch ervaring bij Luden: héérlijke salades, ruim voldoende porties en verse ingrediënten. Leuke en vriendelijke bediening. Wij zijn nu ook benieuwd naar het avond menu.