Over het restaurant Luden

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Meer informatie over restaurant Luden

• : Parkeerplaats

- High Tea 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Luden

Rene V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Redelijk gegeten met groep. Vongole en mosselen warden lekker, ravioli viel tegen (veel te veel geraspte kaas, truffel niet te vinden. Bediening was goed, ambiance beetje sleets inmiddels. Lekker wijntje, top espresso doppio
Noe V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
te koud, tochtig
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Ik heb hier geluncht op het verwarmde terras aan het Plein. Gezellige sfeer op het terras, aardige bediening en lekkere Sea club sandwich gegeten met gerookte zalm en huisgemaakte tonijnsalade.
Damla O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We waren heel erg tevreden heel erg bedankt
Jos N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We komen regelmatig bij Luden. Eten is als in een bistro. Altijd lekker. Deze keer escargots, vis van de dag en grand dessert.
Leo E.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Geweldig plekje in Den Haag, enorm goeie service, zeer oplettende bediening en erg gezellig! Alles tot in de puntjes verzorgd! De kaart bevat voor een ieder wat wils, incl goeie wijn- of bierkaart. Vraag naar de specials en laat de kok je verrassen! De vrolijke bediening kan je ook altijd goed adviseren en ze helpen je naar smaak de beste keuze te maken! Ik kom er graag (terug)!
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Service was goed. Eten was redelijk. Slibtongetjes goed gebakken. Frites was slap en smaakte fabrieksmatig. Salade was ok. Springt er niet uit.
Jacintha P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Lekker gegeten. Gamba's en hamburger prima. Zeer vriendelijke bediening en een fijne plek om te zitten.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Drankjes duren altijd erg lang. Soms is het eten sneller op tafel dan een simpele Coca Cola Light en das jammer!
Appels E.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Prachtige locatie, zowel binnen als buiten hele goede sfeer. Bediening perfect: vriendelijk, snel en efficient. Eten oke, niet bijzonder maar combinatie met locatie en bediening zorgen voor een positieve ervaring.
Izabella H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Best place in town! Sandra is met name top! Niets is teveel gevraagd bij het bediend personeel. Je wordt altijd geholpen met een lach en zelfs de hond krijgt een bak water en koekje! Het eten is heerlijk en de prijzen zijn (zeker gezien de A locatie) zeer goed! Ben je in den haag en kom je hier niet? Je hebt iets gemist!
Julie A.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Niet heel speciaal eten, maar prima als je bijvoorbeeld daarna naar de schouwburg gaat. De bediening had het volgens mij wel erg druk, want ze vergaten drankjes te brengen. Verder is het wel lawaaiig, dus het is aan te raden daar rekening mee te houden afhankelijk van je gezelschap.
Jill B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gezellige ambience, bediening was prima. Kleine hick-up bij opdienen (er ontbrak iets) maar snel hersteld. Lekker gegeten.
Paul I.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk onbeperkt gamba's gegeten. Het personeel is heel vriendelijk en de locatie is top!
Ellie L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Hebben helaas anderhalf uur moeten wachten op onze high tea. Na 3x de keuken te hebben gebeld eindelijk onze high tea. Toen bleken helaas onze éclairs, soesjes en brownies nog bevroren te zijn. Het vriendelijke personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Zo jammer, het was nl een verjaardagscadeautje voor mijn vriendin.
Hoe constructief kan mijn commentaar verder nog zijn.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
fijne avond gehad!
rick V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
prima geluncht na een middag shoppen. lekker met het mooie weer buiten op het terras gezeten. bediening was prima en de lekkere salade ook!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De bediening op zich was zeker vriendelijk maar dat er vanaf kwart voor tien al druk om je heen wordt opgeruimd en zelfs aan onze tafel, terwijl wij druk in gesprek waren, de tafel werd herschikt geeft je het gevoel dat het tijd wordt om op te stappen. Jammer!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Vriendelijk personeel
Snelle bediening
Prima eten en drinken
Willemein B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
geluncht op een zondag middag na het shoppen. prima restaurant met een goede lunch en borrel kaart. wij zaten heerlijk. bediening had het erg druk en daardoor duurde het wat lang maar dat vonden wij niet zo erg.