Over het restaurant Luden

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Meer informatie over restaurant Luden

• : Parkeerplaats

- High Tea 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Luden

Jill B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Gezellige ambience, bediening was prima. Kleine hick-up bij opdienen (er ontbrak iets) maar snel hersteld. Lekker gegeten.
Paul I.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk onbeperkt gamba's gegeten. Het personeel is heel vriendelijk en de locatie is top!
Ellie L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Hebben helaas anderhalf uur moeten wachten op onze high tea. Na 3x de keuken te hebben gebeld eindelijk onze high tea. Toen bleken helaas onze éclairs, soesjes en brownies nog bevroren te zijn. Het vriendelijke personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk. Zo jammer, het was nl een verjaardagscadeautje voor mijn vriendin.
Hoe constructief kan mijn commentaar verder nog zijn.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
fijne avond gehad!
rick V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
prima geluncht na een middag shoppen. lekker met het mooie weer buiten op het terras gezeten. bediening was prima en de lekkere salade ook!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
De bediening op zich was zeker vriendelijk maar dat er vanaf kwart voor tien al druk om je heen wordt opgeruimd en zelfs aan onze tafel, terwijl wij druk in gesprek waren, de tafel werd herschikt geeft je het gevoel dat het tijd wordt om op te stappen. Jammer!
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Vriendelijk personeel
Snelle bediening
Prima eten en drinken
willemein B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
geluncht op een zondag middag na het shoppen. prima restaurant met een goede lunch en borrel kaart. wij zaten heerlijk. bediening had het erg druk en daardoor duurde het wat lang maar dat vonden wij niet zo erg.
Nolda V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Snelle, vriendelijke en adequate bediening. Prima veelzijdig restaurant voor een snelle hap voorafgaand aan bijvoorbeeld theaterbezoek of wat uitgebreider diner. Wijnen waren goed.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Goede attente bediening. Kwaliteit eten is prima, bijzonder grote porties. Verder was het erg rumoerig, bijna lastig elkaar nog te verstaan. Al met al een dikke voldoende!
Esther N.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
fish and chips was slecht: te hard en zonder smaak. We hebben het gemeld en kregen een kopje thee na afloop van het eten. Toch jammer.

Live music was goed. Hierdoor een fijne sfeer.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Luden is altijd uitstekend, nu ook weer voor de lunch, had een lekker broodje Haagsche oude kaas, dat echt uitstekend smaakte, daarbij een heerlijke gin tonic, die ook voortreffelijk smaakte. Bediening Haags, jovial, maar niet brutataal. Wat een sfeertje op de zondagmiddig, vindt men alleen in de haag. Heerlijk zo de zondagmiddag te mogen doorbrengen.
Erik O.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Ik denk dat ik wel 30 keer ben opgestaan om de klapdeuren achter ons, waardoor zowel personeel als publiek heenging en waardoor het vreselijk doortochte als deze ook maar enigzins open stonden, dicht te doen.
Het kan niet anders of dit MOET het personeel zijn opgevallen, doch geen enkel woord of actie die aan ons (ongemak) tegemoet kwam.
Zelfs een hint voor een glaasje(2ml.?) Limoncello 'on the house' werd niet gehonoreerd. En dit bij een rekening van €172,50.
Waarschijnlijk geen 3e keer meer!
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De maaltijdsalades zijn heerlijk, goed gevuld. Maar de grote topper zijn de nacho's - ik heb nergens zulke lekker nacho's op!
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Heerlijk gegeten en laat vooral ruimte over voor het grand dessert :-)
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heb met groep collega’s hier goed gegeten. Vooraf oa linzensoepje en coquilles die lekker waren, bij het hoofdgerecht viel in positieve zin de prima kalfs ribeye op. Redelijk wijntje er bij, water niet gratis. Desserts en koffie niets op aan te merken. Levendig voor een dinsdagavond, inclusief life muziek.
hans L.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wij hebben een zondagse lunch genoten. Bescheiden, zoals wij van plan waren (soep, eiergerecht, salade). Vriendelijke en vlotte bediening. Geanimeerde atmosfeer, goed tafeltje. Helemaal tevreden dus.
Moerdijk .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Het blijft een heerlijke/gezellige brasserie met een prima terras. Waren hier een paar dagen voor de Kerst, genoten van de verlichting, vuurkorven en het verwarmde terras. Gekozen voor het 3 gangen wildmenu. Voor af herten ragout, hoofd eenden borst en een grand dessert. Voor € 29.50 een prima menu. Uitstekende bediening. Zaak om naar toe te gaan.
Rien H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het is een erg gezellige omgeving, bediening was uitstekend,
er ging iets mis in de keuken, tafels waren door elkaar gehaald,
een vriendelijke medewerker kwam dit melden en excuus maken
dat het zolang duurde, en dat was fijn
de soep van de dag was spinazie soep en die was er niet, werd erwtensoep maar die was ook heerlijk.
het enige was dat als je dit had gegeten het hoofgerecht eigenlijk te veel was , maar goed,
we komen hier zeker terug
Antoinette A.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Aardig personeel, eten lekker. Wel erg druk, zaten erg op elkaar.