Luden

Plein 6 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Luden

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Meer informatie over restaurant Luden

• : Parkeerplaats

- High Tea 11:00 - 17:00

Thimo V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
aimee.june .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Super Nieuwjaarsontbijt!
Wat een mooie, sfeervolle zaak is Luden toch . .
Kwaliteit is hier hoog en constant. Vriendelijke service, professioneel en daarbij ook zeer gastvrij en prijs/kwaliteit balans is hier top. Zelf kom ik hier graag en met enige regelmaat!
Vanochtend hebben we met een groep van 40 collega’ s genoten van een heerlijk Nieuwjaarsontbijt .. We werden hartelijk ontvangen met heerlijk drankjes. Het buffet bestond uit divers brood, broodjes, zoete broodjes, heerlijke kazen, vleeswaren, fruit etc. Ook aan tafel zijn we goed verwend met diverse koffie etc. Het ontbrak ons aan niets, zelfs op de tafels waren er alle benodigdheden, zoals kannen jus d orange, melk, schoteltjes met boter etc. helemaal af! Wij weten wel waar we volgend jaar ons ontbijt gaan gebruiken. Namens allen hartelijk bedankt voor de superleuke ochtend.
Sylvia Buchly en collega's
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Aan morgen schuiven voor het diner. Broodje vooraf was nogal droog, wel lekkere smeersels. Hoofdgerecht was kwartel wat je tot onze hilariteit niet met mes en vork kan eten. In dit nette restaurant dus lekker zitten kluiven. Tijdens het hoofdgerecht kwam de live muziek opzetten, wat niet heel fijn was, aangezien we er naast zaten. Gelukkig konden we voor het dessert iets verderop plaatsnemen. Het granddessert was echt heerlijk (afgezien van de creme brulee) en echt heel veel. Goede koffie daarna. Bediening erg vriendelijk, maar niet altijd even handig met uit serveren. Fijne stoelen en leuke uitstraling. Alles wel wat aan de prijzige kant.
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met een groep van 10 personen besloten we om een drankje te doen bij dit restaurant.
Het mag gezegd worden dat de medewerkers op zaterdagavond ons een aangename avond hebben bezorgd.

De cocktails waren goed, de persoonlijke service was boven verwachting en de klantbeleving werd compleet overtroffen.
Dit zie je tegenwoordig nog maar zelden.

De eigenaren van Luden mogen blij zijn met deze medewerkers.
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben hier zaterdag jl. gegeten. Eten was goed, carpaccio vooraf en Angus als hoofdgerecht. Mijn vriendin had de lasagne en was ook goed tevreden over de kwaliteit. Bediening was vlot en aardig...
Jennifer W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Luden ziet er leuk, gezellig uit.
We waren een kwartier te laat en mochten geen ontbijt mee bestellen. Beetje jammer, aangezien we avond daarvoor feestje hadden gehad en even wilden uitslapen. Toen maar een broodje warme beenham besteld, maar helaas koude beenham gekregen. Het brood was wel lekker vers. Ondanks alles had ik meer van Luden verwacht.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We konden gelijk plaatsnemen. Het was erg druk en daardoor moesten we (nadat we de eerste keer zelf nog niet op de lunchkaart hadden gekeken) best even geduld hebben. Eten was smakelijk en bediening vriendelijk.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In EEN woord: GEWELDIG. En ik ben toch een extreem kritische horeca ganger. Eigenlijk vind ik zelden of nooit iets goeds in Nederland. Dat heeft vooral te maken met de service, de aandacht. Daar maakt Luden nu precies het verschil. Vanaf het moment dat je aankomt tot het moment dat je vertrekt ben je gast. Zit in de kleine dingen, de attente bediening die elk signaal van de klant oppikt. Soms al voor je het wilt gaan geven. Daarnaast was het eten ook nog eens top en de chocolade mix als toetje een van de betere die ik ooit at. Hier ga ik vaker komen, ook privé. En voordat IK mijn kasteel verlaat moet er toch wel heel wat GOED zijn aan een restaurant.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed eten in een plezierig omgeving. Het restaurant is redelijk ruim opgezet. Het geluidsniveau is acceptabel zodat het mogelijk is om een gesprek te voeren. De ligging aan het Plein is prima.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op een zaterdagmiddag met twee personen genoten van een lunch in dit restaurant. Het was druk, maar er was voldoende plek en we zaten gezellig. Leuke inrichting en vriendelijk personeel. Wij namen ieder een broodje: twee krakend verse, dikke boterhammen, heel royaal belegd en zowel mijn kipfilet als de geitenkaas van mijn tafelgenote waren heerlijk. Erbij een ruime keus uit lekkere wijntjes. Leuk ook, de Haagse Hopjes bij de rekening. Echt een prima lunch; wij komen zeker nog eens terug!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Luden kennen wij al uit de jaren '80 toen ze nog in de Frederikstraat zaten. Leuke tent. Uitstekende Cote de boeuf gegeten, Eén van onze vaste plekken als we in Den Haag zijn.
elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met 6 personen gegeten!Prima kaart, allemaal iets anders en alles lekker. Vriendelijke opmerkzame bediening prijs kwaliteit Okay
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
heel gezellig en geanimeerd restaurant en erg smaakvol ingericht.
tempo, voor de schouwburg, was prima. Eten was prima. We komen zeker terug.
Tine H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Werelijk een topper, een aanrader ook voor grote goepen, we hebben er met een internationale groep van 105 man een lopend buffet gehad, nergens te kort aan lekker en een zeer fijne bediening. Het was een feesje
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik kan kort zijn over mijn lunch ervaring bij Luden: héérlijke salades, ruim voldoende porties en verse ingrediënten. Leuke en vriendelijke bediening. Wij zijn nu ook benieuwd naar het avond menu.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Wat een fantastische service! Professioneel, leuk, laagdrempelig, allert. Kom je niet vaak meer tegen. Eten is oké. Niet bijzonder maar wel prima
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
op 17 september lekker wezen lunchen op het terras van Luden in Den Haag. Het opvallend leuke personeel heeft aandacht voor iedereen en snapt hoe het werkt, chapeau!
Daarnaast waren de enorm dik gesneden broodjes forel en Van Dobben kroket heelijk en was de voorgestelde Chardonnay (reserva) een aangename toevoeging.

kort en goed: TOP!
A.J.M. P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Buiten gezeten, dus rumoerig. Erg druk dus wachttijd lang, heeft ons echter niet gestoord.
KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gister een highwine gedaan op het terras van Luden. Wat een heerlijke hapjes, je proeft dat alles hier vers is en als klap op de vuurpijl schenken ze hier de heerlijke wijn van Boschendal bij. Eerst hadden wij een plekje binnen gereserveerd, maar vanwege het mooie weer wilde wij toch wel heel graag buiten zitten. Dit was voor het vriendelijke personeel geen enkel probleem en zodra het mogelijk was hebben ze ons verhuist naar buiten. Echt een aanrader op een top locatie, je ziet dat het personeel met plezier werkt, niks is teveel, hier komen wij zeker terug.