Luden

Plein 6 2511 CR Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Luden

Genieten in hartje Den Haag

Beleef, geniet en proef in het historische en bruisende hart van Den Haag. Begin met een borrel die vanzelf overgaat in het diner. Het enthousiaste en kundige team zorgt dat het je aan niks ontbreekt, je voelt je enorm welkom. De sfeer is fantastisch, hier wil je blijven zitten.

Meer informatie over restaurant Luden

• : Parkeerplaats

- High Tea 11:00 - 17:00

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
We hebben hier zaterdag jl. gegeten. Eten was goed, carpaccio vooraf en Angus als hoofdgerecht. Mijn vriendin had de lasagne en was ook goed tevreden over de kwaliteit. Bediening was vlot en aardig...
Jennifer W.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Luden ziet er leuk, gezellig uit.
We waren een kwartier te laat en mochten geen ontbijt mee bestellen. Beetje jammer, aangezien we avond daarvoor feestje hadden gehad en even wilden uitslapen. Toen maar een broodje warme beenham besteld, maar helaas koude beenham gekregen. Het brood was wel lekker vers. Ondanks alles had ik meer van Luden verwacht.
Jan Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We konden gelijk plaatsnemen. Het was erg druk en daardoor moesten we (nadat we de eerste keer zelf nog niet op de lunchkaart hadden gekeken) best even geduld hebben. Eten was smakelijk en bediening vriendelijk.
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
In EEN woord: GEWELDIG. En ik ben toch een extreem kritische horeca ganger. Eigenlijk vind ik zelden of nooit iets goeds in Nederland. Dat heeft vooral te maken met de service, de aandacht. Daar maakt Luden nu precies het verschil. Vanaf het moment dat je aankomt tot het moment dat je vertrekt ben je gast. Zit in de kleine dingen, de attente bediening die elk signaal van de klant oppikt. Soms al voor je het wilt gaan geven. Daarnaast was het eten ook nog eens top en de chocolade mix als toetje een van de betere die ik ooit at. Hier ga ik vaker komen, ook privé. En voordat IK mijn kasteel verlaat moet er toch wel heel wat GOED zijn aan een restaurant.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Goed eten in een plezierig omgeving. Het restaurant is redelijk ruim opgezet. Het geluidsniveau is acceptabel zodat het mogelijk is om een gesprek te voeren. De ligging aan het Plein is prima.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Zeer vriendelijk personeel
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op een zaterdagmiddag met twee personen genoten van een lunch in dit restaurant. Het was druk, maar er was voldoende plek en we zaten gezellig. Leuke inrichting en vriendelijk personeel. Wij namen ieder een broodje: twee krakend verse, dikke boterhammen, heel royaal belegd en zowel mijn kipfilet als de geitenkaas van mijn tafelgenote waren heerlijk. Erbij een ruime keus uit lekkere wijntjes. Leuk ook, de Haagse Hopjes bij de rekening. Echt een prima lunch; wij komen zeker nog eens terug!
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Luden kennen wij al uit de jaren '80 toen ze nog in de Frederikstraat zaten. Leuke tent. Uitstekende Cote de boeuf gegeten, Eén van onze vaste plekken als we in Den Haag zijn.
Elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Met 6 personen gegeten!Prima kaart, allemaal iets anders en alles lekker. Vriendelijke opmerkzame bediening prijs kwaliteit Okay
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
heel gezellig en geanimeerd restaurant en erg smaakvol ingericht.
tempo, voor de schouwburg, was prima. Eten was prima. We komen zeker terug.
Tine H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Werelijk een topper, een aanrader ook voor grote goepen, we hebben er met een internationale groep van 105 man een lopend buffet gehad, nergens te kort aan lekker en een zeer fijne bediening. Het was een feesje
Hannelike R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Ik kan kort zijn over mijn lunch ervaring bij Luden: héérlijke salades, ruim voldoende porties en verse ingrediënten. Leuke en vriendelijke bediening. Wij zijn nu ook benieuwd naar het avond menu.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Wat een fantastische service! Professioneel, leuk, laagdrempelig, allert. Kom je niet vaak meer tegen. Eten is oké. Niet bijzonder maar wel prima
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
op 17 september lekker wezen lunchen op het terras van Luden in Den Haag. Het opvallend leuke personeel heeft aandacht voor iedereen en snapt hoe het werkt, chapeau!
Daarnaast waren de enorm dik gesneden broodjes forel en Van Dobben kroket heelijk en was de voorgestelde Chardonnay (reserva) een aangename toevoeging.

kort en goed: TOP!
A.J.M. P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Buiten gezeten, dus rumoerig. Erg druk dus wachttijd lang, heeft ons echter niet gestoord.
KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Gister een highwine gedaan op het terras van Luden. Wat een heerlijke hapjes, je proeft dat alles hier vers is en als klap op de vuurpijl schenken ze hier de heerlijke wijn van Boschendal bij. Eerst hadden wij een plekje binnen gereserveerd, maar vanwege het mooie weer wilde wij toch wel heel graag buiten zitten. Dit was voor het vriendelijke personeel geen enkel probleem en zodra het mogelijk was hebben ze ons verhuist naar buiten. Echt een aanrader op een top locatie, je ziet dat het personeel met plezier werkt, niks is teveel, hier komen wij zeker terug.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Op terras koffie verkeerd en appeltaart besteld.
Bestelling kwam snel. Helaas zeer lauwe koffie ( hadden we eigenlijk moeten terug geven) en appeltaart bleek geen taart maar meer appelvlaai te zijn, niks met appeltaart te maken. Daarna zie je geen ober meer. Hem moeten zoeken om te kunnen betalen.
Karin.vrijburg .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was lekker maar niet erg bijzonder en ook best weinig voor de prijs. Iedereen was wel heel vriendelijk en het is een gezellige plaats om te zitten.
Letty K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Een heerlijk open haard vuurtje op het terras trok mijn 15 jarige dochter aan om daar te eten. Super betrokken serveerster die graag even een foto maakte en adviseerde. Ze had duidelijk plezier in haar werk. Zeer vlotte bediening. Mijn dochters sate spies was enorm en erg smakelijk. De kip zacht en mals. Ik had de rode mul, die was samen met de saus boterzacht. De seizoensgroenten hingen tegen rauw aan en hadden een tikje langer gemogen maar Ik heb liever iets te knapperig dan overkookt.. De pompoen mousseline fluweelzacht. De creme brulee de beste ooit gegeten. Goed wijn advies bij het hoofdgerecht. Super avond gehad.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Op een zondag hier geluncht. Het broodje carprese was erg lekker en ruim belegd met buffelmozzarella, pomodori tomaten, gegrilde courgette en aubergine en afgemaakt met balsamcio dressing. Ook de pikante kip in soja met sesam en cashewnoten die mijn vrouw had was helemaal goed.

Mooie plek op het plein om lekker relaxed wat te eten.