Luden

Spuistraat 304/306 1012 VX Amsterdam Nederland Kaart
31-206228979

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Kaassoep met spekjes en prei
      Proeverijtje
      Classic Ceasar
  • Hoofdgerechten
    • Gegrilde Rib-Eye met Bearnaise
      Zeebaarsfilet met kalfsjus en chips van Serranoham
      Vegetarische Lasagne met geitenkaas en spinazie
  • Nagerecht

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Luden

Diner met een view

Voor een kop koffie, een borrel met of zonder hapje, een snelle maaltijd of een uitgebreid menu, bij restaurant Luden weten ze hoe ze hun gasten op hun gemak kunnen laten voelen. De gezellige drukte van het Amsterdamse centrum, de rustgevende view over het water van de gracht achterin en de persoonlijke touch van de bediening maakt het dat je het hier altijd naar je zin hebt. Of je nu alleen over de drempel stapt of met je hele familie; ze zetten voor ieder gezelschap de deur wagenwijd open! Geniet!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Luden

tram 2,5 Nieuwezijds Voorburgwal
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 12.00 - 22:30
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Luden

Annelie P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Erg uitgekleed t.o.v. vorige jaren. Beperkte kaart en alles net wat minder. Luden is top, maar niet met AH kaart. Ik snap het overigens goed hoor. Niet meer meedoen Luden. Ik kom geregeld en dit komt door de eerste AH kaart. Zo hebben we restaurant ontdekt.
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijke gerechten, snelle en leuke bediening.
Top restaurant.
Harmke V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Jammer dat er alleen patat geserveerd wordt. Wij anti patat eters vinden het belachelijk dat er in veel restaurants geen alternatieven zijn wij konden een broodje krijgen. (die wel lekker was)
En de muizen doe door het restaurant lopen vond ik ook geen succes
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
De bediening duurde wat lang en ging niet helemaal goed
S. B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Personale giovane e simpatico
Viola S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Gul, goed, gezellig
Karlijn H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
prima kwaliteit verhouding, volop keuze / voor ieder wat wils en een gezellige ontspannen sfeer. Prima voor een casual etentje met vrienden / familie in het centrum van amsterdam. goed eten voor een leuk prijsje
Theo C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2018
Prima sfeer, goede flexibele bediening.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zalig gegeten met de ahrestaurantactie.een aanrader.
Jeanie R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Wij hebben gebruik gemaakt van de Restaurantactie. Keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. Eten was erg lekker, mooi opgemaakte borden en zeer ruime porties. Vriendelijke bediening. Goede keuze als je in Amsterdam bent!
Kirill P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goed doordachte & uitstekend uitgewerkte menu’s!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Teleurstellend - Disappointing
Wij hadden voor 31 augustus 2018, een tafel gereserveerd en vooraf aangegeven gebruik te maken van een BONGO bon. We bestelden een brood met smeersel en als hoofdgerecht een burger, kregen eerst de verkeerde maar dat werd hersteld, en een ‘te grote schnitzel waarbij de gebakken knoflook voor het serveren viel, maar werd hersteld door ze af te stoffen en opnieuw te serveren. Werd ook hersteld overigens. machaitto’s We konden erom lachen

Bij het afrekenen van de € 55,90 gaven wij de bongo bon van 50 euro. Tot onze verbazing moesten we € 34,10 bijbetalen. H et goedkoopste gerecht en het brood met smeersel werd via de bongo bon verrekend! De rest, inclusief 3 frisdrankjes en 2 machiatto’s waren voor eigen rekening
Dus voor een diner van € 55,,90 ‘betaalden’ we uiteindelijke 84 euro
Wat hebben ze gelachen.( En een bongo bon is voor dombo’s)
Arthur S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer, goed eten en mooie porties voor een nette prijs. Echt een aanrader.
Carina V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten bij Luden met de AH actie. Er was een beperkte keuze met gebruikt van de AH actiebon (keuze uit 3 voor-, 3 hoofd- en 3 nagerechten - 1 vlees-, 1 vis- en 1 vegetarische gerecht) en er was eigenlijk geen vegetarisch voorgerecht, maar dat werd netjes geregeld. Grote porties, erg lekker en mooi gepresenteerd.
Attente en vriendelijke bediening. Kortom zeer de moeite waard, wij komen nog een keer terug.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Goed eten, mooie presentatie, heel vrolijk en vriendelijk personeel. Een aanrader !
Sacha J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goed gegeten, flinke porties en prima presentatie. Gewoon pretentieloos zondag diner. Geen haute cuisine, maar er is ook niets mis met een lekkere huis-tuin-en-keuken-maaltijd.
Jesper V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Eten was erg lekker, bediening verliep niet helemaal soepel: doorgegeven dat er sprake was van allergie, maar alsnog exact dezelfde bereiding ontvangen. Enigszins gehaaste & onrustige bediening, maar verder erg lekker gegeten!
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wíj hebben héérlijk gegeten!
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Prettige sfeer, heerlijk eten,
Aantrekkelijk geprijsd door AH actie maar zeker voor herhaling vatbaar.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We maakten gebruik van de AH-actie 2 diners voor de prijs van 1. Ik was er met drie kinderen, waarvan 2 gesmuld hebben! De ander lust niet zo veel, dus die is geen graadmeter. En ik vond het ook lekker. En bij zo'n actie verwacht je natuurlijk kleine porties, ik lathans, niet zo bij Luden! De porties waren dermate groot dat we eigenlijk na het voorgerecht al genoeg gegeten hadden. We hebben wat vlees van het hoofdgerecht mee naar huis genomen en maar de helft van de desserts besteld, waarbij ik niet eens commentaar van de kinderen kreeg, nou dan weet je het wel. Al met al dus een zeer goede ervaring.