Luden

Spuistraat 304/306 1012 VX Amsterdam Nederland Kaart
31-206228979

Over het restaurant Luden

Diner met een view

Voor een kop koffie, een borrel met of zonder hapje, een snelle maaltijd of een uitgebreid menu, bij restaurant Luden weten ze hoe ze hun gasten op hun gemak kunnen laten voelen. De gezellige drukte van het Amsterdamse centrum, de rustgevende view over het water van de gracht achterin en de persoonlijke touch van de bediening maakt het dat je het hier altijd naar je zin hebt. Of je nu alleen over de drempel stapt of met je hele familie; ze zetten voor ieder gezelschap de deur wagenwijd open! Geniet!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Luden

tram 2,5 Nieuwezijds Voorburgwal
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 10.00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De bediening was goed en gezellig. De verhouding prijs kwaliteit was niet in verhouding. Wij hadden een vissalade die er niet smaakvol uitzag en waar ook geen smaak aan zat. Jammer, vorig jaar hebben we er prima gegeten.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Goede porties. Duurde wel wat lang voor het op tafel kwam. Ook werd herhaaldelijk gevraagd of gerechten soms voor ons waren, aangezien de ober niet wist voor welke tafel het bedoeld was. Prijs/ kwaliteit verhouding is prima.
Ook prettige relaxte sfeer Tenminste niet weer zo'n juppentent, overgoten met studenten en nepballen.
Ik ga zeker weer daar eten.
Z.hilgeman H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
zeer tevreden
Nicolette H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We moesten erg lang wachten totdat ze drinken kwamen opnemen. Ook het wegnemen van de borden duurde erg lang. Daarnaast vonden wij de keuze beperkt.
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
wij vonden het eten erg tegen vallen, en moesten overal zelf om vragen. bv de kaart enz .Het menu van AH was a la carte, wij waren met zijn vieren en moesten twee keer het hoofd gerecht en het voorgerecht betalen( Verleden jaar had je een drieganger menu voor 1 prijs.) Wij namen geen dessert, wat wel bij de prijs was inbegrepen maar een kopje koffie. Die moesten we apart betalen. We vonden dat geen service. Waren expres een keertje terug gegaan omdat het ons verleden jaar zo was bevallen.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ik was met mijn moeder naar de open dag geweest en als leuke afsluiter gingen we eten bij Luden. Helaas werd onze dag hier eerder door verpest. We moesten de trein terug naar Groningen halen, dus we stonden een beetje op tijd. Tot het hoofdgerecht ging het goed, maar daarna hebben we 1/1,5 uur moeten wachten tot het hoofdgerecht. Wij zijn de ongeduldigste niet, maar mensen die veel later binnen kwamen kregen eerder hun eten. Toen we eindelijk het eten kregen was de patat rauw. We hebben om een nieuwe gevraagd, die we ook kregen, maar een sorry kon er niet van af. Bij het betalen hadden ze er allemaal dingen bij op geteld, die niet eens van ons waren. Er stond €108 op de bon, terwijl we uiteindelijk maar voor €75 hadden gegeten. Weer geen excuses. Bij het betalen kregen we ook nog eens €10 te weinig geld terug. Al met al dus een hele slechte ervaring gehad en ze hebben niks gedaan om dit te verzachten. Geen aanrader dus!!
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wat een slechte tent!! Manager die nergens toe in staat lijkt te zijn en zijn personeel niet netjes te woord staat. Het personeel draagt witte nette blousen, maar schijn bedriegt! Het eten smaakt overdatum en naar karton! Alles behalve zelfgemaakt smaakt het. Het interieur is niet mijn smaak, het is allemaal erg oud en de wc is vies en vervallen. Alsof de avond zelf nog niet erg genoeg was, ben ik met mijn vest blijven haken aan een spijker van de trap. NIET AAN TE RADEN DUS!
deVerte .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Bijzonder hartelijke ontvangst en bediening. De gerechten zijn ruim bemeten en met zorg klaargemaakt. Zowel zeebaars als zalm lagen op een aangename portie beetgare groente. Luden is een sfeervol restaurant dat gelukkig alle vormen van verhipping aan zich voorbij heeft laten gaan.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Gastvrije ontvangst, goede en vrolijke bediening, eten was prima en het toetje verrukkelijk!
Prijs/kwaliteit prima.
Tot de volgende keer!
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben genoten in restaurant Luden. Het eten zag er mooi uit en was heerlijk. Je had volop keus zowel vlees als vis als vega. Wij waren met een grote groep en hadden dus veel verschillende voor, hoofd en nagerechten. Iedereen heeft gesmuld. Wij raden Luden echt aan en komen zeker nog eens terug.
Gerardo V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gedateerd restaurant met focus op toeristen. Kaart is beperkt en niet boeiend. Kwaliteit van de gerechten was te doen maar kan met een beetje meer aandacht een stuk beter. Er is geen wijnkaart of overzicht van de beschikbare wijnen. Je moet zeggen wat je wil voor wijn en dan vertelt de kelner of die dat heeft. Raar.
caro.stribos .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Presentatie en kwaliteit van de gerechten is goed. Setting is gezellig bruin (hout), tafeltjes wat dicht op elkaar.
Aardig personeel, waarop het door de drukte wel erg lang wachten was, we leken soms vergeten.
Wat pech met ons tafeltje vlakbij de achterdeur, waar de koude windvlagen niet erg prettig waren, telkens als er mensen weg gingen. Het toetje werd 'n heerlijke afsluiting aan een tafeltje aan de andere behaaglijke kant.
Alexander T.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Goed eten maar zonder verrassingen. UItermate leuke entourage, personeel dat snapt dat bediening meer is dan simpelweg bestellingen noteren en vervolgens eten en drinken op tafel zetten. Zij maken eten bij Luden tot een zeer aangenaam verblijf in een mooi ingericht restaurant.
Carletta B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
bedienend-personeel op de "manager" na,teleurstellend!! Wij vragen of ons tafeltje schoongemaakt/opruimen!!
Het schoonmaken ging met de hand!!! Wegvegen en lachend weglopen. Onbeschoft en totaal GEEN intersesse
voor het vak!!
Lot D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Op donderdag 10 november gedineerd bij Luden. Ontzettend lekker gegeten! Veel keuze, waardoor er voor ieder wat wils is. Daarbij ook een heel fijne sfeer en een enthousiaste bediening!
marijke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We kwamen voor een high tea de luxe. Het was redelijk maar, ik vond het totaal geen luxe. Het was een reepje apfelstrudel een scone met slagroom en marmelade of jam, een blokje van 2 bij 2cm witte choclade taart. Er werd een quichje gebracht die doormidden was gesneden en zo ook de muffin. De sandwich was volgens mij uitgedroogd, maar mijn parner dacht dat het brood geroosterd was. De messen waren bot maar het personeel was aardig. Over het algemeen goed te eten, maar beslist geen luxe en wenig zelf gemaakt.
ckick .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De ambiance was perfect. Het vlees was erg mals. De patat was echt prima. We komen zeker nog eens terug.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
zaterdag hebben we hier een lunch besteld. Vriendelijk personeel maar het eten was van matige kwaliteit. Niet meer van deze tijd. Wat je in de jaren 90 in Amersfoort of zo kreeg. Past niet meer in deze tijd. Ik denk niet dat we er nog een keer gaan eten.
Helma W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Bediening deed erg hun best maar ging toch e.e.a. mis. Frietjes was men vergeten te serveren en kwamen pas toen we de rest al op hadden. Ter compensatie kregen we thee/koffie aangeboden maar ook hier ging t mis. Zelf had ik vis besteld maar vond het erg vet. Veel te veel boter wat de smaak nadelig beïnvloedde. Inrichting erg oudbollig, mag best beetje opgeknapt worden.
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Met 7 personen gegeten bij Luden via de restaurant actie van de AH. Menu voor 29,95 waarbij het tweede menu gratis. Alle 7 het actie menu gekozen in de veronderstelling dat er dan 4 x 29,95 berekend wordt. Maar voor de zevende persoon werd het voor, hoofd en nagerecht apart berekend waardoor je fors meer betaald voor hetzelfde menu. En jammer dat een kan water op tafel niet vanzelfsprekend is, we hebben nu voor bijna 15 euro water gedronken, naast de wijn. Het eten was verder prima, bediening vriendelijk, leuk restaurant.