Luden

Spuistraat 304/306 1012 VX Amsterdam Nederland Kaart
31-206228979

Over het restaurant Luden

Diner met een view

Voor een kop koffie, een borrel met of zonder hapje, een snelle maaltijd of een uitgebreid menu, bij restaurant Luden weten ze hoe ze hun gasten op hun gemak kunnen laten voelen. De gezellige drukte van het Amsterdamse centrum, de rustgevende view over het water van de gracht achterin en de persoonlijke touch van de bediening maakt het dat je het hier altijd naar je zin hebt. Of je nu alleen over de drempel stapt of met je hele familie; ze zetten voor ieder gezelschap de deur wagenwijd open! Geniet!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Luden

tram 2,5 Nieuwezijds Voorburgwal
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 10.00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 00:00

Jouw recensie over het restaurant Luden

Elly D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Na bezoek in de Hermitage heerlijk gegeten bij Luden. Personeel was zeer vriendelijk, had tijd voor een praatje.
Het is zeker voor herhaling vatbaar.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Positief is dat er a la Carré gegeten kan worden.
Het voorgerecht, carpacio , waterig, deels bevroren . Kan echt niet.
De saté, vlees ok, maar de saus was teveel ingedikt. Wordt dan bitter van smaak.
Geen aanrader om te gaan eten.
Zeer teleurstellend van een restaurant wat al lang bestaat.
Judith A.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Groot voorgerecht, een salade. Hoofdgerechten waren ook lekker. Beetje droog alleen de biefstuk. Lekkere puntzak friet erbij. Aardig personeel.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Gisterenavond bij Luden gegeten met de AH actie. Je kunt kiezen uit de hele kaart en achteraf worden de (goedkoopste) gerechten verrekend.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, zeer vriendelijke bediening, leuke locatie en gezellige achtergrond muziek!
Wij komen zeker nog eens terug.
Melissa B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Negatieve restaurantervaring....

De entrecote was erg taai ik bleef maar kauwen. Dit mocht ik vervangen door een ander gerecht. Ik koos een bavette die ook niet lekker was. Het vlees was taai, saus niet lekker en groente nog te rauw. Ook het toilet was niet schoon. Het enige pluspunt is dat het personeel heel vriendelijk was. Maar ik kom in elk geval niet terug.
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
heerlijk gegeten vriendelijke bediening de prijs was ook goed een aanrader ga zeker nog een keer eten bij luden
met familie of met het gezin
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vond het super gezellig en hebben heerlijk gegetene. Heel goe geholpen en super aardig personeel. Echt een MEGA aanrader om te eten. Zeker een keer terug...nogmaals thanks..
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Driegangenmenu voor AH Actie was vrij te kiezen uit de kaart. Geen poespas met aparte menukaart. Gerechten waren allemaal goed verzorgd en uitstekend van kwaliteit. Heerlijk gegeten. Een echte aanrader!!
Benvandijk .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Luden was mij zeer goed bevallen. Vriendelijke bediening, ruime porties en zeker niet duur in vergelijking met andere tenten in het centrum. Een aanrader en hier kom ik zeker terug!
Eddie V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De bediening was goed en gezellig. De verhouding prijs kwaliteit was niet in verhouding. Wij hadden een vissalade die er niet smaakvol uitzag en waar ook geen smaak aan zat. Jammer, vorig jaar hebben we er prima gegeten.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Vriendelijke bediening en lekker eten. Goede porties. Duurde wel wat lang voor het op tafel kwam. Ook werd herhaaldelijk gevraagd of gerechten soms voor ons waren, aangezien de ober niet wist voor welke tafel het bedoeld was. Prijs/ kwaliteit verhouding is prima.
Ook prettige relaxte sfeer Tenminste niet weer zo'n juppentent, overgoten met studenten en nepballen.
Ik ga zeker weer daar eten.
Z.hilgeman H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
zeer tevreden
Nicolette H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We moesten erg lang wachten totdat ze drinken kwamen opnemen. Ook het wegnemen van de borden duurde erg lang. Daarnaast vonden wij de keuze beperkt.
ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
wij vonden het eten erg tegen vallen, en moesten overal zelf om vragen. bv de kaart enz .Het menu van AH was a la carte, wij waren met zijn vieren en moesten twee keer het hoofd gerecht en het voorgerecht betalen( Verleden jaar had je een drieganger menu voor 1 prijs.) Wij namen geen dessert, wat wel bij de prijs was inbegrepen maar een kopje koffie. Die moesten we apart betalen. We vonden dat geen service. Waren expres een keertje terug gegaan omdat het ons verleden jaar zo was bevallen.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Ik was met mijn moeder naar de open dag geweest en als leuke afsluiter gingen we eten bij Luden. Helaas werd onze dag hier eerder door verpest. We moesten de trein terug naar Groningen halen, dus we stonden een beetje op tijd. Tot het hoofdgerecht ging het goed, maar daarna hebben we 1/1,5 uur moeten wachten tot het hoofdgerecht. Wij zijn de ongeduldigste niet, maar mensen die veel later binnen kwamen kregen eerder hun eten. Toen we eindelijk het eten kregen was de patat rauw. We hebben om een nieuwe gevraagd, die we ook kregen, maar een sorry kon er niet van af. Bij het betalen hadden ze er allemaal dingen bij op geteld, die niet eens van ons waren. Er stond €108 op de bon, terwijl we uiteindelijk maar voor €75 hadden gegeten. Weer geen excuses. Bij het betalen kregen we ook nog eens €10 te weinig geld terug. Al met al dus een hele slechte ervaring gehad en ze hebben niks gedaan om dit te verzachten. Geen aanrader dus!!
Corrie M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Wat een slechte tent!! Manager die nergens toe in staat lijkt te zijn en zijn personeel niet netjes te woord staat. Het personeel draagt witte nette blousen, maar schijn bedriegt! Het eten smaakt overdatum en naar karton! Alles behalve zelfgemaakt smaakt het. Het interieur is niet mijn smaak, het is allemaal erg oud en de wc is vies en vervallen. Alsof de avond zelf nog niet erg genoeg was, ben ik met mijn vest blijven haken aan een spijker van de trap. NIET AAN TE RADEN DUS!
deVerte .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Bijzonder hartelijke ontvangst en bediening. De gerechten zijn ruim bemeten en met zorg klaargemaakt. Zowel zeebaars als zalm lagen op een aangename portie beetgare groente. Luden is een sfeervol restaurant dat gelukkig alle vormen van verhipping aan zich voorbij heeft laten gaan.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad.
Gastvrije ontvangst, goede en vrolijke bediening, eten was prima en het toetje verrukkelijk!
Prijs/kwaliteit prima.
Tot de volgende keer!
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Wij hebben genoten in restaurant Luden. Het eten zag er mooi uit en was heerlijk. Je had volop keus zowel vlees als vis als vega. Wij waren met een grote groep en hadden dus veel verschillende voor, hoofd en nagerechten. Iedereen heeft gesmuld. Wij raden Luden echt aan en komen zeker nog eens terug.
Gerardo V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gedateerd restaurant met focus op toeristen. Kaart is beperkt en niet boeiend. Kwaliteit van de gerechten was te doen maar kan met een beetje meer aandacht een stuk beter. Er is geen wijnkaart of overzicht van de beschikbare wijnen. Je moet zeggen wat je wil voor wijn en dan vertelt de kelner of die dat heeft. Raar.