Lucky King & Hong

Belfort 7 1315 Almere Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lucky King & Hong

Julius B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Roti kip en roti lam besteld. Roti kip was op en alleen nog met kipfilet verkrijgbaar, prima, maar wel voor de prijs van kip graag.
Echt een aanfluiting, wat een smerig eten hier zeg!
Alles zwom in de saus wat een mengelmoes was van vele soorten kruiden en smaken BEHALVE zoals het hoort te smaken.
Ze mogen de naam surinaamse en chinese geen eens gebruiken want dit gaat werkelijk nergens over.

Bij het afrekenen (ik wilde eigenlijk gewoon weg lopen) zei ik "loop eens mee", waarop ze vrij moeilijk deed om mee te lopen.
Ik liet zien dat ik vrijwel alles had laten staan maar daar had ze geen boodschap aan.
Normaal betaal ik gewoon niet en maak ik mijn standpunt wel duidelijk. Deze keer was ik gewoon TE moe om stappen te ondernemen.
Ze had alles gewoon in rekening gebracht, wees er maar blij mee zou ik zeggen.
Eens en dus nooit meer.
Veauteaux .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Twee maal afgehaald, waarvan de laatste keer o.a. Combinatie fried rice. De gerechten waren allen prima van smaak en vers voor ogen bereid. Helaas bezorgt dit restaurant niet en is het niet zo goed met de auto te bereiken, waardoor het er niet vaak van komt hier te bestellen. Het is voornamelijk een afhaalrestaurant, wat zich ook in het decor uit. Als het er van buitenaf aantrekkelijker uit had gezien (idee van snackbar) hadden we hier waarschijnlijk al eerder terecht gekomen, dan zoals nu via via te horen dat het een goede keuken betrof. Al met al is het eten absoluut aan te raden.
Red G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Was met mn vrouw hier voor het eerst. Broodjes(moksie meti, geroosterd spek, 2x kip kerrie) gehaald. Die waren heel goed. Spek was vers uit de oven, lucky me. Decor,... tja..als het eten maar goed is.
Miguel A.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Heerlijk Antilliaans-Chinees eten. De saté galiña is heerlijk mals en de pork cutlet knapperig. De shrimp fried rice goed van smaak en de batata knapperig. Wel jammer dat ze geen creoolse gerechten verkopen. Dat niet geen mooi vijf sterren restaurant is doet me niets. Wij caribeños komen voor het eten. Als dat goed is zitten we lekker. Vijf sterren of niet...
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Heerlijk weer een batata ku sate eten, laat me even denken aan mij eiland Curacao, Mischien de ene die niet lekker vonden zijn niet gewend.