Lucky House

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag Gesloten

Fredfredenmarion .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
verrassend bezoek aan dit restaurantje. Persoonlijke begroeting (door reservering!), open keuken en rustige bediening, geen gehaast.
En natuurlijk het eten : supergoed. Probeer de dim sum maar eens en je blijft er terugkomen. En laat vooral de chef zijn gang gaan in zijn persoonlijke schotels.
Aanrader,staat op onze herhalingslijst!
Han M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Dit is een restaurantje waar door mensen die er gegeten hebben reclame voor gemaakt wordt. Op aanraden van vrienden zijn wij er gaan eten. En ik sluit mij aan bij de reclame makers. Als je aankomt bij het restaurant wordt je uitermate vriendelijk begroet en de mevrouw wist mij bij de voornaam te begroeten omdat ik gereserveerd had. Dat is een goede binnenkomer. Het is een eenvoudig maar prettig ingericht restaurant. Niet groot maar de tafels en stoelen zijn zo opgesteld dat je ruim kan zitten. De service was van binnenkomst tot het weggaan vriendelijk en rustig (geen gehaast). Het eten kwam zeker niet te snel waardoor je rustig kon zitten en praten.
Het eten, voorgerecht en hoofdgerecht waren erg lekker en ook mooi geserveerd en vooral verrassend. De specialiteiten op de kaart zijn wat ons betreft een aanrader. De prijs-kwaliteit verhouding is super want je krijgt hier echt waar voor je geld. Wij gaan er zeker terug!
HjS .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Altijd goed: vandaag extra service want de hele familie was aan de slag. Als altijd: snel en efficient in combinatie met goed en lekker eten. Kom hier al jaren en hoop nog jaren te mogen genieten van hun eten.
Brady_ .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Positief verrast bij Lucky House. Modern eten bij een Chinees concept kom je niet vaak tegen. een open keuken is leuk om te zien hoe alles bereid wordt. Bediening deed het prima!
Foodexpertamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Hele vriendelijke mensen , de suikau soep is goed een van de betere die ik heb geproefd en ik ben vrij kritisch t.o.v suikausoep. Garnalen in zout en peper ook lekker ! Gewoon een goede chinees met goede prijzen
Wesley M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2014
Al sinds jaren komen wij geregeld chinees afhalen in de binnenstad van amsterdam. Vroeger werkte er een dike kok, maar tegenwoordig werkt zijn dichter in deze zaak,
Ik heb een keer op pinksteren voor de deur een bekeuring gehad omdat ik niet goed de kleine letters op de parkermeter had gelezen. Maar de keuse van het menu kan werkelijk niet mis. Ik vindt persoonlijk de kleine rijstkorrels die ze hier verkopen heel erg lekker.
Mijn favoriete gerechten hier zijn. Biefstuk met Oestersaus, Kip Kerry, Tjap Tjoy & Foo Yung Hai.
de prijs qualiteit is naar mijn inziens in orde.
Theodort .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Hele leuke mensen en lekker eten. Is ook altijd druk dus dat zegt genoeg. Dat de keuken open is is echt uitzonderlijk bij Chinees restaurant en straalt vertrouwen uit. Ik neem altijd de soep met garnalen in deeg jasje als vooraf en wissel de hoofdgerechten vaak af. Als je in de buurt bent gewoon een keer binnen stappen.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Uitstekend klein Chinees restaurant in Jordaan waar je zo aan voorbij loopt, maar een bijna verborgen pareltje is.
Loempia was perfect. Wokgerechten , Nasi en Bami zeer goed en smakelijk opgediend.
Verse ingredienten en zeer persoonlijke benadering van ons als klant. De sfeer is niet typisch chinees, maar fris en modern,
Alles , inclusief open keuken, maakt zeer hygienische indruk.
Zeer goede prijs kwaliteitsverhouding.
Hier komen we zeker terug.
Schooljuf50 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Het eten is geweldig wat je ook neem de Loempia's moet je zeker nemen goed gevuld en over heerlijk kom eens langs en proef het zelf een aanrader voor iedereen.De Service leuk en spontaan .Het Decor is mooi erg schoon en een open keuken je ziet ook de koks goed en lekker je eten klaar maken wat wil je nog meer..EETSMAKELIJK DE SCHOOL JUF TRUUS
Alex2013 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Het is een erg goede chinees die werkt met verse producten en het restaurant ziet er erg schoon uit.
Wat ik het mooiste vind is de open keuken je kan zien wat er allemaal gebeurt.

De service is erg goed de eigenaresse is erg vriendelijk en herkent bijna alle klanten dt is erg fijn.

Al met al een aanrader en ik kom zeker terug:)