Lucky Garden

31-165521909

Meer informatie over restaurant Lucky Garden

Piet V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gisteren hier voor slechts 18 euro een lekker maandmenu gehaald. Grote porties, meer dan genoeg voor twee personen. Deze keer lekkere, niet vette, babi pangang, kip kerrie, foe yong hai, bami en nasi en kroepoek. Daarnaast nog een kip gerecht in een krokant jasje waarvan ik de naam niet weet. Gewoon lekker en alles wordt vers bereid. Je kunt hier alleen niet pinnen, dat is wel eens lastig.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Klein Chinees afhaalrestaurant met een open keuken zodat je de bereiding van de gerechten kunt volgen. Men heeft de standaard gerechten maar ook specialiteiten. Een leuke manier om eens wat te proberen is het maandmenu. Iedere maand een paar bekende gerechten zoals babi pangang, maar ook onbekende zoals varkensvlees in zwarte bonensaus. Vandaag had ik een maandmenu met dit gerecht, maar ook kip in zoetzure saus en babi pangang. Het varkensvlees van laatstgenoemde vond ik nogal vet. De kip in zoetzure saus daarentegen was erg smakelijk. Al met al een goede prijs kwaliteit verhouding, want een dergelijk menu met daarbij bami of nasi en kroepoek kost 17,50 euro. Hiervan eet je makkelijk met twee personen

Robin L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Voor mijn Chinese afhaaldiner ga ik altijd naar Lucky Garden. Een kleine zaak waar je achter de toonbank direct de keuken in kijkt, erg bijzonder. Altijd druk, maar snel geholpen. Het afhaaleten is hier prima !