Lucky Garden

Meer informatie over restaurant Lucky Garden

Dinsdag t/m Zondag

R.F. V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
het eten is goed zonder uitschieters, er is een goede, snelle en vriendelijke bediening eneen rustige, prettige sfeer, het eten is redelijk geprijsd
GR R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Gerechten zijn niet autentiek, dus zoals in mijn afgekeurde recentie is dit een aangepaste chinees.
Het is middelmatig, eetbaar, maar heel erg westers.

Peking Eend is daarentegen zalig, zoetzuur moet ECHT aan gewerkt worden !
Dim sum is niet benoemingwaardig en kun je liever zelf thuis maken, ook de wan tan soep is "uit het pak"
Rede voor het cijfer 5 (nog al hoog) komt voornamelijk door de Peking eend en Tjauw min die daar ruim boven voldoende scoren.

Haydee A.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
het is hier netjes maar de smaak van het eten is voor mij minder
niet echt chinees alles bevat doppertjes en worteltjes en w.s maizena het personeel is top ik eet liever bij New King
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Als je lekkere trek hebt of je bent een flinke eter dan kun je bij Lucky Garden met zijn uitgebreid menukaart heel goed terecht.
De bediening is daarbij attent en vriendelijk kortom een Chinees/Kantonees restaurant waar je met plezier terug komt.
Rakesh A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Over smaak valt niet te twisten, maar hier eet ik de lekkerste Peking eend van Amsterdam en misschien wel Nederland. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening onder leiding van mevrouw Tang. De locatie van Amsterdam Zuidoost klinkt voor velen misschien niet uitnodigend, maar is toch echt het proberen waard!
Stjon .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Erg verouderd restaurant, krap en klein. Het eten is erg zout waardoor je de fijne smaak niet proeft. Ze noemen zich Kantoneese keuken maar heb veel beter gegeten in Amsterdam centrum. Ook dure menu prijzen. Zag tot mijn verbazing dat bejaarde klanten hun honden mee nemen. Die dan onder hun tafel zitten mee te eten. Het personeel vind het dan zielig voor de bejaarden maar ik vind het echt onhygiënisch!
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
na 5 jaar weer eens gegeten bij ons oude favoriete restaurant toen wij nog vlak bij woonden.
de service is nog vanouds, alsook het eten. het decor is inmiddels wel aan wat aanpassing toe, maar ach dat is minder belangrijk.
het eten daar gaat het tenslotte om en dat smaakt nog steeds heerlijk, was weer even terug in de tijd en de moeite waard
Silviya S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Heel vriendelijk personeel, eten is snel op tafel en het smaakt echt lekker. Menu is wat groot dus de keuze maken kan wat duren. De porties zijn verder heel groot. Afhaal vind ik minder en niet echt de kwaliteit van het menu in het restaurant. Het is vooral erg schoon en hygienisch hier. En als je gaat staan gewoon 4 mensen je uitzwaaien en bedanken.
MvdMartijn .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
In de loop der jaren heel wat afgehaald, de menu's van de maand verschillen nog wel eens.. De ene maand snaakvoller dan de andere maand. Maar over het algemeen een dikke 8. Voor 4 goede eters ben je hier voor 25-30 euro klaar!

Cijfers:
Eten 8 - Altijd smakelijk en goed warm! In de loop der jaren zijn de porties (duidelijk) kleiner geworden..
Service 9 - een 9 omdat het altijd snel is en ze ons herkent (waarschijnlijk omdat we hier al een tijd komen..)
Decor 7 - niet heel special maar altijd netjes en keurig
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Inmiddels hier een paar keer geweest en het is een prima restaurant. Veel keus op de menukaart wat het wel even lastig maakt maar alles smaakt gewoon goed. De bediening is aardig maar mag misschien iets meer glimlachen. Het gaat verder erg snel. Wat je ook bestelt, het staat binnen de kortste keren op tafel. Ook na het voorgerecht staat het hoofdgerecht al vrij vlot op tafel. Ik vind het best. Ziet er verder gezellig en schoon uit.
Bxr .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Hoewel ik eigenlijk ziek in m'n bed hoorde te liggen, kon ik een familiebezoek aan Amsterdam Zuid-Oost niet voor de zoveelste keer afslaan en ik liet mij naar het restaurant Lucky Garden begeleiden. Ik had er nog nooit van gehoord - een schande, achteraf gezien - en had de eerste 20 minuten niet door dat ik naar een FER restaurant was gebracht. Ik denk dat de snob in mij geen Fine Eastern Restaurant in deze buurt verwachtte. Bovendien was de menukaart die in in handen geschoven kreeg (i.t.t. de dessertkaart later op de avond) behoorlijk versleten. In een FER restaurant kan dat natuurlijk niet.

Allereerst het decor. Dat is altijd deels een kwestie van smaak en de kleurencombinatie donkergeel en blauw-groen spreekt mij minder aan. Daardoor oogt de mooie, schone ruimte minder serieus en zakelijk dan in andere FER restaurants. Er hangen mooie grote schilderijen, de kwaliteit van de stevige ronde tafels is goed en hun opstelling, met aardig wat ruimte tussen de tafels onderling, is zeer uitnodigend. De stoelen zitten goed. De half-glazen tussenschotten die her en der als afscheiding tussen de tafels staan, doen wat gedateerd aan en verwacht je misschien eerder in een restaurant om afhaalklanten te scheiden van het restaurant. De belichting is erg sfeervol en de vloerbedekking is van een degelijke FER kwaliteit.

De service is zoals je die in een FER restaurant verwacht. Het personeel is hartelijk, behulpzaam en oplettend. Vreemd was wel dat een personeelslid ons geld incl. een tip van 10% drie keer telde en meende dat het te weinig was. Het bedrag dat zij noemde was overigens nog altijd hoger dat het bedrag van de rekening met als resultaat dat haar opmerking ongepast overkwam (i.e. 'U heeft te weinig fooi gegeven). Toen ze het voor de derde keer had geteld bleek dat ze 10% tip had gekregen. Dezelfde dame maakte eerder overigens een andere merkwaardige opmerking toen een van ons alsnog om melk voor bij de koffie vroeg hoewel hij eerst om zwarte koffie had gevraagd. Ze zei:"Hij is zeker nog niet zo lang in Nederland." Dat was niet gepast, hoe grappig ook bedoeld. Maar goed. Er was geen wifi, iets wat je wel in een zakelijk restaurant mag verwachten. 'Zakelijk' is namelijk hoe Lucky Garden zichzelf bij IENS beschrijft. Heel gezellig en zeer aangenaam zijn woorden die eerder bij mij zouden opkomen.

Zoals gezegd was de menukaart aan vervanging toe. Dat kan niet gezegd worden van de uitstekende selectie aan gerechten waaruit gasten kunnen kiezen: die is duidelijk van FER kwaliteit. De broccoli in een knoflooksaus was goed op smaak, knapperig en zag er mooi uit. De So Ya Fang (Nasi Goreng met geroosterd kip en krokante babi pangang) was ook zeer goed bereid. Niet droog, goed op smaak en ruim voldoende voor de gemiddelde eetlust. De Taosi Tofu (Roergebakken tofu met paprika in zwarte bonensaus) was van een uitzonderlijke kwaliteit: zeer vol van smaak en voor mij een reden om hier terug te komen. De volgende keer bestel ik twee porties. De koffie was goed, de koffie verkeerd mag zeker veel warmer maar smaakte ook zeer goed. De verrassing was een etagère met koekjes, mokkaboontjes, tum tummetjes, wine gums, luxe pepermuntjes en suikersnoepjes. Daarnaast kregen we overheerlijke bonbons. De prijzen zijn goed - ik neig zelfs te zeggen iets te laag voor hetgeen je krijgt.

Ondanks de misverstanden raad ik dit restaurant ten zeerste aan. Het is allereerst een restaurant dat je niet in Amsterdam Zuid-Oost verwacht en is een groot pluspunt voor de buurt. Wij komen hier zeker nog terug.
Pirate .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2013
Meerdere malen gebruik gemaakt van hun afhaal. Tot nu toe niet een gerecht gegeten waarvan ik zeg, dat smaakt ontzettend lekker. Met wat sambal erbij komt het goed. Als je geen zin hebt om te koken, dan doe je het ermee.