Lucky City

Dinsdag t/m Zondag 14:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Bobr .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Erg goed eten, prettige professionele bediening. Kaart met veel keuze.
Aanrader is het verassingsmenu: heerlijk en leuk.
Inrichting zoals je mag verwachten, gelukkig wel rustig groen.
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Eens op een donderdag zomaar naar de Chinees gegaan. Cantonese kip, en een nestje met biefreepjes. Gewoon prima. Opvallende bediening; joviaal en enthousiast. Weer eens wat anders dan bescheiden en onderdanig. Very standaard inrichting, niks mis mee. O ja, de calvados kwam met een vlamgestookte glaswarmer!
Lekkerbekkie109 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Uitstekend traditioneel restaurant. Heel vriendelijke bediening en pekingeend zoals die bedoeld is, dus niet gefrituurd!
SuperSopper .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Vandaag met veel plezier gegeten bij lucky city. De bediening was erg vriendelijk. De maaltijd was zeer smakelijk . De gerechten waren duidelijk van een hoger niveau dan bij een "normale" Chinees. Het decor doet wat gedateerd aan maar de gerechten compenseren hier ruimschoots voor. Al met al een fantastische avond gehad.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2013
Een echte teleurstelling.
We hadden gereserveerd met een grote groep maar er was geen extra personeel. Bediening was gestressed en het eten matig. Voor een groep van meer dan 20 mensen was er tekort eten op tafel. Voor de nasi en bami moest 16 euro bijbetaald worden terwijl daarvoor een keer een schep op je bord werd gedaan.
Ipv bij het reserveren werd bij het afrekenen pas gemeld dat er korting mogelijk was als iemand een Hoofddorp-pas bij zich had.
Chiel B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Een van de betere Chinese restaurants in de regio. Als we hier eten kiezen we meestal een van de Ti Pan-gerechten. Deze keer met ossenhaas. Het gerecht wordt aan tafel geflambeerd, altijd leuk. De ossenhaas was uitstekend bereid. Aardig personeel. Prijs/kwaliteit klopt. Interieur typisch voor een Chinees.
Patrick G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2012
Prima chinees restaurant en met name de kantonese gerechten zijn erg goed. Bediening OK, soms iets te vlot. Interieur zoals je dat standaard bij een chinees mag verwachten, Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima om zo af en toe te gaan eten.