Lucca

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
Voordelig
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben werkelijk heerlijk gegeten bij Lucca. Het restaurant is goed te bereiken en er is volop parkeergelegenheid. Lucca is een sfeervol restaurant en de bediening is top. Vrolijk personeel met een goed gevoel voor gastvrijheid. Het eten is goed en verrassend. De borden worden leuk opgemaakt en het eten is kwalitatief zeer goed. Alles wordt met zorg gemaakt. Volgens de bediening gebruikt de kok geen E-nummers. Wat ons betreft echt een aanrader.
Sunnie31 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Wij gingen onverwachts uit eten en besloten bij Lucca te gaan eten. We kozen voor een verrassingsmenu. En omdat het daar die dag bokbierdag was, kregen we bij de 1e gang een gratig bokbiertje erbij. Het menu was werkelijk zeer verrassend. We hebben van alle gerechten enorm genoten. Het was een genot om de vele kruiden te proeven en het smaakte perfect. De bediening was vrolijk en goed (en dat zelfs nadat wij gehoord hadden dat er vele zieken waren en ze dubbel zo hard moesten werken) Wat ook zeer prettig was, de bediening vroeg keurig aan ons tussen de gerechten door, of het volgende menu gelijk door moest komen of dat we even wilden wachten, zeer netjes!!!
Hermanzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij stonden met de camper in Elburg en wilden ergens een afhaalmaaltijd halen. We kwamen binnen bij Lucca en bestelden daar 2 pasta gerechten. Dat bleek een perfecte beslissing, ondanks dat de verpakking voor afhalen op was kregen we de pasta perfect verpakt op borden mee. Wat hebben we zitten smullen voor de camper. Een echte aanrader Lucca ook voor meenemen
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik heb heerlijk uitkijkend over de haven met een pizza formaggio en een lekker rose bij Lucca gegeten. De pizza was goed en werd snel geserveerd, de bediening uiterst behulpzaam.
Leonore .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel gezellig en heerlijk gegeten. Bediening is snel en behulpzaam en bovenal leuk voor de kinderen. Alles netjes verzorgd. Tevens klein speelhoekje en hoewel niet op de kaart zijn de porties ook in kinder formaat te bestellen. Top service en we komen er graag nog een keer terug. Aanrader!
Frank_en_Gerda .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ivm de mooie ligging aan de haven van Elburg hebben wij een aantal keren bij Lucca gegeten. Ze hebben een mooi terras met uitzicht op de haven. Vriendelijk en snel personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ondanks het feit dat de kwaliteit niet altijd gelijk is presteren ze nooit onder de maat. Zeker niet gezien de gerekende prijzen. Pizza's en pasta's zijn van goede kwaliteit en de huiswijn is prima.
Helma216 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gister heerlijk gegeten bij Lucca. De carpaccio was verrukkelijk en de pizza rucola was echt super! En een mooie verrassing na. Een aanrader!
Phijnproever .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Fantastisch gegeten bij Lucca! We werden vriendelijk ontvangen door de bediening, en desondanks de drukke avond, kregen we een mooi plekje. Snelle bediening en leuk dat ze direct vertellen over de gerechten buiten de kaart om. Wij hebben ons maar laten verrassen, en dat viel zeker niet tegen! Een leuke afwisseling van warme en koude voorgerechten, lekkere stukken vis en vlees voor het hoofdgerecht. Zeker een aanrader en hier komen we absoluut nog een keer terug!
Ldebond-doets .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Lekker gegeten vorige week, als voor gerecht verschillende voorgerechtjes op een plankje wat we gezellig konden delen. Daarna hadden wij de pasta Bolognese, een visstoofpotje en onze dochter had een pizza Zolderspek, heel erg van genoten. Als afsluiter hadden we verschillende desserts op een plankje gekozen, echt een aanrader!! We hebben ook een aantal keer hier geluncht wat ons ook erg bevallen is, lekkere grote broodjes. Wij werden geholpen door een hele vriendelijke jongen en wij hebben super genoten.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Een kleine Italiaanse lunch op 't terras aan de pittoreske haven van Elburg ...... Vriendelijk en gastvrij ontvangst en vlotte smakelijke gerechten. Fijne Italiaanse koffie!
Petrakruijt .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Voor de vierde keer bij Lucca gegeten. Dit keer met z'n vieren. Wat ons opvalt is de wisselende kwaliteit van het eten. We hebben er wel eens heerlijk gegeten en het was ook wel eens wat minder. Maar dit keer was het echt onder de maat. De pizza's waren gewoon niet goed. Slechte, stugge bodem. En de ossenhaas was niet gekruid. Het bijgerecht was sneu. Ingedroogde witlofblaadjes en aardappeltjes, ook weer zonder kruiden. Nadat we de rekening van 100 Euro hadden betaald hebben we besloten niet meer bij Lucca te gaan eten. Jammer, want het ziet er erg leuk uit.
D0606 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Woensdag 27 juli een dagje naar Elburg geweest en bij restaurant Lucca gegeten. Personeel is erg vriendelijk en er hangt een fijne sfeer. Mooie aankleding zowel binnen als buiten. Ik heb de pasta 7sins gehad en mijn vriend de pizza met zolderspek, wij hebben heerlijk gegeten. Als we weer in de buurt van Elburg zijn komen we zeker terug!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
helaas was het voor ons geen fijne ervaring. eerste bestelling ging al mis waardoor we nog langer moesten wachten met twee kinderen. uiteindelijk onze pizza's gekregen.. 1 zonder ham.. expres om gevraagd. 2 waren verbrand en de randen zo hard dat we ze niet konden eten. overigens hoefde wij deze niet te betalen. vandaar toch nog een ster van mij. wat mij ook opviel was dat de messen erg bot waren. de smaak van mijn pizza met spek was bijzonder... nu een paar uur later komt het me nog omhoog de rest was smakeloos met een goedkoop sausje erbij.. wij vinde het een schande dat dit als italiaans eten verkocht word... wij zullen hier niet terug komen.
Jeanne G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij waren voor 1 dagje met onze boot in Elburg en wilden ergens een klein hapje eten. Het restaurant LUCCA viel ons op door het mooie uitnodigende design terras. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een super tafeltje voor 2. Ipv een klein hapje hebben wij heerlijk gedineerd. Onvergetelijk lekker!!! Een ware beleving, uiterst vriendelijke bediening. Een mooie afsluiting van een dagje Elburg. Restaurant LUCCA, een aanrader!
Wichertg .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Gisteravond voor het eerst gegeten bij Lucca. Het was gewoon heel lekker. De zeeduivel was heerlijk bereid en ook de pizza smaakte goed. De bediening was goed en vriendelijk. We gaan vast nog wel een keer.
16031968 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wij hebben met ons bedrijf Acquire Publishing een vergadering gehouden boven bij Lucca. tussen de middag genoten van een heerlijke lunch en aan het eind van de dag kunnen genieten van een drankje en zeer lekkere hapjes. Lucca is een bijzonder geschikte locatie om dit met je bedrijf te doen. De vergaderruimte heeft alle faciliteiten die je nodig hebt en ziet er prachtig uit, de gastvrijheid is erg groot en het eten is voortreffelijk.

Dank hiervoor Harald Jansen Directeur Acquire Publishing
Niels D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Gisteravond heerlijk gegeten bij Restaurant Lucca. Mooie locatie aan de Havenkade en lekker eten in een sfeervol restaurant. Hier gaan we snel nog eens heen.

Patty en Niels
Caroline P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Diverse malen heb ik daar nu gegeten, over het algemeen is het ok, maar de gerechten zijn niet allemaal even lekker. Op de pizza zat rucola, maar die hadden ze aangemaakt met een soort citroen dressing, wat heel storend was bij de smaak van de pizza. De andere keer een pasta gerecht die wel ok smaakte maar niets bijzonders was, kun je thuis ook. De laatste keer een broodje. Mijn vriendinnen bestelde de geitenkaas met walnoten. Het broodje werd echter zonder overleg geserveerd met amandelen???
Tallina V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Gister middag een babyshower gehad bij Lucca in de ruimte boven het restaurant , eten en service was geweldig , daarna gezellig met de familie beneden heerlijk gegeten . Het was super gezellig! Gaan we zeker nog eens eten.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Prachtig restaurant aan de haven van Elburg. Al meerdere malen gegeten en absoluut een aanrader. Afwisselende kaart en zowel de pasta's als de vleesgerechten zijn heerlijk. De veranda is een heerlijk plekje waar je zowel in de zomer- als in de winter super kunt zitten. Ik kom zeker terug!