Lucca

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
Elvira T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij zijn een heerlijk weekend in Elburg en tot nu toe alleen maar een feestje. na een middagje in het overvolle Elburg te genieten van de bijzondere mooi stad streken wij neer bij restaurant Lucca aan de haven waar wij die ochtend al een heerlijke italiaanse koffie hadden gedronken op hun mooie terras met uitzicht op de haven.
Net als in heel Elburg was het bij Lucca ook overvol. We hebben 4 heerlijke voor gerechten gehad, 2 x carpaccio een pasta parmezaan en de kreeften risoto met couquie de laatste twee waren echt bijzonder mooie gerechten.
De 4 hoofdgerechten waren ook een feest, tourenedos heerlijk mals en met bijzondere groentes erbij. OssoBucco met Pasta top gerecht je proeft Italie, 1 pasta met eieren en een Pizza met verse Tonijn.
Op aanraden van de Dame uit de bediening zijn we alle vier voor het zelfde nagerecht gegaan de panna cotta en dat was een goede Keuze.
1 klein min puntje als je uit eten gaat met een druk pinksterweekend alles duurt iets langer maar het was het wachten waard, de bediening deed erg hun best en was erg vriendelijk.
eerste dag Elburg in 1 woord een aanrader, nu gaan we heerlijk in de binnen stad van Elburg in het hotel slapen en morgen nog een dag.
wie weet Lunchje aan de haven
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
heerlijk gegeten!????bediening super en vooral ze nemen de tijd voor je geven goed advies en gaven ons het gevoel dat we een avondje uit waren het is echt voor
herhaling vatbaar.
M B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kom regelmatig eten bij lucca. Altijd gezellig! Gezellige en nette bediening , maken altijd tijd voor een praatje hoe druk het ook is en een goede keuken met eerlijke en verse producten. Locatie en inrichting is echt leuk.. aardige koks met kennis van zaken. Zeer vriendelijk eigenaar !

Vanavond weer wezen eten .. vooraf gamba's.. als hoofdgerecht ossenhaas tournedos en als toetje heerlijke panna cotta met ijs!

Mireille bedankt voor de gezellige bediening ,het was weer top!!

Ik zeg tot snel weer Lucca!
Monja M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We kwamen gisteren iets voor 11en aan en hebben even geholpen met t terras opbouwen. ???? Heerlijk koffie en lkkre theetjes gedronken met een overheerlijk stukje pistache cake. Stukje gelopen door Elburg maar snel weer terug naar Lucca omdat t nergens zo fijn was als daar! Heerlijk gelunched, verassingsplank van de chef, aanrader!! En dan de wijn.... niet zomaar een wijntje maar topwijnen hebben we gedronken! Eten en drinken dus uit de kunst! Maar dan het personeel. Stuk voor stuk zeer vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en persoonlijk! Mireille spant de kroon! Wat een TOP horecavrouw! Al met al hebben we ons uitstekend vermaakt van 11 tot 18.30 uur! Ook nog een heerlijk stuk cake meegekregen voor thuis, hoe leuk! Bedankt dat we mede namens jullie een topdag hebben gehad!
Hobbykok020 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We waren hier met 8 personen op een rustige zondagavond. We werden vlot geholpen en de bediening was verder ook prima. Hetzelfde geldt voor het eten. We hadden die dag 120 km met wind tegen gefietst dus we gingen voor de pasta en een voorgerecht. Natuurlijk ook voldoende hersteldrank in de vorm van bier, wijn en koffie. We hebben heerlijk gegeten en gedronken voor net iets minder dan 40 euro p.p.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goed eerlijk restaurant. Het heeft een eenvoudige maar goede Italiaanse kaart.

De gerechten waren lekker, vooral de pizza was top. Enige jammere is: geen houtovenpizza.

De huiswijnen waren redelijk, net als de proseco.

Bediening is gemoedelijk en netjes.

Al met al een erg leuk en gezellig restaurant
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden allemaal een vier-gangen verrassingsmenu. We hadden allerlei dieetwensen en de kok heeft ondanks de beperkingen een heerlijk menu voor ons op tafel gezet.

Het personeel had door dat er iets gevierd werd en maakte het speciaal door een ijsfontein te serveren bij het toetje. Attent :-)

Zeker een aanrader om heerlijk en gezellig uit eten te gaan.
Bevo ..
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Goede keuken, met verrassende en lekkere combinaties. Goede prijs/kwaliteit. Prettige, vriendelijke bediening. Kraanwater per glas. Voor lekker Italiaans eten goed adres
Renske M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een voortreffelijk diner in sfeervolle ambiance. Voor t eerst hier gegeten en we komen zeker terug !
De osso buco was top !
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met vrienden uit Elburg hier gegeten. Een mooie en gevarieerde kaart met traditionele Italiaanse gerechten zoals Ossobucco. Naast de vriendelijke en professionele bediening, is ook het eten van hoog niveau. Het is dat we in Breukelen wonen, anders gingen we hier elke week eten. Kortom: Wie in Elburg gaat eten kan wat ons betreft niet om Lucca heen. Vriendelijke groet, Marc
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Verrast met verrassings menu, Heerlijk gegeten, nieuwe kok Maurice van Laar. en Maikel Klunder Bedankt. Goede keuze.aanrader!!!
Bianca Z.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Regelmatig breng ik een bezoekje aan Lucia om snel een lekker bakje cappuccino te doen met vaak een lunchpizza erbij.
Vaak doe ik dit als (één van) de kinderen zwemles bij sportschool ABC hebben.
Als je het restaurant binnenstapt, komt de oergezellige warme sfeer je tegemoet!
Ook in de serre kun je heel goed vertoeven. 's Winters met de terrasverwarming aan is het ook lekker warm daaronder. Lekker gezellig op een lounchebankje zitten.
De eigenaresse is heel vriendelijk, net als het personeel.
De sfeer vind ik ook huiselijk, kwaliteit erg goed en we gaan daar zeker nog eens uitgebreid eten!

Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Geweldig lekker en gezellige avond gehad. Dat was de rit uit Noord Holland waard geweest.
Omdat het heel druk was mochten we boven even wachten. Rond 7 uur aan tafel en genoten van zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten. Ook de desserts waren fantastisch. De koks hebben perfect werk geleverd! !!
De bediening was super leuk, gezellig en met name 1 in t bijzonder. Zo gemotiveerd!!! Een topper!!!
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
10 december wezen eten met vrienden die in Elburg wonen. Wij komen zelf uit de kop van Noord Holland.
Het was woest druk dat we veel te vroeg binnen kwamen maar mochten lekker boven lounchen tot onze tafel leeg was en wij er mochten gaan zitten. Lekker een drankje en een broodje met lekkers vooraf.
1 x kaasplankje, 1x vitello tonato en 2 x de gamba's als voor gerechten. Alles was even lekker!!!
Als hoofd gerecht hadden we alle 4 de ossenhaas. Verrassend was de hoeveelheid vlees die onder de sla lag, dat persoonlijk vonden wij een min punt qua opmaak maar het deed helemaal niks onder van de smaak. Heerlijk malse stukken ossenhaas.
Alle nagerechten die we hadden waren stuk voor stuk erg lekker, ook als je niet van sinaasappel houdt zijn de stoofpeertjes met sabayon een aanrader. Het basilicum ijs is fantastisch in combinatie met de bosvruchten...wat ik al schreef...alles was heerlijk.
Dan de bediening...alle meiden die er liepen deden vreselijk hun best. Het was echt enorm druk maar lang wachten hoefden wij zeker niet. 1 jonge dame in het bijzonder willen wij nogmaals bedanken voor haar gezellige aanwezigheid. Zij verstaat haar vak, weet hoe om te gaan met mensen zonder geforceerd gedrag te vertonen. Echt een topper en ze weet meteen dat we het over haar hebben. Maar nogmaals, alle meiden die er die avond liepen hebben we geen commentaar op. Een top team en wij hopen dat dit restaurant nog lang zo door gaat. En dan met het super team wat in de keuken heeft staan knallen. TOPPERS!!!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben werkelijk heerlijk gegeten bij Lucca. Het restaurant is goed te bereiken en er is volop parkeergelegenheid. Lucca is een sfeervol restaurant en de bediening is top. Vrolijk personeel met een goed gevoel voor gastvrijheid. Het eten is goed en verrassend. De borden worden leuk opgemaakt en het eten is kwalitatief zeer goed. Alles wordt met zorg gemaakt. Volgens de bediening gebruikt de kok geen E-nummers. Wat ons betreft echt een aanrader.
sunnie31 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Wij gingen onverwachts uit eten en besloten bij Lucca te gaan eten. We kozen voor een verrassingsmenu. En omdat het daar die dag bokbierdag was, kregen we bij de 1e gang een gratig bokbiertje erbij. Het menu was werkelijk zeer verrassend. We hebben van alle gerechten enorm genoten. Het was een genot om de vele kruiden te proeven en het smaakte perfect. De bediening was vrolijk en goed (en dat zelfs nadat wij gehoord hadden dat er vele zieken waren en ze dubbel zo hard moesten werken) Wat ook zeer prettig was, de bediening vroeg keurig aan ons tussen de gerechten door, of het volgende menu gelijk door moest komen of dat we even wilden wachten, zeer netjes!!!
hermanzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij stonden met de camper in Elburg en wilden ergens een afhaalmaaltijd halen. We kwamen binnen bij Lucca en bestelden daar 2 pasta gerechten. Dat bleek een perfecte beslissing, ondanks dat de verpakking voor afhalen op was kregen we de pasta perfect verpakt op borden mee. Wat hebben we zitten smullen voor de camper. Een echte aanrader Lucca ook voor meenemen
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik heb heerlijk uitkijkend over de haven met een pizza formaggio en een lekker rose bij Lucca gegeten. De pizza was goed en werd snel geserveerd, de bediening uiterst behulpzaam.
leonore .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel gezellig en heerlijk gegeten. Bediening is snel en behulpzaam en bovenal leuk voor de kinderen. Alles netjes verzorgd. Tevens klein speelhoekje en hoewel niet op de kaart zijn de porties ook in kinder formaat te bestellen. Top service en we komen er graag nog een keer terug. Aanrader!
Frank_en_Gerda .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ivm de mooie ligging aan de haven van Elburg hebben wij een aantal keren bij Lucca gegeten. Ze hebben een mooi terras met uitzicht op de haven. Vriendelijk en snel personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ondanks het feit dat de kwaliteit niet altijd gelijk is presteren ze nooit onder de maat. Zeker niet gezien de gerekende prijzen. Pizza's en pasta's zijn van goede kwaliteit en de huiswijn is prima.