Lucca

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Lucca

Willem T.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Uitstekend Italiaans restaurant met uitstekende wijn, verse producten en een goede bediening.
Prachtig uitzicht over de haven van Elburg. Echt een aanrader voor zowel lunch als diner.
Daphne E.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Wat een fijn restaurant, de muurtekeningen zijn erg indrukwekkend, het is goed te zien dat er tijd in de inrichting is gestoken.
Maishoen gegeten heel erg lekker
Pizza tonijn was verrassend lekker!
Het was lekker druk bij Lucca er hing een gezellige sfeer.
de bediening had het erg druk maar ondanks dat zijn ze ontzettend vriendelijk geweest
Al met al top, mocht je in Elburg komen dan raad ik het zeker aan om wat te gaan eten bij Lucca!
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
3 mei een leuke en gezellige bier proeverij gehad . Met het merk gulpener een heerlijk bier , in combinatie met een goede keuken ????. Gegarandeerd een gezellige avond
Cobi O.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Op 3 mei hebben wij deel genomen aan bier/spijsavond, dit wat een leuke een prettige ervaring, de combinatie bier een spijs gaat goed samen en heeft ons positief verrast. Deze avond was goed verzorgt en wij zijn gastvrij ontvangen, in een mooi nieuwe ingericht gedeelte bij Lucca. Het Gulpener bier met daar aan gekoppeld Gerardus passen goed bij een bedrijf als Lucca. Natuurlijk, vernieuwend en eerlijk eten.
marleenvdtop .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Speciaal voor alle borstvoedende moeders;
Bij Lucca werden we hartelijk ontvangen en na mijn vraag of er de mogelijkheid was om daar even te kolven voor het eten, werd ons verteld dat ze boven een ruimte hadden waar we wel even (samen!) naar toe mochten om te kolven.
Omdat het prachtig weer en warm was en ze boven ook een dakterras hebben (die niet in gebruik was op dat moment) mochten we ons eerste drankje op het dakterras doen en konden we in een beschut hoekje in de zon zitten.
Op een plekje met stroom, in de zon, samen, met een drankje en een prachtig uitzicht, zonder dat iemand ons kon zien, mocht ik daar kolven.
Zelf had ik verwacht/gehoopt dat ik misschien even ergens op een invalidentoilet of in een magazijntje of een kantoortje even mocht kolven (omdat dat helaas meestal de plekjes zijn voor kolvende moeders), maar dit was natuurlijk helemaal te gek!
Bedankt!!!
Mireille V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Met Valentijnsdag samen met mijn vriend heerlijk genoten bij Lucca. Wat is en blijft dit toch een heerlijk restaurant. Bij aankomst kregen we een heerlijk aperitiefje en wat brood. Vervolgens kregen wij verschillende voor gerechtjes, wat we konden delen. Dat is wat je wilt op een dag als Valentijnsdag ????. Het hoofd gerecht was een prachtige tournedos. De chef had deze op een plank geserveerd, zo konden we deze ook weer delen samen. Op de plank stond ook nog een pannetje met pasta, die we bij konden vragen als we nog meer wilde. En ja......dan het dessert.... Wat hebben we daar van genoten!!! Niet alleen qua smaak, maar zeker ook met onze ogen. Op een bord lagen twee harten van witte chocolademousse en in de harten zat nog een kers. De opmaak hiervan was echt geweldig, vooral de kokos overheen. Al met al hebben wij weer heerlijk gegeten en komen we zeker snel weer terug. Lucca bedankt en tot snel.
José B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Erg lekker met mijn ouders hier gegeten! Lekkere Gamba's gehad met heerlijke bijpassende wijn.
Ik kan iedereen aanraden om hier eens te gaan eten.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Meerdere keren wezen eten. Locatie en bediening is prima, maar het eten is niet Italiaans.

Vandaag wezen eten. Helaas was het erg rustig. We begonnen met broodplankje en bubbels. De drank was prima, maar brood plankje was niet Italiaans. Het was een Nederlandse poging tot Italiaans.

Daarna de pizza. Deze was niet gaar en wederom een Nederlandse interpretatie van een pizza. Het had niets van een echt authentieke Italiaan.

Dessert was een kaasplankje. Deze was goed, maar geen echte bijzondere smaken.

Afgesloten met een espresso, deze was erg slap, weer niet Italiaans.

Bottom line, leuk gezeten maar absoluut niet Italiaans en voor de prijs zijn er vele betere alternatieven in de buurt. Kom vast terug op terras voor biertje, maar niet meer voor diner.
Alien B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wat hebben wij genoten. Super heerlijke gerechten. Fantastische combinaties en bij ieder gerecht een ander drankje. Juiste porties zodat je van iedere gang kon genieten. Lucca bedankt.
Alien B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Caroline H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heeeeeeerlijk gegeten, ruime portie, vriendelijke bediening met goed advies en een mooie gezellige entourage aan de haven van historisch Elburg. Lekkere wijn! Kortom: aanrader.
Caitlin H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Top restaurant, vooral de service.. je bent echt een avondje uit. Heerlijk gegeten met leuk gezelschap. Wij komen zeker terug!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met een groep gaan eten. 3Gangen verranssingsmenu.
Heerlijk gegeten. Vlotte service en hele vriendelijke bediening.
Echt een aanrader!
H V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij gingen voor het 3 gangen verrassing menu. Wat we kregen zou niet op de kaart staan. Nou de kok ging los! Super,super lekker gegeten. Het ene deed niet onder voor het ander! Daarwordt je zo blij van! Hendriëtte
Elvira T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Wij zijn een heerlijk weekend in Elburg en tot nu toe alleen maar een feestje. na een middagje in het overvolle Elburg te genieten van de bijzondere mooi stad streken wij neer bij restaurant Lucca aan de haven waar wij die ochtend al een heerlijke italiaanse koffie hadden gedronken op hun mooie terras met uitzicht op de haven.
Net als in heel Elburg was het bij Lucca ook overvol. We hebben 4 heerlijke voor gerechten gehad, 2 x carpaccio een pasta parmezaan en de kreeften risoto met couquie de laatste twee waren echt bijzonder mooie gerechten.
De 4 hoofdgerechten waren ook een feest, tourenedos heerlijk mals en met bijzondere groentes erbij. OssoBucco met Pasta top gerecht je proeft Italie, 1 pasta met eieren en een Pizza met verse Tonijn.
Op aanraden van de Dame uit de bediening zijn we alle vier voor het zelfde nagerecht gegaan de panna cotta en dat was een goede Keuze.
1 klein min puntje als je uit eten gaat met een druk pinksterweekend alles duurt iets langer maar het was het wachten waard, de bediening deed erg hun best en was erg vriendelijk.
eerste dag Elburg in 1 woord een aanrader, nu gaan we heerlijk in de binnen stad van Elburg in het hotel slapen en morgen nog een dag.
wie weet Lunchje aan de haven
M B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kom regelmatig eten bij lucca. Altijd gezellig! Gezellige en nette bediening , maken altijd tijd voor een praatje hoe druk het ook is en een goede keuken met eerlijke en verse producten. Locatie en inrichting is echt leuk.. aardige koks met kennis van zaken. Zeer vriendelijk eigenaar !

Vanavond weer wezen eten .. vooraf gamba's.. als hoofdgerecht ossenhaas tournedos en als toetje heerlijke panna cotta met ijs!

Mireille bedankt voor de gezellige bediening ,het was weer top!!

Ik zeg tot snel weer Lucca!
Monja M.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
We kwamen gisteren iets voor 11en aan en hebben even geholpen met t terras opbouwen. ???? Heerlijk koffie en lkkre theetjes gedronken met een overheerlijk stukje pistache cake. Stukje gelopen door Elburg maar snel weer terug naar Lucca omdat t nergens zo fijn was als daar! Heerlijk gelunched, verassingsplank van de chef, aanrader!! En dan de wijn.... niet zomaar een wijntje maar topwijnen hebben we gedronken! Eten en drinken dus uit de kunst! Maar dan het personeel. Stuk voor stuk zeer vakkundig, vriendelijk, behulpzaam en persoonlijk! Mireille spant de kroon! Wat een TOP horecavrouw! Al met al hebben we ons uitstekend vermaakt van 11 tot 18.30 uur! Ook nog een heerlijk stuk cake meegekregen voor thuis, hoe leuk! Bedankt dat we mede namens jullie een topdag hebben gehad!
Hobbykok020 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We waren hier met 8 personen op een rustige zondagavond. We werden vlot geholpen en de bediening was verder ook prima. Hetzelfde geldt voor het eten. We hadden die dag 120 km met wind tegen gefietst dus we gingen voor de pasta en een voorgerecht. Natuurlijk ook voldoende hersteldrank in de vorm van bier, wijn en koffie. We hebben heerlijk gegeten en gedronken voor net iets minder dan 40 euro p.p.
Brigitte_Harald V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Goed eerlijk restaurant. Het heeft een eenvoudige maar goede Italiaanse kaart.

De gerechten waren lekker, vooral de pizza was top. Enige jammere is: geen houtovenpizza.

De huiswijnen waren redelijk, net als de proseco.

Bediening is gemoedelijk en netjes.

Al met al een erg leuk en gezellig restaurant
Caroline M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. We hadden allemaal een vier-gangen verrassingsmenu. We hadden allerlei dieetwensen en de kok heeft ondanks de beperkingen een heerlijk menu voor ons op tafel gezet.

Het personeel had door dat er iets gevierd werd en maakte het speciaal door een ijsfontein te serveren bij het toetje. Attent :-)

Zeker een aanrader om heerlijk en gezellig uit eten te gaan.