Lucca

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00
Renske M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een voortreffelijk diner in sfeervolle ambiance. Voor t eerst hier gegeten en we komen zeker terug !
De osso buco was top !
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met vrienden uit Elburg hier gegeten. Een mooie en gevarieerde kaart met traditionele Italiaanse gerechten zoals Ossobucco. Naast de vriendelijke en professionele bediening, is ook het eten van hoog niveau. Het is dat we in Breukelen wonen, anders gingen we hier elke week eten. Kortom: Wie in Elburg gaat eten kan wat ons betreft niet om Lucca heen. Vriendelijke groet, Marc
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Verrast met verrassings menu, Heerlijk gegeten, nieuwe kok Maurice van Laar. en Maikel Klunder Bedankt. Goede keuze.aanrader!!!
Bianca Z.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Regelmatig breng ik een bezoekje aan Lucia om snel een lekker bakje cappuccino te doen met vaak een lunchpizza erbij.
Vaak doe ik dit als (één van) de kinderen zwemles bij sportschool ABC hebben.
Als je het restaurant binnenstapt, komt de oergezellige warme sfeer je tegemoet!
Ook in de serre kun je heel goed vertoeven. 's Winters met de terrasverwarming aan is het ook lekker warm daaronder. Lekker gezellig op een lounchebankje zitten.
De eigenaresse is heel vriendelijk, net als het personeel.
De sfeer vind ik ook huiselijk, kwaliteit erg goed en we gaan daar zeker nog eens uitgebreid eten!

Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Geweldig lekker en gezellige avond gehad. Dat was de rit uit Noord Holland waard geweest.
Omdat het heel druk was mochten we boven even wachten. Rond 7 uur aan tafel en genoten van zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten. Ook de desserts waren fantastisch. De koks hebben perfect werk geleverd! !!
De bediening was super leuk, gezellig en met name 1 in t bijzonder. Zo gemotiveerd!!! Een topper!!!
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
10 december wezen eten met vrienden die in Elburg wonen. Wij komen zelf uit de kop van Noord Holland.
Het was woest druk dat we veel te vroeg binnen kwamen maar mochten lekker boven lounchen tot onze tafel leeg was en wij er mochten gaan zitten. Lekker een drankje en een broodje met lekkers vooraf.
1 x kaasplankje, 1x vitello tonato en 2 x de gamba's als voor gerechten. Alles was even lekker!!!
Als hoofd gerecht hadden we alle 4 de ossenhaas. Verrassend was de hoeveelheid vlees die onder de sla lag, dat persoonlijk vonden wij een min punt qua opmaak maar het deed helemaal niks onder van de smaak. Heerlijk malse stukken ossenhaas.
Alle nagerechten die we hadden waren stuk voor stuk erg lekker, ook als je niet van sinaasappel houdt zijn de stoofpeertjes met sabayon een aanrader. Het basilicum ijs is fantastisch in combinatie met de bosvruchten...wat ik al schreef...alles was heerlijk.
Dan de bediening...alle meiden die er liepen deden vreselijk hun best. Het was echt enorm druk maar lang wachten hoefden wij zeker niet. 1 jonge dame in het bijzonder willen wij nogmaals bedanken voor haar gezellige aanwezigheid. Zij verstaat haar vak, weet hoe om te gaan met mensen zonder geforceerd gedrag te vertonen. Echt een topper en ze weet meteen dat we het over haar hebben. Maar nogmaals, alle meiden die er die avond liepen hebben we geen commentaar op. Een top team en wij hopen dat dit restaurant nog lang zo door gaat. En dan met het super team wat in de keuken heeft staan knallen. TOPPERS!!!
Anton D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben werkelijk heerlijk gegeten bij Lucca. Het restaurant is goed te bereiken en er is volop parkeergelegenheid. Lucca is een sfeervol restaurant en de bediening is top. Vrolijk personeel met een goed gevoel voor gastvrijheid. Het eten is goed en verrassend. De borden worden leuk opgemaakt en het eten is kwalitatief zeer goed. Alles wordt met zorg gemaakt. Volgens de bediening gebruikt de kok geen E-nummers. Wat ons betreft echt een aanrader.
sunnie31 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Wij gingen onverwachts uit eten en besloten bij Lucca te gaan eten. We kozen voor een verrassingsmenu. En omdat het daar die dag bokbierdag was, kregen we bij de 1e gang een gratig bokbiertje erbij. Het menu was werkelijk zeer verrassend. We hebben van alle gerechten enorm genoten. Het was een genot om de vele kruiden te proeven en het smaakte perfect. De bediening was vrolijk en goed (en dat zelfs nadat wij gehoord hadden dat er vele zieken waren en ze dubbel zo hard moesten werken) Wat ook zeer prettig was, de bediening vroeg keurig aan ons tussen de gerechten door, of het volgende menu gelijk door moest komen of dat we even wilden wachten, zeer netjes!!!
hermanzijlstra .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij stonden met de camper in Elburg en wilden ergens een afhaalmaaltijd halen. We kwamen binnen bij Lucca en bestelden daar 2 pasta gerechten. Dat bleek een perfecte beslissing, ondanks dat de verpakking voor afhalen op was kregen we de pasta perfect verpakt op borden mee. Wat hebben we zitten smullen voor de camper. Een echte aanrader Lucca ook voor meenemen
AnneMarieUitNijmegen .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Ik heb heerlijk uitkijkend over de haven met een pizza formaggio en een lekker rose bij Lucca gegeten. De pizza was goed en werd snel geserveerd, de bediening uiterst behulpzaam.
leonore .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heel gezellig en heerlijk gegeten. Bediening is snel en behulpzaam en bovenal leuk voor de kinderen. Alles netjes verzorgd. Tevens klein speelhoekje en hoewel niet op de kaart zijn de porties ook in kinder formaat te bestellen. Top service en we komen er graag nog een keer terug. Aanrader!
Frank_en_Gerda .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Ivm de mooie ligging aan de haven van Elburg hebben wij een aantal keren bij Lucca gegeten. Ze hebben een mooi terras met uitzicht op de haven. Vriendelijk en snel personeel en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ondanks het feit dat de kwaliteit niet altijd gelijk is presteren ze nooit onder de maat. Zeker niet gezien de gerekende prijzen. Pizza's en pasta's zijn van goede kwaliteit en de huiswijn is prima.
Helma216 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Gister heerlijk gegeten bij Lucca. De carpaccio was verrukkelijk en de pizza rucola was echt super! En een mooie verrassing na. Een aanrader!
Phijnproever .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Fantastisch gegeten bij Lucca! We werden vriendelijk ontvangen door de bediening, en desondanks de drukke avond, kregen we een mooi plekje. Snelle bediening en leuk dat ze direct vertellen over de gerechten buiten de kaart om. Wij hebben ons maar laten verrassen, en dat viel zeker niet tegen! Een leuke afwisseling van warme en koude voorgerechten, lekkere stukken vis en vlees voor het hoofdgerecht. Zeker een aanrader en hier komen we absoluut nog een keer terug!
ldebond-doets .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Lekker gegeten vorige week, als voor gerecht verschillende voorgerechtjes op een plankje wat we gezellig konden delen. Daarna hadden wij de pasta Bolognese, een visstoofpotje en onze dochter had een pizza Zolderspek, heel erg van genoten. Als afsluiter hadden we verschillende desserts op een plankje gekozen, echt een aanrader!! We hebben ook een aantal keer hier geluncht wat ons ook erg bevallen is, lekkere grote broodjes. Wij werden geholpen door een hele vriendelijke jongen en wij hebben super genoten.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Een kleine Italiaanse lunch op 't terras aan de pittoreske haven van Elburg ...... Vriendelijk en gastvrij ontvangst en vlotte smakelijke gerechten. Fijne Italiaanse koffie!
petrakruijt .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Voor de vierde keer bij Lucca gegeten. Dit keer met z'n vieren. Wat ons opvalt is de wisselende kwaliteit van het eten. We hebben er wel eens heerlijk gegeten en het was ook wel eens wat minder. Maar dit keer was het echt onder de maat. De pizza's waren gewoon niet goed. Slechte, stugge bodem. En de ossenhaas was niet gekruid. Het bijgerecht was sneu. Ingedroogde witlofblaadjes en aardappeltjes, ook weer zonder kruiden. Nadat we de rekening van 100 Euro hadden betaald hebben we besloten niet meer bij Lucca te gaan eten. Jammer, want het ziet er erg leuk uit.
d0606 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Woensdag 27 juli een dagje naar Elburg geweest en bij restaurant Lucca gegeten. Personeel is erg vriendelijk en er hangt een fijne sfeer. Mooie aankleding zowel binnen als buiten. Ik heb de pasta 7sins gehad en mijn vriend de pizza met zolderspek, wij hebben heerlijk gegeten. Als we weer in de buurt van Elburg zijn komen we zeker terug!
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
helaas was het voor ons geen fijne ervaring. eerste bestelling ging al mis waardoor we nog langer moesten wachten met twee kinderen. uiteindelijk onze pizza's gekregen.. 1 zonder ham.. expres om gevraagd. 2 waren verbrand en de randen zo hard dat we ze niet konden eten. overigens hoefde wij deze niet te betalen. vandaar toch nog een ster van mij. wat mij ook opviel was dat de messen erg bot waren. de smaak van mijn pizza met spek was bijzonder... nu een paar uur later komt het me nog omhoog de rest was smakeloos met een goedkoop sausje erbij.. wij vinde het een schande dat dit als italiaans eten verkocht word... wij zullen hier niet terug komen.
Jeanne G.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij waren voor 1 dagje met onze boot in Elburg en wilden ergens een klein hapje eten. Het restaurant LUCCA viel ons op door het mooie uitnodigende design terras. Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen een super tafeltje voor 2. Ipv een klein hapje hebben wij heerlijk gedineerd. Onvergetelijk lekker!!! Een ware beleving, uiterst vriendelijke bediening. Een mooie afsluiting van een dagje Elburg. Restaurant LUCCA, een aanrader!