Lucas Drinkwinkel

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 02:00

• Af te huren , Catering , Terras , Wi-Fi
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
We kwamen aan er waren nog tafeltjes leeg er kwam gelijk een jongeman die vroeg wat wilt U graag lunchen zei mijn tafelgenoot en wat wilt U drinken doe mij maar zo`n lekkere Texel skuumskoppe heerlijk biertje en ik neem een pilsje. De bestelling kwam al gauw en hij vroeg weet U het al ja ik wil graag een bruin broodje met blauwe kaas met peer en Rucola en ik wil een club sandwich. Dat duurde even, na een uur nog niks even vragen ja het was druk sorry en na een 15 min. kwam hij eindelijk weer sorry en hij bood ons een drankje aan .Inmiddels hadden we aardig trek het broodje viel een beetje tegen hij was aan een kant belegd net niet genoeg voor die andere boterham jammer verder wel smakelijk mijn tafel genoot die vond het erg karig ei tomaat komkommer een paar plakjes gerookte kip en op de andere boterham een klein beetje saus.
jammer verder hadden we het gezellig leuke locatie graag meer aandacht aan de broodjes kan beter
Mbmf .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Lekker broodje zalm als lunch vandaag bij Lucas Drinkwinkel. Leuke zaak, leuk personeel. Lucas heeft ook een mooi terras aan het voet van het oude stadhuis van Schiedam. Kortom, top locatie (vooral met mooi weer!) voor drankje, hapje of broodje! Aanrader!
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Lieve warme mensen in de bediening. We zaten heerlijk te genieten van een goed glas Bier en Bitterballetjes. We werden voor het diner verwezen naar een collega restaurant. Zij deden de reservering voor ons. Gastvrijheid en behulpzaamheid super.
McGerrrit .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Op een zaterdagmiddag in dit leuke nieuwe (lunch)café een broodje gegeten op het terras onder het genot van een heerlijk (speciaal)biertje van de tap. De zaak is overgenomen en de nieuwe eigenaren hebben het mooi verbouwd! Het terras is nog zoals het was, en dat is logisch, want je zit er heerlijk, half in de zon, op het fraaie plein voor het stadhuis.
De geserveerde broodjes was gewoon prima. Niet uitzonderlijk goed, maar zeer degelijk, lekker. Precies wat je mag verwachten van een dergelijk café. De bediening is jong en vlot.
Kortom, een aanwinst voor Schiedam!!