Over het restaurant Luca

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

Meer informatie over restaurant Luca

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Susan K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zelf je jas ophangen bij binnenkomst, bij de bar was iemand die wees naar de tafel die we hadden gereserveerd. Na 20 min. Iemand aan tafel die nauwelijks contact maakte en zei: ja zeg het maar. Geen prettig begin van een gezellig avondje uit dus. Het ontbrak de bediening aan overzicht en daardoor aan enig gevoel van service en contact maken met de klanten. Eten was ok, maar niks bijzonders. Niet voor herhaling vatbaar.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op zondag 12 februari geweest met mijn dochters. Na binnenkomst 25 minuten gewacht tot we iets konden bestellen. Drie mensen in de bediening die niets zien. Geen oogcontact. Sprak af met mijn vrouw als we na 30 min nog geen drankje of bestelling konden doen we weg zouden gaan. De ober zag ons eindelijk en zei: zeg het maar? Geen goedenavond oid. We deden onze bestelling. Gerechten kwamen vrij snel, doordat wij van te voren vroegen of we wel welkom waren en of het niet te lang zou duren, gezien we een half uur voor gewacht hadden. De gerechten waren matig, niet wat je uit de recensie verwacht 8.2. Bij ons niet hoger dan een 4.0 Salade Caprese met groene, waterige tomaat, smakeloos. 5 gegrilde gamba's met rauwe knoflook 18 euro. Salade erbij 4 euro, smakeloos. Pasta Vongole, zeer laag op smaak. De bediening was echt ondeskundig, een sprak geen Nederlands of Engels. Dienstbaarheid was ver te zoeken.
MaartenKoos .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zaterdag 21 jan 2016 met vrienden gegeten bij Luca met AH zegels. Luca is vernieuwd zowel qua inrichting als qua menukaart. Pas na het bestellen en opdienen van het hoofdgerecht begrepen wij, omdat groente en frites niet kwamen, dat dat nu apart moet worden besteld. Niet gezien, foutje onzerzijds. Maar bij het bestellen geen enkele vraag: wilt u er wellicht groente en/of frites bij? Niets, snel opschrijven en weg was zoef de oberhaas. De bijbestelde frieten kwamen gelukkig zo snel dat onze hoofdmaaltijd al op was, dus teruggestuurd. Wel op de rekening, vanzelfsprekend! Dat zoeven van de bedieningshaas geldt klaarblijkelijk niet voor alle activiteiten. De bediening was overigens matig: snel, obers spreken onvoldoende Nederlands en zijn in het geheel niet alert bij lege glazen. Hebben het dus maar bij 1 rondje drank gelaten. Voor ons dus geen Luca meer, helaas. En geen fooi, vanzelfsprekend. De mannelijke gast die bij ons aanzat, zelf afkomstig uit de horeca, zei tegen de ober “una catastrofe”. Zonder naar de reden te vragen zei zoef: sorry en liep weer snel weg. Waarvan acte!
tschootuiterkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was heerlijk en werd vlot opgediend, de bediening was heel klantgericht. Toen één van ons tijdens het opnemen toch van keuze veranderde werd dit geduldig en met een glimlach genoteerd.
wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Super goede keuken met authentieke Italiaanse gerecht! De inrichting is flink verbeterd na de verbouwing. Kortom TOP avond!
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met vrienden gegeten met AH/IENS-actie. Keuze uit hele kaart, wel verplicht 3-gangen, geen probleem, alles was gewoon erg lekker: antipasta, ossobucho dik in orde en de tournedos was verrukkelijk.
Bij afrekenen bleek dat formule werd gehanteerd dat goedkoopste gerecht gratis was, want 'we moeten er wel wat aan verdienen.' Bediening uiterst vriendelijk. Ruimte is akoestisch erg hard, dus zeer lawaaierig.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Luca is verbouwd en ook de kaart is aangepast. Moderne en trendy uitstraling en een leuke en lekkere kaart.
De sfeer is wat anders geworden - het wat oudere Italiaanse heeft plaat gemaakt voor een frisse nieuwe Luca die er weer 20 jaar tegenaan kan.
Een aanrader en leuke en vriendelijke bediening.
Romaki .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. De inrichting is wat koel. Jammer maar de kwaliteit van het eten maakt veel goed. Een aanrader.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en de lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb! Het is onlangs verbouwd en erg mooi geworden.
lauravandervoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het was fijn dat het niet uitmaakte dat we met de AH restaurantbonnen kwamen: we konden gewoon alles kiezen wat op de kaart stond
Fan57 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten is daar heerlijk. Alle gerechten die wij hadden besteld waren zalig. De wijn was ook van zeer goede kwaliteit. En een alleraardigste bediening, zeer klantvriendelijk. We komen daar zeker terug
angelien17 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke obers. Gezellige tent . Prima eten. Uitgebreide menukaart. Voor herhaling vatbaar. Mag wel iets gedaan worden aan de geluids-absorptie
M S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Erg goed en gezellig restaurant, prima geschikt om ook met kinderen naar toe te gaan. Sfeer en ambiance zijn erg goed in balans
helmabrinkman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig met 4 vriendinnen gegeten (met AH-bonnen), sympathieke bediening (allemaal mooie mannen :-)!
Bij de ingang een putlucht vanuit de toilet, maar dat ruik je verder in het restaurant niet gelukkig.
Heerlijk gegeten en heel betaalbaar, een aanrader kortom!
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Luca is onlangs verbouwd en het zag er echt onwijs mooi en strak uit. Luca heeft hierdoor een heel andere uitstraling gekregen.
Het eten is ook heerlijk.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben met een flinke groep ontzettend verrassend goed gegeten bij Luca! Grote borden antipasti waarvan alles stuk voor stuk even lekker was. De hoofdgerechten allemaal even goed. Een aanrader.
kimpauw .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten, perfecte pasta. Top service en wat is het mooi geworde. Er hangt een hele gezellige knusse sfeer we komen zeker weten vaker terug want ik weet hoe lekker ook de pizza's zijn. De bediening was heel erg vriendelijk.
Aniek H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Super leuk restaurant met heerlijk eten. De pizza's zijn voortreffelijk. Maar ook de voorgerechten zijn super. Echt een aanrader dit restaurant!
Andrew S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een paar weken geleden met de AH actie in Lucas wezen eten. Pasta, tournedos en pizza. Het eten was echt goed. Viel niks op af te dingen! En hop, met deze goede 1e ervaring in ons achterhoofd weer naar Luca. Men had net een verbouwing afgerond, de zaak wat moderner gemaakt. Persoonlijk had dat voor ons niet gehoeven omdat met het wisselen van het interieur de authenticiteit wat is verdwenen. Enfin, we komen voor het eten zullen we maar zeggen! Anyway, dezelfde gerechten besteld. En wat een teleurstelling, geen paddenstoelen door de pasta maar champignons (van de AH?), de pizza zo'n beetje gehalveerd (stond ook 25 cm op de kaart), te matig belegd en gewoon smakeloos. Verhouding prijs kwaliteit is samengevat ineens verdwenen. De wijn was wel top! Fijn dat Luca zo'n transformatie heeft doorgemaakt en het past niet bij ons. Dus geen Luca meer voor ons.
yolanda57 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Druk druk dat we kwamen om 20u met 4 personen. Maar wat kan je daar heerlijk eten en wat hadden we leuke bediening! Lekker Italiaans sfeertje meteen! O.a. de ravioli met champions en het gerecht met kalfsvlees waren top! De tiramisu was lekker maar had er iets meer van verwacht. Maar ondanks dat heerlijk gegeten!! Aanrader!!