Over restaurant Luca

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

Meer informatie over restaurant Luca

• Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Yolanda57 . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Druk druk dat we kwamen om 20u met 4 personen. Maar wat kan je daar heerlijk eten en wat hadden we leuke bediening! Lekker Italiaans sfeertje meteen! O.a. de ravioli met champions en het gerecht met kalfsvlees waren top! De tiramisu was lekker maar had er iets meer van verwacht. Maar ondanks dat heerlijk gegeten!! Aanrader!!
Maaikekleinh . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Erg goede bediening en lekker eten. Hebben hier met de Iens-actie gegeten en zal het zeker aanraden. Wij komen zeker terug!
Cmproefje . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Verrassend GOED! Lijkt eenvoudig van buiten en binnen maar eten is echt goed en erg druk in de zaak. Door de drukte laat de bediening soms even te wensen over maar ze doen erg hun best en blijven wel vriendelijk. Echt goed eten voor een normale prijs en ruime keus en prima wijnen. Aanrader!
Mc.bouff . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We werden heel prettig ontvangen en kregen een plaatsje aan het raam toegewezen. Aangezien wij typisch Italiaanse gerechten wilden eten werden wij op voorbeeldige wijze geadviseerd in onze keuze.
De Antipasto casa was voortreffelijk.
Als hoofdgerecht kozen wij Spaghetti alle vongole verrast, een heerlijk gerecht van Venusschelpen. De Calzone blonk ook uit qua vorm en smaak!
De sgroppino maakte het geheel compleet.
Het was een reis door Italië, maar dan vlak voor de Amsterdamse Poort.
Echt een aanrader!

Esther_timmers . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben met z'n vieren dmv de Ah-actie hier gegeten en komen zeker terug!
Vooraf de antipasto, echte aanrader!
Twee namen pizza, een lasagne en een de spaghetti von vongole.
Ook de desserts waren heerlijk, vooral het kaasplankje! We voelden ons even een avondje in Italië.
Glassico . Bourgondiër (2 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De vegetarische menu's waren redelijk. Een groot pluspunt is dat van de kaart mag worden gekozen. De bediening was goed maar soms wat afstandelijk vanwege de drukte?
We hadden hele mooie plaatsen bij het raam maar wel vonden we dat het sanitair aan een opknapbeurt toe was.
Toch per saldo: een positieve beoordeling
Beste gast, bedankt voor uw schrijven. Het was voor een donderdag inderdaad heel druk, zowel op een vol terras als in onze eetzaal, waardoor het voorkomt dat wij niet iedereen de juiste aandacht kunnen bieden...onze excuses. De toiletten worden vanaf woensdag grondig gerenoveerd! Mvg Sandro Adamo
Laurahilbers . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Een erg goed traditioneel restaurant. Het eten was verrukkelijk! De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Het interieur was simpel maar typisch italiaans. Onwijze aanrader!
Annelies148 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vriendelijke bediening.
Proeverijtje van alle voorgerechten : top
Gamba's op de grill , mooi schoongemaakt en lekker klaargemaakt.
We hebben gekozen zonder tomaten/roomsaus .
Heerlijke citroentaart en ijs met fruit !
We hebben met vrienden een fijne avond gehad
Marty R. Fijnproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Als je het over een authentieke Italiaan hebt, heb je het over Luca! De geuren in het restaurant.... heeeeeerlijk! Het eten.... super! De Ossobuco was ongekend lekker. Top restaurant!
Mmvantaarling . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Prima eten, we mochten met AH actie zelf menu samenstellen, vriendelijke bediening, geslaagd eten. We komen vast nog eens terug.
Flet057 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Bij binnenkomst werden wij weliswaar hartelijk ontvangen maar vonden het restaurant er een beetje sobertjes uitzien. Dat werd echter ruimschoots goedgemaakt door de zeer prettige bediening en de uitstekende maaltijd. Een echte aanrader!!
Roos D. Bourgondiër (3 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten bij Luca. Vooraf de vittelo tonato, gevolgd door de lasagne en als dessert de tiramisu. Smaakte allemaal goed. Bedoening was snel en vriendelijk!
Sarah B. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuk en verrassend goed echt italiaans eten! Wij komen zeker weer! Wij zijn er beland via de ah- restaurantactie, anders hadden we er wellicht nooit gegeten. Maar echt een aanrader!
Priscillabartens . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Ik heb een super avond gehad met mijn vriend bij Luca. Als voorgerecht had hij de calamari fritti en had ik de carpaccio; beide gerechten waren goed geproportioneerd, mooi geserveerd en smaakten zeer goed. Als hoofdgerecht had hij de Fettuccine al ragù Bolognese en had ik de Spaghetti alle vongole veraci. Wederom hadden onze gerechten goede proporties en smaakten ze net zo goed als we hadden gehoopt. De medewerkers zijn vriendelijk, behulpzaam, zeer snel in de bediening en geven soms verschillende opties voor het bestelde gerecht om het naar voorkeur aan te passen. Als toetje kan ik iedereen de Soufflé di cioccolato aanbevelen; een heerlijk chocoladetaartje met een kern van vloeibare, warme chocolade. Zowel mijn vriend als ik vonden het heerlijk. Iedereen die van authentieke italiaanse keuken houdt kan ik Luca aanbevelen. Ik zal het restaurant zeker nog een keer bezoeken.
Wgjonderwater . Fijnproever (6 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Wat een verrassing! Heerlijk gegeten! Er word met passie gekookt en gewerkt. Echte Italiaanse gerechten, keuze uit de hele kaart! Restaurant zat op woensdag avond vol!
Walstro44 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
De bediening was erg vriendelijk en kundig. Het eten smaakte erg goed. Je mocht alle gerechten van de kaart kiezen bij de AH actie. Wat erg fijn was. Al met al een goed Italiaans restaurant.
Dancing_girl . Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Net als de vorige keer, was het eten weer lekker (deze keer was ik samen met een vriendin geweest).
We hadden als voorgerecht: de stokbrood met zalm en aubergine uit de oven, als hoofdgerecht: vegetarische ravioli en tournedos en als dessert: chocoladetaart en vanille-ijs gedrenkt in espresso genomen.
Deze keer was er wel een foutje gemaakt in de keuken wat betreft het hoofdgerecht, maar ze hebben het keurig en snel opgelost.
Wel hebben mijn vriendin en ik 1 advies voor de chefs: wat meer groenten en aardappels bij het hoofdgerecht serveren.
We werden netjes en beleefd bediend en er was een gezellige sfeer.
Voor herhaling vatbaar dus.
Angelina K. Fijnproever (5 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Vriendelijk ontvangst en bediening. Met z'n vijven veel verschillende gerechten gegeten en alles was heerlijk!!
Het was vrij druk maar de wachttijden waren acceptabel. We waanden ons echt in Italië doordat we in het italiaans werden toegesproken.... een aanrader, wij gaan er zeker nog eens eten!!!