Luca

Spaarnwouderstraat 99 2011 AC Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 34.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
      Sgroppino
      Dama Bianca

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Luca

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Luca

Maandag 17:00 - 22:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Luca

My V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten en mijn jarige man onverwacht verrast met een feestelijk dessert. We komen hier zeker nog een x terug.
Rina B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Leuke frisse zaak! Lekkere pizza’s , goede koffie-extract aardige bediening!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Was wederom allemaal erg lekker! Bediening uiterst vriendelijk en vlot, we komen zeker weer terug!
R.E B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Fantastisch bediening en gezellige sfeer..kom zeker terug!
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, super bediening!
Farah K.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
simpel ingericht restaurant met vriendelijk personeel. De gerechten zijn voldoende en niet bijzonder van smaak.
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Het gebeurt regelmatig dat mijn favoriete gerecht pasta aangemaakt in de parmezaanse kaas niet beschikbaar is.
Normaal wordt dit aan tafel bereid maar de laatste keren zou de Parmezaanse kaas niet beschikbaar zijn.
Gerecht wordt dan in de keuken bereid i[v aan tafel.
Sabrina H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuk en lekker gegeten bij Luca afgelopen donderdag! Ziet er binnen veel moderner en gezelliger uit als je van buiten doet vermoeden. Eten was lekker, hele ruime porties. Vriendelijke bediening. Als ik echt kritisch moet zijn (als je in de horeca hebt gewerkt ben je dat altijd): slush Apparaat op de bar voor de scroppino ziet er niet heel netjes uit, op de vitello tonato mag minder saus en mijn partner vond zijn pizzabodem iets te zout. Neemt niet weg dat we het echt goed vonden! Komen zeker terug.
Harlan K.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening
Zeer zeker de moeite waard. Wij komen terug ????!????
Isabel B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Porties waren erg ruim. Als voorgerecht hadden wij beiden de Vitello Tonato. De smaak is goed maar de saus is echt teveel. Hierdoor wordt het erg machtig en zwaar en kost het wat moeite om nog twee gangen te eten. Verder een gezellige avond gehad en personeel is erg vriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
Jennifer T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heel lekker gegeten, kon wat meer zijn. Bediening mocht nog wel een keer vragen of we wat wilde drinken.
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Goede menu keuze, vriendelijk personeel, mals vlees. Minpuntje is dat er bij het hoofdgerecht heel erg karig wordt gedaan met groente en aardappelen. Nu hebben we een driegangenmenu genomen en nog te doen maar als je alleen een hoofdmenu neemt is het echt minimalistisch. Dat is jammer.
Thomas O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het eten en de service vielen tegen. De saus was bij alle gerechten te veel, (bijv. erg veel mayonaise op de fricandeau, waardoor het een vette massa werd) de ravioli was niet gaar en gedurende ons hele driegangendiner werd ons slechts 1 keer gevraagd wat we wilden drinken. We moesten zelfs na 50 minuten wachten na het hoofdgerecht zelf om de dessertkaart vragen... Wij vonden de prijs-kwaliteit ook niet goed. De pizza's en pasta's waren niet goedkoop en vielen erg tegen qua smaak. Voor hetzelfde bedrag kun je ergens anders veel beter dineren...
Carla S.
Zeer vriendelijke bediening. Gezelliug en lekker gegeten. Top
Marlene V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima gegeten. Goede bediening. voor herhaling vatbaar.
Yvonne D.
Dani C.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wat een leuke ontvangst. Heerlijk gegeten. Ontzettend aardig personeel.
Ontzettend aardig personeel
We komen zeker terug.
Thura F.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Vlotte snelle bediening. Heel vriendelijk personeel.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten (wederom) van het keuze menu. Zeer vriendelijk personeel en goede en vlotte bediening! We gaan zeker nog een keer terug!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Goed en lekker gegeten bij Luca. Er was een apart menu voor de AH restaurantactie.