Over restaurant Luca

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

Meer informatie over restaurant Luca

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Paula L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met vrienden gegeten met AH/IENS-actie. Keuze uit hele kaart, wel verplicht 3-gangen, geen probleem, alles was gewoon erg lekker: antipasta, ossobucho dik in orde en de tournedos was verrukkelijk.
Bij afrekenen bleek dat formule werd gehanteerd dat goedkoopste gerecht gratis was, want 'we moeten er wel wat aan verdienen.' Bediening uiterst vriendelijk. Ruimte is akoestisch erg hard, dus zeer lawaaierig.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Luca is verbouwd en ook de kaart is aangepast. Moderne en trendy uitstraling en een leuke en lekkere kaart.
De sfeer is wat anders geworden - het wat oudere Italiaanse heeft plaat gemaakt voor een frisse nieuwe Luca die er weer 20 jaar tegenaan kan.
Een aanrader en leuke en vriendelijke bediening.
Romaki .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. De inrichting is wat koel. Jammer maar de kwaliteit van het eten maakt veel goed. Een aanrader.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en de lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb! Het is onlangs verbouwd en erg mooi geworden.
Lauravandervoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het was fijn dat het niet uitmaakte dat we met de AH restaurantbonnen kwamen: we konden gewoon alles kiezen wat op de kaart stond
Fan57 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten is daar heerlijk. Alle gerechten die wij hadden besteld waren zalig. De wijn was ook van zeer goede kwaliteit. En een alleraardigste bediening, zeer klantvriendelijk. We komen daar zeker terug
Angelien17 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke obers. Gezellige tent . Prima eten. Uitgebreide menukaart. Voor herhaling vatbaar. Mag wel iets gedaan worden aan de geluids-absorptie
M S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Erg goed en gezellig restaurant, prima geschikt om ook met kinderen naar toe te gaan. Sfeer en ambiance zijn erg goed in balans
Helmabrinkman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gezellig met 4 vriendinnen gegeten (met AH-bonnen), sympathieke bediening (allemaal mooie mannen :-)!
Bij de ingang een putlucht vanuit de toilet, maar dat ruik je verder in het restaurant niet gelukkig.
Heerlijk gegeten en heel betaalbaar, een aanrader kortom!
Astrit .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Luca is onlangs verbouwd en het zag er echt onwijs mooi en strak uit. Luca heeft hierdoor een heel andere uitstraling gekregen.
Het eten is ook heerlijk.
Ruth V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hebben met een flinke groep ontzettend verrassend goed gegeten bij Luca! Grote borden antipasti waarvan alles stuk voor stuk even lekker was. De hoofdgerechten allemaal even goed. Een aanrader.
Kimpauw .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten, perfecte pasta. Top service en wat is het mooi geworde. Er hangt een hele gezellige knusse sfeer we komen zeker weten vaker terug want ik weet hoe lekker ook de pizza's zijn. De bediening was heel erg vriendelijk.
Aniek H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Super leuk restaurant met heerlijk eten. De pizza's zijn voortreffelijk. Maar ook de voorgerechten zijn super. Echt een aanrader dit restaurant!
Andrew S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Een paar weken geleden met de AH actie in Lucas wezen eten. Pasta, tournedos en pizza. Het eten was echt goed. Viel niks op af te dingen! En hop, met deze goede 1e ervaring in ons achterhoofd weer naar Luca. Men had net een verbouwing afgerond, de zaak wat moderner gemaakt. Persoonlijk had dat voor ons niet gehoeven omdat met het wisselen van het interieur de authenticiteit wat is verdwenen. Enfin, we komen voor het eten zullen we maar zeggen! Anyway, dezelfde gerechten besteld. En wat een teleurstelling, geen paddenstoelen door de pasta maar champignons (van de AH?), de pizza zo'n beetje gehalveerd (stond ook 25 cm op de kaart), te matig belegd en gewoon smakeloos. Verhouding prijs kwaliteit is samengevat ineens verdwenen. De wijn was wel top! Fijn dat Luca zo'n transformatie heeft doorgemaakt en het past niet bij ons. Dus geen Luca meer voor ons.
Yolanda57 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Druk druk dat we kwamen om 20u met 4 personen. Maar wat kan je daar heerlijk eten en wat hadden we leuke bediening! Lekker Italiaans sfeertje meteen! O.a. de ravioli met champions en het gerecht met kalfsvlees waren top! De tiramisu was lekker maar had er iets meer van verwacht. Maar ondanks dat heerlijk gegeten!! Aanrader!!
Maaikekleinh .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Erg goede bediening en lekker eten. Hebben hier met de Iens-actie gegeten en zal het zeker aanraden. Wij komen zeker terug!
Cmproefje .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Verrassend GOED! Lijkt eenvoudig van buiten en binnen maar eten is echt goed en erg druk in de zaak. Door de drukte laat de bediening soms even te wensen over maar ze doen erg hun best en blijven wel vriendelijk. Echt goed eten voor een normale prijs en ruime keus en prima wijnen. Aanrader!
Mc.bouff .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We werden heel prettig ontvangen en kregen een plaatsje aan het raam toegewezen. Aangezien wij typisch Italiaanse gerechten wilden eten werden wij op voorbeeldige wijze geadviseerd in onze keuze.
De Antipasto casa was voortreffelijk.
Als hoofdgerecht kozen wij Spaghetti alle vongole verrast, een heerlijk gerecht van Venusschelpen. De Calzone blonk ook uit qua vorm en smaak!
De sgroppino maakte het geheel compleet.
Het was een reis door Italië, maar dan vlak voor de Amsterdamse Poort.
Echt een aanrader!

Esther_timmers .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hebben met z'n vieren dmv de Ah-actie hier gegeten en komen zeker terug!
Vooraf de antipasto, echte aanrader!
Twee namen pizza, een lasagne en een de spaghetti von vongole.
Ook de desserts waren heerlijk, vooral het kaasplankje! We voelden ons even een avondje in Italië.
Glassico .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De vegetarische menu's waren redelijk. Een groot pluspunt is dat van de kaart mag worden gekozen. De bediening was goed maar soms wat afstandelijk vanwege de drukte?
We hadden hele mooie plaatsen bij het raam maar wel vonden we dat het sanitair aan een opknapbeurt toe was.
Toch per saldo: een positieve beoordeling
Beste gast, bedankt voor uw schrijven. Het was voor een donderdag inderdaad heel druk, zowel op een vol terras als in onze eetzaal, waardoor het voorkomt dat wij niet iedereen de juiste aandacht kunnen bieden...onze excuses. De toiletten worden vanaf woensdag grondig gerenoveerd! Mvg Sandro Adamo