Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Luca

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

Meer informatie over restaurant Luca

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Luca

Thea R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Menukaart was zeer beperkt. Online was een uitgebreidere kaart te vinden. Voorafje heb ik overgeslagen omdat ik niets van mijn gading vond. Jammer! Hoofdgerecht Tourndos maakte echter veel goed. Was echt heerlijk. Super mals. Het kalfsvlees met gorgonzolasus van mijn partner was ook heel smakelijk.
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uitstekend familierestaurant. Soepele menuaanpassing voor kinderen. Prima voedsel kwaliteit. Ga zeker terug.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit-prijs verhouding en leuke bediening . Kregen aan het eind van de maaltijd nog een heerlijk glaasje Limoncello. Top!
Annewien D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Slechte ontvangst, we stonden wat onthand een tijdje te wachten tot er iemand kwam. Bediening was behoorlijk snel. Het eten was fantastisch lekker (pasta parmigiano). Afrekenen ging moeizaam: op de website van IENS stond dat we 20% korting op de rekening zouden krijgen, maar het duurde erg lang voor dat lukte.
Maar voor het eten zouden we zó teruggaan, superlekker.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Erg lekker gegeten, zowel de pasta als scalopina en ook de pizza, alles even lekker en authentiek. Lekkere wijn en prosecco. Via Iens ook nog 20% korting, helemaal top. 1 klein minpuntje bij de hoofdgerechten werden maar 2 van de 3 geserveerd, 1 was vergeten, maar werd redelijk snel hersteld.
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Afscheid van een medewerker had hier precies het juiste ambiente. We hebben genoten van de sfeer, het eten en de rust. Want bij Luca zit je niet op elkaar gepropt. De bediening is heel attent zeer vriendelijk en...Italiaans! We hebben drie verschillende gerechten gehad en iedereen was meer dan tevreden. Luca, echt een aanrader!
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Top restaurant. Enige minpuntje was dat wij voor ons zoontje van 2 geen formaat kinderpizza konden bestellen, waardoor meer dan de helft terug de keuken in ging.
Verder heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke pizza's in een fijn restaurant waar ook goede andere gerechten op de kaart staan. Zeer aanbevolen!
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed eten, goede bediening.
Kees Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke bediening en heerlijke gerechten. Motto van de kok "simpel en kwaliteit"
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben hier met ons vieren gegeten, en het was fantastisch. Het eten was van grote klasse en dat geld zeker ook voor het dessert. Je proefde de natuurlijke smaken terug komen. De dames van de bediening waren zeer beleefd en super enthousiast. Kortom een echte aanrader.
DJ P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten bij Luca. Sinds de vorige keer dat ik hier een recensie over geschreven heb is het interieur drastisch veranderd. Het is mooi geworden! Al vond ik het oude 'oubollige' Italiaanse decor ook wel wat hebben. We waren met een redelijk groot gezelschap (11 personen), maar dat kunnen ze prima aan. Specialiteit van de dag was een 'Pasta Parmigiano', die met veel show aan tafel werd bereid. Een gigantische Parmezaanse kaas met een kuiltje erin waarin een heerlijke pasta werd geroerd met spekjes. Het flamberen met Italiaanse brandewijn zorgde natuurlijk voor extra spektakel! Het resultaat smaakte verrukkelijk. De rest van het gezelschap was ook dik tevreden met de pizza's en pasta's die zij kregen.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuke bediening Lekker eten Helemaal goed
Maaike Z.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten!! Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Aanrader voor de bezoeker van Haarlem.
Mariëlla K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Geresverveerd via Iens,duidelijk bij binnenkomst aangegeven,bij afrekenen maakte de ober een wegwerp gebaar,telde al 2 jaar niet mee zei hij,,klopt niet,vorig jaar ook gegeten mét de A.H.actie.met 4 personen nu dus eindafrekening € 234,25 .Voorgerecht genomen voor 3 personen,te weing,paar plakjes carpaccio,paar vitello tonato,beetje caprese,meloen met ham en dat voor €15,00 per persoon.Vlees,chateau Briand genoeg en lekker maar.......de minderwaardige manier waarmee zij op de A.H.actie reageerde en wij de volle pond moesten betalen zeggen wij......adios Luca !
Tessa L.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten, super goede bediening!
Aty B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Uitstekend restaurant. Opmerking het geluid is hard en dat maakt een gesprek aan tafel wat lastig. Misschien eens kijken wat daar aan te doen is?
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Geluidsniveau was meer dan rumoerig. Kennelijk had het lokale tennis / old boys netwerk een borrel met een hapje in het restaurant, want het geluidsniveau ging met elk biertje omhoog: hier hadden de medewerkers best wat aan mogen doen / wat van mogen zeggen! Gelukkig hield dat op toen de heren een bord met eten voorgeschoteld kregen.

Het eten was prima, voorgerecht was erg goed (meerdere gerechten gedeeld). Hoofdgerechten (pasta met zalm en de caprese pizzas) waren prima. Knoflook hoort er wel bij, maar in de pasta zaten halve tenen.. dat is wel wat veel van het goede.

Tiramisu was een beetje droog, maar prima.

Al met al een prima maaltijd, jammer van de groep herriemakers die geen rekening houden met andere gasten in het restaurant.
Sary H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. De tiramisu was heerlijk. Een aanrader!!