Speciale deals

-50% op de Rekening

-50% op de Rekening

Over het restaurant Luca

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

Meer informatie over restaurant Luca

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Luca

Ron G.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We waren met 3 volwassenen. Omdat we niet heel lang daarvoor ook al wat gegeten hadden besloten we geen voorgerecht te nemen. Als hoofgerecht namen 2 van ons de Chauteau Briand in een heerlijke saus en de derde persoon lasgane. Beide gerechten smaakten heerlijk en het vlees was van uitstekende kwaliteit. Als groenten hadden we mixed groeten van de dag en aardappeltjes uit de oven. De hoeveelheden waren ruim voldoende en ook zowel de groenten als de aardappelen waren prima. De bediening is niet super attent, dat is wel een leerpuntje maar het was ook erg druk. De kaart is beperkt maar de gerechten dus prima en ook nog eens snel op tafel zelfs de Chateau Briand. Als nagerecht hadden we de Souflle van chocolade en de citroentaart. Beide smaakten heerlijk. Het geheel werd voorzien van de nodige wijn en koffie. Echt heerlijk gegeten en zien ons zeker nog eens terug. Bijkomend voordeel was dat het op zondag gratis parkeren is.
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeren!!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en ondanks de drukte bleef 't personeel vriendelijk. Echt een aanrader.
David E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Gisteravond prima gegeten bij dit restaurant. Was beetje rustig maar is inherent aan de maandagavond. Inrichting niet te hip en niet te oubollig. Restaurant is leuk gelegen tegenover de Amsterdamse poort. Hoofdgerecht, het kalfsvlees met gorgonzolasaus, was subliem. Bij het voorgerecht, de melanzane parmigiane, had de aubergine nog wel iets gaarder gekund. Prima bediening, lekkere witte huiswijn. Goeie eetervaring gehad.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Door de kale inrichting is de akoestiek zeer slecht en zijn we voor het dessert weggegaan alleen vanwege de herrie
Benno K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij vonden dit restaurant een erg gezellige, sfeer volle plek met een aardige en attente eigenaar. Het eten was uitstekend met lekkere wijn. Wij komen zeker terug
Thea R.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Menukaart was zeer beperkt. Online was een uitgebreidere kaart te vinden. Voorafje heb ik overgeslagen omdat ik niets van mijn gading vond. Jammer! Hoofdgerecht Tourndos maakte echter veel goed. Was echt heerlijk. Super mals. Het kalfsvlees met gorgonzolasus van mijn partner was ook heel smakelijk.
Ine A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Uitstekend familierestaurant. Soepele menuaanpassing voor kinderen. Prima voedsel kwaliteit. Ga zeker terug.
Judith R.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, goede kwaliteit-prijs verhouding en leuke bediening . Kregen aan het eind van de maaltijd nog een heerlijk glaasje Limoncello. Top!
Annewien D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Slechte ontvangst, we stonden wat onthand een tijdje te wachten tot er iemand kwam. Bediening was behoorlijk snel. Het eten was fantastisch lekker (pasta parmigiano). Afrekenen ging moeizaam: op de website van IENS stond dat we 20% korting op de rekening zouden krijgen, maar het duurde erg lang voor dat lukte.
Maar voor het eten zouden we zó teruggaan, superlekker.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Erg lekker gegeten, zowel de pasta als scalopina en ook de pizza, alles even lekker en authentiek. Lekkere wijn en prosecco. Via Iens ook nog 20% korting, helemaal top. 1 klein minpuntje bij de hoofdgerechten werden maar 2 van de 3 geserveerd, 1 was vergeten, maar werd redelijk snel hersteld.
Femke V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Top restaurant. Enige minpuntje was dat wij voor ons zoontje van 2 geen formaat kinderpizza konden bestellen, waardoor meer dan de helft terug de keuken in ging.
Verder heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Barbara G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Afscheid van een medewerker had hier precies het juiste ambiente. We hebben genoten van de sfeer, het eten en de rust. Want bij Luca zit je niet op elkaar gepropt. De bediening is heel attent zeer vriendelijk en...Italiaans! We hebben drie verschillende gerechten gehad en iedereen was meer dan tevreden. Luca, echt een aanrader!
Janine V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijke pizza's in een fijn restaurant waar ook goede andere gerechten op de kaart staan. Zeer aanbevolen!
Erwin D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Goed eten, goede bediening.
Kees Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving!
Els B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuke bediening en heerlijke gerechten. Motto van de kok "simpel en kwaliteit"
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wij hebben hier met ons vieren gegeten, en het was fantastisch. Het eten was van grote klasse en dat geld zeker ook voor het dessert. Je proefde de natuurlijke smaken terug komen. De dames van de bediening waren zeer beleefd en super enthousiast. Kortom een echte aanrader.
DJ P.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heel gezellig en lekker gegeten bij Luca. Sinds de vorige keer dat ik hier een recensie over geschreven heb is het interieur drastisch veranderd. Het is mooi geworden! Al vond ik het oude 'oubollige' Italiaanse decor ook wel wat hebben. We waren met een redelijk groot gezelschap (11 personen), maar dat kunnen ze prima aan. Specialiteit van de dag was een 'Pasta Parmigiano', die met veel show aan tafel werd bereid. Een gigantische Parmezaanse kaas met een kuiltje erin waarin een heerlijke pasta werd geroerd met spekjes. Het flamberen met Italiaanse brandewijn zorgde natuurlijk voor extra spektakel! Het resultaat smaakte verrukkelijk. De rest van het gezelschap was ook dik tevreden met de pizza's en pasta's die zij kregen.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017