Luca

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Luca

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

Meer informatie over restaurant Luca

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Luca

Simon D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Amazing
Teresa L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Vriendelijke bediening en goed eten!
anke V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Iens, voor de derde keer gedoe met de kortingen. geboekt voor 50% en wederom ging het feest niet door. Ik kan je wel vertellen dat ik goed gekeken heb bij het boeken. Pff, andere restaurants klaagden ook al over het systeem.
Volgende zonder Iens. Je voelt je steeds heel raar bij het afrekenen
ed D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten.
de ossobuco was om je vingers bij af te lijken.
Gastheer is uitermate aardig en gastvrij. Net als bediening.
ik ga zeker terugkomen.
Cor Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
wij komen al jaren bij Luca, hele goede kwaliteit, het verbaasde ons alleen, op jullie site 50% op de gehele rekening, bij Luca op een site van jullie alleen de eerste 2 drankjes , daar wij altijd een fles nemen ging dat onze neus voorbij, ook stonden niet alle gerechten van jullie site bij Luca , daar ze ons hadden gevraagd hebben jullie thuis al gekozen, en ja antwoordde hebben we bij hun niet gekeken, maar gewoon besteld. Dat is verwarrend,

Met vriendelijke groet, mw.D.Zwart-Wijers
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Helaas betonnen vloer,kale muren en tafels waardoor de akoestiek hard is en waardoor de mensen steeds harder gaan praten. Rustig intiem eten is er niet bij.
Jammer, eten is heerlijk en bediening heel attent.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten is echt fantastisch, de bediening echt heel goed, je voelt je in een familie opgenomen, zoals dat in Italië gewoon is.
Ik kan het iedereen aanraden.
Geweldig.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Verrassend wat een sfeervol restaurant zich achter de niet zo aantrekkelijke voorkant bevindt.
Ontzettend vriendelijke ontvangst en goede service!
Heerlijk, echt Italiaans eten!!!
Een aanrader: wij gaan zeker terug!
Ramses D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij waren onder de indruk van de zeer goede beoordelingen en hebben daarom gereserveerd. Daar aangekomen viel de kwaliteit van de producten best tegen. De gerechten zelf smaakten redelijk vlak. Wij waren met twee personen en hebben drie voor- en nagerechten geproefd en twee hoofdgerechten. De ruimte zelf was aan de koude kant. Het personeel vriendelijk. Wij maakten gebruik van de geafficieerde 50% korting op de rekening. Naar blijkt krijgt de gast een ander (beperkter) menu voorgeschoteld, waarbij staat vermeld dat de 50% voor de dranken alleen voor de eerste geldt. Wij kwamen gelukkig niet voor de drank maar voor de authentieke Italiaanse keuken;-) Verzekerd werd door het personeel dat de kwaliteit van de producten hetzelfde was als op de gewone kaart.
Jaap-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Lekker gegeten in ongedwongen sfeer
tom J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Aangename avond
Onno I.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Goed eten. Goede service!
Angèle D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Wij waren hier met de Iens-deal van 50 % korting op de rekening, maar dat bleek bij dit restaurant niet aan de orde. In de eerste plaats was er een aangepaste, zeer eenvoudige kaart (als hoofdgerecht alleen maar pizza en pasta) en in de tweede plaats gold de korting niet op flessen wijn of andere drank, behalve het eerste drankje. Al met al dus zeer teleurstellend, zeker omdat deze kaart absoluut niet representatief is voor de normale kaart, waar goede hoofdgerechten op staan. Ook de bediening werd aangepast aan het Iens-deal en was dus niet echt gastvrij, zoals we bij Luca zijn gewend. Met de wijn erbij en een zeer eenvoudig etentje dus toch nog aardig wat geld kwijt, ondanks of dankzij de deal.
Yaron V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Zalig gegeten! Zeer vriendelijke en persoonlijke restaurant eigenaren.
Sandy V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Goede pasta's, lekkere hugo cocktail, en gebruik gemaakt van de 50 procent actie. Prijs redelijk in proportie.
Super gezellige ober!!! Super service. Tiramisu echt een aanrader.
Sebastiaan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk!
Bram G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Bediening "echte" Italiaan met niet van echt te onderscheiden accent!
Marijke N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De bediening was super vriendelijk maar het restaurant zou wel iets aan de akoestiek moeten doen! Ik miste in het eten een beetje de pure, rijke Italiaanse smaken.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Geboekt met 50% korting actie. Ter plekke bleken hier beperkingen op van toepassing die ons op de site van IENS niet duidelijk waren geworden. Dat was teleurstellend. Verder kan de vrouwelijke bediening wel wat aardiger en warmer overkomen, vanaf het kortingsverhaal hadden we het gevoel dat dit niet helemaal meer goed kwam. Uiteindelijk hebben wij heerlijk gegeten van de voorgerechten (behalve de 2 duurste :-) ) , de pizza en pasta kaart en kon er zelfs nog taart en koffie worden besteld. Wijnen waren top en ook voor de helft van de prijs. Kortom, met wat meer duidelijkheid van te voren en een actiekorting waar ze zelf volledig achter staan had het een top avond kunnen zijn. Nu was het eten heerlijk en vonden wij de sfeer in het restaurant ook erg goed en gezellig maar zat er toch een smetje op de avond. De rekening was voor zoveel lekkers ook een lachertje, dus zeker een aanrader. Misschien voortaan 30% korting geven zonder beperkingen op bepaalde avonden? Het zat stampvol dus aan toeloop geen gebrek.
Jens V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke antipasti, mooie pastagerechten en heerlijke wijnen! Al jaren de italiaanse topper in Haarlem!