Over het restaurant Luca

Italiaans genieten bij Luca

Een heerlijk Italiaans restaurant zonder fratsen, dát is Luca. Authentiek met traditionele recepten maken ze de lekkerste gerechten voor je. Een sfeervol familierestaurant met een ontzettend fijne sfeer. Het vakantiegevoel komt gelijk naar boven bij het naar binnen stappen. De gevarieerde menukaart veranderd mee met het seizoen, zo staat er altijd wat lekkers op tafel!

Meer informatie over restaurant Luca

Maandag 17:00 - 23:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

Bram H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Terras zeer ongezellig, publiek liet te wensen over, zeker geen aanrader. Snappen niet dat dit restaurant op plaats 11 staat.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Marielle B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Het was deze avond een beetje rustig. Was een voetbalavond, oorzaak????. Lekkere pizza op.
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Met een gezelschap van 6 personen hebben we hier gegeten.
Aangezien we tijdig moesten vertrekken hebben we helaas niet uitgebreid kunnen tafelen. Daar leent dit restaurant zich zeker voor!
Inrichting is netjes en modern. Personeel is Italiaans en je merkt dat het authentiek is. Ze hebben geen hele ruime kaart, maar het biedt voldoende keus. De gangbare gerechten staan erop en daarnaast hebben ze specialiteiten per dag of week. De panini's die we vooraf namen waren heerlijk. We kozen voor gangbare pasta's en pizza's die uitstekend smaakten! Lasagne met echte stukjes vlees ipv snippers gehakt. Eén van ons nam een dorade vis, die aan tafel gefileerd werd. De porties waren prima in balans.
Mocht ik ooit weer in de buurt komen, dan kom ik zeker graag terug.
Een zeer goed restaurant iets buiten het drukke centrum van Haarlem!
Florence G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor het eerst daar gegeten met de kinderen. Heerlijk gegeten. De kinderen gaven een 8 als cijfer. Toetjes gaven ze een 10.
Service was goed. Prijs kwaliteit vinden wij ook goed.
Voor herhaling vatbaar.
Lammie V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Voor het eerst met 3 vriendinnen bij Luca gegeten. Smakelijk gegeten. Gerechten werden echt warm geserveerd. Prima bediening.
Stan G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Woensdagavond gegeten bij Luca. Leuke entourage bij binnenkomst. Het was een drukke avond maar de bediening ontving ons goed. De hoge tafels zaten verassend lekker en de gerechten die wij kregen voorgeschoteld smaakte meer als voldoende.
Aan de bediening was te zien dat ze het druk hadden, maar aan de tafel was hier niks van te merken en werden we vriendelijk en goed geholpen.
Luca is zeker een aanrader en wij zullen zeker terugkomen.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zelf je jas ophangen bij binnenkomst, bij de bar was iemand die wees naar de tafel die we hadden gereserveerd. Na 20 min. Iemand aan tafel die nauwelijks contact maakte en zei: ja zeg het maar. Geen prettig begin van een gezellig avondje uit dus. Het ontbrak de bediening aan overzicht en daardoor aan enig gevoel van service en contact maken met de klanten. Eten was ok, maar niks bijzonders. Niet voor herhaling vatbaar.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Op zondag 12 februari geweest met mijn dochters. Na binnenkomst 25 minuten gewacht tot we iets konden bestellen. Drie mensen in de bediening die niets zien. Geen oogcontact. Sprak af met mijn vrouw als we na 30 min nog geen drankje of bestelling konden doen we weg zouden gaan. De ober zag ons eindelijk en zei: zeg het maar? Geen goedenavond oid. We deden onze bestelling. Gerechten kwamen vrij snel, doordat wij van te voren vroegen of we wel welkom waren en of het niet te lang zou duren, gezien we een half uur voor gewacht hadden. De gerechten waren matig, niet wat je uit de recensie verwacht 8.2. Bij ons niet hoger dan een 4.0 Salade Caprese met groene, waterige tomaat, smakeloos. 5 gegrilde gamba's met rauwe knoflook 18 euro. Salade erbij 4 euro, smakeloos. Pasta Vongole, zeer laag op smaak. De bediening was echt ondeskundig, een sprak geen Nederlands of Engels. Dienstbaarheid was ver te zoeken.
MaartenKoos .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Zaterdag 21 jan 2016 met vrienden gegeten bij Luca met AH zegels. Luca is vernieuwd zowel qua inrichting als qua menukaart. Pas na het bestellen en opdienen van het hoofdgerecht begrepen wij, omdat groente en frites niet kwamen, dat dat nu apart moet worden besteld. Niet gezien, foutje onzerzijds. Maar bij het bestellen geen enkele vraag: wilt u er wellicht groente en/of frites bij? Niets, snel opschrijven en weg was zoef de oberhaas. De bijbestelde frieten kwamen gelukkig zo snel dat onze hoofdmaaltijd al op was, dus teruggestuurd. Wel op de rekening, vanzelfsprekend! Dat zoeven van de bedieningshaas geldt klaarblijkelijk niet voor alle activiteiten. De bediening was overigens matig: snel, obers spreken onvoldoende Nederlands en zijn in het geheel niet alert bij lege glazen. Hebben het dus maar bij 1 rondje drank gelaten. Voor ons dus geen Luca meer, helaas. En geen fooi, vanzelfsprekend. De mannelijke gast die bij ons aanzat, zelf afkomstig uit de horeca, zei tegen de ober “una catastrofe”. Zonder naar de reden te vragen zei zoef: sorry en liep weer snel weg. Waarvan acte!
tschootuiterkamp .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Het eten was heerlijk en werd vlot opgediend, de bediening was heel klantgericht. Toen één van ons tijdens het opnemen toch van keuze veranderde werd dit geduldig en met een glimlach genoteerd.
wgjonderwater .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Super goede keuken met authentieke Italiaanse gerecht! De inrichting is flink verbeterd na de verbouwing. Kortom TOP avond!
Paula L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met vrienden gegeten met AH/IENS-actie. Keuze uit hele kaart, wel verplicht 3-gangen, geen probleem, alles was gewoon erg lekker: antipasta, ossobucho dik in orde en de tournedos was verrukkelijk.
Bij afrekenen bleek dat formule werd gehanteerd dat goedkoopste gerecht gratis was, want 'we moeten er wel wat aan verdienen.' Bediening uiterst vriendelijk. Ruimte is akoestisch erg hard, dus zeer lawaaierig.
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Luca is verbouwd en ook de kaart is aangepast. Moderne en trendy uitstraling en een leuke en lekkere kaart.
De sfeer is wat anders geworden - het wat oudere Italiaanse heeft plaat gemaakt voor een frisse nieuwe Luca die er weer 20 jaar tegenaan kan.
Een aanrader en leuke en vriendelijke bediening.
Romaki .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima prijs kwaliteit verhouding. De inrichting is wat koel. Jammer maar de kwaliteit van het eten maakt veel goed. Een aanrader.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Een heel gezellig restaurant met vriendelijk personeel en de lekkerste pizza die ik ooit gegeten heb! Het is onlangs verbouwd en erg mooi geworden.
lauravandervoorn .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Het was fijn dat het niet uitmaakte dat we met de AH restaurantbonnen kwamen: we konden gewoon alles kiezen wat op de kaart stond
Carla P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het eten is daar heerlijk. Alle gerechten die wij hadden besteld waren zalig. De wijn was ook van zeer goede kwaliteit. En een alleraardigste bediening, zeer klantvriendelijk. We komen daar zeker terug
angelien17 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke obers. Gezellige tent . Prima eten. Uitgebreide menukaart. Voor herhaling vatbaar. Mag wel iets gedaan worden aan de geluids-absorptie