Luc Utrecht

Voor Clarenburg 8 3511 JE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Luc Utrecht

Ontbijten, lunchen en dineren: het kan allemaal bij Luc. in Utrecht. Dit allround restaurant op Voor Clarenburg 8 is de ideale uitvalsbasis op elk moment van de dag! Dat begint 's ochtends vroeg al met een lekker ontbijtje, zoals een goede croissant met roomboter en huisgemaakte jam. Na een ochtendje winkelen geef je je voeten wat rust terwijl je lekker van de homemade taartjes snoept, en mensen kijkt op het terras. Heb je honger gekregen, dan blijf je toch gewoon wat langer hangen voor de lunch? De sandwiches van Luc. wil je elke dag wel eten, zo lekker zijn ze!

En ook over de dinerkaart hebben ze bij Luc. goed nagedacht. Kijk maar eens op de menukaart, daarop vind je de lekkerste combinaties. Zeker weten dat jij bij Luc. nog even wat langer blijft zitten, want natafelen doe je hier met heerlijke cocktails. Neem lekker de laatste roddels door met je vrienden, of klets lekker bij met je lief. Neem je ouders, broers of zusjes mee voor een avondje uit of je oma voor een kop koffie. Geniet van de relaxte sfeer en geniet van Luc. in Utrecht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Luc Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Luc Utrecht

Marlijn D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gezellig, hip ingericht, heerlijk gegeten, lieve bediening. Prima naar ons zin gehad.
Geordy V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Trage service, weinig oog voor gasten, bijvoorbeeld of we nog iets wilden drinken. Eten smaakte goed, lekker brood vooraf. Tafels staan dicht op elkaar.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Ben vooral verliefd geworden op de inrichting van dit restaurant. Daarbij vind ik de kaart orgineel, zijn de gerechten lekker en is de bediening vriendelijk.
Diede D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Leuk knus zaakje. 3 voorgerechten gedeeld alledrie lekker! Goed geprijsd
Jennifer S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heel lang wachten op ons eten. Pas na 45 minuten ons eerste drankje gekregen. Goed personeel maar erg onderbezet. Eten en ambiance perfect helaas te weinig personeel aanwezig!
Lotje S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Om half 8 gereserveerd en vanaf dat moment stond alles in het teken van opschieten. Om 22.00 moest de tent leeg zijn. Om 21.15 laatste ronde. Voelt niet als weekend...

Magere kaart. Voorgerecht matig. Hoofdgerecht was goed!

Al met al geen aanrader on hè weekend te starten...
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Een verbazingwekkende urban jungle in hartje Utrecht. Een fijne plek om even bij te praten met oude vrienden of bijvoorbeeld een date.
Wolfert V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Met zijn twee ontzettend lekker gegeten. Bediening was snel maar niet opdringerig en erg vriendelijk. Borden waren mooi opgemaakt met eten erop dat erg smakelijk was. Hoofdgerecht vlees van de dag was ietwat aan de kleine kant maar dat werd dik goedgemaakt met het formaat dessert. Wees er wel op attent dat ze om tien uur moeten sluiten. Natafelen kan bij het café ernaast!
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Verrassende en smaakvolle gerechten in een plezierige omgeving voor een zeer redelijke prijs.
Sarah V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het is er heel mooi en gezellig! Zowel binnen als buiten :) We hebben heerlijk gegeten, o.a de parelgort. Beste vega dish in tijden! Ook werden super fijn geholpen door de bediening. Leuke avond gehad, thanks Luc!
Venu V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
erg beperkte kaart, zeker voor vegetariers
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Kwaliteit goed, maar niet verrassend.
Lidwien V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Fris, groen en modern qua interieur. Lunch was lekker en bediening snel en vriendelijk!
Nicky N.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ziet er prachtig uit en het eten was heerlijk! Wel zeer beperkte keuze, maar de kwaliteit is top!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het eten was zeer smaakvol en van hoge kwaliteit en de bediening zeer hartelijk.
Wat mij betreft kan er verbeterd worden tussen de tijd van bestelling en opdiening en ook tussen de gangen door mag het iets sneller en verder zijn de porties wel klein. Je moet je voldrinken aan de wijn en voleten aan de extra patatjes. Maar zeker een goed gevoel bij het restaurant
Ines S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Restaurant zat helemaal vol. Hele leuke sfeer en vriendelijk personeel! Zeker de moeite waard om hier te eten. Het is verstandig om van te voren te reserveren!
H.R. M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten was wat aan zoute kant. Lekker, maar een dorst daarna! Hele gezellige inrichting en aardige bediening.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Luc ziet er leuk uit met, veel planten en groene muren. Tafeltjes staan boven niet al te dicht op elkaar waardoor je nog normaal kunt praten. Kaart is zeer eenvoudig maar toch voor het niveau pittig geprijsd. Een broodje hamburger voor 17,50, of een stukje stevig rundvlees dat getrancheerd wordt opgediend om te verhullen dat het wel erg weinig is voor 20 EUR.

Alhoewel het restaurant voor nog geen 60% gevuld was was de wachttijd abominabel. De keuken loopt niet lekker, als je in 2 uur tijd niet een hamburger en een dessertje kunt maken terwijl je tent niet eens vol is, dan is ht echt tijd voor verandering. Wij zijn na bijna 2 uur maar weggegaan zonder dessert en ik heb mijn dochter een ijsje op het station gegeven. Dat we een kopje koffie gratis kregen aangeboden was goed bedoeld maar maakt eigenlijk weinig goed.

Teleurstellend.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuke gezellige vitage inrichting en spannende recepten!