Luc Utrecht

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Luc Utrecht

H.R. M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Eten was wat aan zoute kant. Lekker, maar een dorst daarna! Hele gezellige inrichting en aardige bediening.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Luc ziet er leuk uit met, veel planten en groene muren. Tafeltjes staan boven niet al te dicht op elkaar waardoor je nog normaal kunt praten. Kaart is zeer eenvoudig maar toch voor het niveau pittig geprijsd. Een broodje hamburger voor 17,50, of een stukje stevig rundvlees dat getrancheerd wordt opgediend om te verhullen dat het wel erg weinig is voor 20 EUR.

Alhoewel het restaurant voor nog geen 60% gevuld was was de wachttijd abominabel. De keuken loopt niet lekker, als je in 2 uur tijd niet een hamburger en een dessertje kunt maken terwijl je tent niet eens vol is, dan is ht echt tijd voor verandering. Wij zijn na bijna 2 uur maar weggegaan zonder dessert en ik heb mijn dochter een ijsje op het station gegeven. Dat we een kopje koffie gratis kregen aangeboden was goed bedoeld maar maakt eigenlijk weinig goed.

Teleurstellend.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Leuke gezellige vitage inrichting en spannende recepten!
Vincent O.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Erg lekker, heel mooi ingericht! Het was binnen erg warm, maar het eten maakte dat allemaal zeer dragelijk. Vriendelijk personeel.
Daniel R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Lekker eten en goede biertjes, is er altijd erg gezellig en druk. Het is wel een beetje studentikoos some maar dat maakt het juist leuk
Maurice M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Aardig restaurant op een goede plek dicht bij het station, ideaal om af te spreken met vrienden buiten Utrecht. Kaart is beperkt, maar biedt nét genoeg keus. Dag-special vlees genomen, bavette. Portie was aan de kleine kant voor een gemiddelde mannelijke eter. Smaak wel goed. Aardige bediening, al zij het wat traag.
Britt E.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Fantastisch mooie zaak, in hartje Utrecht. Bij binnenkomst mochten we zelf een tafel uitzoeken, kregen daarna al snel de kaart en alle specials uitgelegd. We bestelde een verse muntthee en een koffie. Voor de lunch kozen we de pancakes en California roll, na een lange tijd wachten kregen we ons eten. Helaas konden we proeven dat de pancakes niet zelf gemaakt zijn en de California roll zat maar weinig schaars gevuld. We wachten met liefde op goeie zelf gemaakte pancakes maar is dan redelijk teleurstellend als je proeft dat ze uit een pakje komen. Ook werd dit door de bediening niet goed opgelost. Jammer van zo'n mooie zaak, voor kwaliteit komen gasten zoals wij terug. Niet voor kwantiteit.
Mireille .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten, duurde wel wat lang. Wij waren met 5 personen en kregen na een uur ons voorgerecht(je); de porties waren klein. Voorgerecht met bataat was redelijk; goed te eten, maar overall misten we een hartige tegenhanger voor de zoete bataat en pompoen. Gerecht was niet helemaal in balans. Het hoofdgerecht duurde ook nog even, maar maakte wel dat we daarna beslist genoeg gegeten hadden. De huisgemaakte friet en de salade waren erg lekker. De hoofdgerechten zoals wij ze hadden (burger, longhaas en paddestoelen) eveneens. Huiswijn tikje aan de dure kant (€ 4,25 per glas / € 25,00 per fles). (Speciaal)bier eveneens: € 5,95 per fles. Bediening zeer enthousiast en vriendelijk. Ambiance prettig en leuke inrichting. Gemakkelijk te bereiken vanaf Utrecht CS. Wachten op het eten aan de lange kant. Prijs/kwaliteitsverhouding redelijk.
bernard L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuke plek om te eten. De entourage doet aan als een Franse Bistro. Gedimd licht. Veel hangplanten. We aten heerlijke kalfswang, bloemkool, huisgemaakte frietjes en salade. Smaakte ons goed. We'll be back!
Mevrouw W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zaterdagmiddag een high tea en zaterdagavond een diner gehad bij Luc in het kader van vrijgezellenfeest met 13 andere vrouwen. We hadden een priveruimte op bovenste verdieping. Was fantastisch, mede dankzij heerlijke eten met verrukelijke smaken, aardige goede bediening, aardige vriendelijke eigenaar en fantastische combinaties van eten die ik nog niet eerder heb ervaren bij high tea (heerlijk soepje en broodjes makreel, kip met gebakjes, scones, fruit) en geloof me, heb heel wat restaurantervaring! Echt top gehad bij Luc. Probeer de hamburger! Ik had dat als diner. Het is een hamburger van pulled pork, nahh.. Echt zoals je een hamburger niet ken! Sappig, zoet met een broodje dat speciaal voor Luc wordt gemaakt door een banketbakker werd mij verteld door de bediening. Anderen van gezelschap hadden scampi of kalfshaas als gerecht en iedereen was lyrisch!!
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Met 11 man hier wezen eten. Aardige bediening, maar het prijsniveau doet je denken dat het wel wat beter kan. Onthouden wie/wat heeft besteld, netter eten opdienen dan aangeven, etc. Ook het eten: aardig goed van smaak maar niet waard wat het kost. Redelijk kleine porties. Als de rekening 25% minder was had ik het vinden passen.
Koriandrea .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Eten was goed van smaak. Vers brood en groente. Lekkere dressing bij salade en goede huisgemaakte frites en mayo. Alleraardigste bediening en mooi decor, maar vieze tafeltjes en vieze vloeren. Om ons heen bleven de vieze kopjes ed lang op de tafels (zowel binnen als buiten) staan. Luc is het (nog) net niet, maar heeft zeker potentie.
Croque-Madame .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk, Geweldig, Top!!! No need to say more! (Maar de tekst moet minimaal 120 tekens bevatten) De inrichting van de zaak is heel prettig, en het eten ook! Een echte aanrader
floem .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Voor het eerst bij Luc geluncht. Qua sfeer echt een aanrader en door alle planten en de kleuren aan de muur heb je echt het idee dat je op een terrasje zit. De rest was helaas een tegenvaller, de cappuccino's waren niet goed geschuimd. Te weinig melkschuim, te veel melk waardoor zeer waterige cappuccino's die dus ook over het kopje gingen op het moment dat de serveerster ze neerzette. We bestelden een krabroll; ten eerste duurde het 35 minuten voor deze gebracht werd terwijl het absoluut niet druk was in de zaak óf op het terras. Daarnaast was er enkel een belegd rond broodje maar zonder enige toevoegingen, absoluut niet prijs/kwaliteit waarde voor €9,-. De medewerker kwam ons niet vertellen dat ons gerecht er bijna aan zou komen.. ze zag wel de hele tijd dag we het nog niet geserveerd hadden gekregen maar deed hier niets mee.
Kortom: een keer maar niet weer. Erg jammer
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Met vriendin geluncht bij Luc. Wat een sfeervolle locatie, met mooie kleuren en veel planten. Er is een terras buiten, maar wij wilden binnen zitten. Vriendelijke bediening.
Mijn lunch was een knapperige boterham met doperwten hummus, gekonfijte kumquat,venkelyoghurt en wortel. Was werkelijk verrukkelijk! Mijn vriendin had een BLTA, bacon, sla, tomaat en avocado. De afkorting ken ik niet, maar het zag er zeer goed uit en smaakte haar uitstekend.
Met een kop koffie erbij waren we per persoon ongeveer €10 kwijt.
Wij waren enthousiast en vinden dit adres in de binnenstad van Utrecht, vlak bij het station, een echte aanrader.
jayv .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Wat een aangename verrassing,het eten verzorgd en lekker,en warme borden! Iets wat je ook niet overal tegenkomt,sfeer aangenaam en relaxed,Vegetarisch gerecht goed verzorgd en goed op smaak en prominent op de kaart,de vis was prima bereid,de bediening attent en vriendelijk,ondanks drukte op de donderdagavond,.
Wij komen hier zeker terug!
Renske H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Prima avond in Luc. Decor is erg aantrekkelijk en bediening prima. Niet alles liep soepel, maar ze zijn vriendelijk en lossen eventuele problemen snel op.
Hoofdgerecht runderbavette was erg smakelijk, maar wel een kleine portie. Sowieso had er een extra stukje vlees bij gemogen, maar ook had er qua groenten wel wat bijgekund. 1 klein stukje zoete aardappel is wel erg mager.

Als laatste opmerking: 4,50 voor 4 halve boterhammen en wat boter vind ik nogal belachelijk. Doe dat gewoon op kosten van het huis.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De ouderwetse kroeg die hier ooit zat kun je vergeten. Luc is een veel betere ervaring. De tent ziet er origineel en natuurlijk uit, goed ingericht. De bediening is druk, maar zeer vriendelijk. En de lunch die wij hier nuttigden was leuk opgediend en verrassend smakelijk. Doen!
goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het is niet makkelijk om in de stad Utrecht op een andere dan standaard manier te lunchen. Vaak alleen de traditionele lunch-gerechten. En een ambiance waarin je niet een prettig gesprek kunt voeren: tafels te dicht op elkaar, ongezellige ruimte.
LUC biedt wat meer verrassing: Eggs Benedict bijvoorbeeld , prima bereid. En een keus uit verschillende "zit"-mogelijkheden. Prettige setting dus !