Luc Utrecht

Voor Clarenburg 8 3511 JE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Luc Utrecht

Ontbijten, lunchen en dineren: het kan allemaal bij Luc. in Utrecht. Dit allround restaurant op Voor Clarenburg 8 is de ideale uitvalsbasis op elk moment van de dag! Dat begint 's ochtends vroeg al met een lekker ontbijtje, zoals een goede croissant met roomboter en huisgemaakte jam. Na een ochtendje winkelen geef je je voeten wat rust terwijl je lekker van de homemade taartjes snoept, en mensen kijkt op het terras. Heb je honger gekregen, dan blijf je toch gewoon wat langer hangen voor de lunch? De sandwiches van Luc. wil je elke dag wel eten, zo lekker zijn ze!

En ook over de dinerkaart hebben ze bij Luc. goed nagedacht. Kijk maar eens op de menukaart, daarop vind je de lekkerste combinaties. Zeker weten dat jij bij Luc. nog even wat langer blijft zitten, want natafelen doe je hier met heerlijke cocktails. Neem lekker de laatste roddels door met je vrienden, of klets lekker bij met je lief. Neem je ouders, broers of zusjes mee voor een avondje uit of je oma voor een kop koffie. Geniet van de relaxte sfeer en geniet van Luc. in Utrecht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Luc Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Luc Utrecht

Ella V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
We konden lekker buiten zitten, maar ook binnen ziet het er erg leuk uit. Heel veel groene planten. De gerechten waren lekker en de porties precies goed. Luc, Een aangename verrassing!
Maasche M.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Eerste keer dat we hier kwamen, service in eerste instantie erg goed echter gedurende avond werd er niet meer gevraagd naar bijv drankjes en moesten we veel moeite doen om de aandacht te trekken. Binnen was het te rumoerig en met een geluidsbox boven onze tafel kon je elkaar amper nog verstaan. Geluid werd op verzoek zachter gezet echter ook dan nog te rumoerig. Helaas zal dat de reden zijn dat we hier niet terug komen. Het eten liet erg lang op zich wachten maar was qua kwaliteit goed.
Gerben S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Vond het een gezellig tentje met leuke enthousiaste bediening. Eten was prima, maar meer bijzaak voor een gezellige avond daar
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten, verrassend goed! Leuke plek en prettige service
Jildou A.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
het was lekker eten en hele goede sweer. zeker voor herhaling vatbaar????
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Afgelopen vrijdag met vrienden bij dit restaurant gegeten. Ze reserveren geen tafeltjes buiten maar ik vond het toch ontzettend attent dat ze een tafeltje buiten hadden vastgehouden nadat we hadden gebeld.

We begonnen als voorgerecht met een heerlijke steak tartaar met waterkers en gerookte eidooier. Als hoofdgerecht had ik schelvis en ook het dessert was heerlijk, wij hebben heerlijk gegeten.

Ook de bediening was erg vriendelijk, wij komen zeker terug!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Leuke zaak in het centrum van Utrecht. Goeie plek vlak bij het station. De inrichting is lekker hipster met groenblauwe muren en planten. Dat maakt het gezellig binnen. Het restaurant is ruim opgezet, dus je zit gelukkig niet te dicht op elkaar.
Prima gegeten, en we waren voor 3 gangen inclusief drinken zo rond de 50e pp kwijt, voor de kwaliteit van het eten een goede prijs.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
We moesten erg lang op de bestelling wachten. Ook bij een bijbestelling van de drankjes duurde het zo lang dat het eten al bijna op was. Misschien toeval/niet structureel.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Luc is een heerlijke plek voor een gezellige lunch of een informeel diner met vrienden of zakenrelaties die niet hechten exclusiviteit. Vriendelijk personeel dat attent naar de gasten. De Eggs Benedict zijn een aanrader.
Hortense O.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Dit is nu de tweede keer dat ik er eet.
De eerste keer was ik zo enthousiast dat ik meteen heb gereserveerd voor een nieuw etentje.
Als mij wordt verteld at ik mals vlees te eten krijgen moeten er voor mij geen verbroken inzitten.
Als de bediening vraagt of alles naar wens was en er dan van opkijkt dat het niet helemaal naar wens was en er dan niet op reageert moet je me dat niet vragen.
Ik vond dat ik deze keer teveel heb moeten betalen voor wat ik kreeg.
Dat had ik de vorige keer niet.
Vanavond was het bedt rustig maar het viel me op dat het heel rumoerig leek.
De vorige keer was ik op zaterdagavond en zat het helemaal vol maar het effect was hetzelfde.
Trees D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij (mijn zus en ik) hebben op 2e paasdag heerlijk gegeten van super gezonde en verantwoorde sandwiches (1 met avocado en 1 met makreel) . En de soep vooraf (pastinaak soepje) was ook overheerlijk. Alles was echt mmmmmm.
Voor herhaling vatbaar.
Ook complimenten voor de bediening. Het was die dag erg druk, desondanks dat bleef men vriendelijk en werden we goed bediend.
kritzeli G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten en gelachen. Wat een goede sfeer, daar bij Luc! Prachtige inrichting, gezellige bediening en sublieme smaken.
Hortense O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het volgende etentje heb ik alweer geboekt.
Echt een aanrader.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Verrassende kaart, verse ingrediënten, lekkere koekjes bij de verse gemberthee. Heel attente en vlotte bediening, de taartjes zagen er veelbelovend uit. Voor een volgende keer wellicht. Leuke, sfeervolle inrichting vol planten. Wij namen allebei de toast met avocado, eitje en zonnebloempitten. De avocado was supervers, smeuïg en royaal, het eitje perfect zacht gekookt. Geheel aantrekkelijk geserveerd. Enige minpuntje was dat de toast smakelijk maar nogal hard was, wat onhandig eet. Gewoon, niet geroosterd brood, was beter geweest.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Veel te duur voor de geboden kwaliteit. Veel gerechten, met name de voorgerechten, waren bremzout. In de garelgort waren de champignons bijna niet te vinden inde grote berg gort.
Karel H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Weinig verrassend, matige bediening
Kerstinn .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lekker eten. Maar na een halfuur kregen we pas de kaart. Na 1,5 uur het voorgerecht en nog veel later het hoofdgerecht. Heel lang wachten. Omdat we uiteten waren vanwege mijn verjaardag met alle drukte erbij heb ik niet goed naar het bonnetje gekeken en gewoon betaald. Thuis kom ik erachter dat er dingen op staan die wij helemaal niet besteld hebben. Ik heb ruim 30 euro teveel betaald.
Koen S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Bediening was wat traag, erg lang wachten op drinken. Het eten was heerlijk en een erg handige locatie als je met de trein komt.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Meerdere keren lekker gegeten. Mooie opmaak van borden en leuke combinaties van ingrediënten. Vriendelijk personeel.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten bij Luc, op een gezellige plek met vriendelijke bediening. Gerechten zagen er ook erg mooi uit.