Luc Utrecht

Voor Clarenburg 8 3511 JE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Luc Utrecht

Ontbijten, lunchen en dineren: het kan allemaal bij Luc. in Utrecht. Dit allround restaurant op Voor Clarenburg 8 is de ideale uitvalsbasis op elk moment van de dag! Dat begint 's ochtends vroeg al met een lekker ontbijtje, zoals een goede croissant met roomboter en huisgemaakte jam. Na een ochtendje winkelen geef je je voeten wat rust terwijl je lekker van de homemade taartjes snoept, en mensen kijkt op het terras. Heb je honger gekregen, dan blijf je toch gewoon wat langer hangen voor de lunch? De sandwiches van Luc. wil je elke dag wel eten, zo lekker zijn ze!

En ook over de dinerkaart hebben ze bij Luc. goed nagedacht. Kijk maar eens op de menukaart, daarop vind je de lekkerste combinaties. Zeker weten dat jij bij Luc. nog even wat langer blijft zitten, want natafelen doe je hier met heerlijke cocktails. Neem lekker de laatste roddels door met je vrienden, of klets lekker bij met je lief. Neem je ouders, broers of zusjes mee voor een avondje uit of je oma voor een kop koffie. Geniet van de relaxte sfeer en geniet van Luc. in Utrecht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Luc Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Luc Utrecht

Joris M.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2019
Heel gezellig aangekleed, bijzonder eten, aardige bediening!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2019
Sfeervol restaurant op steenworp afstand van het CS station. Kleine kaart, met daarop gerechten van een hoge kwaliteit!!
Tine N.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2019
Eten was lekker, inrichting was top maar duurde wel vrij lang (1,5 uur) voordat eten kwam.
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2019
Vooral een heerlijk knus restaurant waar je heerlijk diep in de kussens. van de bank wegzakt terwijl je een goed glas wijn en comfortfood voorgeschoteld krijgt.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Gezellig restaurant met goede, bijzondere gerechten en vriendelijk personeel. Ik ben hier al meerdere keren geweest en kom zeker nog een keer.
Eline W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Sfeervol restaurant, erg leuk aangekleed. Verrassende en betaalbare lunchgerechten, we hebben smakelijk gegeten. Goede bereikbaarheid, dicht bij het station.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
De wijn was helaas superduur. Waardoor de rekening tegen viel.
Het eten was heerlijk en zag er ook mooi uit.
Tafeltjes voor 2 personen staan heel dicht op elkaar.
Water wordt uit een zware apothekersfles geschonken. Moest wat overwinnen om het te drinken. Wel fijn dat je gewoon kraanwater kunt krijgen.
Thee wordt in te dik glas, soort vaas, geschonken. Niet zo fijn.
Maureen M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Gisteren gezellig met een vriendin uit eten geweest bij Luc. Leuk ingericht en leuke sfeer. Het driegangen menu van de chef vond ik eerst twijfelachtig door de gepofte knolselderij als voorgerecht. Uiteindelijk er toch maar voor gekozen en dat was een goede keuze. De knolselderij was verrassend lekker. Ook het hoofdgerecht was lekker. De hoeveelheid was wel veel of misschien kwamen de gerechten ietwat te snel achter elkaar. Hoe dan ook, wij rolden met (te) volle buiken naar buiten. Leuk tentje, prima bediening, goed eten voor een prima prijs. Ik zal zeker nog eens teruggaan.
S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Het hoofdgerecht werd erg snel geserveerd, het toetje (suikerboord) was heerlijk!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Vriendelijke bediening; bestellingen opschrijven houden ze niet zo van en als het dan toch misgaat (er was één hoofdgerecht verkeerd maar ook één teveel doorgegeven aan keuken) wordt het snel hersteld.
Toiletten: 2 is wat weinig voor een vol restaurant. De koude buitenmuur (achterin boven) kan wat extra isolatie gebruiken.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Wij vonden het alle vijf nogal teleurstellend, met name de kwaliteit van het eten (in verhouding tot de prijs) 1 schaaltje te ver doorgebakken frietjes voor en 1 schaaltje groene sla voor 5 p is niet wat je verwacht voor de prjs van de hoofdgerechten. De steak bearnaise was niet mals, maar bevatte aardig wat zaantjes. De hamburgers waren zoals het hoort, niks bijzonders. Het schaaltje sneetjes brood met yoghurtdip was het ook niet; had weinig cachet. Eigenlijk was alleen de fles wijn en de koffie lekker. Helaas niet voor herhaling vatbaar voor ons.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Lekker eten hoor, maar de dikke hamburger op een langwerpig broodje vond ik raar. Net als de enorm vroege sluitingstijd.
Linde P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Niet super goed. We kwamen er lunchen, maar het personeel dacht dat we alleen kwamen drinken en we moesten vervolgens na heel lang wachten, zelf de menukaart pakken. Toen we hadden bedacht wat we wilden eten, duurde het zo lang voordat ze naar ons toe kwamen, dat we zelf naar beneden zijn gegaan. 'Oh, we wisten niet dat jullie ook kwamen eten.' zei iemand van het personeel. Heel onbeschoft.

Dit was de derde keer dat ik er was, maar ook meteen de laatste...
Matthijs W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Lekker gegeten! Bediending was vriendelijk en het zag er leuk uit.
Tess S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heel slecht restaurantje we kwamen binnen en ze vroegen wat we wilden drinken daarna moesten we zelf de menukaart pakken en toen moesten we naar ze toelopen om te vertellen wat we wilden eten toen zeiden ze oh we wisten niet dat jullie iets wilden eten nee dat komt omdat jullie er niet naar vroegen zei ik boos de hele bar staat vol met vieze glazen en ik ga hier nooit meer naartoe wat een belabberde tent
Rianne S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Lekker gegeten, mals vlees en smaakvolle groenten
M. S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Voor een moeder/dochter diner was Luc een prima plek. We zaten gezellig met de huiskat in een soort serre bij de entree. Het eten was goed, maar degene die ons bediende vond ik heel bijzonder. Erg vriendelijk, attent en (tegenwoordig bijna een uitzondering) trots op haar beroep. We hebben een mooie avond gehad. Alleen heel jammer dat ze om 22.00u moeten sluiten....
Jiska R.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Afgelopen vrijdagavond kwamen wij met z’n vieren het weekend vieren bij Luc. Naast een super interieur liet de service jammer genoeg wat te wensen over. Allicht dat er een tekort aan personeel was, want na 2,5 uur werd de laatste ronde drankjes opgenomen, aangezien het restaurant over een uur dicht zou gaan. In die 2,5 hebben wij een klein voorgerecht en hoofdgerecht achter de kiezen. (Overigens lauw-koud vlees, en we moesten zelf om steekbestek vragen. Met botte messen kregen we het vlees niet doorgesneden.) Wij hadden echter graag iets van een dessert of koffie gewenst, maar dat kon niet meer vanwege de vergunning. De laatste drankjes werden opgenomen, waarna werd verkondigd dat de voorraad op was. Met nog een halfuur openingstijd op de klok werd de bon op de tafel gelegd. Al met al niet echt kunnen genieten van het restaurant, omdat deze kleine dingen de avond besmeurden. Lunch is overigens top.
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Leuke tent met potentie.
Mijn steak berneaise saus was lauw, droog en een beetje taai. Jammer! Goede portie wel, 4 stukken vlees, maar halverwege was Mn saus al op. Ik had wat extra saus wel lekker gevonden.

We hadden een tafel om 18 uur, om 19.15 maar eens gevraagd of ons eten nog kwam. Om 19.20 gelukkig het hoofdgerecht, de frietjes en salade moesten we nog eens navragen. Die kwamen later, toen ik al halverwege Mn vlees op had omdat het koud werd. Beetje jammere timing.

Omdat de tent inmiddels vol liep, en we ook niet nog eens een uur wilden wachten op ons nagerecht, toch maar de rekening gevraagd. Het viel me op dat de overige tafels ook nog geen eten op tafel hadden, alsof de keuken het tempo niet kon bijhouden.
Het menu zag er goed uit! Smaakte verder prima!
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Super vriendelijke en flexibele bediening en nog lekker ook ( het eten dan ;-))
Ideaal voor een gezellig weekendje Utrecht met vriendinnen!