Luc Utrecht

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 10:00 - 22:00

Bernard L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Erg leuke plek om te eten. De entourage doet aan als een Franse Bistro. Gedimd licht. Veel hangplanten. We aten heerlijke kalfswang, bloemkool, huisgemaakte frietjes en salade. Smaakte ons goed. We'll be back!
Mevrouw W.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Zaterdagmiddag een high tea en zaterdagavond een diner gehad bij Luc in het kader van vrijgezellenfeest met 13 andere vrouwen. We hadden een priveruimte op bovenste verdieping. Was fantastisch, mede dankzij heerlijke eten met verrukelijke smaken, aardige goede bediening, aardige vriendelijke eigenaar en fantastische combinaties van eten die ik nog niet eerder heb ervaren bij high tea (heerlijk soepje en broodjes makreel, kip met gebakjes, scones, fruit) en geloof me, heb heel wat restaurantervaring! Echt top gehad bij Luc. Probeer de hamburger! Ik had dat als diner. Het is een hamburger van pulled pork, nahh.. Echt zoals je een hamburger niet ken! Sappig, zoet met een broodje dat speciaal voor Luc wordt gemaakt door een banketbakker werd mij verteld door de bediening. Anderen van gezelschap hadden scampi of kalfshaas als gerecht en iedereen was lyrisch!!
Wolf H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Met 11 man hier wezen eten. Aardige bediening, maar het prijsniveau doet je denken dat het wel wat beter kan. Onthouden wie/wat heeft besteld, netter eten opdienen dan aangeven, etc. Ook het eten: aardig goed van smaak maar niet waard wat het kost. Redelijk kleine porties. Als de rekening 25% minder was had ik het vinden passen.
Koriandrea .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Eten was goed van smaak. Vers brood en groente. Lekkere dressing bij salade en goede huisgemaakte frites en mayo. Alleraardigste bediening en mooi decor, maar vieze tafeltjes en vieze vloeren. Om ons heen bleven de vieze kopjes ed lang op de tafels (zowel binnen als buiten) staan. Luc is het (nog) net niet, maar heeft zeker potentie.
Floem .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Voor het eerst bij Luc geluncht. Qua sfeer echt een aanrader en door alle planten en de kleuren aan de muur heb je echt het idee dat je op een terrasje zit. De rest was helaas een tegenvaller, de cappuccino's waren niet goed geschuimd. Te weinig melkschuim, te veel melk waardoor zeer waterige cappuccino's die dus ook over het kopje gingen op het moment dat de serveerster ze neerzette. We bestelden een krabroll; ten eerste duurde het 35 minuten voor deze gebracht werd terwijl het absoluut niet druk was in de zaak óf op het terras. Daarnaast was er enkel een belegd rond broodje maar zonder enige toevoegingen, absoluut niet prijs/kwaliteit waarde voor €9,-. De medewerker kwam ons niet vertellen dat ons gerecht er bijna aan zou komen.. ze zag wel de hele tijd dag we het nog niet geserveerd hadden gekregen maar deed hier niets mee.
Kortom: een keer maar niet weer. Erg jammer
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Met vriendin geluncht bij Luc. Wat een sfeervolle locatie, met mooie kleuren en veel planten. Er is een terras buiten, maar wij wilden binnen zitten. Vriendelijke bediening.
Mijn lunch was een knapperige boterham met doperwten hummus, gekonfijte kumquat,venkelyoghurt en wortel. Was werkelijk verrukkelijk! Mijn vriendin had een BLTA, bacon, sla, tomaat en avocado. De afkorting ken ik niet, maar het zag er zeer goed uit en smaakte haar uitstekend.
Met een kop koffie erbij waren we per persoon ongeveer €10 kwijt.
Wij waren enthousiast en vinden dit adres in de binnenstad van Utrecht, vlak bij het station, een echte aanrader.
Jayv .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Wat een aangename verrassing,het eten verzorgd en lekker,en warme borden! Iets wat je ook niet overal tegenkomt,sfeer aangenaam en relaxed,Vegetarisch gerecht goed verzorgd en goed op smaak en prominent op de kaart,de vis was prima bereid,de bediening attent en vriendelijk,ondanks drukte op de donderdagavond,.
Wij komen hier zeker terug!
Renske H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Prima avond in Luc. Decor is erg aantrekkelijk en bediening prima. Niet alles liep soepel, maar ze zijn vriendelijk en lossen eventuele problemen snel op.
Hoofdgerecht runderbavette was erg smakelijk, maar wel een kleine portie. Sowieso had er een extra stukje vlees bij gemogen, maar ook had er qua groenten wel wat bijgekund. 1 klein stukje zoete aardappel is wel erg mager.

Als laatste opmerking: 4,50 voor 4 halve boterhammen en wat boter vind ik nogal belachelijk. Doe dat gewoon op kosten van het huis.
Arnoud R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De ouderwetse kroeg die hier ooit zat kun je vergeten. Luc is een veel betere ervaring. De tent ziet er origineel en natuurlijk uit, goed ingericht. De bediening is druk, maar zeer vriendelijk. En de lunch die wij hier nuttigden was leuk opgediend en verrassend smakelijk. Doen!
Goudsmaak .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Het is niet makkelijk om in de stad Utrecht op een andere dan standaard manier te lunchen. Vaak alleen de traditionele lunch-gerechten. En een ambiance waarin je niet een prettig gesprek kunt voeren: tafels te dicht op elkaar, ongezellige ruimte.
LUC biedt wat meer verrassing: Eggs Benedict bijvoorbeeld , prima bereid. En een keus uit verschillende "zit"-mogelijkheden. Prettige setting dus !
JasperJ .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Vlak na de opening hier een menu gegeten en vandaag geluncht. Het eten was beide keren goed van smaak en bestond uit leuke combinatie. De caesar salad de kippendijen waren werkelijk waar verrukkelijk en goed op smaak, een goed (bekende) combinatie met de anchovies. Helaas stond de hoeveelheid sla niet in verhouding met de heerlijke kippen dijen. Bediening is prima, vriendelijk en snel maar niet bijzonder. Het decor is erg hip, vooral de vele hangplanten doen het goed.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Aardig retro-restaurant in Utrecht. Leuk en verrassend interieur! Witte huiswijn ok! Lunchgerechten pastrami-zuurkool en geitenkaassalade goed! Bediening bovengemiddeld en voorkomend!
Rozemarijn S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Lekker geluncht op een drukke zaterdag bij Luc met een open boterham gerookte zalm en een met geitenkaas, pompoenchutney en paddenstoelen. Erg lekker en verzorgd. De mooi ingerichte zaak zat goed voel en voorin heb je soms wat last van de kou die met de voordeur binnen komt. Bij binnenkomst draaide men leuke Franse muziek en jazz. Later werd dat helaas top 40, dat past niet helemaal bij de sfeer van de zaak. Service kan nog iets beter; met de drukte houden ze het niet helemaal bij, al was men erg aardig. De wens om de radijs achterwege te laten bij de zalm kwam bijvoorbeeld niet door. Geen probleem, maar puntje op de i.
Florawil .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Leuk 'hip' restaurantje in Utrecht. Eten boven verwachting: kwalitatief goed met mooie verfijnde smaken. Frietjes beetje slap, maar heerlijke mayo erbij en robuust brood met boter vooraf. Fijn water aan tafel zonder vragen. Bediening wat aan de jonge (onervaren) kant maar al met al hadden wij een goede verrassende ervaring!
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
terug van een gevulde dag beurs hapje gegeten.
het oog viel me op Luc. net ruim half jaar geopend.
de sfeer en hoe het restaurant was aangekleed was heel leuk.
lekker bij de tijd. zowel laag als hoog zitten het beviel me.
voor gerecht was mooi op smaak en de wijn viel er goed bij.
het hoofdgerecht was vlees van de dag eendenborst. helaas niet van de green egg i.v.m regelingen. aan gezichtsuitdrukking van de chef te zien ook jammer maar de smaak en garing van het vlees waren ook prima in orde. ook groente garnituur Prima. Dessert oreo cheesecake ook lekker wel erg machtig na dinner een stuk. smaken verschillen had iets kleiner gemogen. maar he! het was lekker. Bediening was gastgericht en vriendelijk. Utrecht is een goede en gezellige horeca onderneming rijker! Ik ben er met een smile weer vertrokken. ze gaan me vaker zien als ik in de buurt ben. AANRADER!!!
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wat een heerlijke ontdekking. Heerlijke pulled porc en eggs benedict. Flesje bubbels erbij. Een Duitse maar wel een heerlijke. Top bediening. En de prijzen waren zeer aantrekkelijk. Kortom ben je in Utrecht ga er naar toe.
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten in een ontspannen ongedwongen sfeer. Onverwachts aan komen lopen en getrokken door het interieur. Salade van paling en zacht gegaarde kalfswang. We zijn echt kritische liefhebbers (voelen ons zelfs snobs) maar hier hebben we echt van alles genoten.
Fam-oscar .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijke sandwich reuben gegeten, kwalitatief goede producten goede service en leuke locatie, 10x beter dan de lunchroom die hiervoor zat ,
Jankees S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gisteren met 4 personen heerlijk gegeten. Eend, (persoonlijke keuze) en het was voortreffelijk! Leuke vlotte bediening, geen gezeur over te krappe ruimte, gezellige ruimte en lekker gegeten en goede voorlichting over het eten en de wijn, We komen zeker terug! :)
Ellie G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gisteren voor het eerst bij Luc binnengestapt, de inrichting is werkelijk top, de koffie was goed en het gebak prima, ik zou wat service en vriendelijkheid betreft meer jullie best gaan doen.