Lubbelinkhof

Hoofdstraat 19 7873 TA Odoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lubbelinkhof

• : Parkeerplaats

- Ontbijt 08:00 - 10:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Carla H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
Gereserveerd voor een lunch voor 3 personen., Bijj aankomst bleek de reservering te zijn verwijderd omdat we een kwartier te laat waren. We werden begeleid naar een tafel met een kapot matje. De keuze op de kaart was minimaal. De soep lauw en flauw. De saté verschrikkelijk zout. Met de opmerking hierover werd niets gedaan. Voor 3 glazen Sauvion Blanc, uit een openstaande fles werd meer dan € 20 in rekening gebracht. Totaal €108 voor een slechte lunch.
Cornu H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Tijdens een hotelweekendje in dit restaurant hebben we er een van de twee avonden gedineerd. De bediening is, zowel wat betreft het restaurant als bij de overige voorzieningen in het hotel, bijzonder vriendelijk. Het eten vonden wij wat aan de karige kant al moet ik er aan toevoegen dat wij bij familie en kennissen een reputatie hebben uitzonderlijk flinke eters te zijn. We namen een Drents Stoofpotje. Zonder meer klasse! Erg smakelijk en leuk opgediend in een klein stenen pannetje. Bij de Mosterdsoep vooraf kon ik me echter niet aan de indruk onttrekken dat ik ooit bij een blikje mosterdsoep van Albert Heijn exact dezelfde smaak en viscositeit had aangetroffen. De flinterdunne stukje metworst die in de soep verwerkt waren maakten echter veel goed. Jammer dat het stoofpotje werd opgediend met rauwkost. We hadden graag een schaaltje warme groenten gezien. Ook vragen wij ons af of het verstandig is om, in combinatie met een stoofpotje, patatjes te serveren. Aardappeltjes of aardappelpuree lijkt ons beter. Niet zozeer vanwege de smaak maar omdat het met aardappeltjes of puree makkelijker is om de de restjes stoofpot van bord naar mond te brengen.
Tot slot namen wij respectievelijk een Braziliaanse en een Franse koffie. Helaas was dit een afknapper: Het toch al niet grote glas was maar matig gevuld met een lauwe vloeistof.
Ronald P.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Een weekendje weg uit de grote stad. Fietsen in Drente en bij de Lubbelinkhof terecht gekomen. Vriendelijke bejegening door al het personeel, maar ze waren bij het eten wel heel erg voortvarend. Bord op is bord weg! Vooraf een mosterdsoep, gewoon, maar prima, en een carpaccio die prima was geweest als de grote bos frissee salade niet veel te royaal was aangemaakt met frambozen azijn. De risotto met paddestoelen was iets te vet en te weinig bite, maar zeker niet slecht. De 'boer' een diamant haas zag er prima uit maar had weinig smaak en was toch wel erg taai.
Dat we de bonbons twee keer toegezegd kregen maar niet kregen kan gebeuren.
Het terras prima, een mooie plek om buiten te eten.
Lienla .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2013
beetje laat misschien maar toch nog maar een krabbeltje wijden aan Lubbelinkhof. Voor oud&nieuw hadden wij een arrangement geboekt. 10-gangen amusediner en een overnachting met ontbijtbuffet. Mooie ruime en schone kamer. Mooie ruime badkamer met aparte douche en bad. Keurig schoon allemaal. Op de loungebanken eerst genoten van een paar Maallust bieren met hapjes. Heerlijk relaxt. Het amusediner was echt geweldig (als er op de Brink nog een plekje vrij is mag de keukenbrigade daar een standbeeld krijgen) en de bediening top. Daarna lekker neergeploft op de banken waar koffie met oliebollen werden geserveerd. Super. Ontbijtbuffet s'ochtend was oké maar niet overdreven. Het enige jammere was een kamer onder ons waar een gezin verbleef. De ouders wilden kennelijk uitslapen en lieten daarom de kinderen in bad hun gang gaan (schreeuwen en in bad heen en weer glijden) Echt heel erg gehorig en dat vanaf ongeveer 06.00 uur nieuwjaarsdag gelukkig nieuwjaar".
Al met al waren wij zeer tevreden en komen vast nog een keer terug.
Blikman .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Familie Blikman

Wij hebben met ons gezin (8 personen) 1e Kerstdag in het hotel overnacht en gedineerd. Bij ons gezelschap zijn twee vegetariërs en een persoon die geen vis lust. Ondanks dat het kerstdiner vooraf was vastgesteld werden deze wensen zonder problemen en smakelijk opgediend. De kwaliteit van het diner was zondermeer goed te noemen, zeker als je kijkt naar de kwaliteit/prijs verhouding. Verder was de bediening zeer accuraat en buitengewoon vriendelijk zowel in de lounge als tijdens het diner.
De hotelkamers zijn prima in orde, de ruimte is meer dan voldoende, het uitzicht is prachtig, de kamers zijn rustig gelegen, het hotel ademt rust uit. Als je kritiek wilt geven dan zouden wij adviseren wat meer voor aankleding van de muren in het hotelgedeelte te zorgen, daarmee wordt een huiselijker sfeer gecreëerd.
Wij zullen dit hotel/restaurant zeker bij anderen aanbevelen en we herkennen ons niet in de kritieken die geschreven zijn.
A. V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Vanaf de site komt de nodige pretentie je toevliegen, echter het was een teleurstelling op alle fronten. Gecombineerd met een al zeer tegenvallende overnachting in het hotel was het eten, de bediening en het decor droef te noemen. Een zesgangenmenu met veel fouten, geen fantasie en vooral weinig smaak. Op een zaterdagavond vond een groepje ouderen de weg naar dit restaurant, maar voor de rest zeer rustig. Als enige zaten we aan het eind nog aan ons dessert terwijl om ons heen de tafels opnieuw werden gedekt voor de volgende ochtend. We voelden ons dan ook niet welkom. De kennis van de bediening was gedurende de avond ondermaats: Camembert werd betiteld als Brie;"Uh, ik moet even mijn spiekbriefje erbij pakken", klonk het in het begin; Een naar sigarettenrook stinkende serveerster die na de soep nog een soep kwam brengen (en pardoes ons 6-gangenmenu promoveerde tot een 7-gangenmenu!), en zo zou ik nog wel even door kunnen gaan...Hoogtepunt was echter de port die bij de kaas werd geschonken, maar die kostte dan ook € 100,00 per fles werd er gezegd.
MKrom .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Lunch in dit restaurant was op zich ok. De bediening is vriendelijk, maar heeft totaal geen horecagevoel. Voor ons gezelschap bestaande uit zes personen was een onhandige tafel gedekt (kleine ronde tafel aan een rechte tafel geschoven). Met elkaar praten was daardoor wat lastiger. Wij zagen dat er in het rustige restaurant voldoende grote ronde tafels waren. Op ons vriendelijk verzoek daar te mogen zitten was het antwoord. Nee dat kan niet, want deze tafel hebben wij voor jullie gedekt... In dit restaurant moet je dus niet zijn.
nans .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
We hebben de laatste jaren regelmatig bij de Lubbelinkhof gegeten en altijd genoten.Reden om met een zakenrelatie en echtgenote te gaan dineren op een zaterdagavond. De bediening die avond was erg slecht. De amuse werd op tafel gezet, zonder uitleg.
Twee keer fles wijn besteld, waarop we zolang moesten wachten, dat we moesten vragen waar de wijn bleef.
De (minimale schaaltjes) met friet en groenten werden aan het randje van de tafel geserveerd. We zijn voorlopig wel even genezen.