LTT, Genieten aan zee

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00
- Ontbijt 10:00 - 12:00

Nana V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten!! Spare ribs waren erg mals, mosselen erg smakelijk en ook de varkenshaas met brie was erg lekker!! De bediening was super vriendelijk.
Vnhp01 .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Geen misselen, kipsaté taai, bediende deed zijn best, maar had t niet. We moeste n om de menukaarten vragen. Korenwijn was er niet.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Vandaag een jubileum feest gevierd bij LTT ons favo restaurant vanwege de goede prijs kwaliteitsverhouding, de ongedwongen sfeer en superlekkere eten..heerlijk is de carpaccio, varkenshaas gevuld met brie en omwikkeld met spek en dan de saus...champignons met truffel...voortreffelijk . Toe de warme wafel met slagroom en ijs. Het was wederom een hele geslaagde avond ..bedankt lief personeel..
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Gisteren gegeten bij LTT Kijkduin met 5 man. Het broodplankje was goed, maar daarna begonde ellende: Sparribs waren rauw, de biefstuk was lauw en de varkenshaas was ook rauw. Nadat wij dit hadden gemeld kreeg mijn vriendin een nieuwe varkenshaas, maar nu zover doorgebakken op de gril dat het geen varkenshaas meer mag heten tevens was de kok de brie vergeten! Na dit allemaal gemeld te hebben bij de bediening kreeg ik als een goedmaker een drankje aangeboden, althans de keuze tussen koffie en thee! Deze hebben we afgeslagen, iets wat slecht is koop je niet af met koffie of thee namelijk.

2 tips: 1. ontsla de kok want een kok dit deze bestelde gerechten de keuken laat verlaten is geen knip voor zijn neus waard, en adviseer ik alleen te koken voor zijn vriendin maar niet meer professioneel en zorg dat er een chefkok komt met passie waardoor er weer kwaliteit geserveerd wordt. 2. neem klachten serieus en doe ze niet af met koffie en thee. Kom niet met verwijten dat wij dit niet accepteerde en verder niks hebben gezegd! De vrouw waarbij ik heb afgerekend wist heel goed wat er speelde maar geen woord over bovenstaande, geloof me dan ben ik er klaar mee.

Ik weet dat het beter kan want wij hebben ook goede ervaringen bij LTT mee gemaakt, maar aan sate kan je dan ook niet zoveel verpesten!

LTT ik/wij hopen dat jullie na lezen van dit bericht goed nadenken over jullie toekomst, want de zomer is bijna voorbij en dan zijn de vakantiegangers weer huiswaarts vertrokken en moeten jullie het weer hebben van de gasten uit de omgeving en de vaste gasten.

Jan Boon uit het Westland

Joke444 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Ik kom wel vaker bij LTT. Aan de boulevard in Kijkduin toch wel mijn favoriet. Ook van de week weer voor LTT gekozen. De bediening was vlot en vriendelijk. Omdat het een doordeweekse dag was, was het ook niet heel druk. Wij hebben beiden de kipsate genomen. Deze smaakte prima. Het was wel erg veel, want buiten een paar sneetjes stokbrood kregen we er ook nog een hele schaal friet bij. Ik denk dat er beter gekozen kan worden voor of stokbrood serveren of friet. Eerlijk toegegeven: ik ben niet een heel grote eter, dus voor mij is het al snel te veel. Maar ik vind het wel vervelend dat er dan eten weggegooid moet worden.
We hebben het prima naar ons zin gehad en komen er de volgende keer zeker terug.
-Roshni- .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Al jaren klant bij LTT en de afgelopen 3 jaar met grote regelmaat. Ik kom hier zowel voor het ontbijt, de lunch, het diner als een borrel. Iedereen die ik hier naartoe meeneem, voegt LTT toe aan zijn lijst van vaste restaurants. Je kan hier voor en na een strandwandeling heerlijk relaxen. Of gewoon genieten van het uitzicht tijdens het eten. Zowel onze vrienden met als zonder kinderen, genieten hier. De kaart heeft voldoende keuze, voor ieder wat wils.
Afgelopen zaterdag hier een verjaardagslunch gehad met 17 volwassenen en 3 kinderen! Een ontzettend geslaagde verjaardag gehad dankzij team LTT! Vooraf op initiatief van de kok, persoonlijk gesproken over wat ik wilde. Alles wat ik wilde was mogelijk, ook wat niet op de kaart stond. Voor één persoon werd alles zoutarm bereid, dat was ook geen probleem.
Ik kon vooraf versiering langs brengen en het team versierde daarmee de ruimtes waar wij zaten. Echt top! Voor de kinderen lagen kleurplaten klaar en kleurtjes. Daar waren zij erg mee in hun sas. Het beleg was huisgemaakt en dat was te proeven ook, heerlijk!
Zeer vriendelijke en bedreven mensen die willen dat je een fijne ervaring hebt bij LTT.
Alle gasten, uit Groningen, Heerenveen, Den Haag én Rotterdam, waren zeer te spreken over de lunch én de bediening!
Bedankt team LTT! En tot ziens!
Beste Roshni,

Wat leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. En bedankt voor deze mooie recensie.
We hopen jullie snel weer te zien!

Groetjes team LTT
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Bij LTT kom ik al jaren, ik denk zo'n jaartje of 10 en gisteren was de eerste keer dat ik met een ontevreden gevoel naar huis ging. Het voorgerecht was prima voor elkaar. Maar het hoofdgerecht liet genoeg te wensen over. Ik had een Entrecote besteld die niet smaakte, de beloofde knoflook was ook ver te zoeken en hij was voor onder medium en ook nog eens lauw. Ook waren de frietjes niet goed doorbakken en hierdoor niet te eten.

Wat mij ook opviel was de tijd tussen het voor en hoofdgerecht, net de 10 minuten haalde. Dit is wel erg rap.
Beste Edwin,

Wij vinden het vervelend om te horen dat uw bezoek van afgelopen zondag tegen is gevallen. Zodra wij enigszins doorkrijgen dat er bij één van onze gasten iets niet naar wens is doen wij er alles aan om het op te lossen. Helaas moet ik u melden dat uw negatieve ervaring ons totaal ontgaan is. Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze gasten en willen u daarom ook uitnodigen om een kopje koffie of thee van het huis te komen drinken.

Robin Duif

Reactie van proever:

Beste Robin,

Bedankt voor je geste, binnenkort komen we zeker terug om hiervan gebruik te maken.

Edwin
Paul F.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Op zondagavond rond zessen, steenkoud van de harde wind, bij LTT binnengewandeld. De open haard maakte het direct gezellig. Een tafeltje gezocht, jammergenoeg komt er niemand naar je toe als je binnen komt. Een heel vervelende maar zo vaak voorkomende Nederlandse eigenschap in de gemiddelde restaurants. De kaart is niet uitgebreid maar voor elk wat wils. Een tomatensoep en daarna een entrecote van de grill genomen. De soep was prima qua inhoud, maar net niet warm genoeg. Jammer want ze was wel smaakvol. De entrecote, incl. Sausje naar keuze, was prima gegrild, mooi rose van binnen. Jammer dat van de gemengde groenten de Zo te zien diepvries, beetgare boontjes wel bite hadden maar net niet gaar. De broccoli, bloemkool en courgette waren wel beetgaar. De bediening was aangenaam en oprecht vriendelijk. Chapeau..
Voor "ff snel ergens iets eten" was dit zeker geen verkeerde keuze.
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
hier op zondagmiddag voor een lunch geweest met z'n viertjes.
Het was goed bezet maar hadden binnen een leuke tafel en er kwam direct iemand naar ons toe,
alle 4 de lunch gerechten vielen in de smaak variërend van een kom erwtensoep tot een club sandwich kip. Wij hebben gezellig gezeten met een goed glas wijn en de prijs kwaliteit verhouding is in orde.
Jahoepang .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2014
Gisteren middag heerlijk geluncht bij ltt Kijkduin
Goede uitstraling heel gezellig en heerlijk gegeten
Komen zeker nog een keer terug voor het diner
Atty V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Zaterdag gegeten bij LTT in Kijkduin. Alle restaurants zaten vol ,maar bij LTT was nog plaats genoeg binnen. Daarom is het des te meer verwonderlijk waarom we een uur moesten wachten op onze niet al te ingewikkelde maaltijd. De pasta met groente was erg matig. De sliptongetjes waren goed. Verder een karige bedoening, geen sfeer, 3 hollende bediendes die zich niet excuseerden voor het lange wachten. Hier komen we niet weer terug.
Natascha V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Op één gang bijna anderhalf uur moeten wachten, toen onze glazen leeg waren werd er niet gevraagd of we wat te drinken wilde. We hebben zelf een serveerster moeten roepen. Het was niet erg druk dus dat was geen excuus. De vegetarische wrap met kidney bonen was wel heerlijk.
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Een lunch bij LTT werd voor mij een broodje "gezond"....het bleek minder gezond dan waar ik op rekende: het broodje was rijkelijk bestrooid met tauge, waarvan de uiteinden helemaal bruin waren. Volgens de kok was het vers!"want als het niet vers is, dan zou de tauge slijmerig zijn".
Dit was het botte antwoord, terwijl alleen een excuus op zijn plaats zou zijn geweest!
Shirley1992 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Vanavond heerlijk gegeten. Duurde wat lang voor dat de bediening ons door had. Maar ze bleven even vriendelijk, ook nadat ik mijn roze had om gegooit vanwege een wesp. Heerlijk biefstukje gegeten. Helemaal top!
Olaf K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Prijs kwaliteit verhouding niet goed. Vrij matig eten voor redelijk hoge prijzen. Spare ribs waren een flauw en vielen niet uit elkaar, beetje taai. Varkenshaas met brie en spek was een bijzonder gerecht, brie en varkenshaas vind ik alleen niet echt bij elkaar passen. Ook wat smaakloos.
Jaap U.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Voor de lunch aangestoken. Tip: niet doen als u honger hebt. Tegen de tijd dat het eten er is bent u verhongerd. Bediening bestond uit slechts twee dames waarvan er een duidelijk weinig zin had. Lange wachttijden dus.
Eten was overigens best redelijk, maar aan omelet en kroket kan ook niet veel fout.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2014
We hebben geluncht met het gezin. De zaak oogt niet al te modern, wel gezellig! Personeel daarentegen was erg onvriendelijk en had er duidelijk weinig zin in. Daarnaast moesten we lang wachten voordat we aandacht kregen en uiteindelijk ons eten kregen. Het eten was oké, niet bijzonder. Voor ons genoeg reden om er niet meer terug heen te gaan.
MichelZadelmans .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Leuke zaak op de boulevard van Kijkduin. Het eten was voor een kustzaak zeer behoorlijk en bovenal betaalbaar! Het vlees was precies zo bereid als we gevraagd hadden. Kortom, leuk alternatief als je op die badplaats bent
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Bij deze zaak aan de boulevard van Kijkduin een brunch gebruikt.
Het is een een mooie - strak ingerichte, maar toch warm aandoende - zaak. Er is een terras aan de boulevard voor als de zon schijnt.

Het personeel is vriendelijk, maar we moesten wel wat erg lang wachten op onze brunch. Dus voor de keuken zeker iets moeilijks besteld.
We waren met 6 personen. Er werden 2 echte brunches besteld, die er heerlijk uitzagen, diverse broodjes, hardgekookt eitje, ham en kaas, en natuurlijk zoetigheid voor op brood en daarnaast thee en jus d'orange voor 13,50 euro. Verder is
er 2x een clubsandwich besteld. Erg lekker en ook nog eens veel voor 8,50 euro. Heerlijk en het wachten eigenlijk wel waard. Dit heb ik dus zelf geproefd.
Verder was ter tafel een omelet (3 eieren) en kaas. Zag er ook goed uit en tot slot een tonijnsalade op een hard puntje. Met olijven, ui, sla enz. Ook erg lekker (voor de volgende keer)!. Ook deze gerechten rond de 8 euro.

Het is zeker een aanrader, alleen dus wat geduld hebben voor het eten komt .

Het was op deze ietwat twijfelachtige ochtend (qua weer) niet druk. Stil zelfs, dus de drukte kan niet de reden zijn geweest.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
In het rijtje met eetgelegenheden op de boulevard van Kijkduin gekozen voor LTT. Zowel de salade met zalm als de salade met warme geitenkaas, walnoten en honing, vielen prima in smaak. De bediening was attent en de aanpassingen waren goed doorgegeven aan de keuken. Al met al een prima tent waar we zeker nog een terug zullen komen.