Loving Hut

7,2
5,9
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Laat ik maar met het positieve beginnen: het eten was redelijk goed. Het was niet heel erg bijzonder; misschien zat het net iets boven de gemiddelde Chinees. Wat het eten wel bijzonder maakte was dat ze allemaal veganistische vlees/visvervangers hadden. Verder was de bediening gewoon prima.
Maar het decor... Ik dacht nooit dat dat belangrijk was, maar deze ervaring heeft me geleerd dat dat toch wel cruciaal is. Het restaurant is erg kaal en eigenlijk gewoon lelijk. De lampen zijn lelijk, de posters aan de muur zijn lelijk, en de muziek (die gelukkig niet erg luid stond) verschrikkelijk. Hierdoor was de hele ervaring niet erg gezellig. Er hing gewoon een saaie, kille sfeer. Niet echt wat je je voorstelt bij een "loving hut". Daarom zou ik dit restaurant, ondanks het redelijke eten en de prima bediening, absoluut afraden als je gewoon een gezellige avond wil hebben.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Het eten heb ik met "redelijk" beoordeeld omdat het merendeel van de gerechten is gemaakt met ongefermenteerde soja en dat vind ik èn niet smakelijk en ongezond. De gerechten zonder soja waren erg lekker, vers, smaakvol. De veganistische chocolademousse leek niet op en smaakte niet naar chocolademousse. De veganistische cappuccino vond ik al evenmin een succes.
Ik kan me voorstellen dat dit restaurant voor veganisten een aanrader is, maar als omnivoor kan je zeker in een stad als Maastricht elders vele malen lekkerder eten.
De ambiance was niet om over naar huist te schrijven en dat voornamelijk door de afschuwelijke Aziatische jengelmuziek die er klonk. Ik vermoed dat de eigenaar de enige was die deze muziek op prijs stelt, maar een gemiste kans om je klanten te plezieren.
De serveerster was zeer voorkomend.
Krekatos .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten is enorm lekker: alles is veganistisch en dus een gezonde locatie om te eten. Wij komen hier graag, ook al kan de service wat verbeterd worden en is het decor een beetje goedkoop. Het past allemaal echter bij de insteek van de eigenaar: zo goedkoop mogelijk heel gezond eten. Je betaalt dus ook niet de hoofdprijs voor dit restaurant. Wij waren met totaal vier personen en hebben voor het voor- en hoofdgerecht inclusief drinken totaal €75,- betaald.
Laurie P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wij hebben afgelopen weekend bij Loving Hut Maastricht gegeten. De bediening was vriendelijk. Het was best druk in de zaak waardoor het even duurde voordat we ons eten kregen, maar dit smaakte wel heerlijk. Vooral de babi pangang en de kip in satésaus. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Zaterdagavond voor de eerste keer hier gegeten.
Vind de menukaart erg uitgebreid en kon maar moeilijk een keuze maken,we hebben echt heerlijk gegeten.
Maaltijden zijn ruim en absoluut niet duur.
De bediening had het erg druk ja,maar niet echt als minpunt ervaren..we waren er om gezellig uit eten te gaan,als je na drie kwartier weer buiten wil staan,kun je beter naar de snackbar gaan.
Blauwtje .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Eens maar nooit weer. Het eten was lekker, maar wat wordt dit restaurant slecht gerund. Ik ging hier met mijn vriend naar toe voor een 5-gangen diner. De eerste gang was soep. Ik had mijn soep nog niet op terwijl de tweede gang, miniloempiaatjes, al werd geserveerd. Daarna hebben we twee uur zitten wachten... Niemand die langskwam om uit te leggen waarom het zo lang duurden of om een bestelling voor drankjes op te nemen. Uiteindelijk zijn we naar de bar gelopen om water te vragen, want we kregen wel erg veel dorst. In de koeling lag geen water meer, dus we kregen een ongekoelde fles. Niet erg lekker als het 28 graden in het restaurant is. Vervolgens werd de vierde gang, het hoofdgerecht geserveerd. De derde gang? Die waren ze vergeten, de sushi werd alsnog geserveerd terwijl we aan het hoofdgerecht zaten. Al met al hebben we drie uur in het restaurant gezeten. Iedereen die er zat, zat er al uren. Bovendien sprak de bediening geen Nederlands en gebrekkig Engels. Tel er bij op dat het restaurant van binnen ook niet erg mooi is. Plakplaatjes op de muur die om beginnen te krullen en verkleurde posters. Zwart rode neplederen stoelen waar je plakbillen van krijgt. Plafondspotjes die duidelijk met een grote kwast geel zijn gemaakt voor 'warm' licht.
Het eten was niet slecht, maar alles eromheen zorgde ervoor dat ik er toch niet echt van genoten heb en absoluut niet meer ernaartoe wil gaan, al zou ik ervoor betaald krijgen.
Lindabouman .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Ober was zeer onervaren, wist niks over de gerechten te vertellen wat er in of bij zat.
2 personeelsleden zaten hard op te bellen midden in het restaurant met vrienden, terwijl er niks van muziek op stond, dus je kon alle gesprekken volgen. Het eten was bovendien echt waardeloos en niet te eten. Niks smaakte vers, het vlees smaakte voor geen meter en leek nep, de sauzen waren vies en te zout en overal zat veel te veel gember in. Het vieze eten wilde ik weg spoelen met een groentesap, maar dat drankje kreeg ik ook al niet weg. Dan maar aan een alcohol vrij biertje, want alcoholische dranken verkopen ze niet. Ik heb het eten laten staan en vond het echt zonde van mijn tijd en geld dat ik hier naar toe ben geweest.
Er valt niks positiefs te zeggen over deze tent.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Hier afgelopen zaterdag lekker veganistisch gegeten. Voor mijn vegetarische vrienden was het een ongewone luxe om zoveel keuze te hebben. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van de gerechten. Voor prijs-kwaliteit krijgen ze een dikke 10, we waren met zijn 8-en 150 euro kwijt.
Roos241 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Heerlijk eten! Zeer verzorgde veganistische gerechten, met volwaardige vleesvervangers, verse groenten en veel gebruik van kruiden en specerijen. Uitgebreid menu. Helemaal niet duur, en grote porties! Alleen de chocolademousse was een wat kleine hoeveelheid. Zeer aardige en goede service. De inrichting is functioneel, het is schoon, sfeer is gezellig. Echt een aanrader!
Gropweg .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Gisteravond met z'n vieren in het veganistisch restaurant gegeten. Wisten niet wat we konden verwachten. Het was heerlijk. We hadden een 5 gangen menu, waar we zelf een aantal onderdelen konden kiezen. Veel keuze. Een van ons is allergisch voor melk en melkproducten, dus hij kon los gaan! Er wordt geen alcohol geschonken, omdat men daar geen vergunning voor heeft. We hebben het niet gemist, alcoholvrij witbier gedronken. De stoelen zijn wat recht en spotjes geven erg veel licht, maar de kwaliteit van het vers bereide eten overtrof deze min puntjes.
Philippe85 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Vol verwachting gingen we eten bij loving hut.Na alle goede recensies waren we erg benieuwd naar dit concept. De zaak doet kil aan er hangt totaal geen sfeer. We kregen de kaart in onze handen gedrukt,en we moesten een half uur wachten voordat iemand de bestelling kwam opnemen.We hebben uiteindelijk een uur moeten wachten op een soepje. Na het soepje een half uur wachten op de loempia's. De jongen van de bediening hierop aangesproken,maar hij gaf aan dat jij er niks dan kon doen. Het eten was Voldoende maar het compenseerde het lange wachten en de kille sfeer niet. Hier komen we nooit meer terug!
Ta K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
We kwamen binnen en de eerste indruk was al niet de beste: decoratie was vreselijk met papieren posters, witte muren en helemaal geen sfeer. We kwamen met een groupon en mochten uit de kaart kiezen. Het viel op dat het eigenlijk chinese gerechten waren met vega-vlees/kip ipv dierlijke producten. Het menu vonden wij niet bijzonder.
Service was sloom. Het duurde 30 minuten voordat we onze soep kregen, het volgende gerecht (loempia´s) kregen we weer een uur later en een half uur later de sushi. Dus 2 uur later en we hadden ons hoofdgerecht nog niet.
Er zijn helemaal geen alcoholische dranken. Wij bestelden water en kregen deze in een glas; bij navragen hadden zij geen kleine flesjes. Je kon dus niet weten of deze uit de kraan of uit een fles kwam.
De nep-garnalen van mijn hoofdgerecht waren koud (nog niet helemaal ontdooid) en de tofu was verbrand. Daarnaast vonden we een stikker van een paprika in het eten (stond wel op dat het biologisch was).
Na 2,5 uur hadden we maar 5 minuten gehad om iets van het hoofdgerecht te proeven en moesten we zonder toetje weg omdat we de trein moesten halen.

Kortom een dikke onvoldoende. Het mist veel organisatie en gezelligheid!
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Speciaal een hotel geboekt in omgeving Maastricht om te kunnen eten bij Loving Hut, ik heb al eerder gegeten in Valencia bij Loving Hut en dat was fantastisch dus verheugde me ook zeer en ook mijn gast.
Maar wat viel het tegen......het begon met de spa rood, waar helemaal geen kracht op zat, kan gebeuren wel een nieuwe gehad van een nieuwe fles. Op de kaart amper salades voor veganisten, als je naar de ingrediënten vroeg kon men niet zeggen wat voor salade het was, ja sla dat wist men als enige te zeggen, of er een dressing bij zat en wat? duister was men er over. Het was rond uit slecht, slechte kwaliteit, bv de sushi was zeer koud en leek oud, beslist niet vers in mijn ogen en de spring rolls waren zeer saai, ik ben echt beter gewend in Rotterdam veel zaken helemaal echt biologisch en veganistisch en dat is loving hut niet
Het was gewoon een chinees omgebouwd. Het was zeer teleurstellend en toen wij bij de rekening aangaven dat het niet lekker was want we hadden bijna alles laten staan, werd er niets gezegd.
Als ik wist dat dit een chinees was was ik niet gegaan want bv de oude plek is veel beter en dan weet je waar je heen gaat.
Jammer van loving hut maastricht.
Rita .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Via Groupon daar terecht gekomen. Het eten is vegetarisch en bedoeld voor viganisten, dus alles wordt met Soja voorbereid, plantaardig en niet dierlijk. Als hoofdgerecht had ik garnalen besteld, het zijn geen echte garnalen natuurlijk maar super lekker ! Ik was mooi verrast. Het is leuk om wat anders te eten! Minpunt is dat de bediening mij weinig kon vertellen over de achtergrond van deze stroming, de geschiedenis en de aard vd producten. Ik zou wel willen weten hoe je zo'n neppe kip of garnalen kunt voorbereiden, voor de rest heel vriendelijk. Het restaurant oogt niet chic maar kwaliteit vt eten was goed. Dat soort initiatieven moeten we juist aanmoedigen!
Bettine R.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Heerlijk gegeten bij Loving Hut en zeer vriendelijke bediening!
We hadden bonnen van Social Deal, maar ook zonder die bonnen kun je er lekker en voordelig eten.
Ik ben geen vegetarier, maar het heeft heerlijk gesmaakt.
Zeker de moeite om eens te proberen.
Roger18 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
na 25 jaar eindelijk weer eens uit eten... alles was geweldig, eten, bediening en de relaxte sfeer en adequate en zeer vriendelijke bediening.
Een genot om alles op de kaart te kunnen bekijken c.q. kiezen zonder je af hoeven te vragen of er iets dierlijks bij zit...

hier zullen we zeker vaker teruggaan.
Raoul W.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Het eten is behoorlijk lekker. Mijn favoriet is hun mihoen met satéstokjes. De inrichting is helaas niet erg gezellig, maar ik haal eigenlijk alleen eten af.
Lieke V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Was erg lekker. goed gegeten. Eigenlijk was het gewoon goede chinees met de focus op de groente. Zelf mijn man (goede eter) heeft voldoende gegeten. Beiden mijn man en ik zijn niet vegetarisch (onze gast wel) ook ons is het super bevallen. Website mist wel nog!
Suussie .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Afgelopend weekend hier gegeten, wij zijn beiden vegetariër. Onze hond was ook welkom, dat heb ik wel eens anders meegemaakt in een Chinees restaurant! De man die ons bediende was zeer vriendelijk. Inrichting is wat kaal, maar dat doet wat ons betreft absoluut geen afbreuk. Mijn vriend had als voorgerecht 2 loempia's met verse groenten. Ik had de gemengde sushi, was erg lekker! Als hoofdgerecht hadden we tofu met groenten en tempeh met groenten. Beide gerechten waren een tikje zout, maar nu zijn wij ook gewend om vrijwel zoutloos te eten. Het gerecht met de tempeh was een flinke berg, dat had wat minder gemogen. Maar beter zo dan dat je met een hongerige maag het restaurant verlaat. Gerechten waren verder prima, erg lekker met de verse groenten. De bijgeserveerde nasi was ook goed.

Al met al een aanrader voor vegetariërs en zeker voor veganisten, want in dit restaurant serveert ment uitsluitend 100% plantaardige producten. Je kunt alles vegetarisch krijgen: van kip tot garnalen, en van paling tot rund. Dat is aan ons niet besteed, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommige mensen een uitkomt is. Daarom is dit restaurant ook een aanrader voor vleeseters!

De man die ons bediende was overigens verrast en geïnteresseerd toen wij vertelden dat onze hond ook vegetariër is. :)
N. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Ik heb hier gegeten met Grouponvoucher. 5 gangendiner. Onze bevindingen waren nogal wisselend, Starten met een vers meloensapje. heerlijk puur en fris van smaak. Wat volgde was soep: een groentensoep; verse groenten, maar beetje flauwe smaak / maissoep: kop bindmiddel met hier en daar een maiskorrel en wat halfgare onderdelen van de kolf...Dan de vega loempiaatjes. Deze waren krokant en vol groenten, Smaak iets aan de flauwe kant. Daarna vega sushi. Prima, vooral de avocado-sushi was lekker / gemengde salade: veel rauwe chinese kool en lavas. De dressing was zoutig, niet echt lekker. Hoofdgerechten: Gevulde paprika was goed. veel smaak. Een schotel met groenten, tahu en paddestoelen. Best ok. De bijgaande rijst had geen smaak en de nasi was wat hard en droog. Het afsluitende ijsje mét van sojamelk smaakte goed, net gewoon 'melk-ijs'. Bediening vriendelijk en attent. Wij vonden het restaurant vrij sfeerloos. en de toiletten nogal aftands. Jammer. Alles bij elkaar toch niet zo onze cup-of-tea.