Loving Hut

-30% op de Rekening

Exclusief menu's

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Loving Hut

Maandag t/m zondag 16.00 - 23.00 uur (dinsdag gesloten)

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar
6,8

Jouw recensie over het restaurant Loving Hut

Esther H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Heerlijk 100% vegan gegeten voor een erg vriendelijke prijs. Helaas sluit het restaurant op 1 juli: wie nog vegan wil eten, moet dus opschieten! :)
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Maandagavond gereserveerd. Na aankomst bijna 40 min. gewacht voordat bestelling werd opgenomen. Het was niet druk (5 tafels) en meisje in bediening vond tafels schoonmaken belangrijker dan ons alvast drinken te brengen. Weer kwartier later kregen we drinken (water vergeten: plastic fles spa blauw voor 5,50.). Die kregen we weer een poos later. Weer dikke 20 min. later kregen we eindelijk iets te eten. In linzensoep zat iets raars en glibberigs en bamisoep was flauw (3 slablaadjes en wat woknoedels). Voorgerecht (weer half u later) was ok. Na 2u wachten eindelijk het hoofdgerecht. Eend met pruimensaus: geen pruimensaus te proeven. Visgerechten leken op soppige pannenkoek en teriyakisaus veel te zout. Nadat we bijna 3u daar hadden doorgebracht met vooral wachten, zijn we zo snel mogelijk weggegaan. Wat een ramp. Meisje in bediening ontzettend langzaam, onzeker en had totaal geen inzicht. Als je 5 tafels niet eens kan bedienen, wat voor ramp is het dan als de zaak vol zit. Nee, ons zien ze daar niet terug.
Pamela D.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prima gegeten en via de IENS deal zeer betaalbaar.
Patricia B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Heerlijk gegeten in dit 100% plantaardige restaurant. Linzensoep en wantansoep als vooraf en sizzling tofu en combinatieschotel 2 met vegan kipsaté en vegan babi pangang als hoofdgerechten. Alles erg goed op smaak. Grote hoeveelheden dus rest in "doggiebag" naar huis. Rekening viel heel erg mee, mede door IENS-kortingsactie.
Gastheer heel vriendelijk en correct.
Volgende keer in Maastricht gaan we hier zeker weer eten, wat een feest!
Priyo D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Alles was ok, eten, bediening. Alleen was het te koud in de zaak. Jammer...
Maar zeker een aanrader...
Mario G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Het eten is erg smakelijk, gevarieerd. Lekker vers bereid met veel groeten.
Carlo S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Eten was goed vegan :)
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wij hebben nog nooit zo lekker chinees gegeten in Nederland. Als voorgerecht hadden we een smakelijke linzensoep en een pompoen tomatensoep. Onze hoofdgerechten Tjap tjoy en de Lo hon chai waren overheerlijk. Voor een alcoholisch drankje moet je elders zijn, want alcohol wordt hier niet geschonken. De bediening is vlot en vriendelijk en de keuzemogelijkheid uit de menukaart is zeer groot. De sfeer en inrichting van het restaurant behoeven wel verbetering. Ook voor vegetariërs moet uit eten gaan een feestje zijn. Ja toch!
Eric B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Wij zijn hier vorige week voor de 5e keer wezen eten. Het is geen heel gezellig restaurant en de inrichting laat wat dat betreft echt te wensen over. Ondanks dat is het eten wel bijzonder lekker. Bovendien is het veganistische concept af en toe een lekkere afwisseling!
Bart C.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Laat ik maar met het positieve beginnen: het eten was redelijk goed. Het was niet heel erg bijzonder; misschien zat het net iets boven de gemiddelde Chinees. Wat het eten wel bijzonder maakte was dat ze allemaal veganistische vlees/visvervangers hadden. Verder was de bediening gewoon prima.
Maar het decor... Ik dacht nooit dat dat belangrijk was, maar deze ervaring heeft me geleerd dat dat toch wel cruciaal is. Het restaurant is erg kaal en eigenlijk gewoon lelijk. De lampen zijn lelijk, de posters aan de muur zijn lelijk, en de muziek (die gelukkig niet erg luid stond) verschrikkelijk. Hierdoor was de hele ervaring niet erg gezellig. Er hing gewoon een saaie, kille sfeer. Niet echt wat je je voorstelt bij een "loving hut". Daarom zou ik dit restaurant, ondanks het redelijke eten en de prima bediening, absoluut afraden als je gewoon een gezellige avond wil hebben.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Het eten heb ik met "redelijk" beoordeeld omdat het merendeel van de gerechten is gemaakt met ongefermenteerde soja en dat vind ik èn niet smakelijk en ongezond. De gerechten zonder soja waren erg lekker, vers, smaakvol. De veganistische chocolademousse leek niet op en smaakte niet naar chocolademousse. De veganistische cappuccino vond ik al evenmin een succes.
Ik kan me voorstellen dat dit restaurant voor veganisten een aanrader is, maar als omnivoor kan je zeker in een stad als Maastricht elders vele malen lekkerder eten.
De ambiance was niet om over naar huist te schrijven en dat voornamelijk door de afschuwelijke Aziatische jengelmuziek die er klonk. Ik vermoed dat de eigenaar de enige was die deze muziek op prijs stelt, maar een gemiste kans om je klanten te plezieren.
De serveerster was zeer voorkomend.
Krekatos .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten is enorm lekker: alles is veganistisch en dus een gezonde locatie om te eten. Wij komen hier graag, ook al kan de service wat verbeterd worden en is het decor een beetje goedkoop. Het past allemaal echter bij de insteek van de eigenaar: zo goedkoop mogelijk heel gezond eten. Je betaalt dus ook niet de hoofdprijs voor dit restaurant. Wij waren met totaal vier personen en hebben voor het voor- en hoofdgerecht inclusief drinken totaal €75,- betaald.
Laurie P.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Wij hebben afgelopen weekend bij Loving Hut Maastricht gegeten. De bediening was vriendelijk. Het was best druk in de zaak waardoor het even duurde voordat we ons eten kregen, maar dit smaakte wel heerlijk. Vooral de babi pangang en de kip in satésaus. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Zaterdagavond voor de eerste keer hier gegeten.
Vind de menukaart erg uitgebreid en kon maar moeilijk een keuze maken,we hebben echt heerlijk gegeten.
Maaltijden zijn ruim en absoluut niet duur.
De bediening had het erg druk ja,maar niet echt als minpunt ervaren..we waren er om gezellig uit eten te gaan,als je na drie kwartier weer buiten wil staan,kun je beter naar de snackbar gaan.
blauwtje .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Eens maar nooit weer. Het eten was lekker, maar wat wordt dit restaurant slecht gerund. Ik ging hier met mijn vriend naar toe voor een 5-gangen diner. De eerste gang was soep. Ik had mijn soep nog niet op terwijl de tweede gang, miniloempiaatjes, al werd geserveerd. Daarna hebben we twee uur zitten wachten... Niemand die langskwam om uit te leggen waarom het zo lang duurden of om een bestelling voor drankjes op te nemen. Uiteindelijk zijn we naar de bar gelopen om water te vragen, want we kregen wel erg veel dorst. In de koeling lag geen water meer, dus we kregen een ongekoelde fles. Niet erg lekker als het 28 graden in het restaurant is. Vervolgens werd de vierde gang, het hoofdgerecht geserveerd. De derde gang? Die waren ze vergeten, de sushi werd alsnog geserveerd terwijl we aan het hoofdgerecht zaten. Al met al hebben we drie uur in het restaurant gezeten. Iedereen die er zat, zat er al uren. Bovendien sprak de bediening geen Nederlands en gebrekkig Engels. Tel er bij op dat het restaurant van binnen ook niet erg mooi is. Plakplaatjes op de muur die om beginnen te krullen en verkleurde posters. Zwart rode neplederen stoelen waar je plakbillen van krijgt. Plafondspotjes die duidelijk met een grote kwast geel zijn gemaakt voor 'warm' licht.
Het eten was niet slecht, maar alles eromheen zorgde ervoor dat ik er toch niet echt van genoten heb en absoluut niet meer ernaartoe wil gaan, al zou ik ervoor betaald krijgen.
Lindabouman .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Ober was zeer onervaren, wist niks over de gerechten te vertellen wat er in of bij zat.
2 personeelsleden zaten hard op te bellen midden in het restaurant met vrienden, terwijl er niks van muziek op stond, dus je kon alle gesprekken volgen. Het eten was bovendien echt waardeloos en niet te eten. Niks smaakte vers, het vlees smaakte voor geen meter en leek nep, de sauzen waren vies en te zout en overal zat veel te veel gember in. Het vieze eten wilde ik weg spoelen met een groentesap, maar dat drankje kreeg ik ook al niet weg. Dan maar aan een alcohol vrij biertje, want alcoholische dranken verkopen ze niet. Ik heb het eten laten staan en vond het echt zonde van mijn tijd en geld dat ik hier naar toe ben geweest.
Er valt niks positiefs te zeggen over deze tent.
Nienke M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Hier afgelopen zaterdag lekker veganistisch gegeten. Voor mijn vegetarische vrienden was het een ongewone luxe om zoveel keuze te hebben. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam bij het kiezen van de gerechten. Voor prijs-kwaliteit krijgen ze een dikke 10, we waren met zijn 8-en 150 euro kwijt.
roos241 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Heerlijk eten! Zeer verzorgde veganistische gerechten, met volwaardige vleesvervangers, verse groenten en veel gebruik van kruiden en specerijen. Uitgebreid menu. Helemaal niet duur, en grote porties! Alleen de chocolademousse was een wat kleine hoeveelheid. Zeer aardige en goede service. De inrichting is functioneel, het is schoon, sfeer is gezellig. Echt een aanrader!
gropweg .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Gisteravond met z'n vieren in het veganistisch restaurant gegeten. Wisten niet wat we konden verwachten. Het was heerlijk. We hadden een 5 gangen menu, waar we zelf een aantal onderdelen konden kiezen. Veel keuze. Een van ons is allergisch voor melk en melkproducten, dus hij kon los gaan! Er wordt geen alcohol geschonken, omdat men daar geen vergunning voor heeft. We hebben het niet gemist, alcoholvrij witbier gedronken. De stoelen zijn wat recht en spotjes geven erg veel licht, maar de kwaliteit van het vers bereide eten overtrof deze min puntjes.
Philippe85 .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Vol verwachting gingen we eten bij loving hut.Na alle goede recensies waren we erg benieuwd naar dit concept. De zaak doet kil aan er hangt totaal geen sfeer. We kregen de kaart in onze handen gedrukt,en we moesten een half uur wachten voordat iemand de bestelling kwam opnemen.We hebben uiteindelijk een uur moeten wachten op een soepje. Na het soepje een half uur wachten op de loempia's. De jongen van de bediening hierop aangesproken,maar hij gaf aan dat jij er niks dan kon doen. Het eten was Voldoende maar het compenseerde het lange wachten en de kille sfeer niet. Hier komen we nooit meer terug!