Loungebar & Restaurant Vanzz

Erg rumoerig
Erg lang
Dj Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een kansloze tent. Kipsate was naar mijn idee niet gaar, en de satesaus was gekrakeleerd. patat was slap en kroepoek op je salade leggen is slappe kroepoek eten. Bij het afrekenen ging het gigantisch mis waardoor de manager als een Viswijf tegen ons tekeer ging.
Ke-jansen .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Voor een concert even een hapje eten met iemand met voedselallergie. Werd perfect op in gespeeld. Bediening was zeer efficiënt. Eten was lekker en we zaten er ook gezellig. Aangenaam verrast. Volgende concert zeker weten weer hier eten.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Middelmatigheid troef hier. Bestelde drankjes die niet komen. Saté met friet op snackbar niveau voor 16,50. Zelfs een beetje sla erbij kan er niet af. Betalen met Visa was niet mogelijk want men wist niet hoe dat werkte. Tsja ...
Francoise B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Ken Vanzz al langer en kwam er regelmatig voor een borrel maar niet voor diner. Vanavond gegeten met wat zakelijke relaties, maar wat een slechte prijs/ kwaliteit verhouding en minimale service. De bestelde zeebaars bleek 2 magere te doorbakken filet-stukjes te zijn, een gegrilde paprika, 3 krieltjes en een gigantische portie tomatenpesto (?). De daarna bestelde Lemon cheesecake - waar de lemon in ontbrak - had de grootte van een koekje. Toen dat geserveerd werd riep ik toch met enig verbazing wat dat moest voorstellen, waarbij de serveerster met enige schaamte aangaf dat de portie wel heel erg klein was en het mee terug nam naar de keuken. De daarna opnieuw gebrachte Lemoncake was nu overgoten met een coulis maar nog steeds de grootte van een minimaal plakje cake. De bestelde drankjes kwamen niet. Niet voor herhaling vatbaar.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Gisteravond hier samen met mijn vriend gegeten voor een concert in HMH. Ik had als hoofdgerecht een heerlijke Saté, mijn vriend de burger. Beiden smaakten erg goed, al had de prijs iets lager gekund. Voor 2 stokjes saté, een beetje patat en een handje salade betaal je 16,50.
Naar mijn mening iets aan de dure kant. Bediening is vriendelijk, attent en snel. Ik zal hier zeker nog een keer terugkomen als ik weer een keer een evenement heb nabij de ArenA!

Mm-aria .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Vorig jaar al een keer eerder hier gegeten. En dat beviel toen ook erg goed. Deze keer waren wij op een zondag avond. Het was erg rustig. Maar ik denk dat dit restaurant het vooral moet hebben van de concerten en wedstrijden. Toch vind ik het de moeite waard er op een rustige avond heen te gaan. Je zit er lekker relax. Het eten vond ik beide keren lekker. Vooraf een lekker warm broodje besteld met tapenade en Ajillo. Daarna de carpaccio die een hele lekkere parmezaanse mayonaise heeft. Mijn tafelgenoten hadden een soep en gamba's. Als hoofdgerecht saté. Salade. Gamba's. Smaakte allemaal prima! Bediening vorig jaar was minder maar nu was de bediening super! Twee meiden, vriendelijk, service gericht en de tijd tussen de gerechten was perfect. Kom hier zeker nog een keer terug!

1 kleine tip( de wc's waren iets minder schoon)
Goewan .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ik ben op hier op een zaterdag wezen eten. Wij gingen namelijk na het eten naar de bioscoop en dat ligt erg dichtbij vandaar de keuze van dit restaurant. We waren met z'n vieren en het restaurant was praktisch bijna leeg. Slechts 4 tafels. Het personeel heeft de bestelling van onze tafel met die van de buren verwisseld waardoor wij veel eerder ons eten kregen dat de tafel naast ons. Het eten was behoorlijk slecht. De kipsaté was volgens mij kant en klaar ingekocht en slechts ter plekke opgewarmd. Erg slecht! De hamburger was eveneens slecht. Patat was wel o.k. Het personeel was vriendelijk maar duidelijk geen mensen die er hun vak van hebben gemaakt.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met een grote groep cursisten avondeten gehad. Service was goed, ondanks de grote groep regelmatig nieuwe drankjes en het eten kwam ook tegelijk. Tomatensoep vooraf was niet bijzonder, had wat meer smaak mogen hebben. Zalm als hoofdgerecht was wel goed in orde, smaakte goed. Dessert ook goed verzorgd. Decor is goed, WC's schoon. Prima tent om als groep te eten dus.
Char1984 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Een woord: Jammer!!!! Eten is ok, maar afzetterij lijkt me niet nodig. Je krijgt niet de hoeveelheid die je denkt dat je krijgt. Aardappelgarnituur = 2 krieltjes. Belachelijk! Bijbestellen is mogelijk tegen betaling. Feedback waardeert men niet en men doet geen moeite om je terug te laten komen. Zelf de rekening maar gematigd. Wij komen dan ook niet meer terug!
Jeroen Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Gezellig en druk restaurant, hier gegeten voordat we naar een concert gingen. Vlotte en vriendelijke bediening ondanks dat het verschrikkelijk druk was.
Lekker eten, porties wel wat klein helaas...
Maar zeker wel een aanrader om even gezellig te gaan eten!
Cjblom .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met 4 personen gereserveerd voorafgaand aan Musicals in Concert in Ziggo Dome. Bediening was zeer alert en informeerde hoe laat we weg moesten. Volop aandacht en snelle service. Voldoende keus op de kaart, geen echte verrassingen maar gewoon goede kwaliteit. Zeker een aanrader, parkeren in P6 was om 5 uur nog mogelijk, maar daarna zagen we dat het al snel vol was.
Hanskluts .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
zoals het hoort! Heeft u gereserveerd? Nee even niet bij stil gestaan. Sorry maar wij zitten echt helemaal vol met zo een avond als deze Ajax - Fenerbahçe . Ja dat begrijp ik. Waar had je trek in dan? Nou even snel een lekker sateetje en mijn zoon friet met n kroket. O dat regel ik wel! T is nu iets over 17 uur. Dan geef ik je een tafeltje voor een uurtje. Lekker gegeten , goed biertje erbij , vlotte bediening maw aanrader. Maar WEL even RESERVEREN!

Goed geregeld Inge !
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Even snel iets eten voor een concert raad ik niet aan. Bediening heeft nauwelijks door dat je aandacht van ze wilt. Ruim 20 minuten binnen en aan tafel gezeten nog steeds niks te drinken. Toen maar eens gewenkt. En ja hoor ... daar kwam iemand de bestelling opnemen. Verder nauwelijks niemand aanwezig dus aan de drukte kan het niet gelegen hebben. Eten van goede kwaliteit maar wat lomp aangereikt. Gedurende de hele zit veel te laag tempo. Met afrekenen hadden ze ook al geen haast dus na kwartier zelf maar naar bar gelopen met verzoek om te mogen betalen (!). "Ja, we zijn druk, dat ziet u toch ook wel" krijg je dan te horen. Ouch. Geen fooi dus. Beetje jammer. Want je zou toch denken dat ze hun locatie aldaar beter kunnen uitbuiten ...
Brendan S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Eten is goed maar niet heel bijzonder. Je moet wel de heel erg ruim de tijd nemen als je hier wilt eten. Niet hier gaan eten als je naar een concert wilt of een afspraak hebt binnen twee uur.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
de ideale plek om voor een concert in HMH of Ziggo Dome naar toe te gaan; er heerst altijd een prettige sfeer, de kaart is klein maar wel met goede dingen en de kwaliteit is prima; wij waren er (met velen) voor het Symphonica concert in de Ziggo en het volledige restaurant was "rood". Ondanks de giga drukte toch uiterst vriendelijke bediening en vooral ook prima gegeten.
Binkie62 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Al het eten was heel erg lekker, niet vet, mooi geserveerd, niet te veel, niet te weinig, was met aandacht bereid...althans, zo kwam het over????
De bediening was erg gezellig, met een lolletje en ook een vlotte bediening. De hele entourage was goed. 't Zag er ook gezellig uit, knus en behaaglijk.
Kortom, een heel goed restaurant als je een avondje naar de bios gaat of naar het theater... maar ook als je dat niet hoeft!
Arend V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Voorafgaand aan het concert van Van Morrison een hapje gegeten bij Vanzz.
Dat bleek een goede keus te zijn geweest. Het grote restaurant is door zijn verschillende niveaus en indelingen, zodra het redelijk bezet is, niet ongezellig.
De kaart is betrekkelijk klein, maar de gerechten (in ons geval zeebaars en tournedos) waren goed klaargemaakt en lekker. Zelfs de patat verdient een vermelding.
Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en vrolijk.
Al met al een aanrader.
Rick S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
In de wat inspiratieloze omgeving van de Bijlmer, steekt Vanzz behoorlijk af als modern en hip tentje. Leuk voor een borrel, maar voor een simpele maaltijd ook prima. De bediening is jong en oogt onervaren in hun handelingen (opnemen, uitserveren, etc.), maar is wel beleefd en klantgericht. Het eten is eenvoudig, maar staat snel op tafel, is goed bereid en smaakt oké. Voor een snelle hap prima, voor een uitgebreider diner minder geschikt.
Gisivisu .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Voor concert van The Who dachten we ruim de tijd te hebben om te eten en Vanzz zag er aantrekkelijk uit. Maar we moesten extreem lang wachten op ons eten (blijkbaar waren we vergeten, want andere tafels werden wel bediend). Toen we er wat van zeiden, zou de ober het net opgemerkt hebben (bediening is vriendelijk, maar niet erg attent). De saté was redelijk, maar de frites niet goed gebakken. Wij komen er niet meer terug.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Voor het concert van Neil Diamond hier een drankje gaan drinken. Het duurde veel te lang voor de bestelling opgenomen werd. We kregen eerst ons borrelhapje en 5 minuten daarna onze drankjes, 1 bier en 1 wijn. Zekerheidshalve meteen een tweede rondje besteld. Die kwam wel redelijk snel op tafel.

Omdat we op een prima plek zaten bleven we er ook maar een hapje eten. Dus eten besteld en nog een rondje drank. Het eten stond met 10 minuten op tafel en de drankjes hebben we nooit gekregen.

Onze serveerster verontschuldigde zich voor de chaos omdat het zo druk was. Ik begrijp daar eerlijk gezegd niks van. Eén concert in de HMH en één concert in ZiggoDome, tel daar bij op dat de kantoorgebouwen rond die tijd leeglopen en je zet dan te weinig bedienend personeel in dan is dat vragen om problemen. Het geheel was niet slecht maar zeker niet professioneel.