Loungebar & Restaurant Vanzz

6,7

Jouw recensie over het restaurant Loungebar & Restaurant Vanzz

Debby B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Zeer slecht eten, uitgedroogde kipsaté oa vieze slappe frites gebakken in oud frituur vet, bestelde breekbrood met smeersels wat wij als voorgerecht bestelde is nooit gekomen , evenals een wit biertje waar we heel lang op moesten wachten, ongeïntresseerd personeel. Toilet echt heel smerig overal papier etc. Prijs kwaliteit verhouding zeer slecht
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Het eten wat voorgeschoteld wordt is van een zeer matige kwaliteit. De uitgedroogde kipsaté smaakte nergens naar, net als de satésaus, De kwaliteit van de frites was helemaal dramatisch, wat een slappe zooi. Een schande dat Vanzz maar liefst Eur. 16,95 voor dit menu durft te vragen.
Het personeel kwam ook niet al te geïnteresseerd over. We hebben een aantal keren moeten vragen naar de drankjes welke we besteld hadden.
Wij komen hier niet meer terug.
Rogier D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Vriendelijke,enigszins gestresste bediening. €17,50 voor een heel simpele hamburger en ronduit vieze friet is schandalig.
Kimberley B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Na 1,5 uur hebben wij helaas alleen nog drankjes en een voorgerecht mogen krijgen. Wanneer we vragen wanneer het hoofdgerecht nu dan eindelijk komt wordt er geantwoord met ‘het is druk’. Er is dan wel een concert in de buurt echter moet daar meer op in worden gespeeld dmv meer personeel inzetten. Het personeel dat er is let niet op de tafels. Je moet bijna een kwartier wachten tot je wordt geholpen. Ze kijken niet op of om, heel vervelend. Ik kom hier niet snel nog een keer.
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Wij hebben hier voorafgaand aan een concert gegeten. We zaten op de tweede verdieping bij de in/uitgang, niet heel ideaal. Er zou wel wat meer geschoold horecapersoneel mogen lopen mijn inziens. Het eten was oké, wat je er van mag verwachten. Ik zou er geen extra blokje voor om lopen een volgende keer, maar het was voor deze keer prima.
Carla Z.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Op 17 februari hier wezen eten nadat we eerst geschaatst hadden bij het Olympisch stadion. Leuke locatie, makkelijk bereikbaar en geen parkeerproblemen. Leuke entourage en werden goed ontvangen. Voor iedereen stond er wel wat leuks op de kaart. We hadden 2 kinderen mee, maar ook daar is aan gedacht. Vooraf de dagsoep, mosterdsoep was heerlijk! Daarna voor de Vanzzburger gegaan en dat is met recht een burger. Al met al een zeer geslaagde dag met een top afsluiter. Kom hier zeker terug
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Ondanks vooraf reservering bleek ik niet in reservering systeem te staan.
Dat werd snel en adequaat opgelost, prima!
Echter de kaart was beperkt ivm evenement, vooraf was dat niet bekend.
Juist de diversiteit van de kaart trok ons aan, hetgeen dus nu zeer beperkt was.
Het brood vooraf was deels warm, deels koud en deze waren gewone kleine bollen.
Voor het hoofdgerecht konden wij uit 5 gerechten kiezen (dat kan genoeg zijn).
Wij kozen voor de rode mul op de huid gebakken (25 euro pp).
Dan mag je dus ook iets verwachten uit de keuken.
Echter dit was zeer teleurstellend, de rode mul was zeer droog en leek wel van rubber, smakeloos!
Heeft de mul dan toch te lang onder de warmte lamp gelegen?
Al met al een restaurant waar wij opnieuw naar binnen zullen gaan, jammer!
Kevin Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Prima gegeten voor bezoek aan Holland zingt Hazes. Het is erg druk, wat begrijpelijk is aangezien iedereen naar hetzelfde concert gaat. Eten was goed, een salade en de pasta en ook de bediening was vlot, attent en vriendelijk. Leuke plek om iets te eten voor een concertbezoek!
Dj Z.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat een kansloze tent. Kipsate was naar mijn idee niet gaar, en de satesaus was gekrakeleerd. patat was slap en kroepoek op je salade leggen is slappe kroepoek eten. Bij het afrekenen ging het gigantisch mis waardoor de manager als een Viswijf tegen ons tekeer ging.
Karin J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Voor een concert even een hapje eten met iemand met voedselallergie. Werd perfect op in gespeeld. Bediening was zeer efficiënt. Eten was lekker en we zaten er ook gezellig. Aangenaam verrast. Volgende concert zeker weten weer hier eten.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Middelmatigheid troef hier. Bestelde drankjes die niet komen. Saté met friet op snackbar niveau voor 16,50. Zelfs een beetje sla erbij kan er niet af. Betalen met Visa was niet mogelijk want men wist niet hoe dat werkte. Tsja ...
Francoise B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Ken Vanzz al langer en kwam er regelmatig voor een borrel maar niet voor diner. Vanavond gegeten met wat zakelijke relaties, maar wat een slechte prijs/ kwaliteit verhouding en minimale service. De bestelde zeebaars bleek 2 magere te doorbakken filet-stukjes te zijn, een gegrilde paprika, 3 krieltjes en een gigantische portie tomatenpesto (?). De daarna bestelde Lemon cheesecake - waar de lemon in ontbrak - had de grootte van een koekje. Toen dat geserveerd werd riep ik toch met enig verbazing wat dat moest voorstellen, waarbij de serveerster met enige schaamte aangaf dat de portie wel heel erg klein was en het mee terug nam naar de keuken. De daarna opnieuw gebrachte Lemoncake was nu overgoten met een coulis maar nog steeds de grootte van een minimaal plakje cake. De bestelde drankjes kwamen niet. Niet voor herhaling vatbaar.
Mieke S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Gisteravond hier samen met mijn vriend gegeten voor een concert in HMH. Ik had als hoofdgerecht een heerlijke Saté, mijn vriend de burger. Beiden smaakten erg goed, al had de prijs iets lager gekund. Voor 2 stokjes saté, een beetje patat en een handje salade betaal je 16,50.
Naar mijn mening iets aan de dure kant. Bediening is vriendelijk, attent en snel. Ik zal hier zeker nog een keer terugkomen als ik weer een keer een evenement heb nabij de ArenA!

Mm-aria .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Vorig jaar al een keer eerder hier gegeten. En dat beviel toen ook erg goed. Deze keer waren wij op een zondag avond. Het was erg rustig. Maar ik denk dat dit restaurant het vooral moet hebben van de concerten en wedstrijden. Toch vind ik het de moeite waard er op een rustige avond heen te gaan. Je zit er lekker relax. Het eten vond ik beide keren lekker. Vooraf een lekker warm broodje besteld met tapenade en Ajillo. Daarna de carpaccio die een hele lekkere parmezaanse mayonaise heeft. Mijn tafelgenoten hadden een soep en gamba's. Als hoofdgerecht saté. Salade. Gamba's. Smaakte allemaal prima! Bediening vorig jaar was minder maar nu was de bediening super! Twee meiden, vriendelijk, service gericht en de tijd tussen de gerechten was perfect. Kom hier zeker nog een keer terug!

1 kleine tip( de wc's waren iets minder schoon)
Goewan .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ik ben op hier op een zaterdag wezen eten. Wij gingen namelijk na het eten naar de bioscoop en dat ligt erg dichtbij vandaar de keuze van dit restaurant. We waren met z'n vieren en het restaurant was praktisch bijna leeg. Slechts 4 tafels. Het personeel heeft de bestelling van onze tafel met die van de buren verwisseld waardoor wij veel eerder ons eten kregen dat de tafel naast ons. Het eten was behoorlijk slecht. De kipsaté was volgens mij kant en klaar ingekocht en slechts ter plekke opgewarmd. Erg slecht! De hamburger was eveneens slecht. Patat was wel o.k. Het personeel was vriendelijk maar duidelijk geen mensen die er hun vak van hebben gemaakt.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Met een grote groep cursisten avondeten gehad. Service was goed, ondanks de grote groep regelmatig nieuwe drankjes en het eten kwam ook tegelijk. Tomatensoep vooraf was niet bijzonder, had wat meer smaak mogen hebben. Zalm als hoofdgerecht was wel goed in orde, smaakte goed. Dessert ook goed verzorgd. Decor is goed, WC's schoon. Prima tent om als groep te eten dus.
Char1984 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Een woord: Jammer!!!! Eten is ok, maar afzetterij lijkt me niet nodig. Je krijgt niet de hoeveelheid die je denkt dat je krijgt. Aardappelgarnituur = 2 krieltjes. Belachelijk! Bijbestellen is mogelijk tegen betaling. Feedback waardeert men niet en men doet geen moeite om je terug te laten komen. Zelf de rekening maar gematigd. Wij komen dan ook niet meer terug!
Caroline J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Gezellig en druk restaurant, hier gegeten voordat we naar een concert gingen. Vlotte en vriendelijke bediening ondanks dat het verschrikkelijk druk was.
Lekker eten, porties wel wat klein helaas...
Maar zeker wel een aanrader om even gezellig te gaan eten!
cjblom .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met 4 personen gereserveerd voorafgaand aan Musicals in Concert in Ziggo Dome. Bediening was zeer alert en informeerde hoe laat we weg moesten. Volop aandacht en snelle service. Voldoende keus op de kaart, geen echte verrassingen maar gewoon goede kwaliteit. Zeker een aanrader, parkeren in P6 was om 5 uur nog mogelijk, maar daarna zagen we dat het al snel vol was.
Hanskluts .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
zoals het hoort! Heeft u gereserveerd? Nee even niet bij stil gestaan. Sorry maar wij zitten echt helemaal vol met zo een avond als deze Ajax - Fenerbahçe . Ja dat begrijp ik. Waar had je trek in dan? Nou even snel een lekker sateetje en mijn zoon friet met n kroket. O dat regel ik wel! T is nu iets over 17 uur. Dan geef ik je een tafeltje voor een uurtje. Lekker gegeten , goed biertje erbij , vlotte bediening maw aanrader. Maar WEL even RESERVEREN!

Goed geregeld Inge !