Lounge44

Erg rumoerig
Lang
Hapie .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Al veel goede reacties gehoord en gelezen. We zijn hier als groep geweest voor een zogenaamd Walking Diner. Wat het eten betreft: uitstekend! Diverse gerechten die met veel smaak en creativiteit waren klaar gemaakt. Hoogtepunt was een overheerlijk desert (diverse ijssoorten met mousse) wat een smaakbom was! Ik had ook al gehoord vooraf dat je bij Lounge 44 niet terecht kon, zonder reserveren. En dat bleek ook wel op deze doordeweekse avond. Bomvol! Naast ons nog twee grote groepen en daarnaast alle tafels vol. Ik zag het team ook hard werken. Alle lof! Maar hier en daar viel wel eens een steekje. Zo waren de gerechten voor onze groep aan de krappe kant qua hoeveelheid. Zeker voor de grotere eters. Maar door de drukte werd geen aandacht besteed aan navragen of het naar wens was. Achteraf bleek ook dat er een gerecht vergeten was om uit te serveren. Dat is twee dagen daarna wel keurig hersteld door het bedrijf op de factuur, maar op het moment zelf ga je met een 'wat leeg' gevoel weg. Had dus niet gehoeven. En gezien de prijzen van eten en drank (om die rede mag je ook wel wat verwachten aan service), zou het niet moeten gebeuren. Of... als er een foutje wordt gemaakt (kan altijd eens voorkomen) dan op het moment alert reageren. Maar zoals gezegd, denk ik dat Lounge 44 zich het iets te ingewikkeld had gemaakt, door zoveel groepen en tafels aan te nemen voor deze avond. Hierdoor was het in de zaak ook bijzonder rumoerig!
Johnlodge .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Zonnige zondagmiddag, met een nichtje en haar kinderen gaan lunchen
Appetizer:
Een dozijn oesters en een kreeft. Oester prima met een gebruikelijke vinaigrette maar ook met een zoeter (shiso) dressing , heerlijk van smaak. Neefje ( 12 jr ) die nog nooit kreeft gegeten had verklaarde het direct tot de lekkerste "vis" :) ooit
Voorgerecht:
Een tartaar van tonijn, zalm en ??, had voor mij iets herkenbaarder gemogen . smaken liepen teveel in elkaar over. Salade erop was weer zeer goed
Hoofdgerecht :
Steak prima. bulger erbij heerlijk
Nagerecht : Heel mooi gepresenteerd en lekker van smaak.

Het terras zat op enig moment helemaal vol en je merkte het aan de benodigde tijd i tussen de gerechten die opliepen, echter voor ons niet storend
De bediening was attent en zeer voorkomend. Chapeau hiervoor.
Plaats om ( buiten) te zitten met zicht op de haven: perfect
Gaan we hier vaker vertoeven ?? JAZEKER
Milou V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wat een fantastische avond! Het team was top, het eten geweldig, en de sfeer uniek. Om je vingers bij af te likken, zó lekker. Wij hebben genoten van verse klassieke steaktartaar, gevolgd door tonijn met een Japans tintje. Als hoofdgerecht kregen we gerookt rundvlees, dat zo ontzettend mals maar ook vol van smaak was. Het nagerecht was kaas of zoet, mijn tafelgenoten hadden kaas en ik kon mijn geluk niet op met mijn zoete dessert: een variatie van aardbeien en chocolade op verschillende manieren bereid.
Alles mag en alles kan hier, deze mensen zorgen er voor dat je niets te kort komt. Het was een avond waarvan we lang na zullen genieten.
Awh .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Na een aantal maal voor koffie, lunch of diner te hebben aangeschoven toch maar weer eens een recentie want het blijft er goed toeven! Ook gisteravond weer samen met mijn oudste dochter waar ik genoot van een mooi opgemaakt voorgerecht van zalm met bietjes, ossehaas met gorgonzola als hoofdgerecht en een heerlijk desert met speculaas mousse. Prima weer!
Roenee H.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Hier komen we regelmatig en heel graag! Prima keuken, prachtige locatie en vriendelijke service. Maar... als de eigenaren zelf niet aanwezig zijn is het een puinhoop. Dit begint helaas echt op te vallen. Vandaag 3,5 uur gedaan over een relatief eenvoudige lunch. Tot 5 x toe moeten navragen waar iets bleef (de kaart, de wijn, de koffie etc). Er stond bij aankomst en vuil glas op tafel, het olieschenkertje wat bij het brood werd geserveerd was al leeg + een vreemde hoeveelheid brood, er ontbrak een oester in een gerecht, de koffie was koud en tot slot klopte de rekening niet. Allemaal kleine onbenullige dingetjes en daarom ook gemakkelijk te voorkomen lijkt me. De bediening is absoluut vriendelijk en doet z'n best, maar het ontbreekt aan sturing waardoor het niet soepeltjes loopt.

We blijven zeker komen want het is één van de beste restaurants en terrassen in de regio. We hopen wel dat dit punt wordt aangepakt.
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Lounge44, onze favo uitgangplaats in het zuiden, fantastische gastvrouw Ankie wat een aanwinst en wat draagt zij deze keuken samen met de keukenbrigade tot een hoger plan, altijd goed gezellig en druk..Bij grote drukte laat de ambulante bediening paar steekjes vallen maar soi.... Het boevenbordje voor Jr wat leuk en attent, prima menukeuze en ook leuke a la carte! Kleine maar fijne wijnkaart... Iederekeer weer een feestje. Ook een aanrader voor catering
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
je komt binnen en het voelt goed. Prettige ontvangst, hapje op tafel en een borrel. Tent ziet er top uit en men weet waar het over gaat. Echt super vis gegeten en nog heerlijk aan het natafelen. Kreeftje was aan de hoge prijs, wijntjes waren heerlijk.
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Gezellige eetgelegenheid in de jachthaven van Herten-Ool. Chef Michel en zijn brigade maken van ieder bezoek een feestje, ook deze keer. Vooraf noordzeesoep, rijk gevuld met vis en zeevruchten, met rouille en begeleid door een heerlijk glas Rueda. Als hoofdgerecht gekozen voor een hele kreeft (woensdagavond is hier lobsteravond, aantrekkelijk geprijsd). Mooie fles Bourgogne Pinot Noir erbij en je diner is helemaal af! Supervriendelijke en attente bediening. Lounge 44 blijft een van de beste eetgelegenheden in Roermond!
Morgan S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Gezellig sfeervol restaurant! Lekker eten, onderuit schuiven, hapje tussendoor en een lekker drankje! Het personeel is vlot en gezellig. Leuk om met een groep te gaan of samen romantisch te genieten.
Salvius .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2013
Top keuken, flexibele menukaart waarbij variaties en afwijkingen van de menu's geen enkel probleem zijn, vriendelijke spontane bediening. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Awh .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Kennelijk nog nieuw, maar beslist de moeite waard! Prima lunch in een heerlijk zonnetje op het terras aan het water. Maar vooral de service was uitermate vriendelijk en attent. Mijn kleindochter kreeg zelfs spontaan een boterham met hagelslag, waar tref je dat nog? Het zijn vaak de kleine dingen die het verschil maken!