Lounge3

Van Den Berglaan 3 3781 GE Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Lounge3

Culinaire allemansvriend

Het jonge personeel zorgt voor een ongedwongen sfeer in de zaak, waardoor alles op rolletjes loopt. In de keuken moet dit ook het geval zijn, want alles wat daarvandaan komt is pico bello in orde. Er wordt overduidelijk met liefde gekookt en de meest verse ingrediënten veranderen dan heel makkelijk in zalige gerechten. Met allergieën en diëten weten ze ook wel raad. Bij Lounge3 verlaat iedereen voldaan de zaak!

Meer informatie over restaurant Lounge3

Geke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heb een heerlijke avond gehad met mijn dochter. Het eten was heerlijk, vooral het voorgerecht met div hapjes voor twee personen was erg lekker en leuk geserveerd. Het was druk en dus erg rumoerig in het restaurant. Je zit vrij dicht elkaar, dus een écht privé gesprek is moeilijk.
grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De kwaliteit van de diverse gangen was zeer goed. De koks presteren op een hoog niveau. Mede door de vriendelijke bediening een aangename zaak om te vertoeven. Kortom een aanrader!
Yob D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima tent, vooral leuke, relaxte atmosfeer en vriendelijke bediening. Aantal gerechten echt boven verwachting, aantal andere in orde. Drankjes wel redelijk aan de prijs, maar dat is vaker in horeca. Wijnconcept beetje apart, je mag zelf bijschenken en dan reken je achteraf af. Daarnaast wel erg leuk initiatief om kraanwater tegen euro aan te bieden die zij weer overmaken aan goed doel. Ik zal niet snel terugkomen, maar dat is omdat het heel erg uit de buurt is. Maar mocht je in die regio zijn, aanrader.
mees B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wat een dramatisch restaurant.. Ik schrijf helemaal niet snel recensies maar ik hoop dat ze hier wat mee doen en dat ik andere mensen nu al de beslissing kan laten maken om ergens anders heen te gaan. Afgelopen week heb ik hier gegeten met mijn partner, ziet er allemaal prima uit maar we voelden ons totaal niet welkom. Moet je het personeel of eigenaar kennen wil je hier fijn welkom geheten worden? Voordat er iemand bij onze tafel kwam waren we zo'n 15 minuten verder, voordat we onze wijntjes kregen waren we weer zo'n 10 minuten verder. De gerechten waren matig (kogelbiefstuk niet mals) en personeel vooral erg langzaam en naar ons idee erg arrogant. Op dat moment liepen er voornamelijk jonge vrouwen in de bediening. Nogmaals.. het leek alsof we totaal niet welkom waren. We hebben geen dessert en koffie meer genomen, hier komen we niet meer terug. Erg nare sfeer en blijkbaar wilde ze aan ons geen omzet maken.
GERRIE B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening kortom een aanrader gaan hier zeker weer een keertje terugkomen
was erg gezellig .
ggvdh .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij zijn nu voor de 2e keer bij Lounge 3 geweest. De sfeer is nog steeds goed, het eten is nogal erg lekker en de bediening blijft top !
Daarom...... Lounge 3 Is en blijft een aanrader.
jacqueline.niewerth .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Lounge 3 is altijd goed! We wonen er dichtbij en komen er graag. Met zijn tweeen of met vrienden. ons volgende bezoek is al weer gepland: op 29 december ga ik met 8 vriendinnen er eten.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
klein voorgerecht voor de prijs
geen broodje of iets bij het voorgerecht

bij hoofdgerecht weinig garnituur
valt een beetje tegen
marjakriek .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Genoten van de proeverij voor 2, het voorgerecht.
Ook het het hoofdgerecht en het nagerecht waren heerlijk en met zorg bereid.
Vriendelijk personeel.
We hebben een fijne avond gehad.
t M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hadden enige moeite de aandacht van de ober te trekken om hem iets te vragen.
het eten was prima, goede, niet overdreven grote porties en op een originele manier geserveerd.
We komen zeker nog eens terug!
a.haanschoten .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Was echt een avondje uit.
Genoeg tijd tussen de gerechten en het was weer lekker.
Ook leuk is dat je echt een kijkje in de keuken hebt.
ben met mijn familie geweest voor hun was het de eerste keer.
Zei vonden het voor herhaling vatbaar
Hier kom je graag terug
keesrovers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, goede kwaliteit. Je kunt de koks aan het werk zien en dat werk doen ze goed!
Parkeren is vlakbij mogelijk.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten, top bediening !!!
Kitty Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een ontzettend gezellig restaurant heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Erg leuke bediening die gezellig mee ging ouwehoeren. Voorgerecht (proeverij voor 2 pers.) was net voldoende. Als hoofdgerecht had ik de maaltijdsalade met vis. Echt super lekker. Nee,al met al zeker een aanrader!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij eten regelmatig bij Lounge3 en met de AH actie is het extra genieten. Een proeverij voor 2 vooraf, een heerlijke salade met biefstukpuntjes als hoofdgerecht en de perenbrulee met ijs als toetje en een kopje koffie om het af te maken.
Heerlijk !!! Tot de volgende keer.
ko_meijer .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
gezellig restaurant, lekker gegeten, goede bediening.
het was leuk dat je de kok in de keuken bezig kon zien.
aanrader is de proeverij van voorgerechten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zondag 23-10 samen met mijn vrouw gegeten met de AH bon. We werden zeer hartelijk ontvangen en konden kiezen van de gehele menu kaart. Erg goed gegeten en fantastische bediening. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
In het kader van de AH restaurant actie hier gegeten. Heel fijn was dat je uit de volledige kaart mocht kiezen. De voorgerechten zagen er geweldig uit en smaakten ook zo. De hoofdgerechten zagen er ook goed uit, maar smaakten minder dan verwacht. De nagerechten waren echter wel weer zeer goed.
Happertjes .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een prima restaurant met lekker eten en goede service. Het is mijn favoriete restaurant in Voorthuizen. Je kunt van de kaart kiezen, als je maar een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht neemt.