Lounge3

Van Den Berglaan 3 3781 GE Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Lounge3

Culinaire allemansvriend

Het jonge personeel zorgt voor een ongedwongen sfeer in de zaak, waardoor alles op rolletjes loopt. In de keuken moet dit ook het geval zijn, want alles wat daarvandaan komt is pico bello in orde. Er wordt overduidelijk met liefde gekookt en de meest verse ingrediënten veranderen dan heel makkelijk in zalige gerechten. Met allergieën en diëten weten ze ook wel raad. Bij Lounge3 verlaat iedereen voldaan de zaak!

Meer informatie over restaurant Lounge3

Jouw recensie over het restaurant Lounge3

Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Biefstuk die mijn vrouw had besteld niet echt mals. Groentetaartje erbij smakeloos.
Portie mosselen wel in orde.
Cor S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
We aten hier met de AH actie. Fijn dat alle gerechten van de gewone kaart beschikbaar zijn. We hebben genoten van alle gerechten. Ook zonder de actie zijn de prijzen prima in verhouding. Wijn ook goed en voor een redelijke prijs. Vooral de rose gebakken varkenshaasmedaillons waren zeer goed van garing. Smakelijke frites, prachtige en smakelijke nagerechten. Vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer. Kortom: een aanrader! We komen terug.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
We maakten gebruik van de AH restaurantactie. Gewoon kiezen van de kaart, uit diverse lekkere gerechten die met smaak zijn bereid.
Elja Z.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij lounge3, zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht waren verrassend lekker! De inrichting van dit restaurant is redelijk 'basic' en de muziek wat onrustig, maar al met al zeker een aanrader!
Reinier P.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening, leuke inrichting.
Verbeterpuntje: de ober pakte mijn desertlepel bij het eetgedeelte vast.
trude V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Hebben er heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. We moesten wat langer wachten op het hoofdgerecht. Gezellige sfeer en voor herhaling vatbaar.
Arjan K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Het eten was heerlijk! Er was ook veel aandacht besteed aan de presentatie van de gerechten. De bediening vonden we gastvrij en attent. We hebben een heerlijke avond gehad, Lounge 3 is echt een aanrader!
Lianne H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Super lekker en gezellig gegeten.
En fijn meegedacht over het uitserveren van het eten van de
kinderen. Echt een aanrader!
t.boer77 T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Hele goede keuken.
In het restaurant heeft hij goede mensen om zich heen staan.
Han L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
zij hadden geen tijd om gedag te zeggen dat was minder.
Personeel erg vriendelijk en netjes.
Ontvangst zeer prettig,voelde als kind in huis.
Voorafje erg lekker[carpacio]top.
Diner erg lekker[biefstuk goed medium gebakken-patat goed maar erg veel kan minder.
Toetje een toppertje -Roomijs met slagroom en aardbeien,heerlijk maar niet goed voor de lijn maar dat doe ik zelf.
Toen de rekening betaald plus fooi,maar daar werd weinig tijd aan besteed
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We werden heel prettig ontvangen en zaten heerlijk en gezellig buiten.
Het terras was prettig gevuld en dat voor een dinsdag!
Een aanrader en als we in de buurt zijn, gaan we vast weer.
atze B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk hoofdgerecht gehad. We hadden zin in een nagerecht. Na 20 minuten wachten hebben we gevraagd waar het nagerecht bleef. De bestelling was weggeraakt, was het antwoord. Toen het daarna nog niet kwam, zijn we met een rot gevoel weggegaan. Balen.
Rens B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten bij het gezellige Lounge 3! Het eten is lekker en de kaart verandert regelmatig! We hebben hier al een aantal keren gegeten en we komen zeker weer terug.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten goed en op tijd geserveerd. Ambiance leuk en heel gezellig. Bediening goed en vakkundig .zeker voor
herhaling vatbaar.
Jannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Goed verzorgd en leuke opmaak van de borden, alles zag er keurig uit.
Leuke, lekkere en gezellige avond gehad met z'n vijven
Jochem S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekker gegeten met familie uit het buitenland - wel jammer dat er geen Engelse kaart beschikbaar was. Prettige bediening, gastvrij, mooie tafel gereserveerd voor onze groep. Het was blijkbaar wel net te druk voor de keuken, want het duurde even voordat het eten geserveerd werd (maar zonder fouten).
Carol V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Goed, gezellig, leuk. Achteraf had ik een ander hoofdgerecht moeten kiezen maar dat lag aan mezelf.
Het voorgerecht vond ik erg origineel. Geen standaard garnalencocktail wat ik erg leuk vond en het was echt heerlijk. Nagerecht was ook perfect. Een aanbeveler!!
NK H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Eten niet erg smakelijk
We hadden ieder een ander gerecht maar het smaakte precies het zelfde .
De een kip, de ander rollade, zelfde saus, zelfde smaak .r
Jammer
hwvreeswijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker aan te raden. Elke gang was verrassend en overheerlijk. Toen we meldden dat we het koud hadden, werden de deuren een stuk dicht geschoven.
Ad J. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Uiteindelijk bleek bij afrekenen dat niet gebruik gemaakt kon worden van de AH kortingskaart. Dus moest uiteindelijk het volle pond (normale prijs) betaald worden voor de twee diners.. De regels waren niet goed uitgelegd.
Enkele jaren geleden al slechte ervaringen gehad met deze AH actie in Veenendaal. Dus sindsdien geen interesse.
Het leek er echter op dat Lounge 3 in Voorthuizen een goede reputatie had en wilden het nog eens proberen.
Het werd een flop dus.