Lounge3

Van Den Berglaan 3 3781 GE Voorthuizen Nederland Kaart

Over restaurant Lounge3

Culinaire allemansvriend

Het jonge personeel zorgt voor een ongedwongen sfeer in de zaak, waardoor alles op rolletjes loopt. In de keuken moet dit ook het geval zijn, want alles wat daarvandaan komt is pico bello in orde. Er wordt overduidelijk met liefde gekookt en de meest verse ingrediënten veranderen dan heel makkelijk in zalige gerechten. Met allergieën en diëten weten ze ook wel raad. Bij Lounge3 verlaat iedereen voldaan de zaak!

Meer informatie over restaurant Lounge3

T M.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
We hadden enige moeite de aandacht van de ober te trekken om hem iets te vragen.
het eten was prima, goede, niet overdreven grote porties en op een originele manier geserveerd.
We komen zeker nog eens terug!
A.haanschoten .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Was echt een avondje uit.
Genoeg tijd tussen de gerechten en het was weer lekker.
Ook leuk is dat je echt een kijkje in de keuken hebt.
ben met mijn familie geweest voor hun was het de eerste keer.
Zei vonden het voor herhaling vatbaar
Hier kom je graag terug
Keesrovers .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer, goede kwaliteit. Je kunt de koks aan het werk zien en dat werk doen ze goed!
Parkeren is vlakbij mogelijk.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Heerlijk gegeten, top bediening !!!
Kitty Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Een ontzettend gezellig restaurant heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Erg leuke bediening die gezellig mee ging ouwehoeren. Voorgerecht (proeverij voor 2 pers.) was net voldoende. Als hoofdgerecht had ik de maaltijdsalade met vis. Echt super lekker. Nee,al met al zeker een aanrader!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Wij eten regelmatig bij Lounge3 en met de AH actie is het extra genieten. Een proeverij voor 2 vooraf, een heerlijke salade met biefstukpuntjes als hoofdgerecht en de perenbrulee met ijs als toetje en een kopje koffie om het af te maken.
Heerlijk !!! Tot de volgende keer.
Ko_meijer .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
gezellig restaurant, lekker gegeten, goede bediening.
het was leuk dat je de kok in de keuken bezig kon zien.
aanrader is de proeverij van voorgerechten.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zondag 23-10 samen met mijn vrouw gegeten met de AH bon. We werden zeer hartelijk ontvangen en konden kiezen van de gehele menu kaart. Erg goed gegeten en fantastische bediening. Is zeker voor herhaling vatbaar.
Arnold K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
In het kader van de AH restaurant actie hier gegeten. Heel fijn was dat je uit de volledige kaart mocht kiezen. De voorgerechten zagen er geweldig uit en smaakten ook zo. De hoofdgerechten zagen er ook goed uit, maar smaakten minder dan verwacht. De nagerechten waren echter wel weer zeer goed.
Happertjes .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Een prima restaurant met lekker eten en goede service. Het is mijn favoriete restaurant in Voorthuizen. Je kunt van de kaart kiezen, als je maar een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht neemt.
Namerczel .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Samen met mijn partner daar wezen eten. De bediening is zeer vriendelijk, ze hebben de tijd dus niet alle gerechten te snel achterelkaar en mijn partner vroeg om de grap om een leesbril en hier hadden ze zelfs een antwoord op door met een doos vol verschillende leesbrillen te komen, de service is super.
De gerechten zijn met zorg gemaakt en met verse producten. De hoeveelheid is zoveel dat je geen honger meer hebt als je het restaurant verlaat. Een tip om als dessert de zoete lasagne te nemen deze is subliem.
Ik raad dit restaurant van harte aan!!

Bedankt voor de leuke en verzorgde avond.
Ger56 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
bediening was erg vriendelijk, eten was van prima klasse en een gezellige locatie. zeker de moeite waard om nog eens te doen
Renatevandenbroek .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
heel gezellig, erg prettig personeel dat veel ziet en snel reageert.
heerlijk gegeten in ontspannen sfeer.
het prachtige weer op het gezellige plein hielp natuurlijk ook mee
Anita L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
heerlijk restaurant , eten altijd even goed en de bediening is eg vriendelijk, zou iedereen dit restaurant aanraden en we gaan zeker nog een keer terug met de albert hein actie. Je mag van de hele kaart kiezen en dat is ook erg fijn.
H.meerkerk2 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik had bij Lounge 3 gereserveerd vanwege mijn verjaardag die dag, en het AH menu waarbij we van de hele kaart mochten kiezen was heerlijk.
Mijn man en onze dochter hadden als voorgerecht de carpaccio gekozen, terwijl ik de zalm/ gravad lacs nam. Een prima en goed begin van dit diner.
Op een gegeven moment daarna was mijn an met het personeel aan het smoezen en kwam even later het hoofdgerecht: de medaillons, de zalm en
voor mij de parelhoen geserveerd, met als extraatje vuurwerk vanwege mijn verjaardag. Het werd door 2 medewerkers op de foto gezet en gefilmd met de telefoon van mijn man, zodat we er een zichtbare herinnering aan hebben.
Fijn dat hier tijd voor genomen werd, ondanks dat het best druk was met dit mooie warme weer.
Als nagerecht kozen we alle 3 voor de Aardbeien Romanoff, en ook dat was een goede keuze geweest.
Al met al een heerlijk slot van een geslaagde verjaardag, met een prettige en vlotte bediening.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Modern restaurant met groot terras. Rustig genieten met uitzicht op pleintje.
Goed eten voor redelijke prijs. Weinig poes pas, gewoon goed.
Thereseverschuuren .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
De bediening en locatie waten fantastisch. De maaltijdsalade van mij was heerlijk maar mijn man vond de varkenshaasjes te vet en de saus smakeloos en te dun
B.kuiper15 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voor gerecht was apart erg lekker.Hoofd gerecht goed.Na gerecht creatief. Al met al heel goed.Ik zou het iedereen aanraden.
Harmina11 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Werkelijk waar van af het moment van binnenkomst tot hwt moment van weggaan voelde wij ons erg welkom.
Iedereen even vriendelijk.
Het diner dat wij namen was echt klasse. Alles even vers en verzorgd.
We zouden er beslist nog eens terug gaan.