Lounge3

Van Den Berglaan 3 3781 GE Voorthuizen Nederland Kaart

Over het restaurant Lounge3

Culinaire allemansvriend

Het jonge personeel zorgt voor een ongedwongen sfeer in de zaak, waardoor alles op rolletjes loopt. In de keuken moet dit ook het geval zijn, want alles wat daarvandaan komt is pico bello in orde. Er wordt overduidelijk met liefde gekookt en de meest verse ingrediënten veranderen dan heel makkelijk in zalige gerechten. Met allergieën en diëten weten ze ook wel raad. Bij Lounge3 verlaat iedereen voldaan de zaak!

Meer informatie over restaurant Lounge3

Jouw recensie over het restaurant Lounge3

t.boer77 T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Hele goede keuken.
In het restaurant heeft hij goede mensen om zich heen staan.
Han L.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
zij hadden geen tijd om gedag te zeggen dat was minder.
Personeel erg vriendelijk en netjes.
Ontvangst zeer prettig,voelde als kind in huis.
Voorafje erg lekker[carpacio]top.
Diner erg lekker[biefstuk goed medium gebakken-patat goed maar erg veel kan minder.
Toetje een toppertje -Roomijs met slagroom en aardbeien,heerlijk maar niet goed voor de lijn maar dat doe ik zelf.
Toen de rekening betaald plus fooi,maar daar werd weinig tijd aan besteed
mar.visscher .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We werden heel prettig ontvangen en zaten heerlijk en gezellig buiten.
Het terras was prettig gevuld en dat voor een dinsdag!
Een aanrader en als we in de buurt zijn, gaan we vast weer.
atze B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk hoofdgerecht gehad. We hadden zin in een nagerecht. Na 20 minuten wachten hebben we gevraagd waar het nagerecht bleef. De bestelling was weggeraakt, was het antwoord. Toen het daarna nog niet kwam, zijn we met een rot gevoel weggegaan. Balen.
Rens B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten bij het gezellige Lounge 3! Het eten is lekker en de kaart verandert regelmatig! We hebben hier al een aantal keren gegeten en we komen zeker weer terug.
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten goed en op tijd geserveerd. Ambiance leuk en heel gezellig. Bediening goed en vakkundig .zeker voor
herhaling vatbaar.
Jannette V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Goed verzorgd en leuke opmaak van de borden, alles zag er keurig uit.
Leuke, lekkere en gezellige avond gehad met z'n vijven
Jochem S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekker gegeten met familie uit het buitenland - wel jammer dat er geen Engelse kaart beschikbaar was. Prettige bediening, gastvrij, mooie tafel gereserveerd voor onze groep. Het was blijkbaar wel net te druk voor de keuken, want het duurde even voordat het eten geserveerd werd (maar zonder fouten).
Carol V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Goed, gezellig, leuk. Achteraf had ik een ander hoofdgerecht moeten kiezen maar dat lag aan mezelf.
Het voorgerecht vond ik erg origineel. Geen standaard garnalencocktail wat ik erg leuk vond en het was echt heerlijk. Nagerecht was ook perfect. Een aanbeveler!!
NK H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Eten niet erg smakelijk
We hadden ieder een ander gerecht maar het smaakte precies het zelfde .
De een kip, de ander rollade, zelfde saus, zelfde smaak .r
Jammer
hwvreeswijk .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Zeker aan te raden. Elke gang was verrassend en overheerlijk. Toen we meldden dat we het koud hadden, werden de deuren een stuk dicht geschoven.
Ad J. D.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Uiteindelijk bleek bij afrekenen dat niet gebruik gemaakt kon worden van de AH kortingskaart. Dus moest uiteindelijk het volle pond (normale prijs) betaald worden voor de twee diners.. De regels waren niet goed uitgelegd.
Enkele jaren geleden al slechte ervaringen gehad met deze AH actie in Veenendaal. Dus sindsdien geen interesse.
Het leek er echter op dat Lounge 3 in Voorthuizen een goede reputatie had en wilden het nog eens proberen.
Het werd een flop dus.
Marjo L.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Heerlijk gegeten met 8 personen.
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima , voor herhaling vatbaar. fijne ontvangst en leuke bediening . Gezellige uitstraling met mooi terras ,
Goede prijs kwaliteit verhouding ,
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Vandaag met mijn dochters voor de High Wine bij Lounge3 geweest. De gerechten waren goed, echter de wijn was bijna niet terug te vinden in het glas. Een bodempje dus, behalve toen we na de High Wine nog een extra glas wijn bestelden. Toen kregen we een fatsoenlijk glas !! Verder was de tijd tussen de gangen een veel te lang. (tussen twee gangen een uur!!!). Ook wanneer je iets extra's bestelde duurde het erg lang. De bediening was overigens prima.
Geke V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heb een heerlijke avond gehad met mijn dochter. Het eten was heerlijk, vooral het voorgerecht met div hapjes voor twee personen was erg lekker en leuk geserveerd. Het was druk en dus erg rumoerig in het restaurant. Je zit vrij dicht elkaar, dus een écht privé gesprek is moeilijk.
grlenderink1944 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De kwaliteit van de diverse gangen was zeer goed. De koks presteren op een hoog niveau. Mede door de vriendelijke bediening een aangename zaak om te vertoeven. Kortom een aanrader!
Yob D.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima tent, vooral leuke, relaxte atmosfeer en vriendelijke bediening. Aantal gerechten echt boven verwachting, aantal andere in orde. Drankjes wel redelijk aan de prijs, maar dat is vaker in horeca. Wijnconcept beetje apart, je mag zelf bijschenken en dan reken je achteraf af. Daarnaast wel erg leuk initiatief om kraanwater tegen euro aan te bieden die zij weer overmaken aan goed doel. Ik zal niet snel terugkomen, maar dat is omdat het heel erg uit de buurt is. Maar mocht je in die regio zijn, aanrader.
mees B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wat een dramatisch restaurant.. Ik schrijf helemaal niet snel recensies maar ik hoop dat ze hier wat mee doen en dat ik andere mensen nu al de beslissing kan laten maken om ergens anders heen te gaan. Afgelopen week heb ik hier gegeten met mijn partner, ziet er allemaal prima uit maar we voelden ons totaal niet welkom. Moet je het personeel of eigenaar kennen wil je hier fijn welkom geheten worden? Voordat er iemand bij onze tafel kwam waren we zo'n 15 minuten verder, voordat we onze wijntjes kregen waren we weer zo'n 10 minuten verder. De gerechten waren matig (kogelbiefstuk niet mals) en personeel vooral erg langzaam en naar ons idee erg arrogant. Op dat moment liepen er voornamelijk jonge vrouwen in de bediening. Nogmaals.. het leek alsof we totaal niet welkom waren. We hebben geen dessert en koffie meer genomen, hier komen we niet meer terug. Erg nare sfeer en blijkbaar wilde ze aan ons geen omzet maken.
GERRIE B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Heerlijk gegeten, fijne bediening kortom een aanrader gaan hier zeker weer een keertje terugkomen
was erg gezellig .