Over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Een restaurant zoals het bedoeld is

Hier in Landgraaf vind je een restaurant dat aan alle verwachtingen voldoet. De chef-kok stelt zelf een menu samen om de kwaliteit van het eten te kunnen garanderen. Waar je in ieder geval op kunt rekenen zijn eigentijdse gerechten van uitmuntende kwaliteit. De service laat geen steekje vallen en zorgt ervoor dat je de hele avond ongestoord kunt genieten. Schroom vooral niet om de bediening te vragen om wijnadvies, want ze hebben hier een mooie wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Lounge Restaurant Pomerol

9,6
9,4
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
heerlijk eten met allerlei hapjes buiten het bestelde om. Mooi opgemaakte borden. Bijzonder vriendelijke gastvrouw.
fvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig gegeten, het is genieten smaak volle gerechten, prachtige opmaak van de borden. Vriendelijk personeel.
Een aanrader, kwaliteit wint altijd.
Gina T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk genoten van goed verzorgde fijne gerechten, met liefde bereid. Zeker voor herhaling vatbaar. Restaurant zeer zeker aan te bevelen
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Mijn favoriete restaurant bij uitstek! Kwaliteit van het eten valt niet in sterren/punten uit te drukken. Iedere keer weer een verrassing! Het is me nog nooit tegen gevallen en ik ben er al vaak geweest met verschillende gasten en al een aantal jaar lang. De prijs is niet overdreven als je ziet wat je daar voor krijgt! De chefkok komt ook altijd even een praatje maken wat erg gezellig is! De gastvrouw laat he welkom voelen en dat is erg belangrijk!
Hay V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Perfecte avond met kook-vakmanschap en goede service in een ontspannen atmosfeer. Na een aperitief in de bar hebben we genoten van het complete 6 gangen menu. Zelfs grote eters gaan zeker geheel voldaan naar huis. Uit de goed gesorteerde wijnkaart kozen we onze favoriete Pinot Gris uit de Elzas voor de 1e drie gangen. Een prima rode Italiaanse wijn combineerde goed met het vervolg o.a. een perfect gebakken tournedos.
Een restaurant-parel om te koesteren.
Diane B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een restaurant naar mijn hart. We hebben voortreffelijk gegeten in een informele en gastvrije bij ambiance. Een restaurant dat bijzonder geschikt is als je iets te vieren hebt.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Schilderijen van smaak in de voormalige bakkerswinkel uitgebaat door de deels oorspronkelijke bewoners. De (top) chef vertelde ons van "het roer om" van de bakker. Hele vriendelijke bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een persoonlijke email ter bevestiging en dito persoonlijk geadresseerde menusuggestie op tafel. Heerlijke wijnen ook per glas.
Gerty R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en de kok. Super eten voor ons een echte aanrader. Mooie opgediende borden. Een feest om naar te kijken.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zeer aan te bevelen.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we bij Restaurant Pomerol onze kerstavond gehouden met alle medewerkers van Bloemen Parket. Graag brengen we de complimenten over aan Rico en Diana. Wat was het een geweldige avond met heerlijke gerechten en wijnen in een zeer gezellige sfeer. Top! Een aanrader voor iedereen!
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Samen met vrienden werden wij verrast door het team van Pomerol met een variatie van heerlijke opeenvolgende gerechten en een bijpassende selectie van wijnen. Een vertrouwde formule voor een fantastische avond!
Mylène B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super gezellige avond en we gaan zeker nog eens terug .
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was weer geweldig. Wat een smaaksensaties allemaal. Vanaf de ontvangst tot het weggaan, het klopte allemaal. We hebben weer eens genoten bij Rico en Diana. Chapeau.
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben wederom genoten van de gastvrijheid, gezelligheid en van de smaakvolle culinaire creaties van Rico en zijn team. Complimenten voor de wijnkaart!
Kortom wij hadden een fantastische avond in Pomerol!
Huub W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het was een super gezellige avond met overheerlijk eten. Bedankt en tot een volgende keer. Echt een aanrader.
Kasper K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben een uitermate gezellige avond gehad in het sfeervolle restaurant Pomerol. De persoonlijke ontvangst en informele benadering geven meteen een goed gevoel. Spijs en drank zijn van een zeer hoog niveau. Iedere gang is met passie bereid en dat kun je zien en proeven. Een absolute aanrader!
CV J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wederom hebben wij een hele gezellige avond gehad in restaurant Pomerol. Dit restaurant staat garant voor een prettige en ongedwongen ambiance en Rico weet steeds weer een verrassend menu samen te stellen! Dit is elke keer weer vers, gevarieerd en bovenal heerlijk van smaak... Het persoonlijk contact met zowel de gastvrouw als de chefkok zelf is ook erg leuk. Zeer aan te bevelen! Wij komen zeker terug! Groetjes, Antoinette en Mario
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben bij Pomerol ons gouden huwelijksfeest gevierd met een uitstekend diner. De kwaliteit, originaliteit en presentatie van de gerechten is van hoog niveau. De bediening is prettig en persoonlijk. Het restaurant is intiem en sfeervol ingericht. Dank aan de chef-kok en het personeel voor een onvergetelijke avond!
Hermien Beijl C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op het laatst Vd dag gereserveerd met een tweetal allergie wensen. Alle begrip en geen problemen om het menu aan te passen. Goede huiswijn voor schappelijke prijzen. Lekkere streekproducten gebruikt!
Vriendelijke bediening die alles doen om je het naar de zin te maken.

Zeker een aanrader, we komen terug.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Culinaire verwennerij en gastvrijheid ten top!

Rico en Diana zorgde voor een voor ons onvergetelijk, feestelijke en culinaire avond. Wij vertrouwden hen ons huwelijksfeest toe en wilden met een select gezelschap op een bourgondische manier genieten. Dit hebben zij voor ons meer dan tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben een fantastische avond gehad. Heerlijke culinaire verwennerij in een zeer intieme, romantische en huiselijke sfeer. De combinatie van lounge en restaurant maakte dit voor ons de perfecte locatie. De ideale plek om te dineren en borrelen en zo ons huwelijk te vieren. Onze gasten en wij waren onder de indruk van de setting, gastvrijheid en het heerlijke eten en hadden ons dan ook geen beter huwelijksfeest kunnen wensen. Wij zijn jullie ontzettend dankbaar en we zullen hier nog vaak terugkomen om herinneringen op te halen, lekker te eten en te drinken.

Liefs,

Bram & Cindy