Over restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Een restaurant zoals het bedoeld is

Hier in Landgraaf vind je een restaurant dat aan alle verwachtingen voldoet. De chef-kok stelt zelf een menu samen om de kwaliteit van het eten te kunnen garanderen. Waar je in ieder geval op kunt rekenen zijn eigentijdse gerechten van uitmuntende kwaliteit. De service laat geen steekje vallen en zorgt ervoor dat je de hele avond ongestoord kunt genieten. Schroom vooral niet om de bediening te vragen om wijnadvies, want ze hebben hier een mooie wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Lounge Restaurant Pomerol

9,2
Voordelig
Mylène B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super gezellige avond en we gaan zeker nog eens terug .
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was weer geweldig. Wat een smaaksensaties allemaal. Vanaf de ontvangst tot het weggaan, het klopte allemaal. We hebben weer eens genoten bij Rico en Diana. Chapeau.
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben wederom genoten van de gastvrijheid, gezelligheid en van de smaakvolle culinaire creaties van Rico en zijn team. Complimenten voor de wijnkaart!
Kortom wij hadden een fantastische avond in Pomerol!
Huub W.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Het was een super gezellige avond met overheerlijk eten. Bedankt en tot een volgende keer. Echt een aanrader.
Kasper K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
We hebben een uitermate gezellige avond gehad in het sfeervolle restaurant Pomerol. De persoonlijke ontvangst en informele benadering geven meteen een goed gevoel. Spijs en drank zijn van een zeer hoog niveau. Iedere gang is met passie bereid en dat kun je zien en proeven. Een absolute aanrader!
CV J.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Wederom hebben wij een hele gezellige avond gehad in restaurant Pomerol. Dit restaurant staat garant voor een prettige en ongedwongen ambiance en Rico weet steeds weer een verrassend menu samen te stellen! Dit is elke keer weer vers, gevarieerd en bovenal heerlijk van smaak... Het persoonlijk contact met zowel de gastvrouw als de chefkok zelf is ook erg leuk. Zeer aan te bevelen! Wij komen zeker terug! Groetjes, Antoinette en Mario
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hebben bij Pomerol ons gouden huwelijksfeest gevierd met een uitstekend diner. De kwaliteit, originaliteit en presentatie van de gerechten is van hoog niveau. De bediening is prettig en persoonlijk. Het restaurant is intiem en sfeervol ingericht. Dank aan de chef-kok en het personeel voor een onvergetelijke avond!
Hermien Beijl C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Op het laatst Vd dag gereserveerd met een tweetal allergie wensen. Alle begrip en geen problemen om het menu aan te passen. Goede huiswijn voor schappelijke prijzen. Lekkere streekproducten gebruikt!
Vriendelijke bediening die alles doen om je het naar de zin te maken.

Zeker een aanrader, we komen terug.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Culinaire verwennerij en gastvrijheid ten top!

Rico en Diana zorgde voor een voor ons onvergetelijk, feestelijke en culinaire avond. Wij vertrouwden hen ons huwelijksfeest toe en wilden met een select gezelschap op een bourgondische manier genieten. Dit hebben zij voor ons meer dan tot in de puntjes verzorgd. Wij hebben een fantastische avond gehad. Heerlijke culinaire verwennerij in een zeer intieme, romantische en huiselijke sfeer. De combinatie van lounge en restaurant maakte dit voor ons de perfecte locatie. De ideale plek om te dineren en borrelen en zo ons huwelijk te vieren. Onze gasten en wij waren onder de indruk van de setting, gastvrijheid en het heerlijke eten en hadden ons dan ook geen beter huwelijksfeest kunnen wensen. Wij zijn jullie ontzettend dankbaar en we zullen hier nog vaak terugkomen om herinneringen op te halen, lekker te eten en te drinken.

Liefs,

Bram & Cindy
Guillianne M.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
we hadden voor 2 personen een diner met drank gewonnen via L1.
Bij binnenkomst in de sfeervolle ruimte kregen we een aperatiefje aangeboden om vervolgens naar onze tafel te worden begeleid.
Een leuke persoonlijke kaart lag op de tafel. We kregen een amuse geserveerd, wat een begin bleek te zijn van een ware smaak-en oogsensatie welke ons de rest van de avond nog zou mogen bekoren.
Na een zeer succesvol 6 gangendiner vergezeld met bijpassende wijnen
namen we nog plaats aan de bar waar ons nog iets te drinken werd aangeboden.Riek, de kok, kwam nog gezellig bij ons kletsen en hij speelde zelfs accordeon voor ons met zang.
Kortom men heeft ons een onvergetelijke avond bezorgd en we komen zeker terug
Verabrouwer .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Wat 'n avond !!! Hoe moet ik deze gaan beschrijven....
We waren uitgenodigd door m'n schoonzus die 2 couverts had gewonnen via L1. Na 'n telefoontje met de eigennaar van Pomerol vondt hij het vanzelf sprekend dat we met z'n 3'n kwamen eten. Dat vonden we al heel bijzonder.
Aangekomen in het gezellige restaurant werden we welkom geheten door gastvrouw Diana. In het bargedeelte kregen we 'n lekker aperetiefje, daarna begeleid naar het gezellige en sfeervolle restaurant waar het eerste bord met 'n prachtige amuse zich aandiende...De smaaksensatie was onbeschrijflijk, de opmaak van het bord 'n plaatje en dat was pas het begin van ons 6 gangen menu met aansluitend nog 'n overheerlijke aangeklede koffie.
Wat 'n feestmaal en de kok Rico komt iedere keer vertellen wat hij nu weer op je bord getoverd heeft. Alle gerechten waren zo subliem van smaak en goed op elkaar afgestemd, we vielen van de ene verbazing in de andere!
"Pomerol" krijgt van ons 3 x 'n dikke 10
We wensen Rico en zijn vrouw Diana heel veel succes en geluk voor de toekomst.
Hartstikke bedankt voor deze fantastische avond
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Vrijdag 17 juni mocht ik, de op 21 april bij L1 gewonnen dinerbon incl. drank bij Pomerol in Landgraaf inwisselen.
Heel bijzonder en ontroerend dat deze bon voor 2 personen bestemd, bij telefonische navraag door mij of ik deze kon doorgeven als een dankjewel cadeau, er na een leuk gesprek met Rico, door hem met " goedkeuring" van zijn vader, de bon veranderd werd van 2 naar 3 personen!!!

Rico, Diana en Riek , met volle teugen hebben we genoten van alle heerlijkheden maar ook van het 5 uur durend verblijf gevuld met de mooie "persoonlijke" verhalen van Rico.
'n GROOT dankjewel voor alle lekkers dat met een merkbare grote zorgvuldigheid was bereid. Ook het oog genoot van het plaatje dat ons steeds werd voorgeschoteld! Warme groetjes en tot heel binnenkort!
Liefs, Roos.
Ger B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Op woensdag 15 juni heerlijk gegeten bij Pomerol. Bij binnenkomst lag er een persoonlijke menukaart voor ons klaar, heel attent, maar we waren ook verrast dat er op woensdag en donderdag alleen een chef"s choice arrangement mogelijk was; dit staat niet op de website aangegeven. Het bleek een 6 gangenmenu te zijn van op zich verrukkelijke gerechten maar alles bij elkaar voor ons te overdadig. Ons advies: reken ook op kleinere eters en vermeldt dag-arrangementen op de website.
Marion G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Gisteren voor ons 7 jarig huwelijk gegeten bij Pomerol. Een super menu,voor een super prijs!
Heerlijke wijn!
Vriendelijke bediening, goede kok!
Echt een hele dikke aanrader!!
We gaan zeer zeker terug......
René H.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het was niet de eerste keer dat we er kwamen en zeker ook niet de laatste keer. Verrukkelijk eten!
Een amuse met een ragout van parelhoen; kwartel en kalf met zachte groente; op een bedje van spitskool loempia gevuld met parelhoen en met frambozensaus; kalfslende rode port en ossenstaart (partner had zeewolf en scampi); kaasplankje (partner chocolate wonder world).
Zowel mijn partner als ik had geen enkel minpuntje, het menu was super.
Mooie ruimte en vriendelijke bediening.
Ger H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een paar weken geleden voorde tweede maal in dit restaurant mogen genieten van alles wat een goed restaurant echt goed maakt. Subtiele smaken in combinatie met een perfecte presentatie en bediening. Het oog wil uiteindelijk ook iets. En dan vind ik het uitermate vreemd dat dit restaurant nog niet eens minimaal een Bib heeft. Als ik vergelijkingen moet trekken dan komen er één in Ubachsberg, twee in Valkenburg en één in Maastricht er beter vanaf. Complimenten vanuit en vóór de Mijnstreek.
Rudy W.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
na een lekkere cremant te hebben gedronken en een leuk praatje te hebben gemaakt met de chef zijn we aan tafel gegaan. als eerste mondvermaakje een romig soepje met gerookte eend, bieslook en een kerrieroom, lekker! als voorgerecht een mooi limburgs gerechtje van koude schotel, bloedworst met appel, een piepkuikenborstje, en een heerlijke krul ganzenlever. normaal houd ik niet zo van bloedworst maar in dit gerecht was het zeer lekker! zin om door te eten!! als tweede voorgerecht gebakken coquilles met een hartige salade van mandarijn en aardbei, creme van avocado en sauce choron. cuisson van de coquilles waren perfect. mooi klassiek gerecht met een moderne twist! toen kregen we een stoof gerechtje van kalf, met brioche gevuld met old amsterdam. heerlijk met dit weer! als hoofdgerecht vis kregen we een rouleau van tong en zalm, gamba, risotto van spinazie. ook weer een heerlijk klassiek gerecht. dan gaan we naar het hoofdgerecht. mooi rare gebakken stukje kalf, heerlijke krokante ris de veau, bitterbal van zuurkool, gegratineerd tomaatje en een heerlijke jus! top! en om al dit lekkers af te sluiten een bolletje ijs met chococreme!

een super menu! voor een super prijs! mooie wijnen! vriendelijke bediening, goede koks! een dikke aanrader!!
JerrySY .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Wat een avond! In eerste instantie hadden mijn partner en ik geen woorden voor het wintermenu (7 gerechten) en een bijpassend wijnarrangement. We startten met de amuse (een goddelijk wildstoofpotje), de trio van vis als voorgerecht, vervolgens hazerugfilet, everzwijn, foie gras, enzovoort. Als hoofdgerecht heb ik kalf gekozen, mijn vriendin zeewolf: wat een genot! En toen we dachten dat het niet meer beter kon, kregen wij het nagerecht geserveerd door de vriendelijke, gezellige gastvrouw. Leuk extraatje dat de chefkok hoogstpersoonlijk even bij ons aan tafel kwam, dus als twee twintigers hebben wij het enorm naar onze zin gehad in Pomerol. En bijna een must volgens ons: het bijpassende wijnarrangement! Eerlijk, lekker en bovendien erg gezellig.
Jbot .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Wat een geweldige belevenis was het om bij Pomerol te eten. Een avond genieten van een 7 gangen diner met werkelijk de heerlijkste gerechten. En dat voor een prijs van €50 pp.
Het was de kok zelfs geen moeite teveel om het diner aan te passen aan mijn dieetwensen.
Ik kan maar één dingenzeggen: zoek je in de buurt van Landgraaf een uitstekend restaurant? Ga naar Pomerol en je zult daar zeker geen spijt van hebben!
Ghuijnen .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Getrakteerd voor mijn verjaardag was ik voor 't eerst bij Pomerol. Nee, ik was met mijn vriendin bij Diana en Rico en geef graag een 12 voor hun ontvangst; in al hun professionaliteit bleven zij zichzelf als persoon. Dat proef je, niet alleen in de fotogenieke gerechten en de zo passende wijn. De indeling van het restaurant in kleinere units bevestigt dat gevoel voor privacy, de intimiteit van het samen eten alsof je er thuis bent.
In het menu las ik eerst mijn naam! Met felicitaties, compleet ontroerend en onvergetelijk jarig.
Pas toen begonnen we aan de zeven gangen -kan ik zoveel op? Daarna nog aangeklede koffie.
Jawel, dat hele feestmaal was zo goed van kwaliteit, genuanceerd en uitgebalanceerd van smaak!
Ik heb genoten van elke gang, de verrassing, de combinaties; van de rijke smaken van herkenbare ingrediënten en verse kruiden. Ben echt verwend, voor langer dan een avond.