Over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Een restaurant zoals het bedoeld is

Hier in Landgraaf vind je een restaurant dat aan alle verwachtingen voldoet. De chef-kok stelt zelf een menu samen om de kwaliteit van het eten te kunnen garanderen. Waar je in ieder geval op kunt rekenen zijn eigentijdse gerechten van uitmuntende kwaliteit. De service laat geen steekje vallen en zorgt ervoor dat je de hele avond ongestoord kunt genieten. Schroom vooral niet om de bediening te vragen om wijnadvies, want ze hebben hier een mooie wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Lounge Restaurant Pomerol

9,5

Jouw recensie over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Roland R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gister weer met z'n tweeën gegeten bij Pomerol.
Bij Pomerol kies je altijd voor top kwaliteit.
Toch heeft Rico en Diana dit niveau nog omhoog weten te krijgen door een nieuw concept/kaart en inrichting, in een woord geweldig.
Wat hebben we weer genoten van de heerlijke gerechten en bijpassende wijnen die ons werden voorgeschoteld.
Ook het informele huiskamer gevoel is gebleven en dat vinden wij bijzonder op dit niveau, top.
HM D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijk, stijlvol, lekker eten, aanrader!
Harry + Emmy (Kleng Alte) S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Uitzonderlijk goed
Henk G.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Sinds lang niet meer geweest maar het eten is gewoon top. Tot gauw!
HannieK .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Super lekker gegeten. Mooi opgemaakte borden. Vriendelijke bediening. Wachttijd tussen de gerechten te lang (van 19.00 -23.45 uur voor een drie-gangen diner....).
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg persoonlijke en plezierige ontvangst. Porties ruim, goed op smaak en goede wijnen. Omdat het allemaal langer duurde dan verwacht hadden we gevraagd of we het nagerecht mochten overslaan. Dit was geen probleem en werd ook niet in rekening gebracht. We kwamen met de taxi en tot onze grote verassing hadden ze een deel van de taxi kosten voor hun rekening genomen. Pomerol is wat ons betreft zeker een aanrader.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geweldig goed restaurant waar met passie de gerechten bereidt worden. De gerechten zijn een lust voor het oog waarbij de smaak pupillen zeker niet tekort worden gedaan.
De bieding is zeer gericht op de gasten waarbij er ook tijd is voor een praatje op zijn tijd.
Een familie bedrijf waar de gasten centraal staan.
De inrichting is ook vernieuwd en in stijl aangepast.
Wij komen hier zeker terug, bedankt voor het lekkere eten en de gezellige avond.
Jana V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na een dag skiën hier gaan eten. Voortreffelijke bereiding van het eten en de beste service die ik in lange tijd meegemaakt heb! Een aanrader voor iedereen!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Pomerol is een knus restaurant waar op niveau wordt gekookt. Hartelijke en service gerichte bediening en tongstrelende gerechten die met zorg zijn opgemaakt en niet in 3 happen weg zijn. Een verademing voor de verwende randstedeling die op zoek is naar dat ene restaurant waar het allemaal echt klopt. Even door het wat ouderwetse interieur heenkijken, hier wordt aan gewerkt. Kortom een topzaak in Landgraaf, gaat dat proeven!
elroy.naberhuis .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Erg fijn ontvangst door de gastheer in de lounge met een drankje. Dineren in een rustige, gezellige sfeer. Opmaak van de gerechten is uitzonderlijk. De smaak van de gerechten, de diverse combinaties is een genot. Een avond om aan terug te denken. Tot een volgende keer !
Roger J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Lekker een avond tafelen in een woonkamersfeer met persoonlijke aandacht (bv op de menukaart wordt men met de eigen naam welkom geheten). Zeer aan te bevelen als je houdt van gezelligheid, heerlijke en eerlijke producten en een slag humor. Top avond.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We waren er voor het eerst een werden bij binnenkomst Van Harte Welkom geheten. Een lekkere cocktail werdt er geserveerd en zelfs vòòr op de Menu kaart stond onze fam. naam !
Kok Rico stelde zich netjes voor en het etentje werdt prima begeleid door de bediende. Zèèr culinair kunnen eten had dit nog nooit mee gemaakt die Gastvrijheid en kwaliteit. Na afloop zelfs fooi gegeven als waardering voor alle personeel. Een aanrader !
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Zeer aangenaam verrast van het eten. Michelin niveau.
Kwaliteit prijs kan niet beter.
Aangenaam kader.
Vlotte babbel met de eigenaars.
We keren zeker nog eens terug.
Groetjes van fam. Lootens
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
ontvangst met een persoonlijke touch .
goede ambiance, de kelner weet welke wijnen hij schenkt.
Ingrediënten vers en goed bereid.
jh57 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met twee personen ter plekke 6-gangendiner GENOTEN. Inderdaad met hoofdletters, want het was een onvergetelijk heerlijk avondje genieten in een bijzonder prettige en ongedwongen sfeer.
Letterlijk alles leek uit de kast gehaald om ons ruim 4 uur lang culinair te verwennen met een verrassingsmenu
geserveerd met de gepaste garnering, uitleg en wijnen, in een fraaie mise en place. Alles even smaakvol en lekker.
Een aanrader voor de lekkerbekken in de buurt, maar ook zeker méér dan de moeite waard om een aantal kilometer voor (om) te rijden.
Miriam O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten met mooie passende wijn erbij
tineke W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
we werden welkom geheten met een persoonlijke menukaart.er werd zeer flexibel en creatief meegedacht omdat een van ons vegetarier is.ook dit vegetarisch gerecht was zeer smaakvol.kortom ,we hebben genoten.
LuukH .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eindelijk weer eens een restaurant waar je met veel plezier kan genieten van heerlijk eten, met veel zorg bereid, geserveerd door bijzonder aardig en behulpzaam personeel in een ontspannen en ongedwongen sfeer. En dat voor een erg prettige prijs. Ook fijn dat wanneer je kiest voor menu aperitief, watr en koffie inclusief zijn. Wijnen zijn erg mooi en worden vergezeld van goede uitleg. Heerlijke avond gehad en komen zeker terug!
Helga C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Sfeervol restaurant, attente gastvrouw, chefkok die graag een praatje maakt. Heerlijke gerechten met perfecte wijnen. Prijs-kwaliteit verhouding klopt. Een geslaagde avond. Restaurant zal binnenkort nieuw gestyled worden en wij zullen dan zeker weer heen keer reserveren.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals de vorige keren heerlijk gegeten, prachtige opmaak van de borden. De kwaliteit is heel goed.
Vriendelijke bediening en erg gast vrij, de kland is daar koning, geeft ons een heel prettig gevoel. Wij komen hier graag.