Over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Een restaurant zoals het bedoeld is

Hier in Landgraaf vind je een restaurant dat aan alle verwachtingen voldoet. De chef-kok stelt zelf een menu samen om de kwaliteit van het eten te kunnen garanderen. Waar je in ieder geval op kunt rekenen zijn eigentijdse gerechten van uitmuntende kwaliteit. De service laat geen steekje vallen en zorgt ervoor dat je de hele avond ongestoord kunt genieten. Schroom vooral niet om de bediening te vragen om wijnadvies, want ze hebben hier een mooie wijnkaart.

Glas champagne

9,6

Jouw recensie over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

L G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Heel fijn restaurant met goede sfeer. Tafels niet te dicht op elkaar. Ontzettend lekker gegeten met verassend menu. Smaakvol. Erg prettige vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader
Jacques P.G. J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2019
Hemels eten met persoonlijke aandacht van de chef. Topproducten worden door Rico omgetoverd tot smaakpareltjes. Mooie culinaire avond om ons jubileum te vieren. Dank je wel!
AJ B.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Wij hebben super genoten
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
we zijn gisteren naar het kerst diner geweest bij de pomerol was weer geweldig echt top dank je wel voor de heerlijke en gezellige middag
groetjes lenie en frank
Stanni O.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Pomerol heeft onze verwachtingen enorm overtroffen! Gerechten op michelinster niveau voor een goede prijs opgediend in een gezellige huiskamer sfeer. Super!
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
fijn en sfeervol zeer goede persoonlijke bediening , echt avondje verwent worden, goede wijn.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Kwaliteit van het eten is zeer hoog. Rico is helemaal terug na een verdrietige tijd. Perry voegt een belangrijke meerwaarde toe met zijn gedurfde keuzes voor de wijnen. Familie Haan dit is top!
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het was een geweldige avond. We hebben volop genoten en komen zeker weten nog eens terug.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het was een geslaagde avond. Eten was goed in een fijne omgeving.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Vaak langs gereden, en telkens zei ik tegen mijn partner "daar moeten we ook eens gaan eten". Vrijdagavond j.l eindelijk aan tafel geschoven bij Pomerol. Voelde vanaf het eerste ogenblik als een warm bad. Je wordt echt als gast verwend. Het wijnarrangement is een aanrader. Zijn geen doorsnee wijnen die men serveert, juist heel verrassend, top wijn/spijs combinatie. Zowel de bediening, als de chef kok doen niet voor de zoveelste keer hun kunstje; maar zijn oprecht geinteresseerd in de gast. Heerlijke avond gehad, en we gaan dus in het vervolg niet meer langs Pomerol rijden...maar zullen zeker terug blijven komen!
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
hebben weer een heerlijke avond gehad bedankt team van pomerol voor het heerlijke eten en de gezelig heid tot gauw groetjes lenie en frank bahnen
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Een zeer aangename ervaring en een plek om terug te komen en aan te bevelen aan onze vrienden.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
we zijn 9-9-2018 uit eten geweest bij pommerol mijn man en ik wij waren verrast over het vriendelijke ontvangst
en de uitleg bij het eten het eten was geweldig en er was een leuke sfeer .gaan we zeker vaker doen .is echt een aanrader bedankt team van pommerol tot ziens lenie en frank bahnen.
Els F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was een heerlijk avondje verwend worden, zowel eten als ontvangsten bediening, een perfecte avond!
AJ K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben er heerlijk gegeten. Super delux! Zeker een aanrader als je een iets aparts wil eten.
Fiona D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, genoeg keuze en persoonlijke touch, een aanrader!
Phiel K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voorgerechten en na gerecht uitstekend ,hoofdgerecht iets minder
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Sinds 2012 zijn wij vanuit Noord-Holland in Limburg komen wonen. Het was even zoeken naar een restaurant zoals wij die gewend zijn. Gemoedelijkheid, kleine kaart maar volop keus, leuke bediening, tijd genoeg tussen de gerechten door en betaalbaar, zowel de spijzen als de dranken. Inmiddels zijn wij vijf keer geweest, dat is niet te vaak maar voldoende om dit restaurant bij iedereen aan te prijzen die dit leest. Hou je van gezellig met z'n vieren aan een ronde tafel te zitten, goed servies, glaswerk en bestek, linnen servet en tijd om de praten en te eten en vooral te genieten van je bord met daarop perfecte gerechten, dan word je hier niet teleurgesteld!
Rachel C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten was geweldig, goed rekening gehouden met mijn koemelk allergie. Top! De bediening was ook heel aardig. Dus we hebben van begin tot het einde genoten...komen zeker nog eens terug ????
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was erg warm,een airco zou denk ik een oplossing zijn,verder erg tevreden.