Lounge Restaurant Pomerol

Hereweg 92 6373 VL Landgraaf Nederland Kaart

Over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Een restaurant zoals het bedoeld is

Hier in Landgraaf vind je een restaurant dat aan alle verwachtingen voldoet. De chef-kok stelt zelf een menu samen om de kwaliteit van het eten te kunnen garanderen. Waar je in ieder geval op kunt rekenen zijn eigentijdse gerechten van uitmuntende kwaliteit. De service laat geen steekje vallen en zorgt ervoor dat je de hele avond ongestoord kunt genieten. Schroom vooral niet om de bediening te vragen om wijnadvies, want ze hebben hier een mooie wijnkaart.

Glas champagne

9,6

Jouw recensie over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Eerste keer bij Rico en Diana. Wat een gastvrijheid. Prachtige en verrassende gerechten. Hier staat passie en gastheerschap voorop. Zeer persoonlijke bediening en "service with a smile". Het heeft ons aan niets ontbroken. Superbedrijf en aanrader voor iedereen.
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We hebben afgelopen weekend een reünie gehad met familie leden uit Oostenrijk en de VS. Het was een onvergetelijke ervaring om te genieten van de heerlijke gerechten die door het vriedelijke personeel werden geserveerd met een heerlijk glas wijn in een geweldig leuk restaurant. Het heeft dan ook tot in de kleine uurtjes geduurd voordat we weer afscheid van elkaar genomen hebben.met een woord n' AANRADER
DANNY A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Fantastisch gegeten, ongelooflijk smakelijk, zeer mooi gepresenteerd en de juiste porties.
Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijk gegeten en genoten. Een avond genieten en in de watten gelegd door De gastvrouw en gastheer. Geweldige creaties op het bord met geweldige smaken. Rico en zijn team in de keuken.......Chapeau.
DP Z.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Tijdens het eerste lente-weekend hier zeer gastvrij ontvangen (met menu op naam!) in huiselijke sfeer.
Zeer vriendelijke gastheren die goed communiceren met de keuken. Daar wordt met liefde en aandacht gekookt - kleine maar leuke kaart.
Vooraf pata negra met coquille, gamba en fijne saus - mooi bord en dito portie. Ook hoofdgerechten zeer verzorgd en mooie porties, met goede bijlagen (oa risotto, asperge).
Dessert met ananas, chocolade en framboos is een aanrader !
Prijs/kwaliteit zonder meer goed. De ruimtes waar gegeten kan worden zijn niet groot en huiselijk van sfeer - in combinatie met de persoonlijke aandacht door ons als heel plezierig ervaren. Daarnaast is er ook nog een lounge-ruimte met bar.
Leuk ook de opmerking van de eigenaar/kok op de rekening: 'Vriendschap, genot en levensvreugd maken mijn ambacht 't koesteren waard.' Dat merk je !
john F.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Top eten! Was voor ons de bijna 100km reizen meer dan waard!! Komen zeker ( regelmatig ) terug!!!
plak .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
We hebben een fan-tas-tisch diner gehad bij Pomerol. Een allerhartelijkste ontvangst met een lekker aperitief in de lounge. We hadden vooraf wat wensen doorgesproken voor het verloop van het diner; het was een verrassingsdiner voor vrienden van ons. De persoonlijke aanpak hierbij door Rico wat hartverwarmend. Het diner zelf was ontzettend lekker en een lust voor het oog. De begeleidende wijnen echt top. De bediening door Diana en Per was persoonlijk, kundig en met de nodige humor. Echt op en top genieten, bedankt voor deze geweldige avond. Het was precies zoals we gehoopt hadden: perfect! We zien al uit naar de volgende keer.
John S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Wederom genoten van de kookkunst van Rico en de wijnkennis van broer Perry!
Jo S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Samen met mijn echtgenote in lounge restaurant POMEROL genoten van culinaire hoogstandjes in een aantrekkelijke entourage.
Anton T.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Kwalitatief meer dan prima, goede porties. Een kaart waarop ook onze 13-jarige dochter iets van haar gading kon vinden - dus niet alleen maar exquise hapjes. Vriendelijke bediening. De inrichting zou wel een make-over kunnen hebben maar een kniesoor die daar bij deze prijsstelling over zeurt. (En, wat je wel vaker ziet in Limburg: gratis parkeren voor de deur).
Werner G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Het eten was heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk en bekwaam dus kortom de prijs kwaliteit verhouding was perfect en voor herhaling vatbaar .
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten
Arno G.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Hier gegeten met mijn vrouw voor haar verjaardag. We werden warm ontvangen en zijn direct voorzien van een erg lekker aperitiefje met een huisgemaakt hapje.

Na een keuze op de menukaart werden we verwend met zeer verfijnd, lekker en mooi gepresenteerde gerechten. Dit aangevuld met oprecht geïnteresseerd personeel die voor een warme invulling van de avond zorgden.

Last but not least, de wijnen. Er staan werkelijk geweldige wijnen op de menukaart voor een vriendelijke prijs. Tijdens het eten zijn we getrakteerd op andere mooie wijnen die een geheel nieuwe ervaring toevoegde aan de door ons eerder geproefde wijnen.

Kortom, een aanrader!!
David V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk luxe gegeten in een prettige sfeer.
Marlene V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We hebben genoten van een uitstekend diner.
De bediening en de rust in het restaurant voelden weldadig aan.
Hopelijk kan Pomerol ons nog lang op deze manier verwennen.
Truzanne V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
In een woord, Geweldig, zeer, zeer tevreden.
G.F. E.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
we hebben een heerlijke en gezellige avond gehad, eten was fantastisch en ontvangst allerhartelijkst.
wij komen zeker terug.
Fam. Engelen
Vanessa A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wat een sensatie de smaken op mijn bord en de prachtige presentaties. Bijna kunst. De gepersonaliseerde menu's vond ik geweldig. Zeker ga ik terug om nogmaals van deze ervaring te genieten. Lekkerrrrrrr!
Emile M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Rico's keuken is voortreffelijk en Pomerol zou het daarom verdienen te worden gewaardeerd met een ""ster van verdienste!
Roland R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Gister weer met z'n tweeën gegeten bij Pomerol.
Bij Pomerol kies je altijd voor top kwaliteit.
Toch heeft Rico en Diana dit niveau nog omhoog weten te krijgen door een nieuw concept/kaart en inrichting, in een woord geweldig.
Wat hebben we weer genoten van de heerlijke gerechten en bijpassende wijnen die ons werden voorgeschoteld.
Ook het informele huiskamer gevoel is gebleven en dat vinden wij bijzonder op dit niveau, top.