Over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Een restaurant zoals het bedoeld is

Hier in Landgraaf vind je een restaurant dat aan alle verwachtingen voldoet. De chef-kok stelt zelf een menu samen om de kwaliteit van het eten te kunnen garanderen. Waar je in ieder geval op kunt rekenen zijn eigentijdse gerechten van uitmuntende kwaliteit. De service laat geen steekje vallen en zorgt ervoor dat je de hele avond ongestoord kunt genieten. Schroom vooral niet om de bediening te vragen om wijnadvies, want ze hebben hier een mooie wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Lounge Restaurant Pomerol

9,5

Jouw recensie over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We waren er voor het eerst een werden bij binnenkomst Van Harte Welkom geheten. Een lekkere cocktail werdt er geserveerd en zelfs vòòr op de Menu kaart stond onze fam. naam !
Kok Rico stelde zich netjes voor en het etentje werdt prima begeleid door de bediende. Zèèr culinair kunnen eten had dit nog nooit mee gemaakt die Gastvrijheid en kwaliteit. Na afloop zelfs fooi gegeven als waardering voor alle personeel. Een aanrader !
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
ontvangst met een persoonlijke touch .
goede ambiance, de kelner weet welke wijnen hij schenkt.
Ingrediënten vers en goed bereid.
jh57 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Met twee personen ter plekke 6-gangendiner GENOTEN. Inderdaad met hoofdletters, want het was een onvergetelijk heerlijk avondje genieten in een bijzonder prettige en ongedwongen sfeer.
Letterlijk alles leek uit de kast gehaald om ons ruim 4 uur lang culinair te verwennen met een verrassingsmenu
geserveerd met de gepaste garnering, uitleg en wijnen, in een fraaie mise en place. Alles even smaakvol en lekker.
Een aanrader voor de lekkerbekken in de buurt, maar ook zeker méér dan de moeite waard om een aantal kilometer voor (om) te rijden.
Miriam O.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Heerlijk gegeten met mooie passende wijn erbij
tineke W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
we werden welkom geheten met een persoonlijke menukaart.er werd zeer flexibel en creatief meegedacht omdat een van ons vegetarier is.ook dit vegetarisch gerecht was zeer smaakvol.kortom ,we hebben genoten.
LuukH .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Eindelijk weer eens een restaurant waar je met veel plezier kan genieten van heerlijk eten, met veel zorg bereid, geserveerd door bijzonder aardig en behulpzaam personeel in een ontspannen en ongedwongen sfeer. En dat voor een erg prettige prijs. Ook fijn dat wanneer je kiest voor menu aperitief, watr en koffie inclusief zijn. Wijnen zijn erg mooi en worden vergezeld van goede uitleg. Heerlijke avond gehad en komen zeker terug!
Helga C.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Sfeervol restaurant, attente gastvrouw, chefkok die graag een praatje maakt. Heerlijke gerechten met perfecte wijnen. Prijs-kwaliteit verhouding klopt. Een geslaagde avond. Restaurant zal binnenkort nieuw gestyled worden en wij zullen dan zeker weer heen keer reserveren.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zoals de vorige keren heerlijk gegeten, prachtige opmaak van de borden. De kwaliteit is heel goed.
Vriendelijke bediening en erg gast vrij, de kland is daar koning, geeft ons een heel prettig gevoel. Wij komen hier graag.
eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten, je wordt gastvrij ontvangen door de gastvrouw Diana. Op de menukaart staat de naam van het gezelschap geschreven, zeer attent. De porties zijn voldoende groot en heel mooi geserveerd. Het voorgerecht is van tonijn, graved lachs met een saus van passievrucht is om je vingers bij af te likken. Conclusie we komen hier graag nog een keer terug. Hopelijk dan wel verse jus d'orange
Dutch C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
culinair geweldig eten, elk gerecht is een schilderij. perfect op elkaar afgestemde smaken. aanrader ! sterren restaurant
Ch N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Onderweg op zoek naar een restaurant ga je niet in deze buurt zoeken. Dan is daar toch restaurant Pomerol in een eenvoudige en keurige woonwijk. Wij kwamen ook niet bij toeval daar, maar via de recensies van Iens. En met de hoge score zijn we het eens. Een vriendelijke ontvangst in een goed aangeklede ruimte. Keuze uit één of meer gangen, eventueel met bijpassende wijn. De presentatie van het eten was voortreffelijk evenals de smaak en bereiding. Ruime porties en prima wijnen. Een aanrader.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Top eten. Service en ambiance haalden dit hoge niveau niet.
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Dit restaurant overtreft elke verwachting. Wij kozen voor een menu waar we uit verschillende voor- hoofd- en nagerechten mochten kiezen.. het tussengerecht stond als enige vast. Voordat het feestje begon kregen we overheerlijke amuse met een goed glas Champagne. De gerechten die erop volgde waren stuk voor stuk puur van smaak met respect voor de Franse keuken. De wijnkaart is prima en vriendelijk geprijsd.

Service, entourage en prijs/kwaliteit zijn hier heel DIK in orde!!
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De bediening was niet echt vriendelijk en van het restaurant dat ze willen zijn zou een klassieker type bester passen..
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk ontvangst je voelt je meteen thuis of je bij fam. op bezoekt bent.
Ze houden rekening met je wensen. De opmaak van de borden en kunst en met liefde gedaan.
Wij zijn nu de derde keer geweest en beslist niet de laatste keer. De eigenaar en zijn partner zijn vriendelijke mensen die beseffen dat de klant koning is. Een van de betere restaurants in Parkstad.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
heerlijk eten met allerlei hapjes buiten het bestelde om. Mooi opgemaakte borden. Bijzonder vriendelijke gastvrouw.
fvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig gegeten, het is genieten smaak volle gerechten, prachtige opmaak van de borden. Vriendelijk personeel.
Een aanrader, kwaliteit wint altijd.
Gina T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk genoten van goed verzorgde fijne gerechten, met liefde bereid. Zeker voor herhaling vatbaar. Restaurant zeer zeker aan te bevelen
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Mijn favoriete restaurant bij uitstek! Kwaliteit van het eten valt niet in sterren/punten uit te drukken. Iedere keer weer een verrassing! Het is me nog nooit tegen gevallen en ik ben er al vaak geweest met verschillende gasten en al een aantal jaar lang. De prijs is niet overdreven als je ziet wat je daar voor krijgt! De chefkok komt ook altijd even een praatje maken wat erg gezellig is! De gastvrouw laat he welkom voelen en dat is erg belangrijk!