Over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Een restaurant zoals het bedoeld is

Hier in Landgraaf vind je een restaurant dat aan alle verwachtingen voldoet. De chef-kok stelt zelf een menu samen om de kwaliteit van het eten te kunnen garanderen. Waar je in ieder geval op kunt rekenen zijn eigentijdse gerechten van uitmuntende kwaliteit. De service laat geen steekje vallen en zorgt ervoor dat je de hele avond ongestoord kunt genieten. Schroom vooral niet om de bediening te vragen om wijnadvies, want ze hebben hier een mooie wijnkaart.

Glas champagne

9,5

Jouw recensie over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Het was een geweldige avond. We hebben volop genoten en komen zeker weten nog eens terug.
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Het was een geslaagde avond. Eten was goed in een fijne omgeving.
Patrick W.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Vaak langs gereden, en telkens zei ik tegen mijn partner "daar moeten we ook eens gaan eten". Vrijdagavond j.l eindelijk aan tafel geschoven bij Pomerol. Voelde vanaf het eerste ogenblik als een warm bad. Je wordt echt als gast verwend. Het wijnarrangement is een aanrader. Zijn geen doorsnee wijnen die men serveert, juist heel verrassend, top wijn/spijs combinatie. Zowel de bediening, als de chef kok doen niet voor de zoveelste keer hun kunstje; maar zijn oprecht geinteresseerd in de gast. Heerlijke avond gehad, en we gaan dus in het vervolg niet meer langs Pomerol rijden...maar zullen zeker terug blijven komen!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
hebben weer een heerlijke avond gehad bedankt team van pomerol voor het heerlijke eten en de gezelig heid tot gauw groetjes lenie en frank bahnen
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Een zeer aangename ervaring en een plek om terug te komen en aan te bevelen aan onze vrienden.
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
we zijn 9-9-2018 uit eten geweest bij pommerol mijn man en ik wij waren verrast over het vriendelijke ontvangst
en de uitleg bij het eten het eten was geweldig en er was een leuke sfeer .gaan we zeker vaker doen .is echt een aanrader bedankt team van pommerol tot ziens lenie en frank bahnen.
Els F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was een heerlijk avondje verwend worden, zowel eten als ontvangsten bediening, een perfecte avond!
AJ K.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben er heerlijk gegeten. Super delux! Zeker een aanrader als je een iets aparts wil eten.
Fiona D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten, genoeg keuze en persoonlijke touch, een aanrader!
Phiel K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Voorgerechten en na gerecht uitstekend ,hoofdgerecht iets minder
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Sinds 2012 zijn wij vanuit Noord-Holland in Limburg komen wonen. Het was even zoeken naar een restaurant zoals wij die gewend zijn. Gemoedelijkheid, kleine kaart maar volop keus, leuke bediening, tijd genoeg tussen de gerechten door en betaalbaar, zowel de spijzen als de dranken. Inmiddels zijn wij vijf keer geweest, dat is niet te vaak maar voldoende om dit restaurant bij iedereen aan te prijzen die dit leest. Hou je van gezellig met z'n vieren aan een ronde tafel te zitten, goed servies, glaswerk en bestek, linnen servet en tijd om de praten en te eten en vooral te genieten van je bord met daarop perfecte gerechten, dan word je hier niet teleurgesteld!
Rachel C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Het eten was geweldig, goed rekening gehouden met mijn koemelk allergie. Top! De bediening was ook heel aardig. Dus we hebben van begin tot het einde genoten...komen zeker nog eens terug ????
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Het was erg warm,een airco zou denk ik een oplossing zijn,verder erg tevreden.
Jean V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We zijn nu voor de tweede keer voor een verjaardagsfeest bij Pomerol geweest. De eerste keer in harte winter, recent op een warme zomeravond. Beide keren werden we verwend met creatieve maar vooral eerlijke gerechten. Steeds weer begeleid door uitstekende wijnen. De bediening is al net zo eerlijk! Pomerol verdiend oprecht meer dan alleen een vermelding in de Michelin gids.
Thera R.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Met zijn zessen zaterdag 30 juni genoten van fantastisch diner en bijpassende wijnen. Alle gerechten prachtig en smaakvol opgediend. Prettige bediening en goede spijs-wijncombinaties. Mooi servies, goede glazen.... Alleen de inrichting zou een opknapbeurt mogen hebben. Al met al een feestje! Kom er graag nog een keer terug!
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Te lange wachttijden, tussen voorgerecht en tussengerecht meer dan een uur en een kwartier moeten wachten. daarna tot hoofgerecht nogmaals 50 minuten. Zaten om 18.35 uur aan tafel en waren om 21.50 uur klaar met een 3-gangenmenu. Mijn inzicht is 3 uur en een kwartier te lang voor een 3-gangenmenu.
Roos F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Bij binnenkomst stond er een presentje klaar voor mijn jarige man, zeer attent!
Wat ons betreft zeker een aanrader.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima eten en goed verzorgd.
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heb gegeten met een aantal collega’s. Goede ontvangst, mooie balans tussen eten en rustmomenten zodat je ook lekker kunt kletsen, eten was uitstekend, van alles iets en ook heel apart. Ook goede uitleg over het eten. Drank was ook goed. Kortom een in alle opzichten geslaagde avond gehad..
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben geweldig genoten bij Pomerol! Persoonlijke en deskundige bediening, maar toch zeker niet opdringerig, gezellig juist. Een welkomssoepje van het huis, een persoonlijk aangepaste creatieve kaart, we waren echt onder de indruk. Het eten was erg bijzonder, mooie combinaties en zeer fraai opgediend. Doordat er niet zo heel veel tafels zijn was er alle aandacht voor het opdienen en uitleggen van de gerechten waar nodig. Door het beperkte tafelaantal was het geluidsnivo prima.
De inrichting was niet helemaal mijn smaak, maar waar gaat het nou om als je lekker gaat dineren?
Tussen de gangen werd de tijd genomen, maar niet op een storende manier. Het werd zo wel een heerlijk avondvullend programma! En de witte wijn die we geadviseerd kregen was overheerlijk!
Omdat we iets te vieren hadden in de relationele sfeer (dat was ter sprake gekomen) kregen we ook nog een Limoncellocreme als felicitatie!
Echt een superrestaurant!