Over het restaurant Lounge Restaurant Pomerol

Een restaurant zoals het bedoeld is

Hier in Landgraaf vind je een restaurant dat aan alle verwachtingen voldoet. De chef-kok stelt zelf een menu samen om de kwaliteit van het eten te kunnen garanderen. Waar je in ieder geval op kunt rekenen zijn eigentijdse gerechten van uitmuntende kwaliteit. De service laat geen steekje vallen en zorgt ervoor dat je de hele avond ongestoord kunt genieten. Schroom vooral niet om de bediening te vragen om wijnadvies, want ze hebben hier een mooie wijnkaart.

Meer informatie over restaurant Lounge Restaurant Pomerol

9,7
9,3
Dutch C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
culinair geweldig eten, elk gerecht is een schilderij. perfect op elkaar afgestemde smaken. aanrader ! sterren restaurant
Ch N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Onderweg op zoek naar een restaurant ga je niet in deze buurt zoeken. Dan is daar toch restaurant Pomerol in een eenvoudige en keurige woonwijk. Wij kwamen ook niet bij toeval daar, maar via de recensies van Iens. En met de hoge score zijn we het eens. Een vriendelijke ontvangst in een goed aangeklede ruimte. Keuze uit één of meer gangen, eventueel met bijpassende wijn. De presentatie van het eten was voortreffelijk evenals de smaak en bereiding. Ruime porties en prima wijnen. Een aanrader.
Bart M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Top eten. Service en ambiance haalden dit hoge niveau niet.
Maastricht N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Dit restaurant overtreft elke verwachting. Wij kozen voor een menu waar we uit verschillende voor- hoofd- en nagerechten mochten kiezen.. het tussengerecht stond als enige vast. Voordat het feestje begon kregen we overheerlijke amuse met een goed glas Champagne. De gerechten die erop volgde waren stuk voor stuk puur van smaak met respect voor de Franse keuken. De wijnkaart is prima en vriendelijk geprijsd.

Service, entourage en prijs/kwaliteit zijn hier heel DIK in orde!!
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
De bediening was niet echt vriendelijk en van het restaurant dat ze willen zijn zou een klassieker type bester passen..
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijk ontvangst je voelt je meteen thuis of je bij fam. op bezoekt bent.
Ze houden rekening met je wensen. De opmaak van de borden en kunst en met liefde gedaan.
Wij zijn nu de derde keer geweest en beslist niet de laatste keer. De eigenaar en zijn partner zijn vriendelijke mensen die beseffen dat de klant koning is. Een van de betere restaurants in Parkstad.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
heerlijk eten met allerlei hapjes buiten het bestelde om. Mooi opgemaakte borden. Bijzonder vriendelijke gastvrouw.
fvermeulen .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Geweldig gegeten, het is genieten smaak volle gerechten, prachtige opmaak van de borden. Vriendelijk personeel.
Een aanrader, kwaliteit wint altijd.
Gina T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Heerlijk genoten van goed verzorgde fijne gerechten, met liefde bereid. Zeker voor herhaling vatbaar. Restaurant zeer zeker aan te bevelen
Kim P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Mijn favoriete restaurant bij uitstek! Kwaliteit van het eten valt niet in sterren/punten uit te drukken. Iedere keer weer een verrassing! Het is me nog nooit tegen gevallen en ik ben er al vaak geweest met verschillende gasten en al een aantal jaar lang. De prijs is niet overdreven als je ziet wat je daar voor krijgt! De chefkok komt ook altijd even een praatje maken wat erg gezellig is! De gastvrouw laat he welkom voelen en dat is erg belangrijk!
Hay V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Perfecte avond met kook-vakmanschap en goede service in een ontspannen atmosfeer. Na een aperitief in de bar hebben we genoten van het complete 6 gangen menu. Zelfs grote eters gaan zeker geheel voldaan naar huis. Uit de goed gesorteerde wijnkaart kozen we onze favoriete Pinot Gris uit de Elzas voor de 1e drie gangen. Een prima rode Italiaanse wijn combineerde goed met het vervolg o.a. een perfect gebakken tournedos.
Een restaurant-parel om te koesteren.
Diane B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Een restaurant naar mijn hart. We hebben voortreffelijk gegeten in een informele en gastvrije bij ambiance. Een restaurant dat bijzonder geschikt is als je iets te vieren hebt.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Schilderijen van smaak in de voormalige bakkerswinkel uitgebaat door de deels oorspronkelijke bewoners. De (top) chef vertelde ons van "het roer om" van de bakker. Hele vriendelijke bediening. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een persoonlijke email ter bevestiging en dito persoonlijk geadresseerde menusuggestie op tafel. Heerlijke wijnen ook per glas.
Gerty R.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en de kok. Super eten voor ons een echte aanrader. Mooie opgediende borden. Een feest om naar te kijken.
Jos E.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zeer aan te bevelen.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we bij Restaurant Pomerol onze kerstavond gehouden met alle medewerkers van Bloemen Parket. Graag brengen we de complimenten over aan Rico en Diana. Wat was het een geweldige avond met heerlijke gerechten en wijnen in een zeer gezellige sfeer. Top! Een aanrader voor iedereen!
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Samen met vrienden werden wij verrast door het team van Pomerol met een variatie van heerlijke opeenvolgende gerechten en een bijpassende selectie van wijnen. Een vertrouwde formule voor een fantastische avond!
Mylène B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Super gezellige avond en we gaan zeker nog eens terug .
Jos H.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Het eten was weer geweldig. Wat een smaaksensaties allemaal. Vanaf de ontvangst tot het weggaan, het klopte allemaal. We hebben weer eens genoten bij Rico en Diana. Chapeau.
Johnwetzels .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Wij hebben wederom genoten van de gastvrijheid, gezelligheid en van de smaakvolle culinaire creaties van Rico en zijn team. Complimenten voor de wijnkaart!
Kortom wij hadden een fantastische avond in Pomerol!