Lounge 8 (Sint-Oedenrode)

Sonseweg 3 5492 HK Sint-Oedenrode Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lounge 8 (Sint-Oedenrode)

Jouw recensie over het restaurant Lounge 8 (Sint-Oedenrode)

Ad R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Drank is erg duur, zeker de koffie €2.40 voor half kopje koffie is erg duur.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De bediening was uitermate slecht door het oudere personeel. Je word niet eens begroet door de koks als je binnen komt! En wederom was de reservering niet door gekomen!!! Nu 2keer geweest en nooit meer!!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Altijd streven naar perfectie maar de sushi was heerlijk!
Jelmer B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Te veel reserveringen. Konden het niet kwijt. Had om 20:00 uur gereserveerd en kreeg om 20:45 uur een tafel toegewezen. Hierna nog 45 minuten moeten wachten op mijn eerste bestelling. Bleek het nummer van mijn tafel verkeerd te zijn opgeschreven. Kregen uiteindelijk alle bestellingen in een keer op het einde. Uiteindelijk wel vol geraakt, maar niet gezellig kunnen eten. Wel wat van de prijs afgehaald.
etkersten .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Toen we laatst weer 's zin hadden in lekker eten maar niet om te koken naar Lounge 8 in Sint Oedenrode geweest. We kenden Lounge 8 al van hun dependances in Eindhoven, en dit bleek min of meer hetzelfde (hoewel makkelijker bereikbaar en gratis parkeren voor wie verder geen behoefte heeft aan omliggende stad). Alles is hier ok maar niet meer: het eten, de service, het decor, er valt weinig op aan te merken maar verwacht geen enthousiasme, inspiratie of leuke verrassingen. Prima om gewoon iets te eten, maar we zitten hier niet echt te genieten.