Lounge 8 (Roosendaal)

Raadhuisstraat 70 4701 PV Roosendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lounge 8 (Roosendaal)

Erg lang
J P S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren wezen eten wij waren van tevoren langs geweest om te reserveren en met eigenaar gesproken wat de mogelijkheden waren hij stelde voor om het verrassingsmenu te nemen wat ons een goed idee leek ook voor onze kinderen met echtgenotes maar het werd een hele deceptie wij moesten heel lang wachten voor wij ons eerste drankje de fles wijn werd nog later gebracht nadat mijn vrouw naar de bedrijfsleider geweest was de gerechtjes die op tafel werden gezet waren redelijk /goed maar wij waren met zes man 1 schaaltje door zeer onervaren personeel sommige soms onverstaanbaar na nog zulke porties te hebben gehad zijn wij maar op de gewone kaart verder gegaan de coordinatie tussen bedrijfsleiding en personeel was niet goed aangestuurd lange wachttijden tussen drankjes bestellen en aan tafel afleveren dus wat een leuke avond zou worden was wat het eten en bediening een teleurstelling we hebben onderling het beste er van gemaakt fam snel
Evaproost .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Super aardig personeel, goede sfeer en heerlijk gegeten! Leuk ingericht. Fijn dat er geen tijdslimiet is. Ook prettig dat je apart zit van anderen en zo genoeg ruimte en rust hebt tijdens het eten. Zeker aan te raden!!
L_i .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Groot sushi restaurant maar verdeeld in verschillende delen waardoor je niet het gevoel hebt in een 'vreetschuur' te zitten. Hierdoor zit je prettig. Het restaurant is mooi aangekleed maar smaken kunnen verschillen.

De lounge muziek op de achtergrond past op zich bij het concept. De muziek zou iets zachter mogen maar stoorde niet.

Het eten was lekker, niet te grote porties waardoor je meer kon proeven. Het klopt dat de bediening erg jong en onervaren is. Wij vonden de witte huiswijn erg lekker en bij navraag welke wijn het was kregen we als antwoord 'gewoon witte wijn'. Wij hebben er samen om gelachen en bij navraag aan de bar alsnog antwoord gekregen.

Alles bij elkaar genomen zijn wij in ieder geval erg blij met een goed sushi restaurant in Roosendaal! Het team kan nog groeien in ervaring en oog voor de gasten.

Guust D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Bij binnenkomst overviel ons de toch wel harde lounge muziek,op ons verzoek iets zachter maar bepaalde voor ons wel de sfeer ( 60 + ) zitten nog net onder luidspreker ook.
Volgens leidinggevende past de muziek bij de lounge.
Ontvangst heel correct en direct een vlotte bediening.
Bestelling via een formulier moet goed werken maar kregen af en toe 2 maal de bestelling.
Het smaakt allemaal goed,hapjes niet te groot,warm en snel bediening.
Maar vooral door de muziek en de drukke inrichting is dit voor ons geen herhaling vatbaar,
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Wat een geweldige entourage! Heel sfeervol! Sushi was heerlijk, wij vonden de handrolls minder gevuld dan elders. Laatste ronde sushi en toetje besteld. Toetjes werden eerst geserveerd, na 10 minuten sushi (die overigens minder vers was als eerder op de avond). Bediening was vriendelijk.
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Grote zaak die verdeeld wordt in afgescheiden ruimtes zodat je nog een beetje het idee krijgt apart te zitten. Eten is niet slecht, maar ook niet bijzonder. Prima prijs-kwaliteit verhouding. De sushi zelf vond ik niet goed gemaakt, vlees daarentegen was ok.
Bediening is een aanfluiting, veel jong en onervaren personeel, geheel is slecht gecoördineerd waardoor je lang moet wachten tot je kan bestellen. Verkeerde drankjes aan tafel, zelfs verkeerd kaartje terug van andere tafel. Wij zaten met kinderen en hadden na 2 uur tijd nog maar 2 rondes van de in totaal 5 gehad.. Bij start werd er ook niet gevraagd of we het menu namen voor een vaste prijs of per gerechtje wilden bestellen, zodat we per kind 12,50 kwijt waren voor 3 stokbroodjes die ze gegeten hadden. Verplicht menu afnemen dus was het antwoord. De entourage is leuk bedacht, achterin de zaak zit je tegen tl verlichting van de overliggende zaak te kijken, erg storend. In de hoek onder de box kun je elkaar niet verstaan. Stoelen hebben hele korte en rechte zit, wat niet echt lekker relaxed zit, dus "loungen" is er niet bij. De banken zijn heel erg hard.
Voor ons eens maar nooit meer...
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Op een woensdag kennis gemaakt met een nieuwe sushi-grilltent. De ontvangst was prima, de bediending vlot. Het bezorgen van de drankjes duurde wat langer. Aan tafel wordt uitgelegd hoe ze werken je kan a la carte of all-in. Bij a la carte betaal je per gerecht(je) een bedrag, all-in mag je met een bestellijst maximaal 4 gerechten per ronde aanstrepen. De porties zijn royaal en ruime voldoende. De smaken van de gerechten waren goed. Uitzondering was de teriyaki deze smaakt zout/peperig. Dit is dan ook 2 keer teruggestuurd. Hiervoor excuses en uitleg gekregen over de smaak. Hierbij werd ook duidelijk dat je kan kiezen om bijv. iets zonder saus te bestellen. Nadeel is wel dat de gerechten per ronde gefaseerd komen, hierbij zitten mensen al sushi te eten als de fruitsalade nog moet komen. De bediening zelf is jong, vlot en geeft duidelijke uitleg. Het restaurant is aangekleed als oosterse lounge. Veel hout (donker) en leuke zitjes/hoekjes. Alles netjes afgewerkt. Leuk restaurant om met een groep(je) all-in te gaan met 2-en is a la carte meer geschikt.
JNieuwkoop .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Eind oktober gegeten bij Lounge 8. Al even geleden dus maar de moeite waard nog een recensie te schrijven. Samen met een vriendin eet ik regelmatig sushi. Nu Lounge 8 in Roosendaal geprobeerd en dat is ons prima bevallen! De sushi is van goede kwaliteit, warme gerechten ook smaakvol. Avocado Nigiri, lekker! Verschillende ruimtes maar naar onze mening erg goed ingericht. Leuk dat je de optie hebt om voor of na het diner te borrelen. Service is goed, maar kan beter (jong/buitenlands). Wel afsluitend een kop koffie of thee aangeboden gekregen, erg vriendelijk.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Deze zaak is recentelijk geopend en volgens het concept 'all you can eat' met aanstreeplijstjes.

De inrichting is op zich wel grappig een beetje uberkitsch/bordeel-look. Veel donker hout, 'zwaar' behang, goud, kroonluchters,schilderijen op het plafond, een en ander komt heel aangenaam over, je bent even uit.

De ontvangst was vriendelijk en attent. Het jonge personeel is duidelijk goed getraind, en alles gaat vlot, keurig en efficiënt, soms kwam het bij mij wat robotachtig over.

Gerechten zijn wat wisselend van kwaliteit. Alle sushi was duidelijk te droog/uitgedroogd maar de andere oosterse gerechten waren goed van kwaliteit.

De prijzen zijn redelijk en tot en met het vertrek gaf het personeel je alle aandacht. Dus klantvriendelijkheid door/met jong personeel kan dus echt wel in dit marktsegment.