Lounge 8 (Roosendaal)

Raadhuisstraat 70 4701 PV Roosendaal Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Lounge 8 (Roosendaal)

Dagelijks: 16:30 - 02:00

• Pin , Visa
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Lounge 8 (Roosendaal)

Anja A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het is hier altijd goed eten.snelle bediening.alleen de vloer een beetje vet.daardoor is het erg glad.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Veel eten “vergeten” waar we om moesten vragen.
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Goede sushi en goede bediening.
Sander V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Heb 3 kwartier moeten wachten op mijn eerste maaltijd... We zaten om 7 uur. Netjes gereserveerd. Kwart voor 8 t eerste eten op tafel. Echt belachelijk. Service was erg chaotisch. Duidelijk een geval van te weinig personeel inzetten. Moet de baas van dit restaurant echt wat aan gaan veranderen. Ik denk nu in iedergeval 2x na voordat ik hier weer ga eten.
Angelique T.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Mijn favoriet. Altijd goed. Fijne bediening. Gewoon top
Patricia A.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Vond het eten lekker
Eline N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Inmiddels een paar keer hier gegeten.
Leuke menukeuze vooral als je de combi zoekt tussen sushi en tapas. Echter, voor de mega keuze aan sushi's ben je hier aan het verkeerde adres. Leuke sfeer en inrichting. Bediening soms wat rommelig (dingen laten vallen/vergeten). Tijdens het eerste bezoek kregen we nog een drankje van het huis na, de latere bezoeken was dit ineens verdwenen. Vergeten? Jammer maar geen reden om weg te blijven.
Wilfried V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
19:30 waren we binnen. We bestelden eten via de formuliertjes, maar kregen niet veel. We besloten de tweede ronde maar in te dienen. Weer kregen we slechts enkele liflafjes. Derde ronde, hetzelfde. Uiteindelijk zaten we om 21:45 nog op gerechten uit ronde 1, 2 en 3 te wachten, maar kregen we de mededeling dat de keuken dicht ging!!!

Na bezoek aan dit "restaurant" moesten we dus werkelijkwaar letterlijk hongerig afdruipen naar de McDonnalds. Als dat niet triest is?!?
Kayleigh H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Super!
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heeft weinig te maken met sushi, lijkt wel opgerolde plak rijst, geen korrel te bekennen
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Lekker gegeten.. Soms dingen gekregen die we niet hadden besteld.. En dingen die ik wel had besteld niet gekregen.. Maar ondanks dat heerlijk gegeten we komen nog een keer terug
Dimitri V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
wat moet ik er van zeggen. Vanavond gaan eten bij Lounge8 met vrouw en dochtertje.
Op zich niet slecht qua eten maar ontstijgt de middenmoot echt niet.
Het is wel een erg mooie zaak, dat mag gezegd worden.
Maar ik vertik het om mijn eigen tafel af te ruimen. waarom wordt anders al het servies niet afgeruimd. wellicht dat het jonge bedienend personeel zich te goed voelt om de tafel af te ruimen. erg jammer , heel erg jammer.
Kees W.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Ondanks dat ik vergeten was te melden dat we een rolstoel bij ons hadden werd dit op een adequate wijze opgelost en daarmee goed meegedacht. Voor het overige alleen maar positieve dingen. Echt een aanrader.
Jurgen B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Erg leuke zaak, die erg mooi is ingericht. De gerechtjes met tonijn vond ik wat tegenvallen, misschien gewoon een kwestie van smaak. Bediening was vrolijk en supersnel. Ik kom hier gerust weer terug.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Bediening in het begin mocht wel wat beter,duurde nogal lang voor we ons eerste drankje kregen
peter L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Lekker en gezellig, leuk op zaterdag met lounge dj’s!
Francisca Q.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel
jsiegmund .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gisteravond gegeten bij Lounge 8. Wij komen regelmatig in sushi restaurants, dit was toch wel een van de mindere helaas. Er liep erg jong en duidelijk onervaren personeel door de zaak. We hebben meerdere malen moeten zwaaien voordat er een keer bediening kwam om nieuwe drankjes op te nemen; alle glazen waren toen al een tijdje leeg (en sommige ook al afgeruimd).

Het eten is okee maar zeker niet geweldig. De pittige tonijn vooraf was meer sla dan tonijn. De handrolls zijn maar half gevuld. De toetjes komen overduidelijk uit een verpakking / zijn niet vers.

De inrichting: je moet er van houden. Erg druk, niet direct wat ik me voorstel bij "lounge" maar goed. De aparte secties zijn wel prettig zodat je niet een hele grote ruimte zit, maar maken het lastig om in contact te komen met de bediening.

Laatste opmerking: mijn vriendin was jarig en dan eet je gratis, leuke actie. Daar willen ze dan je ID voor checken, op zich prima maar wij vroegen ons af waarom het nodig is dat een personeelslid met zijn telefoon er een foto van maakt en allerlei gegevens overneemt in de computer. Ik heb daar naar gevraagd maar kreeg alleen een vaag antwoord terug dat dat verplicht was. Rare gang van zaken. Wij zullen hier niet zo snel meer terug komen.
j p S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren wezen eten wij waren van tevoren langs geweest om te reserveren en met eigenaar gesproken wat de mogelijkheden waren hij stelde voor om het verrassingsmenu te nemen wat ons een goed idee leek ook voor onze kinderen met echtgenotes maar het werd een hele deceptie wij moesten heel lang wachten voor wij ons eerste drankje de fles wijn werd nog later gebracht nadat mijn vrouw naar de bedrijfsleider geweest was de gerechtjes die op tafel werden gezet waren redelijk /goed maar wij waren met zes man 1 schaaltje door zeer onervaren personeel sommige soms onverstaanbaar na nog zulke porties te hebben gehad zijn wij maar op de gewone kaart verder gegaan de coordinatie tussen bedrijfsleiding en personeel was niet goed aangestuurd lange wachttijden tussen drankjes bestellen en aan tafel afleveren dus wat een leuke avond zou worden was wat het eten en bediening een teleurstelling we hebben onderling het beste er van gemaakt fam snel