Lounge 8 (Dommelstraat)

Dommelstraat 7 5611 CJ Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Lounge 8 (Dommelstraat)

Oneindig veel keuze

Lounge 8 Sushi en Grill heeft een eigentijds interieur met een Chinees karakter. Het getal 8 achter Lounge staat voor oneindig veel geluk, liefde, genieten en gezelligheid. Het komt ook terug in het concept All you can eat; je eet er onbeperkt sushi, tapas en grillgerechten. Ook de keuze is bijna onbeperkt met maar liefst 100 gerechten op de kaart.

Meer informatie over restaurant Lounge 8 (Dommelstraat)

6,7
5,7
JolandaV .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
De obers kwamen niet langs. We zijn zelf regelmatig op zoek gegaan naar de bediening voor drankjes en het inleveren van de kaart. Veel van de bestelde items werden niet geserveerd.

De sushi was slecht gerold en de vis smaakte niet vers.

Geen aanrader.

Julia D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Ik heb op een vrijdagavond bij Lounge 8 gegeten met een vriendin, we hebben lekker op het terras gezeten. De kwaliteit van het eten is niet in verhouding met de prijs. De sushi's waren niet mooi gerold, sommige gerechten die warm zouden moeten zijn waren koud en de noribladen waren bij sommige sushi's taai, waarschijnlijk omdat ze te lang hadden gelegen. Om veel voor de hand liggende dingen moesten we vragen bij het personeel, die vervolgens ongeïnteresseerd en emotieloos reageerden. Bijvoorbeeld bij soep een lepel moeten vragen, of verwachten dat we carpaccio met stokjes kunnen eten.
De gerechten waren wel oké maar ik heb niet één gerechtje gegeten die ik nogmaals wilde bestellen. De desserts waren dramatisch te noemen, ze leken rechtstreeks uit het plastic te komen. Wat ons ook erg opviel was dat de mensen aan de tafels naast ons ook niet tevreden waren, er zijn zelfs gasten boos weggelopen terwijl al het eten nog op tafel stond. Over het algemeen was de ervaring voldoende maar niet voor herhaling vatbaar.
Kwai-Fong S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Vanavond met mijn 2 kinderen bij lounge 8 gegeten. In het begin moest ik zelf het kaart naar het personeel brengen, omdat er niemand kwam om dit op te halen. Personeel toont totaal geen interesse, brengen het eten aan tafel zonder enige emoties. Het lijkt alsof ze "moeten" werken, zonder passie. Jammer, het eten is daar goed, jammer van de ongeintereseerde personeel.
Wilhelmienfrunt .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Het eten bij lounge 8 is prima. Ik ben er nu voor de vijfde keer geweest en kom zeker terug. De gerechten krijg je vrij vlug. Het mag allemaal wat warmer maar is zeker niet koud. De inrichting is gezellig, wel wat rumoerig, maar dat heb je al vlug in een grote zaak. Het personeel is vriendelijk alleen wanneer het eten op tafel gezet wordt mag dat wel wat vriendelijker. Nu wordt het vaak zomaar neer gezet zonder een woord!

Gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
zeer vlotte bediening zelfs op zaterdag,veel keus qua gerechten en goede kwaliteit. wel redelijk rumoerig. dit keer niet op de dommelstraat geweest maar bij het catharinaplein wat een mooi ingerichte zaak is.
NB20 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij zijn al vaker wezen eten bij Lounge 8. De vorige keren hadden we voornamelijk opgemerkt dat de wachttijden erg lang waren en dat niet al het eten dat je besteld op tafel komt.

Helaas was het afgelopen zaterdag een grote tegenvaller, wij komen dan ook niet meer terug.

Qua eten: Was niet veel bijzonders. We hadden geen menukaart op de tafelstaan, dus dat was in het begin even lastig. We hebben nog de extra sashimi besteld, deze vonden we veel te groot gesneden, waren bijna 1 cm dik, persoonlijk houden wij van dunnere sashimi. Verder vonden we de calamaris echt smaakloos.

Zonde voor een mooie zaak op deze top locatie. Hopelijk leren jullie dat klant toch echt koning hoort te zijn in de toekomst (naar alle redelijkheid). De sfeer in het restaurant is leuk, maar het totaalplaatje moet toch ook echt kloppen voor een leuke avond uit. Helaas resulteerd dit in slechte marketing voor Lounge 8.
Robine V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Ik kom hier regelmatig eten maar de laatste paar keer is het toch echt tegen gevallen. De bediening was niet optimaal, we moesten ze meerdere malen roepen voor drinken of om de kaart op te halen en de hapjes waren vaak koud terwijl ze warm hoorde te zijn. Vooral de sushi met daarin gefrituurde garnaal is normaal gesproken mijn favoriet maar afgelopen drie keer was hij lauw en niet op smaak, jammer. Voorlopig kom ik hier niet meer eten maar ik hoop voor de toekomst verbetering te zien.
ThomasHendriks .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Het eten is kwalitatief goed, het is alleen jammer dat bijna overal zoetzure saus overheen wordt gegooid.

Verder is de service ronduit slecht. Het duurt te lang, of de bestelde producten komen helemaal niet. En dingen worden door sommige mensen op tafel gekwakt zonder dat ze verder naar je kijken of iets zeggen.
LouKong .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Het eten is allemaal net niet. Sommige gerechten worden geserveerd met groenten erbij. Heb ik niet om gevraagd.
Persoonlijk is de inrichting mooi. Alleen dat het net te donker is. Door de schemering begin van de avond last van mijn ogen gekregen.
Personeel is ongeinteresseerd. Enige wat ze op letten is of we genoeg drinken hebben.
Ben hier denk ik 4 keer geweest. Telkens maar een kans gegeven en ook aan gegeven aan de medewerkers maar zie geen vooruitgang.
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Het ging al fout bij binnenkomst. Het was een zondagavond en we hadden gereserveerd om 19.00 uur met 4 personen. Helaas was onze tafel niet klaar en moesten we een half uur wachten. Dit is raar, als je reserveert. Doordat we honger hadden meteen begonen met bestellen en we kregen de eerste bestelling voor het drinken.
Oke, de zaak zat vol, maar echt de wachttijden waren enorm.

Daarnaast hebben we zelfs 2 bestellingen niet gekregen. We hebben dit nagevraagd en uiteindelijk 2 rondes later ontvangen.
Toen we drinken bijvroegen verstond een serverster me niet omdat ze geen NL verstond. Raar..

De algemene indruk van de zaak ziet er goed uit. De service is gewoon slecht. Het eten was goed, soms koud.
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Service was prima. Ruime keuze. Variatie in sushi en diverse andere gerechten. Voor iedereen wat wils.
Lauw92 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Lekker eten voor een goede prijs.
De service kan bij sommige personen wel iets alerter. Er werd vaak drinken vergeten bij de bestelling. Het restaurant is zelf heel sfeervol en gezellig ingericht.
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Mooie zaak. Erg groot van binnen maar die indruk krijg je niet bij het plaatsnemen.

Prijzen zijn goedkoop voor wat je krijgt. De keuze is enorm en de smaken zijn prima. Jammer dat je bij de sushi soms proeft dat het niet vers is. De gefrituurde garnaal is koud. Jammer.

De bediening is ideaal. Er lopen genoeg mensen rond dus er is altijd iemand in de buurt voor vragen of opmerkingen.
Carpediem26 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Eten is goed, sfeer is prima en de bediening was voor op de zaterdag erg snel. Lees vaker terug dat de bediening onvriendelijk is maar dat heb ik niet zo ervaren. In het begin wordt alles duidelijk uitgelegd en daarna doet de bediening haar werk goed.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Met een viertal vrienden heb ik bij Lounge 8 een afscheidsetentje gevierd. We hadden een goede eerste indruk: een gezellig modern ingericht restaurant. De tafeltjes stonden erg dicht op elkaar maar dat mocht de sfeer niet drukken. Het eten was redelijk en kwam in het begin in recordtijd op tafel, naar mate de avond vorderde ging de vaart er een beetje uit. Dit is het eerste sushirestaurant dat ik ben tegengekomen waar er onbeperkt (en tussen de verschillende rondes door) nagerechten besteld konden worden (pluspunt!).
De bediening was matig te noemen, drie keer hebben wij iemand aan moeten houden om te vragen waar ons drinken bleef en/of we nog drinken mochten bestellen. Het drinken zelf was aan de prijzige kant (€6 voor een fles water).

Ondanks enkele tegenvallers een gezellige tijd gehad, echter denk ik niet dat ik hier nog een keer zal gaan eten.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2015
Het is een van mijn lievelingsrestaurants wat betreft sushi. Het eten is heerlijk en het restaurant heeft een sfeervolle uitstraling. De service is afwisselend, maar in grote lijnen erg goed. Ik ben al in veel verschillende sushi restaurants geweest maar ga hier het liefst sushi eten.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Onbeperkt sushi gegeten bij Lounge 8. Geen enkele gang is me tegengevallen, allemaal erg lekker. Over de bediening valt wel wat te zeggen: om drinken hebben we 2x moeten vragen voordat we het kregen om de rekening zelfs 3x, erg onprofessioneel. Onze jassen werden bij binnenkomst opgehangen bij de garderobe, maar toen we naar huis gingen stond daar niemand meer en hebben we ze zelf maar gepakt.. Dus: goed eten, de bediening/service mag worden verbeterd.
Gourmetchef .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Mooie inrichting catherinaplein Eindhoven. Erg ruimtelijk en sfeervol. Snelle en vriendelijke bediening. Behalve lekkere sushi ook goede vleesgerechten.
Maud H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Met een vriendengroep hier gisteren gaan eten. De eerste indruk was goed: een erg mooi en gezellig ingericht restaurant. Het eten was redelijk, wat je kan verwachten bij zo'n groot restaurant, vergelijkbaar met andere dergelijke ketens. Echter de bediening was dermate slecht dat het onze avond negatief heeft beïnvloed: het duurde zeer lang voor bestelling werd opgenomen en nog langer voor drankjes werden bezorgd. We hebben er van 19.30u tot 23.30u gezeten en maar 3 drankjes gehad terwijl we er denk ik anders wel het dubbele hadden besteld. Verder werken ze er met 5 rondes waarin je gerechtjes kan bestellen, echter de bezorging van de gerechtjes klopte niet: sommige dingen uit ronde 1, arriveerden pas bij ronde 3, andere gerechtjes hebben uberhaupt nooit de tafel bereikt. Ook opvallend was dat we (niet overdreven) wel 10 verschillende personeelsleden aan tafel hebben gehad, waarvan de meesten zonder een woord te zeggen het eten op tafel zetten en weer weg liepen. Ook kon je niet bij iedereen bijvoorbeeld drinken bestellen. Al met al was het één grote chaos. Wij komen hier nooit meer terug, ondanks de aan het begin genoemde positieve punten.
Roelie18 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Vrijdag zat ik met 10 andere bij Lounge 8, zelden was ik in zo'n slecht restaurant. Het was één grote chaos. Een groot deel van de bestelling werd niet gebracht, de toetjes waren totaal niet lekker, de toiletten waren smerig (maandverband op de grond etc.), en de bediening was niet vriendelijk. Toen ik naast de 4 flessen wijn die we bestelde een glaasje kraanwater vroeg, zei de bediende letterlijk: 'Je zit in een restaurant he, niet zo gierig doen, u kunt bronwater bestellen.'
Abnormaal slechte service dus, we gaan hier sowieso nooit meer heen!