Lounge 8 (Catharinaplein)

Catharinaplein 37 5611 DE Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lounge 8 (Catharinaplein)

6,2
5,7

Jouw recensie over het restaurant Lounge 8 (Catharinaplein)

Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Oprecht de slechtste restaurantervaring in Eindhoven centrum tot nu toe. Raad het zeer af. Arrogant personeel, minstens vier keer opstaan om te vragen waar het drinken blijft na 40 min en dan een bot antwoord krijgen dat het druk is (dan moet je zorgen dat je je zaken op orde hebt), meermaals verkeerde bestellingen gebracht en ook nog eens in discussie willen gaan met klanten, ook tafels naast ons. We hebben het nu drie keer geprobeerd bij beide vestigingen en alle keren voelden we ons niet op ons gemak door lang wachten, verkeerde bestellingen en de vervelende houding van personeel. Jammer op zo'n toplocatie. De inrichting is geweldig, nu de inhoud nog!
Vince K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vriendelijke maar trage bediening. Heb 3x moeten vragen waar mijn drankje bleef terwijl mijn vriendin de hare al bijna weer op had. Hebben hier vaker gegeten, echter dit keer was het eten aan de flauwe kant en smaakte het niet heel erg bijzonder.
Lindsey M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De inrichting is leuk, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. De sushi is ronduit slecht. De rijst is taai en hij oogt niet bepaald vers. De crispy rol is niet crispy, maar smaakt alsof het gisteren al gebakken was. Om dit smeuïger te maken komt er echt een enorme klodder mayonaise op. De zalm sashimi heeft een soort van witte (vet?) laag. Ziet er niet echt smakelijk uit. Daarnaast is de presentatie van de sushi ook niet echt top. Niet strak gedraaid en veel te veel saus. De overige gerechten qua vlees zijn voornamelijk heel droog en lijken totaal niet op het plaatje. De pekingeend bestond voornamelijk uit vet en de heerlijke brownies die je denkt te bestellen komen gewoon uit een pakje van de supermarkt. Al met al erg jammer. Had echt zin in een avondje lekker eten, maar dit is zeker geen aanrader! Bediening doet hij best, maar komt er onkundig over. Geen Lounge 8 meer voor ons.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeeeer slecht ga er nooit meer heen!
Alles was ijskoud heb 45min op een drankje moeten wachten en ze waren 7 gerechten vergeten!
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het was niet super. Maar wel Ok. Kip was te lang gebakken en ook de lams koteletjes hadden te lang op de plaat gelegen. Verser was het Ok. Niet bijzonder
bjorn P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
je kan er lekker eten, maar kreeg sommige gerechten niet en kreeg ook gerechten die ik niet had besteld.
Arlinda B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Vind het altijd net iets te donker binnen. Heerlijk gegeten.
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Heerlijk gegeten, warme sfeer, mooi restaurant jammer dat sommige personeelsleden niet goed zijn te verstaan zeker voor herhaling vatbaar
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De kwaliteit van de sushi is achteruitgegaan. Kregen geen extra kaart voor grote eters. Moesten t er maar bij krabbelen.
Daphne90 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij ontvangst wat chaotisch/onduidelijk. Vriendin was iets eerder gearriveerd. Ik gaf aan dat zij er al was, maar ze keek op haar lijst en ze zei van niet, zorgde voor wat verwarring, leek ook alsof ze mij niet goed kon verstaan. Jas werd niet aangenomen, terwijl dat bij m´n vriendin ervoor wel was.
Cola heb ik een tweede keer voor moeten vragen, want was nog niet toegekomen.
Verder lekker gegeten!
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker. Vervelend is alleen dat je soms niet alles krijgt wat je besteld hebt. De 5 bestel rondes zijn overigens meer dan genoeg.
tim V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Was voor mij de 8ste keer bij lounge 8. Service was slecht. Lang moeten wachten op bestelde drankjes. Als je vroeg om wasabi bijvb moest je dat 3 X vragen en na de 4e keer kwam eindelijk het brengen (10mjn later) Eten was prima. Sushi was vers. Wachttijd op het eten was oke. (Vorige keer hebben we 2 uur gezeten en 2 tapas hapjes gekregen Omdat het zo druk was, dus na 2 uur zijn we gegaan, en moesten wel 26,50 PP betalen. Voor 2 mini tapas hapjes....!) dus was een beetje huiverig. Het eten kwam nu wel door. En kregen dit keer ook bijna alle bestelde tapas.
Tahnee B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vind de accommodatie erg mooi en sfeervol, ziet er heel gezellig uit allemaal! Mag wel iets vaker de tafel afruimen. Lege bordjes meenemen enzo.
Patjeanchez_80 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De sfeer was goed mooi aangekleed maar daar is jammer genoeg alles mee gezegd. Drinken duurde lang terwijl er maar een man of 15 binnen zaten (3obers) eten kwam wel snel maar helaas was het meeste smaakloos of te lang doorgebakken vlees was taai geen aanrader en zou het ook niet aanbevelen aan andere
ricardo-- .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was oké reserveren heeft geen nut kijken ee totaal niet naar. Wij hadden gereserveerd en werden ergens boven gezet waar niemand zat. Buiten was geen optie want ja personeel
Was niet slagvaardiger. Ergens aan de zijkant konden we zitten.
nickknoops .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een leuke locatie en natuurlijk lekker gegeten. Van 6 uur tot half 10 lekker zitten eten. En dat alles voor een prima prijs!
lydianne1986 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het was lekker maar niet om nog eens terug te gaan. Er zijn naar mijn mening betere sushi restaurants. Ook het personeel sprak nauwelijks met je, stoïcijns werd de tafel gevuld of leeggeruimd. Zonde.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteravond bij Lounge 8 Catherinaplein gegeten en hierdoor weer een mooie eetervaring rijker. Eveneens over de klantvriendelijkheid van het personeel als over de kwaliteit van de gerechten ben ik zeer te spreken! Ook gaan mijn complimenten uit naar de fijne sfeer die in dit restaurant hangt door barok aankleding die perfect tot zijn recht komt bij dit concept. Door deze aankleding waan je je echt in Oosterse sferen.
Ik kan niets anders dan lovend zijn omdat ik een heerlijke avond heb gehad mede door de geweldige service!
Ga vooral zo door!!
marlonrips .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijke sushi! Warme gerechten iets minder. Vriendelijk personeel en mooi ingericht. Personeel deed ook niet moeilijk toen we een andere tafel wilde.
Mario L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Mooi restaurant, en aardige bediening.
Bijzonder lekker gegeten, alles was bijzonder lekker zelfs het stokbroodje bij de soep