Lounge 8 (Catharinaplein)

Catharinaplein 37 5611 DE Eindhoven Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Meer informatie over restaurant Lounge 8 (Catharinaplein)

6,5
6,5

Jouw recensie over het restaurant Lounge 8 (Catharinaplein)

Maud G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Aardige bediening, snelle service. Het warme eten is sinds de laatste paar keren dat wij geweest zijn achteruit gegaan. De sushi was wel erg lekker.
Kelsey D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg lekker gegeten!
Margriet Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Wij waren eerder in dit restaurant geweest naar het was nu belabberd slecht. We kregen niet wat wij bestelden, uiteindelijk kwamen ze met andere gerechten dan besteld dus hebben dat maar aangenomen want dan hadden we tenminste iets te eten! Het ging ook niet een keer fout maar constant. het enige goede was toen wij het pand verlieten werden wij keurig in onze jassen geholpen.
Doriene D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben lekker gegeten bij lounge 8. Niet alles smaakte even goed. Pittige tonijnsalade was niet in verhouding waardoor je de tonijn niet meer proefde. De Ebi Tempura Maki was droog. Verder waren de Kip Ketjap, Unagi Nigiri Paling en gamba's in een krokant jasje een aanrader. De sfeer is warm en gezellig, fijne stoelen om in te zitten.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Toen we binnenkwamen moesten we 20 minuten wachten tot iemand ons vroeg wat we wilden drinken. Daaropvolgend haalde het personeel pas na een half uur het bestellijstje op. Eten duurde lang en was dan koud. Zeer slecht
Simone H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Niet de beste sushi en andere gerechten, maar leuke locatie en prima bediening. Probeer zeker de lamskoteletten en sliptong.
FPW V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Beetje rommelig. Ondanks dat het niet druk was werden borden maar weinig opgehaald. Gerechten zijn niet van premium kwaliteit en ogen ook niet zo.
Voor de helft van de prijs is de prijs/kwaliteit goed.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Lekker eten en serveersters waren goed aan het lopen!
Claudine V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Het eten was heel lekker en werd aan een hoog tempo gebracht. We moesten nooit lang wachten.
Het interieur is - ondanks het feit dat het een heel ruim restaurant is - heel gezellig gemaakt.
Door het systeem en de grote hoeveelheid klanten in het restaurant, kan het soms wel zijn dat gerechtjes verkeerd geleverd worden. Maar dit wordt direct opgelost. Goede service!
Johanny S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
In tegenstelling van andere sushi restaurants waar rust en gezelligheid ver te zoeken is, hebben we bij Lounge 8 een fijne avond gehad. Goede sushi, korte wachttijden en vriendelijke bediening. Ik heb de jonge man die ons aan het einde van de avond in de jas hielp ( as part of the service) ook nog even dit compliment gemaakt. We komen zeker nog eens terug
Johanny S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik vond het een verademing. We zijn al vaker bij een Sushi restaurant geweest maar daar was de vriendelijkheid en rust ver te zoeken. Daarom heb ik de man die ons ook weer in de jas hielp ( as part of the service) een compliment gemaakt. De sfeer in het restaurant is heel fijn en de rust waarmee de hapjes werden gebracht. Je kreeg het snel geserveerd maar toch in een ontspannen, vriendelijke manier.
Chapeau. We komen zeker nog eens terug.
Groet Johanny Slegers
myra K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede sushi, korte wachttijden, goed onvangst. Snap al die negativiteit niet. Ook als je niet van sushi eet kun je hier goed eten. . Ik zou zo weer gaan
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Sushi was lekker maar de warme gerechten minder. Volgens mij had ik ook een bedorven gerechtje spare ribs!!
Bediening was goed maar vroegen niet naar drinken!
Elizabeth1991 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Oprecht de slechtste restaurantervaring in Eindhoven centrum tot nu toe. Raad het zeer af. Arrogant personeel, minstens vier keer opstaan om te vragen waar het drinken blijft na 40 min en dan een bot antwoord krijgen dat het druk is (dan moet je zorgen dat je je zaken op orde hebt), meermaals verkeerde bestellingen gebracht en ook nog eens in discussie willen gaan met klanten, ook tafels naast ons. We hebben het nu drie keer geprobeerd bij beide vestigingen en alle keren voelden we ons niet op ons gemak door lang wachten, verkeerde bestellingen en de vervelende houding van personeel. Jammer op zo'n toplocatie. De inrichting is geweldig, nu de inhoud nog!
Vince K.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vriendelijke maar trage bediening. Heb 3x moeten vragen waar mijn drankje bleef terwijl mijn vriendin de hare al bijna weer op had. Hebben hier vaker gegeten, echter dit keer was het eten aan de flauwe kant en smaakte het niet heel erg bijzonder.
Lindsey M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De inrichting is leuk, maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. De sushi is ronduit slecht. De rijst is taai en hij oogt niet bepaald vers. De crispy rol is niet crispy, maar smaakt alsof het gisteren al gebakken was. Om dit smeuïger te maken komt er echt een enorme klodder mayonaise op. De zalm sashimi heeft een soort van witte (vet?) laag. Ziet er niet echt smakelijk uit. Daarnaast is de presentatie van de sushi ook niet echt top. Niet strak gedraaid en veel te veel saus. De overige gerechten qua vlees zijn voornamelijk heel droog en lijken totaal niet op het plaatje. De pekingeend bestond voornamelijk uit vet en de heerlijke brownies die je denkt te bestellen komen gewoon uit een pakje van de supermarkt. Al met al erg jammer. Had echt zin in een avondje lekker eten, maar dit is zeker geen aanrader! Bediening doet hij best, maar komt er onkundig over. Geen Lounge 8 meer voor ons.
Mike V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Zeeeer slecht ga er nooit meer heen!
Alles was ijskoud heb 45min op een drankje moeten wachten en ze waren 7 gerechten vergeten!
Maria J.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Het was niet super. Maar wel Ok. Kip was te lang gebakken en ook de lams koteletjes hadden te lang op de plaat gelegen. Verser was het Ok. Niet bijzonder
bjorn P.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
je kan er lekker eten, maar kreeg sommige gerechten niet en kreeg ook gerechten die ik niet had besteld.
Arlinda B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Vind het altijd net iets te donker binnen. Heerlijk gegeten.