Lounge 8 (Catharinaplein)

Catharinaplein 37 5611 DE Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lounge 8 (Catharinaplein)

6,3
5,7
Daphne90 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Bij ontvangst wat chaotisch/onduidelijk. Vriendin was iets eerder gearriveerd. Ik gaf aan dat zij er al was, maar ze keek op haar lijst en ze zei van niet, zorgde voor wat verwarring, leek ook alsof ze mij niet goed kon verstaan. Jas werd niet aangenomen, terwijl dat bij m´n vriendin ervoor wel was.
Cola heb ik een tweede keer voor moeten vragen, want was nog niet toegekomen.
Verder lekker gegeten!
Remko V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker. Vervelend is alleen dat je soms niet alles krijgt wat je besteld hebt. De 5 bestel rondes zijn overigens meer dan genoeg.
tim V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Was voor mij de 8ste keer bij lounge 8. Service was slecht. Lang moeten wachten op bestelde drankjes. Als je vroeg om wasabi bijvb moest je dat 3 X vragen en na de 4e keer kwam eindelijk het brengen (10mjn later) Eten was prima. Sushi was vers. Wachttijd op het eten was oke. (Vorige keer hebben we 2 uur gezeten en 2 tapas hapjes gekregen Omdat het zo druk was, dus na 2 uur zijn we gegaan, en moesten wel 26,50 PP betalen. Voor 2 mini tapas hapjes....!) dus was een beetje huiverig. Het eten kwam nu wel door. En kregen dit keer ook bijna alle bestelde tapas.
Tahnee B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vind de accommodatie erg mooi en sfeervol, ziet er heel gezellig uit allemaal! Mag wel iets vaker de tafel afruimen. Lege bordjes meenemen enzo.
Patjeanchez_80 .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De sfeer was goed mooi aangekleed maar daar is jammer genoeg alles mee gezegd. Drinken duurde lang terwijl er maar een man of 15 binnen zaten (3obers) eten kwam wel snel maar helaas was het meeste smaakloos of te lang doorgebakken vlees was taai geen aanrader en zou het ook niet aanbevelen aan andere
ricardo-- .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was oké reserveren heeft geen nut kijken ee totaal niet naar. Wij hadden gereserveerd en werden ergens boven gezet waar niemand zat. Buiten was geen optie want ja personeel
Was niet slagvaardiger. Ergens aan de zijkant konden we zitten.
nickknoops .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een leuke locatie en natuurlijk lekker gegeten. Van 6 uur tot half 10 lekker zitten eten. En dat alles voor een prima prijs!
lydianne1986 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het was lekker maar niet om nog eens terug te gaan. Er zijn naar mijn mening betere sushi restaurants. Ook het personeel sprak nauwelijks met je, stoïcijns werd de tafel gevuld of leeggeruimd. Zonde.
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Gisteravond bij Lounge 8 Catherinaplein gegeten en hierdoor weer een mooie eetervaring rijker. Eveneens over de klantvriendelijkheid van het personeel als over de kwaliteit van de gerechten ben ik zeer te spreken! Ook gaan mijn complimenten uit naar de fijne sfeer die in dit restaurant hangt door barok aankleding die perfect tot zijn recht komt bij dit concept. Door deze aankleding waan je je echt in Oosterse sferen.
Ik kan niets anders dan lovend zijn omdat ik een heerlijke avond heb gehad mede door de geweldige service!
Ga vooral zo door!!
marlonrips .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijke sushi! Warme gerechten iets minder. Vriendelijk personeel en mooi ingericht. Personeel deed ook niet moeilijk toen we een andere tafel wilde.
Mario L.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Mooi restaurant, en aardige bediening.
Bijzonder lekker gegeten, alles was bijzonder lekker zelfs het stokbroodje bij de soep
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Ik hoorde wisselende verhalen over Lounge 8, en was van plan om mijn vriend te trakteren op een etentje. Je komt binnen en het eerste wat ik dacht: oke en nu??
Het decor vond ik overigens prachtig, beetje barrok styl, dat kan ik waarderen.
Het personeel sprak je amper aan en konden vragen niet beantwoorden. Wanneer je je eten kreeg werd het neergezet en zonder woord liepen ze weg.
De sushi en de toetjes vond ik heerlijk, maar de frituur gerechten en stokbrood vond ik allebei niet lekker. Ik vond het verder vrij prijzig. Helaas niks voor mij.
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Veeeeel beter dan de andere vestiging in Eindhoven: sneller, terwijl het even druk was. Wel was er veel verschil tussen bediening: sommigen waren erg aardig, maar er liepen er ook rond waar geen glimlach vanaf kon. Eten was prima, veel keuze en lekker. Warme gerechten waren ook écht warm, terwijl dat vaak niet zo is bij all-you-can-eat
Anne_N .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Ongekend slechte bediening. Onaardig, kortaf verre van klantvriendelijk, kortom: dramatisch. Eten was redelijk, niet denderend, maar door de slechte service smaakte het eten ook niet meer. Hier zien ze ons nooit meer terug. Lekkere sushirestaurants genoeg in Eindhoven.
Tip: loop deze tent lekker voorbij.
Arnold R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Eerste indruk was de vraag of we met onze dochter in een 18+ concept waren aangekomen. Overdadig barokke aankleding met twijfelachtige plafondschildering. Mislukt concept met chaotisch personeel, zout eten en pittige rekening.
Desiree Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Een van mijn favoriete restaurants in Eindhoven. Ik kom er regelmatig met vrienden en/of familie.
De locatie is erg mooi en de sushi is altijd lekker. Bediening is vriendelijk maar mogen iets proactiever handelen.
inekevanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Slechte kwaliteit sushi en verstrooid en onprofessioneel personeel in de bediening. Mijn avondje uit met een vriendin is echt tegengevallen bij lounge 8
Dexter P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
De omgeving is heel veel aandacht aan besteed, de tafels staan helaas wel dicht op elkaar waardoor je niet echt privacy hebt. Het eten was binnen een redelijke tijd bereid en zag er prima uit. Vooral de porties vlees waren niet te groot, dat was wel fijn. Temaki's waren lekker en vers, de sushi leek soms van te voren gemaakt te zijn en was iets minder. Het scheelt ook dat er niet teveel suiker en mayonaise word gebruikt in vergelijking met andere sushi restaurants. Over het algemeen hebben we goed gegeten maar het is geen topper helaas.
IsabelleT .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Zaterdagavond heb ik met mijn ouders gegeten bij Lounge 8 bij de kerk. Ik vond de sushi niet zo denderend. In de tonijn sushi's zat er erg weinig tonijn(salade). De cripsy rolls waren ook heel erg anders vergeleken met jullie andere locatie. De tempura (garnalen in een krokant jasje) waren ook heel anders en heel donker vergeleken met de andere locatie. De cheese cake was niet met een koekbodem, wat ik zelf zou verwachten, maar met een cake bodem.

Dit is denk ik de laatste keer dat ik bij Lounge 8 heb gegeten bij de kerk. Heel vreemd dat het zelfde restaurant op een andere locatie in dezelfde stad een hele andere kwaliteit heeft.
frietjemet .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Geen zin om aan te schuiven in de rij voor Happy Italy dus hier maar op het terras gaan zitten. Speciaal een Iens profiel aangemaakt om een recensie over Lounge8 te schrijven...
Na 1 ronde hapjes besloten maar snel af te rekenen, geen gebruik te maken van het all you can eat concept en te vertrekken. Eten was taai en koud en over alle warme gerechten zat dezelfde saus zodat er weinig variatie in smaak zat. Toppunt was de honingkip; reepjes kip die zo hard en taai waren dat je er een ruit mee in kon slaan.
Bediening was on georganiseerd, onprofessioneel en heel rommelig. Er werd niet gevraagd wat we wilden drinken, vervolgens kwamen onze drankjes pas na ruim een half uur en 3x vragen.
Het ironische is dat er op de kaart staat dat ze er alles aan doen om je in de watten te leggen en een onvergetelijke avond te bezorgen.
Eens maar nooit weer.