Louis XV

Oude Kijk in Het Jatstraat 47 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Louis XV

Bougondisch genieten

"Après nous, le déluge", oftewel: "Na ons de zondvloed". Beroemde woorden die de Franse koning waar het restaurant naar vernoemd is ooit van zijn maîtresse te horen kreeg. Geniet van het moment, morgen zien we verder, bedoelde zij ermee. Een bourgondische levensopvatting die ze hier met genoegen hebben geadopteerd.

Meer informatie over restaurant Louis XV

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Girthe K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg lang moeten wachten. Bijna drie kwartier op voorgerecht en daarna ook weer zo lang op het hoofdgerecht. Vrij kleine porties en zelfs met AH restaurantactie nog een flink bedrag kwijt. Kwaliteit van het eten was wel erg goed.
theareintke .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
We hebben met de ah restaurant actie super lekker en gezellig gegeten bij Louis XV. Het personeel is gezellig, vrolijk en vlot. Het eten was echt lekker en precies genoeg voor ons. Zeker en aanrader!!
L L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Goede prijs-kwaliteitverhouding verhouding. Beetje donker in het restaurant. Maar heerlijk gegeten en de porties zijn meer dan voldoende.
Elka H.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
voorgerecht duurde lang, daarna ging het aardig vlot. Hoeveelheid wat weinig maar kwaliteit prima!bediening doet zijn werk maar mag wat spontaner, met misschien een grapje hier en daar.
Zwaantje W.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Vooral de proeferijen waren verrassend. Sfeervolle locatie en goede bediening. We komen hier zeker nog eens terug.
Lia J.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De gerechten waren heerlijk van smaak en mooi van opmaak. De sausjes, groentes e.d. deden de hoofdingrediënten nog beter in smaak uitkomen. De bediening was zeer attent, niet gehaast, juist op tijd aanwezig.
hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Lekker gegeten met het AH actie-menu. Gezellig restaurant, fijne proeverijen bij het voor- en nagerecht. Hoofdgerecht keuze uit vis/vlees/vega. Wij hebben de vis gekozen. Goede keus, was erg lekker.
Belinda S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ondanks dat wij ook hier 45 minuten hebben moeten wachten voordat we aan ons gereserveerde tafeltje plaats konden nemen hebben we het hier heerlijk gehad. Tijdens het wachten kregen we een drankje aangeboden van de zaak. Mogelijk was het om een half bob arrangement van bijpassende wijnen te nemen. Het eten was erg mooi aangekleed en zeer smakelijk. Een aanrader!!!
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Met vrienden hier heerlijk gegeten van vele mooie proeverijen. We zien hier vriendelijk ontvangen en bediend en genoten van de avond.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten en heel leuk menu. Sfeer was goed en de service ook top. Leuke avond gehad. We kregen een proeverij van voorgerechten en konden bij het hoofdgerecht kiezen uit vlees, vis, vega. Was heerlijk zowel vlees als de vega. Proeverij van nagerechten was een heerlijke afsluiter.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Geweldige proeverij gehad. Heerlijke gerechten leuke combi's . Geweldige bediening .
Mooie inrichting past mooi bij de naam van het restaurant .
culinar .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten met de ah menu alles was goed in balans. Vriendelijk personeel en mooie opmaak van borden. De garant van het vlees en groenten waren perfect. Tot de volgende keer
TobJan .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Proeverijen leuk en lekker . We waren met zijn vieren en hebben alle drie de hoofdgerechten gehad. Iedereen was tevreden! Goede service wat betreft een kleine aanpassing op een hoofdgerecht.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Na afloop wel feedback gegeven over de koffie (waterig). Daar werd goed op gereageerd en men zou t in orde gaan brengen.
Verder zelf heerlijk gegeten en leuk bediend.
Merle S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gezellige sfeer met een lekker betaalbaar 3-gangen dinner!
Gerhardatv .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We konden zelf een tafel kiezen en hadden een prettige plek in een rustige hoek van het restaurant. Hoewel het druk was, werden we vlot bediend. Voor AH menu as er alleen keuze bij het hoofdgerecht. Het vegetarische menu was lekker, de vis niet heel bijzonder.
C S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima prijs-kwaliteit verhouding. We waren 60,- kwijt voor het AH menu -tweede driegangen diner gratis- incl een flesje wijn (22,50 euro). Aandacht voor de klant kan beter. De ober kwam gehaast over.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker en kwalitatief goed eten. Bediening was goed, maar is ons alleen aan het begin gevraagd of we iets wilde drinken. Ontvangst was wel matig. Porties van het eten zijn zeker niet groot, maar wel net voldoende om tevreden te zijn. Bij koffie of thee na zal het zeker voldoende zijn. Erg fijn was dat ikzelf een andere hoofdgang mocht hebben dan de AH-restaurantactie menukaart voorschreef. Online stond er namelijk oa gevogelte op, en nu varken wat ik niet kan eten.
Ria S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Commercieel, alleen maar ah gasten .Rommelige borden, lauwe producten, trieste salade en weinig frites.
Kortom veel verbeter puntjes.
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Gezellig restaurant met fijne bediening en goed eten !