Louis XV

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Louis XV

Bougondisch genieten

"Après nous, le déluge", oftewel: "Na ons de zondvloed". Beroemde woorden die de Franse koning waar het restaurant naar vernoemd is ooit van zijn maîtresse te horen kreeg. Geniet van het moment, morgen zien we verder, bedoelde zij ermee. Een bourgondische levensopvatting die ze hier met genoegen hebben geadopteerd.

Meer informatie over restaurant Louis XV

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Louis XV

Trees A.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Woensdagsavonds gegeten met Mn vrouw! Heerlijk vier gangen menu voor 24,50 zeer goed! Het was er niet heel erg druk maarde bediening was er zeker voor ons top avond wij komen zeker terug
Ruch S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Een speciaal menu in het kader van de restaurantweek. Vlotte bediening met een voorgerecht en dessert beide met verschillende onderdelen en een zeer smakelijk stukje vlees als hoofdgerecht. Daarbij prima frietjes en een helaas wat erg kale salade. Kwaliteit-prijs verhouding was boven verwachting.
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Helaas was het iets teleurstellend, het was altijd een heerlijke super restaurant, maar we hadden idee toen wij er gingen eten dat er nog al iets mis ging. Hopelijk hebben ze de volgende keer een bekende kwaliteiten weer op orde want normaal gesproken is het echt een super restaurant.
W J B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Uitstekende ambiance en uitstekend eten
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wonderlijke avond gehad bij Louis VX. Gebruik gemaakt van de AH actie. Voorgerecht niet restaurantwaardig. Gazpacho die ik zelf beter maak, taai stukje varkenswang, bladerdeegschuitje met 3 gemarineerde champignons, smaakloze steak tartare. Daarna bediening aan tafel met mededeling dat het het hoofdgerecht wat langer kon gaan duren vanwege de drukte. Om het ‘leed’ te verzachten een glas wijn van het huis. Hoewel de rode wijn in zelfde glas werd geschonken als de witte wijn; Keurig! Hoofdgerecht was sukade en en entrecote. Tafelgenote kreeg alleen sukade... Bediening in geen velden of wegen om het door te geven dus maar opgegeten. Eten was net aan warm. We kregen een half bakje frites met de mededeling : “wordt zo bijgevuld.” Bij ophalen van de borden kon een excuus er niet af. Dessert was het beste van de avond. 5 prima toetjes. Al met al: vreemde avond, bediening van goede wil, eten erg matig.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Enige aandachtspunt: de keuken was ons vergeten, maar onze serveerster heeft dit helemaal weer goed gemaakt.
averdouw .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
leuk restaurant sfeervol, ontzettend leuke bediening en lekker eten zeker voor herhaling vatbaar. alleen op bepaalde plekken iets te donker
Joris S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het ontvangst bij Louis XV was uitstekend, we mochten zelf een plekje uitzoeken. We kozen voor een plek tegen een wand, relatief dichtbij de keuken. We gingen voor het 5-gangen diner, inclusief wijnarrangement. Aangezien Louis XV ook een eigen wijnbar heeft liet ik de keuze voor bijpassende wijnen graag aan de experts over.

We werden vriendelijk bediend en ook de gerechten lieten niet lang op zich wachten, maar werden ook niet in een hoog tempo opgediend. Al met al hebben we ruim 4,5 uur heerlijk gedineerd met zeer goede wijnen. De gerechten waren kwalitatief goed en gebalanceerd, hoewel het hoofdgerecht relatief veel was ten opzichte van de overige gangen.

Enig punt van aandacht vonden we de hal bij de keuken. Aangezien Louis XV naast een Frans restaurant/wijnbar ook een aangrenzend tapasrestaurant heeft is het een drukte van jewelste bij de plek van uitgifte van eten. De vloer daar werd vrij snel vies en vettig. Dat dit niet werd schoongemaakt viel me wat tegen.
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ah menu was uitstekend. Vriendelijke service terwijl het hartstikke druk was. We komen zeker nog een keertje terug als we weer in de buurt zijn.
Claar V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Fijne mooi opgemaakte en smaakvolle gerechten; Goede porties, veel variatie! en als altijd een zeer attente bediening!
Harm P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ontspannend en heerlijk gegeten. Mooi samengesteld menu voor de ah restaurantactie. Drie gangen, de tweede gang had een keuze uit drie. de hoeveelheden van de gerechten waren juist goed niet te veel en ook niet te weinig. we hadden niet dat overeten gevoel. de kwaliteit was uitstekend. Goede keuken.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Via Iens gereserveerd maar als AH-actie in het reserveringsboek opgenomen. Deze vergissing bleek een voorbode te zijn van een avond vol vergissingen.. 3,5 uur gezeten voor 2 gangen, Kreeft die lang na de bestelling ineens niet voorradig bleek. De drankjes die niet werden opgenomen en wanneer opgenomen niet werden gebracht. Hadden we gelijk ons gevoel maar gevolgd en waren we maar ergens anders gaan eten. Ter compensatie werden een paar wijntjes van de rekening gehaald. Bij thuiskomst bleken we wel voor de cola light en de jus de pommes van anderen te hebben betaald. Wat een fiasco, een regelrechte afrader. Zonde van de kwaliteit die de keuken wel neerzet.
J.A. L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Eten buiten gewoon smakelijk. Top bediening. Gezellige sfeer! Komen zeker terug en zullen het restaurant zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.
Cvb S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heel goed gegeten met de AH Aktie voor hele leuke prijs. Was proeverij menu, heel apart en erg lekker. Werd ook rekening gehouden met dieetwens. Sfeer goed, alles top.
Jark Z.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bestelde fles wijn zou het eerste glas best ingeschonken kunnen worden. Geen fles water te koop. Dinercard werd niet gechekt op bedrag, heel vreemd. Verder goed gegeten en correcte bediening
Dirck B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goede bediening eten was prima wel grote porties.
Marry B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten, proeverij van gerechtjes (voor- en nagerecht) zag er mooi uit en het smaakte stuk voor stuk prima. De bediening was vriendelijk en snel.
Gerry B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het eten was prima in orde. Helaas hebben wij drie kwartier moeten wachten op ons dessert. Bediening heeft wel excuses aangeboden.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima gerechten, een prettige bediening en een leuke sfeer. Ondanks dat het er voor de AH-actie een beperkt menu was, kon je nog kiezen uit drie verschillende lekkere menu's.
Andrea D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Erg goed en lekker gegeten, met de AH actie ook nog voordelig. Er werd ook goed rekening gehouden met mijn dieetwensen, toen dat bij het dessert even mis ging kwam er snel iets vervangends en lekkers!
Alles is met zorg klaargemaakt, dat zie je en proef je!