Louis XV

Oude Kijk in Het Jatstraat 47 9712 EC Groningen Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 32.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Proeverij van voorgerechten:
      Geitenkaaskroketje met een vijgen chutney
      Rouleaux van kalf gevuld met een sjalot en kappertjes mascarpone
      Taartje van krab met een mayonaise van sereh en rivierkreeft
      Tartaar van rode biet met hummus en een crême van eekhoorntjesbrood
  • Hoofdgerechten
    • Australische Angussteak met truffeljus en een puree van knolselderij
      Zeewolf met een korst van groene kruiden, gefermenteerde mais en een krokantje van pastinaak geserveerd met een saus van chardonnay
      Risotto van Paddenstoelen , shi-take, met Parmezaanse kaas en gepofte tomaat

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Louis XV

Bougondisch genieten

"Après nous, le déluge", oftewel: "Na ons de zondvloed". Beroemde woorden die de Franse koning waar het restaurant naar vernoemd is ooit van zijn maîtresse te horen kreeg. Geniet van het moment, morgen zien we verder, bedoelde zij ermee. Een bourgondische levensopvatting die ze hier met genoegen hebben geadopteerd.

Meer informatie over restaurant Louis XV

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Louis XV

Gert Jan H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Aanrader! Heerlijk gegeten in sfeervol restaurant. Goede bediening.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Ondanks drukte door een groot gezelschap ging de bediening en wachttijd prima
Prisma O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Prima gerechten, proeverij van voorgerechten in een leuke mix van vlees, vis en kaas. Hoofdgerecht vis goed , vlees iets minder, maar bij beide gerechten waren de frieten voortreffelijk. We zaten boven, geluid levendig, maar wel storend waren de kookluchten vanuit de keuken een verdieping lager.
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Prima eten, gezellige locatie en een vriendelijke bediening
Suzan B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Het eten smaakte redelijk.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Via de AH actie dit keer. Voor- en nagerecht een mooie mix van gerechtjes. Hoofdgerecht keuze uit vlees, vis of vegatarich. Heerlijke wijn.Zeer attent was het feestelijk opgemaskte toetjesbord vanwege onze trouwdag. Een echte aanrader dit restaurant.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zeer goed eten en uitstekende service!
Fiona S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het was een mooi en gezellig ogend restaurant, de echt gezelligheid mist omdat het heel rustig was.
Het eten was lekker en de bediening aardig. Een leuke avond gehad
Alida B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Lekker gegeten, heerlijke wijn en vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.
EJ B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Allereerst een heel correcte ontvangst, daarna lekker eten, voldoende tijd tussen de gangen door voor een goed gesprek en goede kwaliteit eten. Een positieve verrassing achter een niet al te opvallende gevel,
Mario S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Heerlijk gegeten, Super bediening.
Gerechten worden heel mooi gepresenteerd.
Smaak is goed.
aardappeltjes iets te veel gefrituurd en te vet. (te krokant naar onze smaak)
Verder echt een aanraden.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Voorgerecht en nagerecht van de AH actie lekker, hoofdgerecht biefstuk matig.
Zeeeeer lang moeten wachten op alles: pas na 15 mins werd gevraagd wat we wilden drinken. Na een uur en 3 kwartier kregen we eindelijk een hoofdgerecht.
Pluspuntje: we kregen een drankje aangeboden vanwege het lange wachten nadat we er wat van gezegd hadden, dus hopelijk is dit niet de normale gang van zaken en hadden we gewoon pech.
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten na een makkelijke reservering via Iens en dan 20% korting; Prima!
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Vlotte bediening, eten goed, wijn €6,00 te duur en was niet echt lekker koud. Mooie zaak (wel veel lampjes stuk). Zal er gewoon komen.
Rosemarie V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een restaurant die echt excellent service heeft en met een lekkere gerechten . Een aanrader
Lydia B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
gezellig, goed eten met lekkere wijn; uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Thijs S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We werden vriendelijk ontvangen en mochten een leuk plekje uitzoeken. Een vriendin en ik hadden het AHmenu, de voorgerechtjes waren lekker en de hoofdgerechtjes heerlijk en heel gevarieerd. De tafel werd helemaal volgebouwd met vis, vlees en vegetarische gerechtjes. Als afsluiter hadden we een proeverijtje van desserts. Precies genoeg, want we waren al behoorlijk verzadigd. Qua sfeer was het ook top, het was erg druk in de binnentuin en het restaurant en door alle geroezemoes en de aankleding van het restaurant, waan je je werkelijk in een mediterraanse sfeer. Heerlijk ongedwongen en gezellig. Kortom; wij hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker een keer terug!
Albertine H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Deze week tafel voor 4 personen telefonisch bij Louis XV gereserveerd om 19.00 uur. Reservering was niet bekend. Het eten was van goede kwaliteit. Echter we hebben een uur op het voorgerecht moeten wachten. Kwam eerst voor 2 personen, na 10 minuten kwamen de andere voorgerechten. De warme gerechtjes waren inmiddels afgekoeld. Na weer een uur wachten kwamen de hoofdgerechten. Ook om ons heen zagen we alleen maar wachtende mensen. We kregen als excuus de koffie van de zaak aangeboden. Toen we daar weer heel lang op moesten wachten, zijn we maar opgestapt. Bij het afrekenen werd een fles wijn van de rekening gehaald. Mooi gebaar maar voor ons geen Louis XV meer. We hadden de indruk dat niemand het personeel goed aanstuurde.
Jeroen R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het eten was erg lekker, maar helaas hebben we erg lang moeten wachten op ons voor- en hoofdgerecht. Tussen het voor- en hoofdgerecht zat ruim een uur.
Enijborg N.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heel gezellig en zeer vriendelijke bediening