Louis Hartlooper Complex

Maandag t/m Woensdag 12:00 - 21:00
Donderdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lekker gegeten, voordat we bij Louis naar de film gingen. Het smaakte goed: de falafel was erg smakelijk en mooi opgemaakt. De burger daarentegen was gemiddeld en wat karig geserveerd.
Bediening was attent, maar een beetje warrig (een meisje probeerde wat gemaakt een leuk praatje aan te gaan). Het decor is erg mooi!
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Leuke plek voor een lunch. Ik had een zalm salade. Alles vers, goede smaken. Vriendelijke bediening, maar wel erg rommelig. Als ze eten komen brengen weten ze niet voor wie.
Prima eten voor vlak voor de film.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Heerlijke lunch: twaalfuurtje, waar je het qua portie ook zo'n twaalf uur op zou moeten kunnen redden. Brood is vers, spiegelei met ham en kaas smaakvol klaargemaakt. Koffie en verse muntthee waren prima. Je hebt leuk zicht op de drukte van het ledig erf, met helaas af en toe wel het lawaai van een stationair draaiende stadsbus in je nek. Bediening is prima. Leuk in combinatie met het bezoeken van een film.
Lekkereten543 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wat een leuke plek in Utrecht is dit toch! Kom hier de laatste jaren steeds vaker! Lekker zonnig terras, heerlijke gerechten op de kaart (zowel lunch als diner) (net 2 verschillende anti-pasti's gegeten waarvan 1 vegetarisch en de andere gemengd!) En hoe tevreden is het personeel als ik om 11 uur s'ochtends de koks mee hoor zingen met Andre Hazes!:) Volgens mij is dit naast een heerlijke plek om te eten en borrelen ook een fijne plek om te werken! Ga zo door!!
Mirjammerdan .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Het Louis Hartlooper Complex is een heel fijne plek om te zitten, prachtige architectuur en er heerst een fijne sfeer. Even eten voordat je naar de film gaat is prima mogelijk, de keuken houdt daar rekening mee. De kaart is zowel voor vleeseters als voor vegetariërs geschikt, de garnering past goed bij de gerechten en heeft vaak iets speciaals. We eten er regelmatig, meestal is de bereiding goed, soms een valt 'ie een beetje tegen. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding goed.
Anton T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Mooie plaats, aan het Ledig Erf in Utrecht. Na de vroege filmvoorstelling kozen we beide voor de saltimbocca. Het glas wijn dat er bij hoorde werd geserveerd in een soort ranja-glas. Dat zal wel hip zijn, maar een echt wijnglas zou toch wel mogen. De saltimbocca was weliswaar niet volgens de regels van de kunst (want opgerold i.p.v. vlak) maar smaakte aardig. De bijgaande pasta was een verwarrend samenspel van weinig smaakvolle pasta, baby-mais, geschaafde kaas en doperwten. Het geheel had wat een studentenmaaltijd, inclusief diep bord. Geen hoogtepunt, maar voor een eenvoudig hapje voor of na de film goed genoeg.
Kimberleych .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Afgelopen weekend hier gegeten en was echt super! Vooraf deelden we de borrelplank, wat echt genieten was. Als hoofdgerecht hadden we de burger die ook érg goed was. Het personeel was super vriendelijk en echt heel gezellig en verleende snelle service. Komen zeker nog een keer terug.
Brandje .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Super lekker, vers en biologisch eten voor een klein prijsje. De falafel met de couscoussalade is overheerlijk!!! Vriendelijk personeel ook!
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het mooie aan Louis Hartlooper Complex is dat je goed en betaalbaar eten kunt combineren met de betere films en dat in een mooie omgeving. We hebben de paddenstoelenrisotto en de pasta cinghiale (met gestoofd wildzwijn) gegeten en we waren weer aangenaam verrast omdat het erg goed smaakte. De verschillende smaken kwamen goed tot hun recht en de gerechten waren geen homogene massa geworden. De bediening was vriendelijk en vlot.
Francien B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
In één van de leukste bioscopen van Nederland kun je voor of na je film een hapje eten. Het is niet heel bijzonder, maar het past prima bij een bioscoopbezoek. Mede omdat het niet te duur is. Leuk is dat ze ook best wel wat vegetarische gerechten hebben. Deze keer ook gekozen voor een vegetarisch gerecht (falafel) en het leuke is dat je los de pannenkoekjes erbij krijgt, om er zelf wat van te maken. Als je vertelt wanneer je film begint, dan houden ze er rekening mee.
Vincent G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
Vorige week weer naar de film geweest in 1 van de leukste (zo niet de leukste) bioscopen van Nederland. Voor de film weer heerlijk gegeten en goed geholpen door de vriendelijke bediening. De pasta met wildzwijn was erg goed(komt misschien op de nieuwe kaart werd ons verteld) en de risotto met truffel en geroosterde biet was heerlijk en mooi klaargemaakt. Na friandises met koffie na en een grote glimlach van de jongen in de bediening gingen we zeer tevreden de film in! Heerlijk avond dus komen snel terug!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Een gezellige plek om te eten, wel erg druk. De vis van de dag, roodbaars, was goed gegaard en mooi opgediend. De bediening was onverstoorbaar hartelijk, ondanks het vele publiek.
Lstekelenburg .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Wij hadden de falafel en de runderbavette, geweldig, beide gerechten. Heel mooi opgemaakt en lekkere bijgerechten. Echte aanraders! Prima personeel en buiten op het terras, wat wil je nog meer!
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij het Louis Hartlooper Complex. Fijn terras en heerlijk gegeten. We waren met z'n tweeen en begonnen met een anti pasti. Een rijkelijk gevulde plank met warme en koude lekkernijen. Daarna de vis van de dag, wat nu roodbaars was, en het gerecht naast de kaart. "Bavette"van rund. Nooit van gehoord maar heerlijk bereid stukje vlees. Lekker garnituur en eigen jus. We kende het LHC als bioscoop maar gaan hier zeker vaker heen om gewoon lekker te eten. Klein minpuntje...het was soms moeilijk om aandacht van de bediening te krijgen naar dit kan ook met de drukte te maken gehad hebben.
Yumika .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
We eten hier regelmatig als niemand zin heeft om te koken. Als het mooi is kan je buiten zitten en binnen zijn er 3 leuke verschillende locaties om te zitten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Laatst lekkere lamskotelet gehad!
Linda2512 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Hier zo vaak gegeten en nog nooit een recensie geschreven. En dat terwijl ik weinig plekken ken waar je voor zo weinig geld prima kunt eten! Laatste keer waren we met z'n vieren. Eerst 2x antipasti. Plankjes vol met heerlijkheden als worst, olijven, artisjokken, bruschetta met aubergine, gefrituurde gamba, manchego en brood. 2 plankjes is genoeg voor 4 personen. Daarna hadden we 3x vis van de dag en een maal stoofschotel. De roodbaars met garnalensaus en gamba's was heerlijk en de stoofschotel ook. Normaal gesproken zijn ze hier altijd royaal met groente, wat wij erg waarderen. Dat was dit keer wat minder. Lekkere frieten erbij (ook hier is 2 porties ruim voldoende voor 4 personen). Het is altijd gezellig druk en het personeel is altijd vriendelijk. Enige nadeel is de kleine tafels en keiharde houten stoelen. Maar je hoeft hier ook niet lang te tafelen want na het eten pak je gewoon een film en de bioscoopstoelen zijn prima om uit te buiken! Je mag je koffie of glas wijn trouwens meenemen in de zaal als je daar behoefte aan hebt.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
het eten was erg lekker en je werdt snel geholpen, erg leuk dat de rekening houden met mensen die nog een film willen zien. Het personeel was erg vriendelijk het decor was schattig. Geweldige locatie!
Mila D.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Hele fijne plek in Utrecht om te borrelen, voor of na de film of gewoon zomaar. Ook een prima lunch en een van de weinige plekken die ik ken met biologische bitterballen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Afgelopen vrijdag hebben we hier heerlijk gegeten! Ik was vooraf beetje ongerust door de recensies op deze website. Om complicaties te voorkomen hebben we de burger genomen met een extra salade. Maar, alles was heel smakelijk en supervriendelijke bediening. Het is bovendien een gezellige locatie met als bonus de combi met de bioscoop. Ik begrijp niet wat er mis is gegaan bij sommige andere gasten, maar ik vind het een aanrader.
Chrisisuiteten .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
De zalmforel was rauw van binnen. "te kort gebakken" zo zei de bediening. Vervolgens kreeg ik de vis terug. Nu wel doorbakken (iets te). De besjes die de heerlijke smaak aan de aardappelpuree hadden gegeven waren verdwenen. Op geen enkele wijze werd ik voor het ongemak gecompenseerd. Een kopje koffie is wel het minste.