Louie Louie

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Louie Louie

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 03:00

• Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Duur
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gisteravond uit eten geweest met 3 vriendinnen, achterin de zaak, op een bankje en twee krukjes, prima plekje!
Bediening was ronduit geweldig, ondanks dat het erg druk was namen ze de tijd voor alles. Ze kwamen om de zoveel tijd even langs of alles naar wens was, fantastisch, dat willen wij in elke zaak wel....
Hapjes waren zalig, vooral de zoete aardappelfriet met pulled vlees! Wij namen van alles en elk gerecht smaakte goed. De Bubb bubbel is een aanrader!
Wij komen zeker terug, als we iets moeten noemen als verbeterpunt is dat wij graag willen reserveren....... Want ik wil gewoon zeker weten dat we weer zo'n leuke avond hebben! Maar als dat alles is??!! Pareltje in Oost!
Muriel F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteravond uiteten geweest met 5 meiden bij Louie Louie in Amsterdam. Duidelijk was te zien dat het een populaire tent is in Amsterdam Oost, want zowel het terras als binnen zat zo goed als vol. Gelukkig kwam er een plekje vrij in een gezellig hoekje met een 'vintage' ogende bank en laidback stoelen erbij. Prima plekje, maar eind van de avond tóch klein beetje last van onze rug. Bediening was top. Super aardig en we werden de hele avond rap bedient. Het eetsysteem met alle kleine hapjes die je kunt bestellen en samen delen, vind ik erg leuk. Het eten was, net als de bediening, super! Érg lekker gegeten en ook de wijn was smakelijk. Kortom: erg leuke avond gehad bij Louie Louie. Één minpuntje is dat ik het, door de drukte, erg rumoerig vond en dat je wat harder moet praten om elkaar te verstaan.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
mooi gerestaureerde pand, het is mooi van binnen en van buiten, maar de kwaliteid van de service en het eten is ver te zoeken, in de ceviche was wenig smak, kleine portjes dus je moet bliven bestellen en aan het eend word toch een dure grap. en de bedining is ongeinteresierd, erg jammer.
Juully R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ik was er niet zo over te spreken. De ceviche was echt niet goed en ook de rest was niet om over na huis te schrijven. Ik had vettige smaak in de mond en vond het niet goed. Helaas!
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Al tijden wilden wij uit eten bij Louie Louie, en vandaag zijn wij hier voor de lunch geweest. De service was matig. Het duurde vrij lang voordat wij elke keer een bestelling konden plaatsen, de serveerster was weinig persoonlijk en kortaf. Ik had zelf de Torta Cubana, wat een heerlijk broodje is dat. Perfecte combinatie van pit, kruiden en vol belegd. De popcorn leek wat oud omdat hij niet zo knapperig meer was, helaas. Mijn tafelgenoot nam de Eggs Atlantic en was daar totaal niet over te spreken. De saus paste niet bij de zalm, en het hele gerecht was zuur. De Eggs Benedict daarintegen waren wel lekker.
Nfro .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Man! wat had ik zin in taco's. En we hadden iets te vieren. Zie hier onze verwachting!

Kort verhaal korter. Bediening onvriendelijk en kortaf. En het eten zeer matig.

Na bestelling kwam het snel op tafel. Overigens ging de bestelling mis, en is het niet mogelijk meerde dingen tegelijk te bestellen ("iets met de formule van het concept", sneerde de bediener).

Het eten dus. Wat viel dat tegen. Taco's met vaag gekruid rundvlees (wel mooi stoofvlees). Geen salsa, geen room. Kleine portie.

Taco met kip van matige kwaliteit kwam hierna. Grote stukken vet aan het vlees en ook al matig op smaak. Hier zat een klodder guacamole, maar betwijfel of het huisgemaakt was.
Al net al jammer en teleurstellend gezien het niveau van de andere zaken van de eigenaren.

Want ook al is het nog zo'n mooie zaak, hier zal ik niet snel meer eten.
Cornelissen P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wauw wat een prachtige zaak. We hebben met een groep vrienden bijna de hele kaart besteld. Ik denk dat dit misschien wel de leukste manier is van eten. Lekkerste gerecht vond ik, de beef taco. Verder hebben we een hoop bier besteld een paar kannetjes sangria en heerlijk. Het interieur is echt prachtig je waant je ergens in het buitenland. Personeel was ondanks de drukte erg vriendelijk en snel. Serieus onder de indruk van deze fantastische zaak. Oh ja het terras is echt te gek!
Jessevandiest .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Al een paar keer gegeten bij Louie. Wat een heerlijke plek is dit. Het pand is prachtig, het uitzicht geweldig!
We aten met z'n drieeën en namen een selectie van allerlei gerechtjes. Ceviche van zalm, rauwkost salade, taco's met beef, kipspies en vlees spies, quessedillas en als dessert de chourros. Alles was serieus lekker. Volgende keer proberen we de rest.
Personeel was snel vriendelijk en behulpzaam.
En t was erg druk. Serieus een tent die internationaal makkelijk mee komt!
Chapeau!
Vrolik .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Geen goede bediening, zakelijk en koel. Hapjes zeer mager: Nachos in een klein bakje en dat voor bijna € 6, idem dumplings. Die stop je zo in je holle kies.
Geen aanrader.
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wat een heerlijk restaurant, met terras en super goede/attente bediening.
Je kunt hier uren op het terras of binnen aan een van de gezellige zitjes genieten van lekkere cocktails of gewoon een goed glas wijn of bier.
Goede ambiance en lekkere muziek.
Leuke, originele gerechtjes die ervoor zorgen dat je langer blijft zitten en keer op keer blijft terug komen.
Prijs/kwaliteit is prima.
Hier word ik vrolijk van, wat een aanwinst in de buurt !
Tinavv .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Mooie plek en lekker eten, alleen nogal jammer dat wij bijna een uur op ons eten hebben moeten wachten en daarvoor al 20 minuten op koffie moesten wachten. De koffie was ook nog eens koud, toen wij dit meldden kregen we een arrogante reactie en kregen weer 20 minuten later een nieuwe.
Marlies1990 .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Met drie vriendinnen zou ik gezellig wat gaan eten bij Louie Louie. Ik kwam iets later omdat ik uit mijn werk kwam (werk zelf in de horeca). Ze hadden gereserveerd en een plekje toegewezen gekregen aan het uiteinde van een lange tafel, wat ik helemaal prima vind, zij het niet dat er voor mij geen krukje meer stond. Ik heb ongeveer 5 minuten staand naast de tafel gewacht tot er iemand naar me toe kwam om te vragen of ik "misschien ook wou zitten". Het heeft zeker nog 10 minuten geduurd voordat ik een krukje kreeg, de norse serveerster sneerde naar me dat ik wel aan de kant moest want anders konden ze er niet langs en zou ik in hun wandelgang zitten. Vervolgens moest ik zelf aan onze buren aan de tafel vragen of zij misschien iets wilden opschuiven, niet erg klantvriendelijk. Ongeveer 15 minuten later kregen we aandacht van een andere chagrijnige serveerster zodat ik iets te drinken kon bestellen. Gelukkig was het eten heel lekker, veel te duur maar wel lekker. Jammer dat na 2 kleine hapjes onze borden en bestek opeens werden weggehaald, door uiteraard een onvriendelijke serveerster, zonder dat zij ons vroeg of we misschien nog meer wilden eten. Ik ben met een vrijwel lege maag weer naar huis gegaan, erg jammer. Deze "hippe" tent ziet er heel leuk uit, maar ze besteden helaas weinig aandacht aan het opleiden van hun personeel. Omdat ik zelf in de bediening werk weet ik precies hoe het wel en hoe het niet moet. Dus Louie Louie, zo moet het niet.
VVW .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Na een enorme verbouwing stond er ineens weer een prachtig pand met grote raampartijen aan de kant van het Tropenmuseum. Bereid je op een drukke avond voor op een mengelmoes van borrel- en dinergasten. De keuken heeft alles behoorlijk op orde. De gerechten komen snel en warm op tafel. De bediening heeft af en toe wat moeite om alle tafels goed in de gaten te houden. Ook op een warme dag zit je hier goed op het ruime terras.
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Ze hebben iets moois van weten te maken van dit ooit nogal rommelige buurtcafé. Louie Louie is een aanwinst voor Oost, met z'n enorme ruimte, lange bar en een Zuid-Amerikaans thema. Enige minpuntje: als het vol zit (en dat gebeurt gelukkig vaak) gaat dat ten koste van de acoustiek en moet je behoorlijk je best doen je verstaanbaar te maken. Dat gezegd hebbende: de cocktails zijn er heerlijk, net als het eten: bar food van de bovenste plank. Toppers zijn de taco's met carribean cod, de quesadilla met korean beef en kimchi en de pimientos, milde Spaanse pepers. De bediening is alert en relaxed en denkt mee met je wensen. Ben hier al vaak geweest en hoop dat ook nog vaak te doen.
Klaske D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat een smaakvolle zaak is Oost rijker met louie Louie! Twee keer bezocht deze week. Eerste keer voor lunch met dochter van drie. Heerlijke yoghurt met Granola en vers fruit. Koffie goed! Het terras ligt perfect in de zon en je kijkt op het mooie gebouw van het Tropenmuseum. De bediening is druk, af en toe moet je even om aandacht vragen maar ze zijn snel en behulpzaam. Tweede keer was op vrijdagavond. Kleine Mexicaanse gerechtjes besteld. (het plateau voor 2 personen) Zou iets gevarieerder mogen (veel bonen) maar toch van genoten. De zaak heeft in het weekend een uitgaanssfeer, trekt veel jong publiek, leuk om je avond door te brengen in de mooie ambiance, vriendelijke bediening!
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gisteravond rondgefietst in Oost op zoek naar een leuk tentje om wat te drinken en te eten. We kwam Louie Louie tegen. Eerst namen we plaats op het terras, maar kregen al snel te horen dat we voor het dineren naar binnen moesten verhuizen. Ook binnen was de sfeer erg gezellig en mooi ingericht. De gerechten zijn in tapas/shared dining stijl en waren hartstikke lekker. Kom hier zeker nog een keer om andere gerechtjes op de kaart uit te proberen!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Louie Louie is een ruime en mooie zaak recht tegenover de ingang van het Tropenmuseum. En met al dat jonge, dynamische en vriendelijke personeel kan het al bijna niet meer misgaan. Veel van de gerechten op de dagkaart zijn van Caraïbische of Mexicaanse origine en ik besloot dan ook hieruit te kiezen. De Mexicaanse kippensoep met bouillon, geroosterde kip, avocado, zwarte bonen, tomatensalsa, mozzarella, chipotle en koriander was lekker al had de bouillon van mij wat krachtiger gemogen. Het brood en de tostadas die erbij geserveerd werden waren prima. Daarna had ik de torta Cubana, volgens de kaart 'een Mexicaanse sandwich vernoemd naar de rijkgevulde Cubaanse dames die van alles net iets meer hebben'. Waarom je een Mexicaanse sandwich naar Cubaanse dames vernoemd begrijp ik niet helemaal maar soit! Het was een broodje met chorizo, ham, pulled pork, avocado, tomaat, jalapeño, cheddar en gerookte mozzarella. Of al deze ingrediënten ook op het broodje aanwezig waren weet ik niet zeker. Verder werden er cassavechips (althans dat denk ik) en gezouten popcorn bij de sandwich geserveerd. Het geheel was smakelijk al was het broodje zelf nogal droog. Al met al is Louie Louie een aantrekkelijke zaak met een originele kaart.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Zaterdagavond met de familie hier gegeten. Wat een gave tent is dit zeg! In de puntjes verzorgd en bomvol toen wij er waren. Vanwege de beperkte aantal van tafeltjes moet je inderdaad even wachten. Maar dat kan prima aan een van de vele statafels of in een zitje. Heerlijke kleine mexicaanse gerechtjes. Louie Louie bier wat speciaal voor deze zaak gebrouwen is, apart van smaak en een keer wat anders dan normaal (wel lekker). Veel hippe mensen en ik kreeg erg de indruk dat ik in Londen was qua entourage e.d. (terwijl ik gewoon in Amsterdam Oost was).
De muziek staat op zaterdagavond wel een tandje harder maar voor mij absoluut voor herhaling vatbaar.
Tinus29 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Vol verwachting naar deze nieuwe tent gegaan in Oost gegaan. Het decor is echt top, wat een mooie inrichting, leuke muziek, groot terras, klopt allemaal. Helaas viel zowel het eten als de bediening tegen. Eten was prima maar niet speciaal. Taco's waren droog, in de quesadillas was weinig kaas te vinden. Hetgeen wat erin zat was vettig. Wijn was wel weer lekker. De bediening was teleurstellend. We werden welkom geheten, maar het kwam allemaal niet gemeend en bovendien wat arrogant/ongeïnteresseerd over. Eten werd op tafel gezet zonder op of om te kijken. Als je het mij vraagt is deze tent overrated en zijn er genoeg andere leukere plekken in Oost waar wel alles klopt.
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We hebben hier lekker geluncht, een brioche broodje met chorizo en cheddar en een salade met waterkers. Je zit hier erg leuk, mooi ingericht met enorm terras! Van de zomer gaan we er zeker nog een keer heen!