Louie Louie

Meer informatie over restaurant Louie Louie

Maandag t/m Donderdag 09:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 09:00 - 03:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
7,1

Jouw recensie over het restaurant Louie Louie

Eva K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Zeer maar dan ook zeer lang gewacht op de lunch. Bediening was erg traag en non-communicatief. Meerdere keren gevraagd of er al nieuws was over onze bestelling maar kregen steeds te horen; 'ik ga even checken'. Daarna geen terugkoppeling. 1 Portie bitterballen was van de rekening gehaald vanwege het lange wachten, op een totaal van 100 euro. Ook hierover werd niet gecommuniceerd. Wij hebben de dame van de bediening geprobeerd een tip te geven over haar communicatie maar hierop kregen wij een zeer onvriendelijke reactie.
Jonathan L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijk personeel, lekkere sfeer maar duurt gewoon echt te lang, bestellingen vergeten etc. Gewoon te weinig personeel of niet goed op elkaar afgestemd. Jammer.
JR D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Louie Louie is er met haar voorgangers is al 30 jaar op deze lokatie. Blijft een supertent. Eten best lekker. Geen heel uitgebreide kaart, maar het is ook eerder een eetcafe. Bediening vriendelijk.
Selma H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
met mijn verjaardag zat ik met een aantal mensen op het terras en voordat we binnen verder gingen feesten, hadden we eerst netjes betaald want dat moest van de bediening. Uiteindelijk stond ik buiten omdat mn vrienden even gingen roken en toen vroeg de bediende of ik kon betalen... ik gaf toen aan dat ik nog niet wegging. Ik dacht dat hij het over de rekening had van binnen. Dit heft hij een paar keer betaald. Voordat we weg gingen had ik de rekening van binnen betaald. Buiten stonden we nog even na te kletsen en toen kwam dezelfde bediende weer naar me toe!! (Hij dacht dat ik misschien drunken/ aangeschoten was en het waarschijnlijk niet door zou hebben had ik het gevoel) Hij vroeg of ik de rekening weer kon betalen omdat zn dienst er bijna op zat en naar huis ging. Vervolgens werd ik een beetje boos en vroeg hem over welke rekening hij het had?? Buiten is betaald en binnen is betaald! Toen zei hij dat het over de rekening ging van buiten!! Toen vertelde ik dat ik van hem moest betalen voordat we naar binnen gingen en dat ik al met 2 briefjes van 100 had betaald! Hij kon het zich wel weer herinneren maar was erg versteld! als het beleid zo is dat je pas naar binnen mag als je eerst je rekening betaald hebt dan zou het dus nooit Mogen gebeuren dat ik al binnen zat!! Beetje ridicuul! Hij kwam niet zo loyal en vertrouwd over dus ik denk dat hij dit bij meerdere geprobeerd heeft en aftast wie erin trapt!
Jacqueline P.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Hele fijne tent. Aardig, niet-opdringerig personeel. Goede keuken, lekkere met zorg bereide broodjes, zoete aardappel-friet. Prima koffie in -belangrijk!- niet kinderachtige hoeveelheden en goed heet. Erg mooi ingericht en fijne banken.
Jike .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was koud, maar wel lekker gegeten. We hoefden niet te lang te wachten op het eten. Voor het betalen moesten we iets langer wachten. De klantvriendelijkheid kan beter. Verder hebben we genoten, was wel warm binnen. We hebben buiten gezeten, en het was sfeervol. Groetjes Jike
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Het was heerlijk om hier te komen eten. Alle gerechten waren een smaaksensatie. Gezellige drukte, waardoor het wel krap was om te eten (klein tafeltje met z'n tweeën). De bediening was top, snel en vriendelijk en super professioneel. Aanrader om te borrelen, maar ook om te eten.
ML J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Eten was lekker, drankjes ook. Bediening bar slecht. Elke bestelling ging er wat mis... verkeerd drankje, eten niet doorgegeven, ingredienten ontbraken...ging hele avond zo door. Wel drankje en excuus gehad maar vermoeiende avond door alle missers. Interieur is mooi! Muziek staat tijdens diner hard, kunt elkaar nauwelijks verstaan en zit te schreeuwen aan tafel. Helaas geen geslaagde avond gehad.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Zowel hier eens lunch als diner gehad. Zaak ziet er top uit, vooral binnen! Service was goed en attent. De verschillende hapjes voor diner zijn top en heerlijk bij een borrel. De poached eggs met ham was lekker, maar het broodje wat eenvoudig. Aanrader
Mirije N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Gisteravond uit eten geweest met 3 vriendinnen, achterin de zaak, op een bankje en twee krukjes, prima plekje!
Bediening was ronduit geweldig, ondanks dat het erg druk was namen ze de tijd voor alles. Ze kwamen om de zoveel tijd even langs of alles naar wens was, fantastisch, dat willen wij in elke zaak wel....
Hapjes waren zalig, vooral de zoete aardappelfriet met pulled vlees! Wij namen van alles en elk gerecht smaakte goed. De Bubb bubbel is een aanrader!
Wij komen zeker terug, als we iets moeten noemen als verbeterpunt is dat wij graag willen reserveren....... Want ik wil gewoon zeker weten dat we weer zo'n leuke avond hebben! Maar als dat alles is??!! Pareltje in Oost!
Muriel F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteravond uiteten geweest met 5 meiden bij Louie Louie in Amsterdam. Duidelijk was te zien dat het een populaire tent is in Amsterdam Oost, want zowel het terras als binnen zat zo goed als vol. Gelukkig kwam er een plekje vrij in een gezellig hoekje met een 'vintage' ogende bank en laidback stoelen erbij. Prima plekje, maar eind van de avond tóch klein beetje last van onze rug. Bediening was top. Super aardig en we werden de hele avond rap bedient. Het eetsysteem met alle kleine hapjes die je kunt bestellen en samen delen, vind ik erg leuk. Het eten was, net als de bediening, super! Érg lekker gegeten en ook de wijn was smakelijk. Kortom: erg leuke avond gehad bij Louie Louie. Één minpuntje is dat ik het, door de drukte, erg rumoerig vond en dat je wat harder moet praten om elkaar te verstaan.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
mooi gerestaureerde pand, het is mooi van binnen en van buiten, maar de kwaliteid van de service en het eten is ver te zoeken, in de ceviche was wenig smak, kleine portjes dus je moet bliven bestellen en aan het eend word toch een dure grap. en de bedining is ongeinteresierd, erg jammer.
juully R.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ik was er niet zo over te spreken. De ceviche was echt niet goed en ook de rest was niet om over na huis te schrijven. Ik had vettige smaak in de mond en vond het niet goed. Helaas!
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Al tijden wilden wij uit eten bij Louie Louie, en vandaag zijn wij hier voor de lunch geweest. De service was matig. Het duurde vrij lang voordat wij elke keer een bestelling konden plaatsen, de serveerster was weinig persoonlijk en kortaf. Ik had zelf de Torta Cubana, wat een heerlijk broodje is dat. Perfecte combinatie van pit, kruiden en vol belegd. De popcorn leek wat oud omdat hij niet zo knapperig meer was, helaas. Mijn tafelgenoot nam de Eggs Atlantic en was daar totaal niet over te spreken. De saus paste niet bij de zalm, en het hele gerecht was zuur. De Eggs Benedict daarintegen waren wel lekker.
nfro .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Man! wat had ik zin in taco's. En we hadden iets te vieren. Zie hier onze verwachting!

Kort verhaal korter. Bediening onvriendelijk en kortaf. En het eten zeer matig.

Na bestelling kwam het snel op tafel. Overigens ging de bestelling mis, en is het niet mogelijk meerde dingen tegelijk te bestellen ("iets met de formule van het concept", sneerde de bediener).

Het eten dus. Wat viel dat tegen. Taco's met vaag gekruid rundvlees (wel mooi stoofvlees). Geen salsa, geen room. Kleine portie.

Taco met kip van matige kwaliteit kwam hierna. Grote stukken vet aan het vlees en ook al matig op smaak. Hier zat een klodder guacamole, maar betwijfel of het huisgemaakt was.
Al net al jammer en teleurstellend gezien het niveau van de andere zaken van de eigenaren.

Want ook al is het nog zo'n mooie zaak, hier zal ik niet snel meer eten.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wauw wat een prachtige zaak. We hebben met een groep vrienden bijna de hele kaart besteld. Ik denk dat dit misschien wel de leukste manier is van eten. Lekkerste gerecht vond ik, de beef taco. Verder hebben we een hoop bier besteld een paar kannetjes sangria en heerlijk. Het interieur is echt prachtig je waant je ergens in het buitenland. Personeel was ondanks de drukte erg vriendelijk en snel. Serieus onder de indruk van deze fantastische zaak. Oh ja het terras is echt te gek!
jessevandiest .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Al een paar keer gegeten bij Louie. Wat een heerlijke plek is dit. Het pand is prachtig, het uitzicht geweldig!
We aten met z'n drieeën en namen een selectie van allerlei gerechtjes. Ceviche van zalm, rauwkost salade, taco's met beef, kipspies en vlees spies, quessedillas en als dessert de chourros. Alles was serieus lekker. Volgende keer proberen we de rest.
Personeel was snel vriendelijk en behulpzaam.
En t was erg druk. Serieus een tent die internationaal makkelijk mee komt!
Chapeau!
vrolik .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Geen goede bediening, zakelijk en koel. Hapjes zeer mager: Nachos in een klein bakje en dat voor bijna € 6, idem dumplings. Die stop je zo in je holle kies.
Geen aanrader.
Bi3 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Wat een heerlijk restaurant, met terras en super goede/attente bediening.
Je kunt hier uren op het terras of binnen aan een van de gezellige zitjes genieten van lekkere cocktails of gewoon een goed glas wijn of bier.
Goede ambiance en lekkere muziek.
Leuke, originele gerechtjes die ervoor zorgen dat je langer blijft zitten en keer op keer blijft terug komen.
Prijs/kwaliteit is prima.
Hier word ik vrolijk van, wat een aanwinst in de buurt !
tinavv .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Mooie plek en lekker eten, alleen nogal jammer dat wij bijna een uur op ons eten hebben moeten wachten en daarvoor al 20 minuten op koffie moesten wachten. De koffie was ook nog eens koud, toen wij dit meldden kregen we een arrogante reactie en kregen weer 20 minuten later een nieuwe.