LOUD Rotterdam

Donderdag 16:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 02:00

Ariane V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Ik kom geregeld bij Loud. Vaker voor een biertje of een wijntje, maar ook om lekker te eten. Loud wordt gerund door twee leuke meiden die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben.
Daarnaast zorgen ze ook zelf voor het eten en dat gaat met aandacht en plezier. Regelmatig veranderingen op de kaart. Niet heel veel keus, maar altijd vers en goede kwaliteit, en toch afwisselend genoeg omdat ze niet maandenlang hetzelfde serveren. Ik eet graag vegetarisch en dat kan er ook prima. Mijn partner is een vlees- en viseter en eet het beiden met genoegen.
Mijn laatste gerecht was een spinazie-risotto en die was bijzonder smakelijk.
De opmaak van de borden is prettig, je krijgt meteen zin om te eten, en duidelijk een eigen touch. Net even anders.
We gaan geregeld uit eten dus we hebben aardig vergelijkingsmateriaal. Als je dan ook nog de prijs-kwaliteitverhouding meeneemt dan zijn het echte toppers.
En als je in het weekend na het eten wil blijven hangen kan dat ook gewoon. Er is vaak genoeg een feestje.
Simoneswiffer .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Heel lekker gegeten bij Loud; voor weinig geld(ik had een vegetarische lasagne voor nog geen 10euro) hebben we lekkere verse gerechten gegeten. Service is top!
Angelique M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Hier nu al een aantal keren gegeten en wat een feest is dat! De sfeer bij Loud is warm, informeel en erg ontspannen. Als het om het eten gaat, erg smaakvol. Zeker de carpaccio met overheerlijk brood is een echte aanrader, maar zeker ook de varkenshaas met rode portsaus. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan goed, je gaat met voldoening naar huis tegen een scherpe prijs. Wat de beleving eigenlijk helemaal compleet maakt is de top service! Kortom Loud is
een echte aanrader!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Lekkere High-Wine gedaan met mijn dochter, was een verrassing voor mij. Je kreeg 3 goede glazen wijn met een (toch wel) voor-hoofd en nagerecht. Voorgerecht was superveel, hoofdgerecht smaakvol (maar toen zat ik al vol) en nagerecht ook al heerlijk. Bediening was superlief, kortom: Zegt het voort, zegt het voort!
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
LOUD is een aanwinst voor (vrouwelijk) Rotterdam. Naast het feit dat de zeer actieve en enthousiaste uitbaatsters allerlei feestjes organiseren en je er altijd terecht kunt voor een drankje, kun je er ook voor een zeer schappelijke prijs lekker eten. Mijn kikkererwtenburger was prima en de salade van mijn tafelgenoot erg lekker. Voor kinderen staat er niets op de kaart, maar de serveerster opperde frietjes met frikandel te bakken voor de kleine gast en dat beviel hem wel. Sowieso, hoewel het café niet echt is ingericht op kinderen, voelden we ons zeer welkom. Beide dames waren zeer behulpzaam en erg aardig en we voelden ons totaal niet bezwaard toen de kleine 'een ommetje ging maken' door de zaak. Voor ons is LOUD absoluut een plak waar we weer aan denken als we weer eens na werktijd ongedwongen een hapje willen eten.
Cornelia L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Heerlijk genoten van een high wine bij loud! Vriendelijke bediening en super service. Heerlijk eten en drinken voor een goede prijs. Hebben hier hier geborreld met onze meiden groep. Komen er zeker nog eens terug.

Zin in een leuke middag of avond, neem dan eens een kijkje bij Loud!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Een nieuwe bar (doelgroep: vrouwen) in Rotterdam, waar je ook nog eens prima kunt eten. Wij aten op een zonnige zondagmiddag hier aan de bar bij het raam een salade van der week (met een heerlijk bruin brood erbij) en een club sandwich (met chips). Allebei heerlijk bereid en meer dan voldoende. Zeer vriendelijk en attent personeel, leuke interactie met andere gasten en de dames achter de bar. Mooie, natuurlijke inrichting. Al met al: top, wij komen terug!
Sanna87 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Ik ben hier nu een aantal keren geweest met een paar vriendinnen. Erg gezellige bar/bistro met een leuke sfeer. De dames achter de bar doen er alles aan om een gezellige avond te verzorgen en dat doen ze zeker met succes! Lekker eten en drinken voor een goede prijs.

Je kan in de gezellige lounge boven zitten, aan de bar of aan een tafeltje. Goed verzorgd van begin tot eind.

zeker een bezoekje waard!