Lotus

Winston Churchilllaan 36 3202 GP Spijkenisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lotus

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Hier met de kerst buffet gedaan met de hele familie 10 mensen.
Iedereen vond het eten lekker en de bakken werden goed bijgehouden. Bediening vriendelijk. Hele redelijke prijs Was geslaagd.
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
11 oktober hier weer deelgenomen aan het buffet .daar het bij het afhalen zeer druk was had de eigenaresse het te druk om de bakken te vullen . conclusie na ons soepje, alleen sate, loempia en spek, 30 min later nasi , 15 later foe. hay. en babi,later weer kippevleugel. vele bakken leeg , andere gasten kregen helemaal geen soep , koud eten . na vragen werd gezegt dat ze t te druk hadden 7x moeten vragen om de rest gebakken banaan ,paar bakjes erbij. vlak voordat we weg kwam de banaan . al met al zeer slecht . mensen die ala carte hadden kregen hun eten erg laat . vandaag netjes gebeld na 5 minuten zei mevrouw doei , en gooide de haak erop. wij zijn vaste klanten en altijd tevreden zie vorige resentie , maar wij komen niet meer terug. jammer.
Mar L.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Klein restaurant met aparte afhaal. Komen regelmatig voor zowel afhaal als buffet (bij genoeg mensen) anders aan tafel. Wij vinden het eten daar lekker . Vers en van goede kwaliteit. veel variatie.dranken bij het eten zijn nog betaalbaar. Vriendelijk personeel.beetje bij beetje zijn ze de zaak gezellig aan het maken . Kan niet in een keer in deze moeilijke tyd.wij zijn tevreden.