Lotus

Dorpsstraat 134 6741 AP Lunteren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lotus

Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Na een lange werkdag had ik hier eten gehaald.
Het betrof hierbij Peking Soep, Koe Loe Yuk met witte rijst en een portie gebakken banaan.
Het restaurant straalde veel sfeer uit, maar het personeel kwam in mijn beleving wat chagrijnig over.
Bij thuiskomst het eten meegenomen en helaas was het voor mij een teleurstelling.
De Peking Soep was dan nog lekker en goed op smaak, maar helaas smaakte de Koe Loe Yuk vrij smakeloos en zat er in de meegeleverde zoetzure saus meer vruchtjes dan saus. Daarnaast was het qua hoeveelheid saus wel erg mager. Verder trof ik een haar aan in de bak met rijst. Ook de gebakken banaan kon beter. Dit was meer deeg dan banaan en daarnaast hadden ze hier maar weinig van meegegeven. Helaas voor mij een teleurstelling en ik weet ook niet of ik hier nog een keer ga terug komen.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk gegeten.
Alle getechten van all u can eat waren lekker en op temperatuur opgediend.
Vriendelijk. Klein foutje werd snel opgelidt.
Decor ietwat steriel en niet helemaal chinees zoals wij dat gewend zijn hier. Ietwat felle verlichting en koel door airco.
Maar het fantastische eten maakt alles goed.
Bertus M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Een super voldoende voor het eten en service, de naam: 'tapas' concept is een glimlach waard, maar wordt al gauw een volle lach van tevredenheid als je de eerste gerechten op tafel krijg. Vers en perfect bereid is de eerste indruk en dit gevoel blijft gedurende de hele zit. Een loempia gegeten zoals nooit tevoren. Dim Sum als cuisine, eend met een smakelijk krokante textuur, zalm, lam, varkensvlees, en zo verder. Allemaal top!

Als Rotterdammer en China reizigers heus wel wat Ge en verwend.

Doen dus, rij er voor om en plan het in als je in de buurt bent. Je krijg er geen spijt van.

Oja, ik heb echt geen aandelen in de tent. ????

Etienne M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Ik ben altijd verzot op goed Chinees eten. Volgens diverse sites zou dit een uitstekend specialiteiten restaurant moeten zijn met een bekroonde chef. Onze verwachtingen waren hoog gespannen. Het restaurant zag er uit als een 13 in een dozijn chinees en de kaart zag er erg standaard uit. Maar vaak word je juist in dit soort restaurants verrast. De loempia zou super moeten zijn en daar begonnen we mee. Die viel zeker niet tegen. Vol groente, ei en kip en knapperig gebakken. Prima begin.
Als hoofdgerecht hadden we tipan met ossenhaas, speklapjes met Sizuan saus en eend met Peking saus. De hete plaat met ossenhaas was zeer mals voorzien van knapperige verse groente. Helemaal in orde. De eend was knapperig gefrituurd en redelijk smaakloos. Dat gold ook voor de speklapjes. De sausjes voegden weinig toe, waren vooral zoet en hadden allemaal een lichte gembersmaak. De rijst en bami erbij waren standaard.
De bediening was vlot en vriendelijk.
Al met al een prima dorps chinees voor de lokale bewoners, maar zeker de moeite van het omrijden niet waard.
Gordon-Ramsay .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
De kok die hier in de keuken staat behaalde dit jaar in Shanghai de tweede prijs in een prestigieuze wedstrijd voor chef-koks. Hieraan namen meer dan 200 chef-koks uit de gehele wereld deel. Reden om toch maar eens binnen te stappen. Het restaurant oog eenvoudig, net als de bediening en de wijze van opdienen (rechaud met een vakjes bord met verschillende gerechten) maar wat er dan op ligt is in één woord "heerlijk"
Mieneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Wij hebben daar regelmatig gegeten, ook met een grotere groep.
Wij zijn altijd tevreden over het eten en de bediening geweest.
Maar ook regelmatig halen wij daar een loempia, menu of het maandmenu.
De loempia is echt voortreffelijk, die hebben we nergens lekkerder gehad.
24-7-2015 ook weer een heerlijk maandmenu gehaald, ruim voldoende waar we met 2 personen 2 dagen meer dan genoeg aan hadden, heerlijke Foe Yong Hai, Babi Pangang en Hahalu yuk.
Je wordt er vriendelijk ontvangen en als het niet te druk is een persoonlijk praatje.