Lotus

P.A. de Kok-Plein 172 3318 JW Dordrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lotus

Jouw recensie over het restaurant Lotus

Winfred R.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Gisteren spontaan gaan eten met vrienden. We komen er vrij vaak. Vaak afhalen, maar ook geregeld in het all you can eat resaturant. Ik vind de kwaliteit altijd wel goed. Zitten tegenwoordig nieuwe eigenaren in, dus ben benieuwd of er wat gaat veranderen. Zeker aan te raden om een keer te gaan eten.
Tejo P.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Geweldige sushi's lekkere andere hapjes door snelle bediening geen lange wachten op je eten. Een enkele wordt er gerechtje vergeten...dat komt dan denkt door de drukte... ik neem dat op de koop toe.
Eddiev .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Nog nooit zulke slechte sushi gegeten!! Vooral veel rijst met een heel klein beetje vis, en dan zo'n bedrag ervoor vragen!!
Nooit meer!!
Fanny V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Nog nooit zulle verse en lekkere sushi op! Echt een aanrader! We zaten alleen in een hoekje waardoor we af en toe niet gezien werden.
Anoniem547 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Sushi was zeer slecht! O.a. voor €12,90 (!!) Sashimi besteld bestaande uit 4 kleine puntjes zalm en 4 kleine reepjes tonijn. Alles teruggestuurd naar de keuken en ons geld teruggevraagd. De tonijn die lekker mals moet zijn (en voor die prijs zo zacht moet zijn dat het bijna 'smelt' op je tong) zat vol zenen waardoor je een stukje gewoon niet weg kreeg. Je kreeg het niet eens doorgesneden. Ze reageerde erg verbaasd toen we het terugstuurde. Volgens de keuken was er niets mis mee. Ze konden er niets aan doen, want zo werd het aangeleverd door de leverancier... Als je leverancier slechte producten levert, lijkt het mij dat je je leverancier daarop aanspreekt en het niet serveert. Laat staan dat je de klanten de hoofdprijs ervoor durft te vragen!
Ook de overige sushi was slordig in een bakje gekwakt. Alles zat onder de frietsaus... Daarbij...frietsaus in sushi?? Helaas is dit al de derde keer dat we slechte ervaringen hebben bij deze Chinees. Veel te duur voor de slechte kwaliteit die er nu geleverd wordt! Nooit meer voor ons.
Gonda B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Ik lees dat de bediening goed was wij hebben het dan vanavond slecht getroffen want de bediening was ronduit onbeleefd. Ze wisten dat we een verjaardag vierden en nog een prettige avond kon er niet af toen we weggingen. Ook aan tafel kon er geen alstublieft of zo af. Het was heel slecht jammer hoor
RCardinaal .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Heerlijk all you can eat!

Vriendelijke bediening, alles snel op tafel en goede prijs en heerlijk eten!

Voor de Kinderen ook speciale stoeltjes en stokjes.

Komen er graag!

Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Prima restaurant. All you can eat formule (dwz: 5 rondes van 5 gerechtjes pp) is geweldig. Je kunt Chinese gerechten bestellen en Japans, dus voor ieder wat wils. Heerlijke sushi's en slibtong.
Prijs/kwaliteit is goed.
Zijn er nu al meerdere keren geweest en gaan zeker snel weer een keer.
Freezy .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Na een paar maanden weer eens gegeten met z'n vieren bij Lotus. Het eten ,all you can eat, is begin van de avond nog snel aan tafel en warm, maar.naar mate de avond vorderde werd het koud en duurde het vaak een half uur voordat er iets van eten op tafel kwam.
Het personeel is zoals de vorige keer niet vriendelijk en kwam maar zelden aan tafel om naar drinken te informeren of om af te ruimen.
Kortom dit was na ruim 25 jaar hier regelmatig te komen toch de laatste keer geweest.
Winfred R.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij Lotus. Normaal gesproken haal ik hier het eten af, maar nu een keer in het restaurant geweest. Gebruik gemaakt van de All you can eat formule. De kwaliteit van het eten is goed en de service (er loopt genoeg personeel) is ook goed. Ook de sushi is van goede kwaliteit. Je hebt genoeg keus uit smaakvolle gerechten. Gezellige sfeer.
Sheila B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Op Nieuwjaarsdag waren we in eerste instantie van plan om wat af te halen maar op het laatste moment besloten om toch maar het restaurant te bezoeken. Allereerst werden we hartelijk ontvangen. We hebben gekozen voor het 'All you can eat' concept. Beide totaal uiteenlopende gerechtjes gegeten. De een is op de chinese tour gegaan en de ander op de japanse tour. Ideaal! We hebben heerlijk zitten smullen. De sushi's waren stuk voor stuk heerlijk.
Kortom, voor herhaling vatbaar!

Herman V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2014
Er staan nu eindelijk allemaal nieuwe sushi's en warme gerechten op de kaart.. HEERLIJK gegeten!!
Bediening prima zoals altijd.
K J.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Twintig euro voor een doorsnee hoofdgerecht is echt te duur voor een zeer middelmatige Chinees in een winkelcentrum in een buitenwijk van Dordrecht. Zo'n ongeïnspireerde cha sieuw heb ik nog nergens gehad: een enorme bult doorgestoofde babi panggang was het, op een bedje van atjar tjampoer, met een bak rode plaksaus. De bediening was routineus en onverschillig. Uitzicht op een flappentap en een parkeerplaats. Het oubollige interieur zag er wel nieuw en verzorgd uit en de akoestiek was aangenaam. Verbazend dat er op een doorsnee maandagavond nog best wat tafeltjes bezet waren.
Curly .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Kom er vaker (enige in de buurt) en bevalt goed. De Japanse kant is wel wat prijzig en je zit de hele avond dus meestal wordt het sushi volgens het all you can eat concept.

De combinatie van sushi en chinees maakt het voor ieder wat wils. Afhankelijk van de drukte moet je wel even wachten. Soms ook verkeerde bestelling maar je probeert zo wel wat uit.

Afhalen doe ik alleen sushi geen Chinees. Ik vind het toch de duur naar verhouding.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Eindelijk een kwaliteits Japan / Chinees Restaurant!
Aanrader. Het eten is van een goede kwaliteit waar je ook meer voor betaald dan bij een ander maar het verschil is het zeker waard!
manmanchi .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2012
We (3 volw en 3 kinderen) maar eens geprobeerd bij deze Chinees. Gekozen voor het "all you can eat concept" met Japans als speerpunt. Sushi's waren ronduit matig, rijst te hard. Enkele chinese gerechtjes erbij besteld, die echt erg slecht waren. Het soort van chinees eten van 30jaar geleden, veel maar smakeloos. Prijskwaliteitsverhouding duidelijk slecht. Ik eet heel vaak uit bij een chinees, japanner, aziatisch maar hier ga ook nooit meer naar toe. Je kan het beste een restaurant rond de Kruiskade in Rotterdam, rond de Zeedijk in Amsterdam of ergens bij de Wagenstraat in Den Haag nemen. Succes dan gegarandeerd.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
Kleine gerechten waarbij genoeg keuze is. De kwaliteit is goed. Het personeel kan wat alerter zijn. Nu moet je soms even wachten tot er iemand bij de tafel is.