Lotus

Oude Molenweg 148 6533 WP Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lotus

Jouw recensie over het restaurant Lotus

JGF H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Ja wij zijn vaker bij lotus geweest.
Wat ik echt jammer vindt, dat de buffet altijd hetzelfde is.
Het mag ook een andre buffet zijn, wat wel natuurlijk met rijst en bami te maken heeft.
Of gewoon bepaalde dingen kunnen veranderen.
Wat ik niet echt leuk vindt, dat je nu drank bij moet nemen.
Wij drinken niet onder het eten, en wij drinken niet veel.
Want je komt er vol van te zitten, van dat koolzuur.
Maar je moet wel voor betalen.
Ik vindt, dat er meer veranderingen moet komen bij lotus.
Ook de sfeer zit er niet in.
Het is een beetje zaai, en dat is echt jammer.
FrankUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Mijn goede recensie van maart 2012 kan ik helaas niet herhalen.
De prijzen zijn nog steeds laag, maar dat geldt helaas ook voor het niveau van het eten. Het eten in de bakken van het buffet is hoogstens lauw, de smaak ervan is bedroevend en de bakken worden ook slecht bijgevuld.
Op andere sites las ik dat er sinds een tijdje een nieuwe eigenaar is. Het lijkt erop dat die bezuinigt ten koste van de kwaliteit. Dit restaurant laat ik voorlopig links liggen.
Ninette A.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Lekker eten voor een leuke prijs. Bediening mag wat hartelijker.
Ijs/toetjes mag iets uitgebreider.
Dit was op een woensdag, misschien in het weekend meer keus.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Mijn man en ik eten regelmatig in dit restaurant.
Iedere keer weer zijn wij aangenaam verrast door het heerlijke eten, de vriendelijke bediening en de lage rekening.
Ook tappen zij een goed biertje en schenken een lekker glas wijn.
Er staat een uitgebreid buffet voor je klaar, geen grote, overvolle bakken, maar kleinere porties, die steeds aangevuld worden. Zo blijft alles vers en smakelijk. Wij vinden de kip met honing erg lekker, maar er is meer dan genoeg keus. Prettig is, dat er regelmatig andere gerechten gepresenteerd worden.
Een klein nagerechtenbuffet rondt de maaltijd af.
En dit allemaal voor een hele kleine prijs. Geen wonder, dat het er druk is. Verwacht geen luxe inrichting. Aanrader!!