Lotus

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• Airconditioning , Catering
W00tjes .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Erg goed restaurent. Vriendelijke en correcte bediening. Lopend buffet is erg divers en goed en zeker niet duur voor ongeveer 13 euro. Zeker een aanrader!
Laurensdew .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
We hebben hier een geweldige avond gehad, mooi ingericht restaurant!
Zeer vriendelijke ontvangst en gelukkig was er nog een plaatsje vrij: we hadden nl niet gereserveerd.
Gekozen voor het buffet, wat écht een aanrader is.
Eten van goede kwaliteit, regelmatig werd het buffet aangevuld, en ook de bediening aan tafel (drankjes en afruimen) verliep vriendelijk en snel!
We komen hier graag weer terug :)
Bas W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
Waarschijnlijk de beste Chinees in de regio met erg vriendelijke bediening. De Chinese rijsttafel en de bami pangang zijn aanraders
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Simpel restaurant maar je kan er goed eten, vooral het lopend buffet voor iets meer dan 13 euro is een echte aanrader.
Zal er beslist nog een keer naar toe gaan, bediening is ook aardig dus met het totaalplaatje is niets mis mee.