Lotus

Ingenieur Smedingplein 4 1771 AC Wieringerwerf Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lotus

Dinsdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jaap .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2013
Prima gegeten, het valt op dat het personeel het naar de zin heeft. Zowel de meisjes uit de bediening als de koks doen hun best om het je naar de zin te maken. Ik heb zalig gegeten, zowel gewokt als gegrild. Aanrader.
Kim3333 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Wij eten hier zeer regelmatig en vinden het eten heerlijk! Je hebt veel keus: sushi, salades, 2 warmbuffet, grill, wokken, ijs etc. En alles smaakt heerlijk! De teppan koks doen erg hun best om heerlijke vis en vlees te bereiden. De bediening is super vriendelijk.
Kirsten F.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Ik was nog niet bekent met het wokken op deze manier maar al met al een goede ervaring. Wij konden kiezen uit wokken en grillen en zelf uitkiezen wat we wilden eten waarna een kok dit klaarmaakt. Grillen vond ik wat tegenvallen omdat er erg veel vet word gebruikt is maar het wokken daarentegen vond ik erg lekker vooral omdat je zelf een saus mag uikiezen. Vriendelijk personeel maar moest er erg aan wennen dat ze erg snel zijn met borden en glazen weghalen. Aan het interieur niets op te merken maar was ook niet erg bijzonder