Lotus

Meer informatie over restaurant Lotus

• Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Kadetbeschuit .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ondanks de traditionele Nasi Ramas, een echte chineese evergreen, heerlijk gegeten. Ontvangen door de eigenaar zelf met altijd een vriendelijk woordje. bediening goed, sfeer uitstekend en prijstechnisch niets mis mee ! Ga zo door Lotus.
PietSt .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Best ever restaurant. Na heel lang niet bij de Chinees gegeten te hebben, via de Iens recensies geboekt bij Lotus in Vlijmen, 30 minuten rijden. Het was het meer waard. Vriendelijk ontvangst. Gezellige drukte. Vooraf met z'n vieren pekingeend met pannenkoekjes genomen. Super lekker. Daarna 3 keer Tipan gerechten en een keer (weer) pekingeend gegeten. Alles was top. De bediening was ook erg vriendelijk en gemeend. Lekker een espresso met cognac en 3 maal een espresso met ijs en slagroom maakte de avond compleet. Zeker een restaurant waar we terug gaan komen.
Ram1972 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
het is een eindje rijden, maar dan heb je ook echt wat.. dit restaurant waar ik al jaren kom is echt het beste chinees restaurant uit de verre omgeving. het eten is er van hele goede kwaliteit, de bediening dik in orde en de gastheer doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. ook vernieuwd lotus regelmatig en straalt het kwaliteit uit. ook kun je hier prima lekker eten afhalen!
Petervoosten .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Restaurant lotus in vlijmen is een zaak met een mooie uitstraling van buiten, binnen word je tegelijk verwelkomt door een reuze aquarium die mooi schoon en gevarieerd gevuld is met een rijk scala aan vissen .
Personeel is uiterst vriendelijk de eigenaar is tevens gastheer deze taak vervuld hij met verve.
Heerlijke menu,s maar ook de losse gerechten zijn perfect van smaak en gemaakt met verse ingredieenten en een zeer goede smaak.
Wij komen hier regelmatig een heerlijk hapje orientaals dineren.
Gr. peter v oosten.
Ery W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Vielen binnen zonder reservering en men zocht voor ons een plaatsje. Midden in de zaak met zicht op de bar. Zaak zat voor 80% vol en het was een drukte van belang. Maar ondanks de drukte kreeg iedere gast voldoende aandacht zo ook wij. Vooraf een Dim Sum met zijn tweeen gedeeld en daarna twee verschillende gerechten uit de sechuwan keuken een met ossehaas en een met varkensvlees beide overheerlijk goed gekruid maar net niet te scherp. Klasse.
Heerlijk gegeten en als gast in de watten gelegd.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Mooie en prettige locatie, en een goede sfeer. Goede service. Leuke aandacht voor kinderen.
Wij aten de chinees-indische rijsttafel.
Het eten was niet heel erg smaakvol, "niet puur maar frituur" met saus en nogal neutraal. Maar de prijs is ook niet hoog dus de prijs kwaliteit verhouding is in orde. En diverse sausjes leken erg op elkaar.
Toch geef ik maar een 7 voor het eten want beoordelen doe ik zonder naar de prijs te kijken. Persoonlijk betaal ik liever € 10 meer en dan kunnen ze ook mooier eten maken.

Het eten wat over is krijg je desgewenst mee naar huis.
Philippe R.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Wat een super restaurant is dit. Als je eens zin hebt in Chinees, en dan niet het standaard werk, moet je hier zeer zeker zijn. De eigenaar neemt de tijd voor zijn gasten en legt alles goed uit. Ook vraagt hij naar je eigen smaak om daar de juiste rechten bij te zoeken. Heerlijk eten, super gastvrij. Aanrader!
Jennie B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Uit eten gaan bij een chinees restaurant en dan de "gewone dingen" eten moet je niet doen. Wij hebben ons heerlijk laten verwennen met een verrassingsmenu. Je mag zelf bepalen voor welke bedrag je hoeveel gangen wilt. Dit varieert van € 25.00 tot € 40.00 p.p. Vertel wat je persoonlijke smaak is en er wordt een heerlijke maaltijd voor je klaargemaakt. Dat kan zoet of pittig zijn en alles er tussenin. Het eten was heel lekker en de bediening uiterst vriendelijk. We zullen zeker nog eens terugkomen.
Lynn71 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2014
Altijd lekker bij Willem, écht anders chinees eten, met flair en goede producten, intense smaken en een gezellige, accurate bediening! Wij komen graag en regelmatig!
Liefhebbervaneten1 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Afgelopen weekend op aanraden van vrienden hier op het terras gezeten, gedronken en gegeten. Wij zijn lekker verwend met authentiek Chinees eten (echt echt Chinees). De combinatie van het eten en het terras is super. Vooral de grote steiger houten loungebank ziet er trendy uit, zit trouwens ook lekker. Zowel binnen als buiten een moderne Chinees die zijn roots niet is vergeten. Aanrader voor echte fijnproevers. Wij komen hier zeker terug!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Na de vele positieve reacties op dit chinees restaurant, hebben we de specialiteit van het huis gekozen. kikkerbilletjes en dim-sum zijn lekker. Het ti-pan gerecht en ossehaas waren wel vers, maar verder matig klaargemaakt. kip-kerrie is niet aan te bevelen. Jammer, we hadden er meer van verwacht. De bediening is super vriendelijk en gastvrij.