Lotus

7,2
6,8
G. M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Vanavond weer zalig gegeten bij dit fijne restaurant. We zaten met z'n zessen aan een gezellige ronde tafel. Lotus heeft qua eten goede vernieuwingen doorgevoerd zoals grote tapkranen met water met meloen, aardbeien, citroen en munt. Heerlijk vers fruit bij de ruime keuze aan toetjes en mousses. Lekkere verse tong,zalm,mosselen. Schaaltjes met garnaaltjes en carpaccio. De ossenhaas van de grill smelt op je tong. De sushi blijft zalig en alles is super vers. Een mooie prijs kwaliteitverhouding door de enorme keus. De bediening is wat gedwee maar zeer vriendelijk. De muntthee met grand dessert aan het eind maakte mijn avondje compleet. Wij komen weer!
Wim_61 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Ossehaas Sechuan met bami afgehaald bij dit restaurant ´s avonds om een uur of 7. Vooraf werd mij getoond hoe groot het bakje was waar het eten in wordt geleverd. De ossehaas was niet goed van smaak, het vlees was niet vers en had een nare smaak. De bami was tevens een smakeloze hap, en praktisch geen groenten. Melig van smaak. Het plastic bakje was tot net over de helft gevuld, dit in tegenstelling tot andere Chinese restaurants waar je een vol bakje krijgt. De prijs was meer dan 17 euro! De volgende ochtend toch maar even gebeld. Mijn klacht werd afgedaan met ´sorry. Hier mocht ik het mee doen. Dit was de eerste en laatste keer dat ik hier eten heb gehaald. Het ´decor´ krijgt nog een 6 want in het afhaalhokje stond wel kroepoek klaar.
Coby W.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015

het eten in de vooraad bakken was vaak koud vooral de lasagne en kleine hapjes ,de borden zijn niet voorverwarmd wat bij andere chinees restaurants vaak wel is
weinig vooraad ,word weinig bijgevuld!!! frisdrank rivella was al snel op!!
wij waren met een hele groep
wij komen niet weer ,zeker geen reklame voor jullie zaak!!
Sita161 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
bij ons favoriete wokrestaurant konden we helaas niet terecht alles volgeboekt, en O kwamen we met vrienden hier in Veenwouden terecht.de
het eten vonden we niet geweldig, de bediening liet te wensen over.
We kwamen binnen en vonden een knus hoekje in het restaurant. Na een drankje besteld te hebben gingen we intussen even het buffet bekijken, dat zag er wat verpieterd uit, schalen half leeg en schalen leeg die er niet erg fris uitzagen. Het personeel hierop aan gesproken en dan denk je het komt goed! Dus niet, we gingen de ronde doen en er was tot onze verbazing nog steeds niet bij gevuld, weer het personeel hierop aangesproken, iets minder vriendelijk nu. Uiteindelijk werd er een bak friet zo voor mij langs in de bak gesmeten. Toen ik vroeg waar zijn de schaaltjes voor de toetjes, wezen ze me op plastic kommetjes, nou ja nog nooit mee gemaakt. Enfin ik kan nog een hele preek houden, maar we vonden dit restaurant ronduit erg slecht, en met name de bediening. Wij komen hier dus nooit weer.
Marcok75 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Vanavond Chinees gehaald voor een gezelschap van 14 personen. Moest meer dan een uur wachten op het eten. Daarna geen excuses maar hoogst onbeschoft behandeld door de dame achter de balie en daarop volgend een een chinese dame. Kortom, ik kom er niet meer. Ga wel op zoek naar een andere Chinees. Klantvriendelijkheid en beschaaft gedrag was ver te zoeken.
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2012
Met een vriend heb ik hier heerlijk gegeten. We waren van plan even snel wat te nemen, maar het bleek een Wokrestaurant met een `onbeperkt eten` formule te zijn. Toen hebben we er de tijd maar voor genomen, bijna 2 uur.
Als vegetariër had ik de keus uit 3 soepen, ik koos voor de Chinese tomatensoep. Deze smaakte voortreffelijk.
Als hoofdgerecht: met groenten aangemaakte mie, mini-loempia`s, foe-yong-hai en jawel, naar hartelust gebakken banaan, waar ik erg dol op ben. En een salade, zelf samengesteld bij een buffet.
Als toetje een rijke sortering van ijssoorten, een chocoladefontein (leuk) en veel soorten fruit.
Tot slot: allerlei mini gebakjes voor bij de koffie.
Ik werd uitstekend geholpen toen ik vroeg welke gerechten zonder vlees waren. Het personeel was erg vriendelijk.
Het was een heel groot, mooi aangekleed restaurant.
Echt aan te bevelen voor een `avondje uit`.