Lotus

Meer informatie over restaurant Lotus

Voordelig
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De soep was lauw. De schotel met eendeborst e.d zag leeg uit maar de smaak was goed.
Drankjes allemaal €2,50. Het desert stelde niet veel voor: bolletje ijs met een niet zo smakelijk stuk gebakken banana. Heb al betere gebakken banaan gegeten.
De temperatuur in het restaurant was niet behaaglijk.
Het restaurant is erg gedateerd, is al meer dan 25 jaar onveranderd.
We betaalden met de AH actie nog eens €40,00/2 pers. 4 drankjes.
Eri W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met veel genoegen heerlijk gegeten. Chinese tomaten soep en een goed gevulde loempia. Vervolgens 3 x A en 2x B met ons vijven. Veel te veel voor onze kleine magen, dus van alles een beetje. Goede toetjeskeuze. Uiterst vriendelijk zijn wij bediend.
De-vos .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH actie!
Alleen de 2de gang is wat teleurstellend. Een simpele loempia op een bord zonder saus of iets anders.
2,50 euro voor een portie loempiasaus vragen is dan ook wel vreemd, dit zou standaard over de loempia moeten zitten.
M.E. L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prijs-kwaliteitsverhouding was erg voordelig dankzij de bonnen van de AH-restaurantactie.
Wij hebben gekozen voor menu A en dat was bijzonder smakelijk.
B K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het 4-gangen menu B wat bestond uit allerlei lekkere gerechten. De hoeveelheid was voor ons meer dan genoeg. Een aanrader dus.
Nieke G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
H

hoofd gerecht was niet warm moesten vragen naar borden en waren rijst en nassie vergeten en niet alleen bij ons
borden vergeten bediening was niet goed en eten van vorige groep heeft zeker twee uur naast ons op tafel blijven staan
Jorinde L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteravond zijn mijn zus en ik heerlijk uit eten geweest bij Lotus. Wij waren in de veronderstelling dat wij uit 1 hoofdgerecht mochten kiezen. Dat is niet waar, het bleek dus dat je alle hoofdgerechten kreeg. Wij hebben heerlijk gegeten en hebben genoten. Goede service, prijs-kwaliteit is super en super lekker eten. Ik vind het een aanrader!
Groetjes, Jorinde
Huveneers1955 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik ben er met mijn schoondochter gaan eten via de restaurantactie van Albert Heijn. We zijn er heen en weer 40 km voor gereden en we gaan er niet meer terug. Je kon alleen kiezen uit een 4 gangendiner van Euro 30,00 per persoon en je moest dan allebei hetzelfde nemen, want het was voor minstens 2 personen. Het eten was niet erg op smaak gebracht. De soep was op zich niet verkeerd, maar erg flauw. De loempia van de tweede gang was lekker. Het hoofdgerecht waren vier soorten vlees, maar erg karige porties voor 2 personen. Het was ook niet warm genoeg de de nasi die we erbij kregen was ook niet echt warm. Het nagerecht was klein, maar lekker en voldoende. Toen ik ging afrekenen stond ik min of meer in de open keuken en het was er niet erg netjes. Overal lag vanalles opgestapeld en er lagen overal vieze doeken tussen. Al met al was het dus geen succes en we zullen er zeker niet meer terug gaan
Trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was heerlijk! We mochten kiezen uit twee menues. Uitgebreid menu, 4 gangen. Grote porties, sommige gerechten iets te scherp naar onze smaak.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Er ging af en toe iets mis met de bestellingen: we hadden een tomatensoep en een kippensoep besteld en kregen 2x kippensoep (wat we uiteindelijk prima vonden), en we hadden 2x menu B gekozen en kregen in eerst instantie toch menu A... Die hebben we wel teruggestuurd, want menu B leek ons toch veel lekkerder. Dit werd wel meteen en zonder problemen opgelost, wat goed was, alleen zonde van het eten dat mogelijk is weggegooid (hopelijk toch door iemand gegeten). Menu B was inderdaad wel erg lekker. En je krijgt HEEL veel eten voor je geld!
Tonc .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We aten menu A met de restaurantkaart van AH. Dit was een schaal voor 2 personen. Konden niet 1 menu A en 1 menu B krijgen. Het eten was smakelijk maar aan de flauwe kant en niet warm. De bediening heel vriendelijk en sfeervol restaurant.
Carloenria1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wij hadden twee keer menu A , alles superlekker. Bediening vlot en vriendelijk. We gaan zeker terug. Alles heel proper. Toiletten waren schoon, dat vinden wij ook altijd heel belangrijk.
Toshiba .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
We hebben er afgelopen zondag gegeten met 6 personen, moesten 1 1/2 uur op ons voorgerecht wachten. Soep was bijzonder smaakloos, wij hadden het pekingeend menu en daar zit na de soep een voorgerecht bij van krokant gebakken eend met lente-uitjes gerold in flensjes. Bij ons was het een erg dik flensje en erg slordig gemaakt ( of n kleuter had geknutseld)

De rest van het eten was ook ver beneden peil. Wij hebben er na verhouding een hoop geld achter gelaten, en nadat we er iest van zeiden werdt er niks mee gedaan.
Heel slecht restaurant. Nooit meer!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Eerst maar even een misverstand uit de weg ruimen: Lotus claimt op Iens.nl dat er gratis kan worden geparkeerd in de buurt. Sinds 1 oktober 2013 hebben de Gemeente Maastricht en parkeergigant Q-Park daar definitief een einde aan gemaakt. Gelukkig is met het openbaar vervoer het restaurant goed te bereiken. Welbeschouwd biedt Lotus drie opties: de 'afhaalchinees', à la carte, en wokken. Wij kiezen voor dat laatste. De ontvangst is allerhartelijkst. De aperitiefjes worden fluks geserveerd, maar enige uitleg hoe dat wokken in z'n werk gaat, moeten we ontberen. Gelukkig kunnen wij zónder - we hebben het immers vaker gedaan - maar uit onwetendheid probeert een andere gast een oester gewokt te krijgen! Een beetje meer sturing zou welkom geweest zijn. De keuze aan gerechten (zowel kant-en-klaar als voor in de wok of op de bakplaat) is toereikend, de kunde en creativiteit van de kok zijn dat duidelijk niet. Alles wat op de bakplaat gaat, wordt bestrooid met eerst knoflook en dan lente-ui, en vervolgens overvloedig besprenkeld met een soort van sojaolie. De zalm is te doorbakken, de biefstukjes 'very well done' en het lamskarbonaadje taai. Nee, culinair stelt het allemaal niet veel voor. De grootste zeperd staat ons echter te wachten bij het afrekenen: waar de eigen website wokprijzen van 17½ en 19½ euro per persoon vermeldt, wordt ons zonder blikken of blozen 26 euro per persoon in rekening gebracht.
Peterjanssen1 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Helaas vonden wij het eten en dan vooral het vlees niet zo lekker .
Nu hadden wij een menu voor 2 personen nasi met rames en kip in zoet zure saus er zat veel vet aan met harde stukjes.
Wij hebben het eten afgehaald en ontdekte het bij thuis komst jammer voor ons ff geen chinees meer
Antiekmarkt .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2013
Wij hebben heerlijk gegeten bij Lotus,enorme vriendelijke bediening.
Lekkere tomatensoep en haaievinnensoep.
Daarna heerlijke krokante Babi Pangang en goede Foe Yong Hai.
Zeer goede smaken dus een aanrader !
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2013
Goed restaurant, gastvrije bediening door Nederlandse mevrouw in mooie Oosterse kleding. De pekingsoep was scherp-zoet met een vulling van groente en stukjes vlees (moet je van houden)!. De peking eend was heerlijk mals met een krokant korstje. De gesneden eend lag in een donkere saus met groente. De garnalenschotel was wat milder van smaak, maar ook heerlijk. De bami en de nasi en het losse groenteschoteltje prima, maar niet bijzonder.
Als toetje twee kleuren ijs met slagroom en chocola, lekker maar niet bijzonder. De mini loempiaatjes waren lekker maar niet bijzonder.
In een goede sfeer, lekker gegeten, met leuke bediening, tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Lotus staat bekend als een van de betere Chinese restaurants in Maastricht, maar wij vinden het eigenlijk niet beter of slechter dan vergelijkbare zaken.
Het viergangendiner dat wij er aten was aardig, maar ook niet meer dan dat. Geen heel authentieke Aziatische smaken dus je vindt hier je dan ook geen Aziatische gasten, zoals bij de concurrent in de Stationsstraat in Maastricht.
De inrichting is enorm gedateerd en ook die onderscheidt zich in niets van de middelmaat.
De bediening is vriendelijk en alles gaat in een razend tempo, wat weer ideaal is voor degene die even snel een hapje wil eten.
Helene25 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Prima gezellig restaurant, heerlijk gevarieerd eten, erg aardig personeel. hier kom ik zeker nog vaak terug, ook prima met kinderen.