Lotus

Brusselsepoort 2 6216 CE Maastricht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lotus

Hans0359 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het was de bekende AH deal dus je mag eigenlijk niet zeuren, maar Lotus is niet de plek.
Eten werd lauw opgediend en kip was absoluut niet lekker.
RA H S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De sfeer, het eten en de bediening zorgden er voor dat we een hele gezellige avond hadden!
We komen er ook zonder korting van A H terug, het eten was verfijnd heerlijk!
Nico P.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Menu voortreffelijk in prettige ambiance. Hebben genoten. Komen zeker terug. Eén minpuntje: het was er minder behaaglijk warm.
José S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
We namen het drie gangen menu.
De soep was heerlijk, de loempia oké, maar het hoofdgerecht viel erg tegen en was ook nog eens lauw.
mhmhermans .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker eten met een goede service. Prijs -kwaliteitsverhouding is goed.
Komen er zeker nog een keertje terug. Restaurant was mooi ingericht en het was leuk om de koks bezig te zien in de zaak.
Marjolein W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Terwijl ik behoefte had aan een extra drankje kreeg ik geen (oog)contact met de bediening en heb deze dus niet genomen.
Het eten was goed en voldoende!
D.B.E. G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Restaurant Lotus is een prima Aziatisch restaurant, waar ook gewokt kan worden. Wij komen hier al 25 jaar met enige regelmaat, en het is altijd constant van kwaliteit. Wij aten hier deze keer met de AH restaurantactie, waarbij je kon kiezen uit twee menu's. Wij zijn geen vegetariërs, maar het viel ons wel op dat beide menu's met vlees waren.
De gerechten waren allemaal prima en werden begeleid door lekkere pittige sauzen. Klein minpuntje: bij de loempia (tweede gang) had voor ons best een sausje gemogen.
De bediening was nogal onbeholpen, maar wel vriendelijk en de opmerking "ik werk hier pas" helpt natuurlijk ook wel om een en ander door de vingers te zien.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De soep was lauw. De schotel met eendeborst e.d zag leeg uit maar de smaak was goed.
Drankjes allemaal €2,50. Het desert stelde niet veel voor: bolletje ijs met een niet zo smakelijk stuk gebakken banana. Heb al betere gebakken banaan gegeten.
De temperatuur in het restaurant was niet behaaglijk.
Het restaurant is erg gedateerd, is al meer dan 25 jaar onveranderd.
We betaalden met de AH actie nog eens €40,00/2 pers. 4 drankjes.
Eri W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Met veel genoegen heerlijk gegeten. Chinese tomaten soep en een goed gevulde loempia. Vervolgens 3 x A en 2x B met ons vijven. Veel te veel voor onze kleine magen, dus van alles een beetje. Goede toetjeskeuze. Uiterst vriendelijk zijn wij bediend.
de-vos .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker gegeten met de AH actie!
Alleen de 2de gang is wat teleurstellend. Een simpele loempia op een bord zonder saus of iets anders.
2,50 euro voor een portie loempiasaus vragen is dan ook wel vreemd, dit zou standaard over de loempia moeten zitten.
M.E. L.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Prijs-kwaliteitsverhouding was erg voordelig dankzij de bonnen van de AH-restaurantactie.
Wij hebben gekozen voor menu A en dat was bijzonder smakelijk.
B K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Heerlijk gegeten van het 4-gangen menu B wat bestond uit allerlei lekkere gerechten. De hoeveelheid was voor ons meer dan genoeg. Een aanrader dus.
nieke G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
H

hoofd gerecht was niet warm moesten vragen naar borden en waren rijst en nassie vergeten en niet alleen bij ons
borden vergeten bediening was niet goed en eten van vorige groep heeft zeker twee uur naast ons op tafel blijven staan
Jorinde L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gisteravond zijn mijn zus en ik heerlijk uit eten geweest bij Lotus. Wij waren in de veronderstelling dat wij uit 1 hoofdgerecht mochten kiezen. Dat is niet waar, het bleek dus dat je alle hoofdgerechten kreeg. Wij hebben heerlijk gegeten en hebben genoten. Goede service, prijs-kwaliteit is super en super lekker eten. Ik vind het een aanrader!
Groetjes, Jorinde
huveneers1955 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik ben er met mijn schoondochter gaan eten via de restaurantactie van Albert Heijn. We zijn er heen en weer 40 km voor gereden en we gaan er niet meer terug. Je kon alleen kiezen uit een 4 gangendiner van Euro 30,00 per persoon en je moest dan allebei hetzelfde nemen, want het was voor minstens 2 personen. Het eten was niet erg op smaak gebracht. De soep was op zich niet verkeerd, maar erg flauw. De loempia van de tweede gang was lekker. Het hoofdgerecht waren vier soorten vlees, maar erg karige porties voor 2 personen. Het was ook niet warm genoeg de de nasi die we erbij kregen was ook niet echt warm. Het nagerecht was klein, maar lekker en voldoende. Toen ik ging afrekenen stond ik min of meer in de open keuken en het was er niet erg netjes. Overal lag vanalles opgestapeld en er lagen overal vieze doeken tussen. Al met al was het dus geen succes en we zullen er zeker niet meer terug gaan
trudy47 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was heerlijk! We mochten kiezen uit twee menues. Uitgebreid menu, 4 gangen. Grote porties, sommige gerechten iets te scherp naar onze smaak.
Anna C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten was heerlijk. Er ging af en toe iets mis met de bestellingen: we hadden een tomatensoep en een kippensoep besteld en kregen 2x kippensoep (wat we uiteindelijk prima vonden), en we hadden 2x menu B gekozen en kregen in eerst instantie toch menu A... Die hebben we wel teruggestuurd, want menu B leek ons toch veel lekkerder. Dit werd wel meteen en zonder problemen opgelost, wat goed was, alleen zonde van het eten dat mogelijk is weggegooid (hopelijk toch door iemand gegeten). Menu B was inderdaad wel erg lekker. En je krijgt HEEL veel eten voor je geld!
Tonc .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We aten menu A met de restaurantkaart van AH. Dit was een schaal voor 2 personen. Konden niet 1 menu A en 1 menu B krijgen. Het eten was smakelijk maar aan de flauwe kant en niet warm. De bediening heel vriendelijk en sfeervol restaurant.
carloenria1 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Wij hadden twee keer menu A , alles superlekker. Bediening vlot en vriendelijk. We gaan zeker terug. Alles heel proper. Toiletten waren schoon, dat vinden wij ook altijd heel belangrijk.
Toshiba .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
We hebben er afgelopen zondag gegeten met 6 personen, moesten 1 1/2 uur op ons voorgerecht wachten. Soep was bijzonder smaakloos, wij hadden het pekingeend menu en daar zit na de soep een voorgerecht bij van krokant gebakken eend met lente-uitjes gerold in flensjes. Bij ons was het een erg dik flensje en erg slordig gemaakt ( of n kleuter had geknutseld)

De rest van het eten was ook ver beneden peil. Wij hebben er na verhouding een hoop geld achter gelaten, en nadat we er iest van zeiden werdt er niks mee gedaan.
Heel slecht restaurant. Nooit meer!