Lotus

Meer informatie over restaurant Lotus

• Pin , Visa card
Hedwig1955 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Vanavond, 27-11-2016, met man en zoon heerlijk gegeten, een chinees-indische rijsttafel. Zalig mals vlees, uitstekende kipsate, prima nasi en verder allemaal lekkere gerechtjes. Het was ruim voldoende voor drie personen. Vriendelijke bediening en een leuke zitplaats bij het raam.
Een aanrader, we komen hier zeker nog een keer terug!
Cvzuylen .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
We hebben hier een heerlijk driegangen lunch voor 11',50 gebruikt, zaten aan tafeltje langs het water. Mooie locatie, vriendelijk personeel echt de moeite waard.
Leonard S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Als Briellenaar kom ik al bij Lotus sids de opening. Eigenlijk altijd een behoorlijk maaltje voorgeschoteld gekregen. Beetje erg Europees maar het was smakelijk. Na een tijdje niet van het Lotus restaurant te hebben genoten dacht ik een paar maanden geleden weer eens iets af te halen. Heel simpel; een loempia en een sateh. Na een hap heb ik de loempia zo de prullebak in gegooid. V.w.b. de sateh had ik twee hapjes nodig. Het was zacht, flauw en zonder smaak. Vandaag, 20-08 na terugkomst van vakantie dacht ik weer eens een rijsttafel bij Lotus te halen. Wat een afknapper zeg. Flauw, mat en smakeloos. Ik ga niet meer naar Lotus! Jammer want het was vroeger altijd een prima restaurant.
Barry V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Vandaag met 5 man en een baby wezen eten bij dit restaurant. Van tevoren doorgegeven dat er een baby meekwam en er stond voor haar dan ook netjes een stoeltje klaar. De inrichting is niet heel chinees maar zit er niet onaardig uit. Gekozen voor het lopende buffet. Als voorafje de keuze uit diverse soepen. Daarna tijd voor het buffet, de sushi was heerlijk en erg gevarieerd. Ook het eten van de grillplaat smaakte goed. Het schepvoer uit de bakken was wat minder maar zeker niet slecht. De bediening was alert maar niet opdringerig.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Zaterdagavond besloten wij, na lang niet te zijn geweest, met zijn tweetjes te gaan eten bij Lotus.

Bij binnenkomst werd ons gevraagd of wij van het buffet wilden eten of a la carte. Omdat wij beiden buffet niet gezellig vinden (vanwege het constante weglopen van de tafel), gaven wij aan a la carte te willen eten. De ober stond er echter op dat we eerst bij het buffet gingen kijken, en pas na dit gedaan te hebben, mochten we dan toch a la carte bestellen.

Mijn vriendin had omdat ze zwanger was, niet verl honger. Daarom bestelde ik als enige een voorgerecht. De vrouw die ons bediende vond dit merkbaar vreemd, en even later werd dan ook ons nog halfvolle mandje kroepoek zonder vragen van tafel gehaald. Dit tot grote verbazing van ons beiden.

Het voorgerecht was overigens prima. Maar het hoofdgerecht was weer matig. De gepaneerde varkensreepjes in ananas (nr 79) waren goed qua smaak, maar niet echt warm, eerder lauw. Geen denderend hoofdgerecht dus.

al met al een verwarrende, matige ervaring. Het is duidelijk dat het buffet prioriteit krijgt, en dat dit restaurantje teert op vergane glorie.

Gelukkig had ik nog mijn medicijnen voor epilepsie. Die smaakten prima.
Rita53 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We hebben 9 januari met een groep van 9 personen heerlijk gegeten bij Lotus. We kozen allen voor het lopend buffet wat in het weekend €22,50 kost. Echt geweldig lekker gegeten. Er was van alles, van sushi tot gebakken banaan. Eerst mochten we een soepje kiezen, welke aan tafel geserveerd werd, er was een ruime keuze, kippen-, tomaten- en bamboesoep. Iedereen vond het lekker, daarna ga je naar een plek midden in de zaak en aan de ene kan heb je de sushi afdeling, waar 1 van de dames in ons gezelschap erg van genoten heeft en de rest koos eigenlijk voor het Chinese gedeelte, waar ook een enorm ruime keus was, o.a. tjaptjoy, fujunghai, verschillende varkensvlees en kip gerechten, zoetzuur, gebakken banaan, saté. Verder kon je bij de kok verse garnalen, zalm, biefstuk enz. laten grillen, waar mijn man heerlijk van heeft zitten smikkelen. Iedereen had zoveel gegeten dat we geen nagerecht meer wilden. De bediening was heel vriendelijk en beleefd. Echt een aanrader als u naar Brielle gaat, reserveren of in ieder geval even bellen is wel een must, anders is er echt geen plek.
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Met een groep van 14 man hier heerlijk buiten op terras gegeten, wel met buffet. De specialiteit is hier de aparte sushi. Er ligt een kaart waar je de bekende sushi’s kan bestellen, maar ga hier voor de speciale en anders dan anders sushi, deze zijn hier echt zeer lekker. Zo had ik een sushi van St. Jacobsschelp en veel groente in plaats van rijst. Krijgt van mij cijfer 10+ Ook een combinatie van speciaal gegrilde en rauwe zalm. Ik heb zeker 5 soorten sushis gegeten, die ik nergens anders heb gegeten.
Er is veel keuze uit verse groenten, varkensvlees en beef, lamskoteletjes (heerlijk!) en slibtongetjes en garnalen van de plaat. Mijn disgenoot is gek op Babi Pangang Spek van het buffet en die was krokant gebakken zoals het hoort.
De garnaal in tempura gefrituurd kan je apart aanvragen, er ligt een kaart wat je allemaal kan bestellen, meeste is inclusief het buffet.
De prijs is exclusief drank en het beperkte dessert bestaat alleen uit wat vruchtjes en lychees die smaken alsof ze uit blik komen. Als je een ijsje als dessert wilt, moet je dat extra bestellen en kost al gauw 6 euro extra. Evenals koffie toe. Ene kant voordeel als je de prijs in de hand wilt houden, dan eet je kwaliteit voor een lage prijs. Maar heb je een gezelschap dat veel drinkt en per se ijs en koffie wil, tel dan wat extra bij je budget.
Lina Geeve
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2015
Na een aantal jaren zijn we weer terug bij Lotus, nu voor het buffet: teppnyaki, wok en zelf pakken. De keuze is groot, verse groenten, veel kip, varkensvlees en beef, niernaast slibtongetjes en garnalen van de plaat. Service is weer Chinees vriendelijk en vlot. Drank is niet inbegrepen evenals het dessert. Het is geen typisch Chinese inrichting, luxe en ruim. Met als uitsmijter een warm doekje voor je handen, het leek wel of we naar Singapore vlogen. Kortom aanrader
Lenny V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Ondanks dat het redelijk druk is altijd, gaat de service gewoon door met het in de gaten houden van lege glazen, het eten is er lekker, alleen de kans dat het bij de "bakplaten" wat langer wachten is, maar dat moet je er maar voor over hebben, want ook dat is erg lekker.
Mimi B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Het restaurant waar ik altijd zo Loof over was.... is nu niet meer mijn Favoriet!
Ik ben er al ruim 8 jaar niet meer geweest ivm verhuizing andere stad.
Vandaag weer geweest na lange tijd....
Mijn partner en ik zaten in de Serre helemaal achter aan . Bediening kwam er nauwelijks!
Van 17.50uur tot 19.25 gezeten.
Er is bij binnen komst gevraagt wat wij wilde drinken. Leeg glas word voor je neus weg gepakt, zonder te vragen of je eventueel nog wat wilde drinken. Paar keer naar bediening gewenkt, maar komen doen ze niet. Uit eindelijk was de maat vol en zijn we weg gegaan. Ruim ander half uur gezeten, 1x drinken KUNNEN bestellen. Bij afrekenen word niet eens meer gevraagd of het gesmaakt heeft?! Het is Bedankt en tot ziens!! Waar zijn de tijden dat de bediening/ bedrijfs chef nog de tijd voor je nam om te vragen of alles naar wens gaat? Jammer... erg jammer
Anneke1961 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Op 27 aug. jl. wezen eten bij Lotus. Het was gewoon perfect. De ontvangst zo vriendelijk, gastvrij en beleefd. Op verzoek lekker op het terras gedineerd in het zonnetje. In dit restaurant komen wij wel vaker en vanavond voor de eerste keer gebruik gemaakt van het buffet; chinees en sushi was de mogelijkheid. Heerlijke garnalen, goed gebakken op de plaat en goed op smaak. Veel van de gerechten beetje bij beetje geproefd en moet zeggen het was allemaal goed op smaak en op temperatuur. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel, wij blijven zeker terug komen.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2014
Ik Ellen en Bert gaan elke maand eten en nemen we altijd het lopend buffet.
Wij vinden het erg goed ook de bediening vlug ,schoon, vriendelijk.
Niets op aan te merken.

Gr Ellen,
Anita En Martin D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
hier buffet gedaan met 5 personen genoeg keus en lekker tegenwoordig ook sushi behorend bij het buffet (stond wel iets te lang van te voren klaar dus een beetje droog) maar prima prijs kwaliteit verhouding
Willemscholten .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2013
De kaart is zoals bij vele Chinese restaurants veel te uitgebreid. Er zijn echter maar 4 vegetarische gerechten.
De Peking eend zag er goed uit maar was veel te droog.
De Gado Gado was zoals hij niet hoorde te zijn. Gare suffe hap drijvend in de slappe pindasaus. Om de sfeer te bewaren de schotel niet teruggestuurd naar de keuken. (Les: bestel nooit Indisch bij de Chinees)
De twee Tipannetjes, kip en varkensvlees, krijgen een dikke voldoende.
De bediening was okee. Jammer dat je geen vaste ober hebt. We hebben 6 verschillende aan onze tafel gehad. Daardoor onstond er een misverstand met één van de gerechten.
Al met al wel een gezellige avond gehad voor onze 88 euro. Met 8 drankjes, een portie kroepoek en een dim sum.
Evelyne G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Wij aten het buffet, dan kun je zelf een keuze maken uit alles wat aangeboden wordt. De sushi is erg smakelijk en vers! Een aanrader. Wij waren er door de weeks en het is jammer, maar begrijpelijk dat dan niet alles aangeboden wordt, maar voor de echte visliefhebber is het in het weekend uitgebreider. De bediening is scherp en ziet alles en zijn bovendien erg vriendelijk.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Hier heerlijk gegeten, kip met cashewnoten en groenten in een vogelnestje en garnalen met mihoen. Als voorgerecht kregen wij van de zeer vriendelijke bediening al een mandje kroepoek, wijzelf namen nog een tomatensoep en kippensoep. Zoals een goede Chinees betaamt, ging het snel, aardig en voor een redelijke prijs. Thee met een hele bak snoep maakte alles weer compleet
Willemscholten .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Heerlijk gegeten. Mijn zoon een Tie Pan ossenhaas en ik hetzelfde maar dan met varkensvlees. Ik kreeg zonder meerprijs extra groente. Porties zijn bijna te groot.
Bediening snel en zeer vriendelijk. Met vier biertjes waren we bijna 45 euro kwijt.
Enige minpuntje was dat het eten té snel op (de keurig gedekte) tafel stond. Al met al een aanradertje.
Passievruchtnr1 .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2013
Ik heb hier werkelijk waar nog nooit binnen gezeten maar wilde graag iets schrijven over het afhaal menu. Dit doen wij namelijk wel met enige regelmaat! Het eten is altijd perfect en uiteraard zoals een chinese afhaal betaamd genoeg. De kwaliteit is gewoon goed en kom hier daarom ook graag. Mijn favoriet de Kerry Kok's en de Garnalen Hong Kong style. Verder hoef je niet lang te wachten op je bestelling, zeker niet als je van tevoren even belt!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Een onderschatte Chinees: te weinig goed recensies voor een restaurant waar zeer smakelijke gerechten a la karte worden bereidt. Vogelnestjes, Tipan gerechten, kreeft, tong en verse garnalen in pittige knoflook. En dat voor een zeer betaalbaar bedrag. Helemaal goed!
Funnyskate .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Al jarenlang handhaaft deze Kantonees dezelfde goede standaard. De à la carte menu's zijn altijd goed en smaakvol. Vooral erg lekker zijn de garnalen met rode saus. De ossenhaas met groenten wordt aan tafel bereid. De bediening is snel en correct. De tafels zijn gedekt met smetteloos wit linnen en dito servetten. Er ligt zowel bestek als stokjes op tafel. Dit is zonder twijfel de beste Kantonese Chinees in de regio. Vandaar dat ik hier graag met enige regelmaat terugkom.