Lotus

6,4
6,9
ElAntonio .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
All you can eat met dessertbuffet genomen. Eendeborst verrukkelijk, helaas veel ijsbergsla, zelf onder het zeewier. Goed kwaliteit ingrediënten. Goede rosé. Wel hele kleine flesjes cola (200ml) . Vlotte bediening. Klein maar lekker desertbuffet. Kortom geen slechte beurt. Doen we nog eens.
Sabby C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Bij binnenkomst viel het al meteen op, de foto's op de website worden groter afgebeeld dan werkelijkheid! Erg klein en knus, niks mis mee, als het voedsel maar te eten is:-)! Na geruime tijd onze sushi dan eindelijk op tafel, jeetje, dat heeft even op zich laten wachten, nogmaals, als het maar lekker is... Bleek niet alleen bij onze eerste maar ook onze tweede en derde ronde onwijs veel gerechten niet geserveerd te zijn! Na hier herhaaldelijk met de serveerster over gesproken te hebben, die eigenlijk nog veelste jong is om te werken, komt dan eindelijk de manager, wat een service, bah, geen goed woord over te zeggen!!! Desalniettemin, kan ik over de kwaliteit van het voedsel niet klagen als algemene sushi liefhebber maar kom je ook voor een beetje service ben je hier aan het verkeerde adres!
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Op donderdag 3 maart hebben we hier met 4 personen voor het eerst Japans gegeten en het is uitstekend bevallen. Sinds er is verbouwd en er een 'all you can eat' concept is gelanceerd, is dit restaurant met sprongen vooruit gegaan.
De kaart is zeer uitgebreid en er staan bijvoorbeeld ook soepjes op de kaart. Werkelijk alle gerechten die we hebben besteld, en dat waren er nogal wat, waren uitstekend bereid met verse ingrediënten.
De Tokio Lounge staat in Tiel bekend als hét Japanse All You Can Eat restaurant van de stad, maar wij hebben bij Lotus veel beter gegeten. Ook is het best wel smaakvol ingericht.
Minpuntje was het dessertbuffet. Het was die avond niet heel druk, waardoor de taartjes etc. wat verdroogd waren. De grote aardbeien met chocoladefontein maakte dat weer goed.
Ri T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Gister waren wij eten met 4 volwassen en 2 kids .super lekker gegeten sushi was heerlijk en super vers en de warme gerechte met liefde gemaakt en service was helemaal niet slecht 2 jonge meiden waren vriendelijke en de eigenaar was ook vriendelijk . Top restaurant wij kommen zeker terug
The-judge .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Gisteren bij Lotus gegeten maar wat was dat een misser!
Alles wat fout kon gaan ging fout, onze bestelling belandde steeds op een andere tafel en andere bestelde gerechten werden helemaal niet geserveerd. Na een opmerking hierover tegen de Chinese eigenaar ging meneer een pittige discussie aan, want zei maakten geen fouten volgens hem. Toen even later een door ons besteld gerecht weer bij een andere tafel werd aangeboden, gaven de mensen aan die tafel aan dat ze dat helemaal niet besteld hadden, toen wij de serveerster erop attendeerde dat die bestelling aan onze tafel hoorde was de jongedame kwaad en ronduit onbeschoft, ze zei dat dat niet mogelijk was terwijl het echt de waarheid was... Na een opmerking hierover liep ze kwaad weg. Gerechten die warm dienden te zijn werden koud geserveerd, tegelijk per tafel bestelde tomatensoep werd kopje voor kopje geserveerd met tussenpozen van ruim 20 minuten en 1 kopje soep is helemaal niet aangekomen. Verwarming van het pand gebeurde door her en der geplaatste bouwkachels. Kortom het was een compleet drama!!! Vreselijk onbeschoft personeel, een ontzettend brutale eigenaar, ontzettend slechte service, gerechten ver beneden de maat etcetera etcetera.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Hier nu voor de 4 de keer gegeten.en prijs kwaliteit is prima.de sashimi &sushi vers.en veel variatie op de kaart.helaas zijn de jonge dames in de bediening niet echt klantvriendelijk en soms zelfs onbeschoft.nu ook al 3 keer een discussie gezien tussen klanten en eigenaar.waarbij eigenaar niet toegaf.lotus was altijd 1 van de beste restaurants van de regio.het is duidelijk dat ze niet achter hun al you van eat formule staan.jammer want het eten blijft top en de zaak mooi.
Sjajo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Vol verwachting gingen we samen sushi eten in Tiel. Na een uitermate onvriendelijke ontvangst, de serveersters lijken niet te kunnen lachen, moesten we meteen onze drankbestelling doorgeven. Onze jas was nog niet eens uit!
Er lag een foldertje op tafel waar aangekruist moest worden wat je wilde eten. Dat hebben we zelf uitgevogeld, er werd namelijk niets uitgelegd over de bestelprocedure. Na het bestellen even om ons heen gekeken en de aankleding van het restaurant is leuk, daar is aandacht aan besteed. Na een klein poosje werden de eerste gerechten op tafel neergeplemt, door de jonge serveerster die duidelijk geen zin heeft in deze baan. Het eten is van een bedenkelijk niveau, waarbij op een enkele uitzondering, eigenlijk niets echt lekker is. We zijn ons ervan bewust dat over smaak niet te twisten valt, maar als wij het vergelijken met bijvoorbeeld Tokyo lounge in Tiel, is dit gewoon zwaar ondermaats. Het restaurant is volgens de kaart open tot half elf, maar aangezien wij om half tien al de laatste waren, werd dessert buffet alvast opgeruimd en sommige lampen vast uit gedaan. Dit was voor ons hier echter geen probleem, we vertrokken graag!
Bij het betalen werd nog wel netjes gevraagd of alles naar wens was, nou nee, dat was het dus niet. Tijdens het eten hadden we de tonijnsushi terug laten nemen omdat deze gortdroog was en kregen we een tomatensoep voorgeschoteld die echt compleet niks met die ronde rode groente te maken had (ook niks met Chinese tomatensoep) hierop kregen we te horen dat tonijn sushi niet droog was, maar dat dit kwam omdat we het buitenste stukje van de rol hadden, de kok had de rest geproefd en die vond hem goed. Ook de kritiek op de tomatensoep was onmogelijk, want dat was de specialiteit van het huis, dus dat konden we niet vies vinden. Okido

AdOnckuls .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
We hebben met 4 personen de nieuwe formule geprobeerd: het sushi menu. Het werd een drama. Een alleraardigst chinees meisje was in de bediening; jammer dat ze geen nederlands of engels sprak. Als je wat vroeg keek ze je uiterst vriendelijk aan en midden in je vraag liep ze weg en kwam voorlopig niet meer terug. Het menu bestellen: er lag 1 kaart op tafel voor 4 personen; een van de tafelgenoten had de euvele moed om een kaart van de belendende tafel te pakken, waar uiteraard niemand aan zat, maar de gerant (eigenaar?) kwam direct aangesneld om de tweede kaart weer terug te leggen op de lege tafel: dat was niet de bedoeling! Het werd vreemder; een fles wijn bestellen van de kaart van het vorige restaurant (chinees-indisch) ging moeilijk; onze keuze was niet voorradig en het alternatief was tragisch. Sashimi met tonijn (vier euro extra pp): kon niet, de kok had geen tijd om de tonijn te snijden. Werd wel goedgemaakt op de rekening: er werd 1 euro pp in mindering gebracht ipv vier. Ik kan nog wel doorgaan, maar de boodschap is duidelijk. Sushi en sashimi leek niet vers, bediening hopeloos, rekening die niet klopt: wij komen hier niet meer. Zonde van je geld en tijd. Er zijn wel andere alternatieven in Tiel om dit soort gerechten te eten.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Gisteren hebben we met 5 personen gegeten bij Lotus. Nog steeds een mooi restaurant, echter het was erg rustig met 3 tafels bezet. De bediening was hulpzaam en erg vriendelijk. We hadden gekozen voor een Chinees-Indische rijsttafel welke voldoende groot was en lekker. Wel mag de diversiteit aan smaken van de gerechten groter zijn. Het vermoeden bestaat wel dat sommige gerechten meerdere keren waren opgewarmd, wat terug kwam in zowel de smaak als het uiterlijk van sommige gerechten. Desalniettemin, een prima restaurant voor een doordeweeks etentje.