Lotus Sakura

6,2

Jouw recensie over het restaurant Lotus Sakura

pwb .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Bij telefonisch reserveren (dat verplicht is via Groupon) werd ik bijzonder onvriendelijk, onbeschoft en onbeleefd te woord gestaan, naar wat later bleek, de gastheer. Ook bij de binnenkomst had hij dezelfde arrogantie over zich. De gastvrouw haastte zich dan ook om ons zo snel mogelijk mee te nemen naar het restaurant gedeelte. Je kon merken dat zij ons daar niet te lang in de buurt wilde hebben. En terecht. Want zij maakte de hele sfeer. Bijzonder netjes, eerlijk, klantvriendelijk, niet opdringerig, maar precies goed. Zonder haar stelt het restaurant niets voor. Qua kwaliteit (en sfeer en ruimte) gaan wij toch veel liever naar NiHao stadspark in Groningen of Wereld-Geluk in Groningen. En dan is het nog goedkoper ook. Maar goed, daarvoor is Groupon ook. Om te kunnen proberen. Maar wij gaan niet meer.
slimmeeter .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteitverhouding= goed. Wijn wat aan de dure kant maar wel lekker allemaal. Keurig restaurant. Ik ga donderdag weer.
bianca H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
De warmhoudbakken waren niet op tempratuur, waardoor het eten veel te koud was.Het nieuwe eten werd bovenop het andere eten gegooit.Het vlees voor de bakplaat was uitermate slecht.Zelf nog aan een personeelslid doorgegeven dat het kangaroevlees er groen uitzag...De mannelijke eigenaar kwam er bij,keek snel roerde het door elkaar en zei,niets aan de hand.
Vonden het ronduit slecht,en vertrouwde niet meer op de kwaliteit.
Hebben het ook aangegeven bij het betalen,maar werd niet op gereageerd.
Was voor ons een kort bezoek.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gisteravond lekker gegeten met 4 personen. Erg vriendelijk personeel en heel erg gelachen . Eigenaresse inderdaad erg bevlogen . We gaan er vast weer eens heen al was het alleen al om haar . ????
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Om 19 uur gereserveerd, dan denk je aan lekker 2,5uur wokken en drinken. Het was druk en sommige dingen werden niet bijgevuld, met moeite konden we 1x drinken krijgen. Om 20.15 werden alle bakken etc weg gehaald, kauwend vroeg ik me af..echt?? Om 20.30 bakplaten schoon gemaakt iedereen was druk en konden we niets meer eten en bestellen. Om 20.40 zijn we onder protest maar weg gegaan en geen compensatie en/of excuses. Ik kom er niet weer
mannoo .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Zeer goed.
Ronde stijlvol met linnen gedekte tafels tafels.
Uitermate vriendelijk personeel met een zeer bevlogen eigenaresse, die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.
Eten allemaal erg smakelijk en zeer divers. Met als klap op de vuurpijl een dessertbuffet waar je u tegen zegt.
Kortom: Hier komen we zeker terug.
MisterBB .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met zijn tweeën sushi gegeten. Wat een verschrikking!
Het sushimenu is een exacte kopie van het sushimenu van zeer bekende sushiketen, alleen de naam op de voorkant is aangepast. De bediening liet zeer te wensen over en was niet kundig, veel fouten. Veel bestelde gerechten zijn niet geserveerd, ook niet nadat we het hadden aangegeven. Nogmaals aangegeven en tijdens het gesprek liep de gastvrouw gewoon weg, zeer vreemd!
Wat betreft het eten: de allerslechtste sushi die we ooit hebben gegeten!!!! Het eten was alles behalve vers en zag er niet smakelijk uit. Uiteindelijk hebben we niet veel gegeten en vertrokken.
Ook kwamen de gerechten niet overeen met de foto's op de kaart!
Dit restaurant zullen wij niet aanraden!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk hier gewokt met de familie. Het wordt voor je klaar gemaakt waar je bij staat. Enorme keuze aan eten, ook heerlijke sushi. Je begint met een heerlijk soepje vooraf en twee lekker kipstokjes, daarna onbeperkt wokken en drinken. Bediening komt ook met regelmaat drankjes opnemen.
Penry Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Echt opnieuw weer heerlijke sushi gegeten. Super kwaliteit en vriendelijk personeel. Een aanrader! Via Groupon ooit voor het eerst wezen eten en nu al vaak weer terug gekomen. Mooie nieuwe sushi kaart met lekkere gerechten.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Op zich zelf goed eten duurt lang voor drankjes en eten matig op smaak gezien kwaliteit en prijs redelijk te noemen maar niet bijzonder.
hoema .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Hier gekozen voor het all you can eat sushi concept. De sushi was niet vers en voor veel gerechten moest je extra betalen. De warme gerechten smaakten wel goed. De bediening en de gastvrouw zijn vriendelijk maar er wordt niet vertelt welk gerecht je op tafel krijgt.
Janinehulzinga1 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Donderdag 31december 2015 heb ik chinees afgehaald en hebben we heerlijk gegeten met de hele familie. In totaal waren wij met zijn 10e waar onder 1 vegetariër. de medewerkers waren zeer vriendelijk en wij hebben genoten van dit eten. Bedankt Lotus sakura voor het heerlijke eten echt top onze complimenten
Christo1946 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
23 december 2015 met vrienden ons 45 jarig huwelijksfeest gevierd met het verrassingsmenu bij Lotus Sakura. Ondanks problemen in het wok restaurant waardoor al het vlees opnieuw moest worden gesneden, werd het weer echt een feestavond. Iedere keer sta ik er weer van te kijken wat de kok voor speciale creaties op tafel brengt. Mijn vrouw eet geen vlees en alleen maar witvis en vegetarisch, maar ook voor haar was elke gang genieten.
Mijn hartelijke dank voor de goede verzorging en we komen zeker terug.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vandaag sushi gegeten het was heerlijk. Een hele gezellige avond gehad, afsluiting met jasmijnthee van het huis zeker voor herhaling vatbaar
TD W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met een grote groep bij Lotus Sakura gegeten. Bij binnenkomst bleek er geen tafel beschikbaar, terwijl deze wel gereserveerd was. Met enige kunst- & vliegwerk werd een tafel opgetuigd, terwijl we een drankje van het huis aangeboden kregen en plaats mochten nemen in de 'wachtkamer' van het afhaalgedeelte.
Samen zo'n 12 verschillende gerechten van de kaart besteld, waardoor je een goed beeld krijgt van de kwaliteit van het eten. Die is goed. Geen buitengewone dingen, maar ook nergens beneden de maat. Degelijke, 'ouderwetse' Chinese keuken met hier en daar wat concessies aan de Nederlandse smaak. Sommige gerechten bleken bij het uit serveren op initiatief van de zaak gewijzigd van hele in halve porties, omdat het 'anders teveel zou worden'. Die halve porties zijn weliswaar zo'n 2/3 van de prijs van een hele portie, dus het scheelt ook nog eens in de kosten, maar het had netjes geweest als dit van tevoren overlegd zou zijn.
Telkens verschillende mensen aan tafel, waarbij vooral de eigenaresse op valt. Ze maakt veel grapjes. Heel veel grapjes, waarvan sommige mijns inziens niet door de beugel kunnen, irriteren of zelfs schofferen. Ik ga niet in details treden, maar na een aantal lollig bedoelde maar eerder kleinerende opmerkingen was voor mij de maat vol en was de gezelligheid even ver te zoeken. Humor kan veel goed doen, maar je moet wel 'lezen' wat voor gast je tegenover je hebt en je daar aan aanpassen!
Bij het afrekenen bleken de 'drankjes van het huis' gewoon op de rekening te staan, maar werden deze wel na enige discussie er af gehaald.
Eten goed, voor de rest allemaal 'mwoah' en als ik op 'humoristische' manier beledigd wil worden dan ga ik wel naar een stand-up comedy theater.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Op de verjaardag van onze zoon gegeten met groupon bon. Alles vers, keurig afgedekt, en vriendelijke bediening. Alles zag er schoon en verzorgt uit. Wij hebben er gewokt.
rdvand .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een uitgebreid buffet met ruime keuze uit vlees en groente.
De sushi en chinese gerechten waren ook bijzonder lekker.
Vriendelijk bediening

tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben hier gegeten n.a.v. de Grouponactie voor het wokbuffet.
Dit was een zéér uitgebreid buffet ; ruime keuze uit gerechten voor het wokken en de bakplaat.
Ook de "gewone"Chinese gerechten zijn heerlijk!
Een aanrader op een perfecte locatie; parkeren voor de deur.
De bediening was erg vriendelijk.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Lekker gegeten. bediening was super en sushi was lekker vers. Vrouw des huize was een vrolijke dame waardoor we een leuk avond uit waren.
nonya55 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Door Groupon bij Lotus Sakura gekomen voor de All You Can Eat Sushi. Ontvangst was heel prettig met vriendelijk en behulpzaam personeel. Er werd keurig uitgelegd hoe het allemaal werkte en binnen de kortste keren hadden we ons drankje en de eerste ronde sushi. We hadden een niet zo enthousiaste sushi eter bij ons maar er staan zoveel niet-sushi gerechten op de All You Can Eat Sushi kaart, dat het helemaal geen probleem was. We hebben heerlijk gegeten. De sushi was lekker vers en van prima kwaliteit. Ook de niet-sushi hapjes waren verrukkelijk. Het verliep allemaal heel soepeltjes. Zodra we bijna klaar waren met een ronde, lag het lijstje om de volgende ronde te bestellen alweer klaar. Ook werden de drankjes iedere keer netjes verzorgd als de glazen bedreigden leeg te raken. Na de vele rondes sushi konden we ook nog naar het dessert buffet. Ook daar was de keuze fantastisch. Van schepijs, tot fruit, tot kleine gebakjes en softijs, het was allemaal even lekker. De bediening was uiterst vriendelijk. Al met al een fantastische avond, met fantastisch eten en hele goeie service. Wij gaan zeker terug. Kan dit restaurant ten zeerste aanbevelen.