Lotus Sakura

Meer informatie over restaurant Lotus Sakura

Mannoo .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Zeer goed.
Ronde stijlvol met linnen gedekte tafels tafels.
Uitermate vriendelijk personeel met een zeer bevlogen eigenaresse, die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.
Eten allemaal erg smakelijk en zeer divers. Met als klap op de vuurpijl een dessertbuffet waar je u tegen zegt.
Kortom: Hier komen we zeker terug.
MisterBB .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met zijn tweeën sushi gegeten. Wat een verschrikking!
Het sushimenu is een exacte kopie van het sushimenu van zeer bekende sushiketen, alleen de naam op de voorkant is aangepast. De bediening liet zeer te wensen over en was niet kundig, veel fouten. Veel bestelde gerechten zijn niet geserveerd, ook niet nadat we het hadden aangegeven. Nogmaals aangegeven en tijdens het gesprek liep de gastvrouw gewoon weg, zeer vreemd!
Wat betreft het eten: de allerslechtste sushi die we ooit hebben gegeten!!!! Het eten was alles behalve vers en zag er niet smakelijk uit. Uiteindelijk hebben we niet veel gegeten en vertrokken.
Ook kwamen de gerechten niet overeen met de foto's op de kaart!
Dit restaurant zullen wij niet aanraden!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk hier gewokt met de familie. Het wordt voor je klaar gemaakt waar je bij staat. Enorme keuze aan eten, ook heerlijke sushi. Je begint met een heerlijk soepje vooraf en twee lekker kipstokjes, daarna onbeperkt wokken en drinken. Bediening komt ook met regelmaat drankjes opnemen.
Penry Z.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Echt opnieuw weer heerlijke sushi gegeten. Super kwaliteit en vriendelijk personeel. Een aanrader! Via Groupon ooit voor het eerst wezen eten en nu al vaak weer terug gekomen. Mooie nieuwe sushi kaart met lekkere gerechten.
Geert V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Op zich zelf goed eten duurt lang voor drankjes en eten matig op smaak gezien kwaliteit en prijs redelijk te noemen maar niet bijzonder.
Hoema .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Hier gekozen voor het all you can eat sushi concept. De sushi was niet vers en voor veel gerechten moest je extra betalen. De warme gerechten smaakten wel goed. De bediening en de gastvrouw zijn vriendelijk maar er wordt niet vertelt welk gerecht je op tafel krijgt.
Janinehulzinga1 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Donderdag 31december 2015 heb ik chinees afgehaald en hebben we heerlijk gegeten met de hele familie. In totaal waren wij met zijn 10e waar onder 1 vegetariër. de medewerkers waren zeer vriendelijk en wij hebben genoten van dit eten. Bedankt Lotus sakura voor het heerlijke eten echt top onze complimenten
Christo1946 .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
23 december 2015 met vrienden ons 45 jarig huwelijksfeest gevierd met het verrassingsmenu bij Lotus Sakura. Ondanks problemen in het wok restaurant waardoor al het vlees opnieuw moest worden gesneden, werd het weer echt een feestavond. Iedere keer sta ik er weer van te kijken wat de kok voor speciale creaties op tafel brengt. Mijn vrouw eet geen vlees en alleen maar witvis en vegetarisch, maar ook voor haar was elke gang genieten.
Mijn hartelijke dank voor de goede verzorging en we komen zeker terug.
Gerrit M.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Vandaag sushi gegeten het was heerlijk. Een hele gezellige avond gehad, afsluiting met jasmijnthee van het huis zeker voor herhaling vatbaar
TD W.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met een grote groep bij Lotus Sakura gegeten. Bij binnenkomst bleek er geen tafel beschikbaar, terwijl deze wel gereserveerd was. Met enige kunst- & vliegwerk werd een tafel opgetuigd, terwijl we een drankje van het huis aangeboden kregen en plaats mochten nemen in de 'wachtkamer' van het afhaalgedeelte.
Samen zo'n 12 verschillende gerechten van de kaart besteld, waardoor je een goed beeld krijgt van de kwaliteit van het eten. Die is goed. Geen buitengewone dingen, maar ook nergens beneden de maat. Degelijke, 'ouderwetse' Chinese keuken met hier en daar wat concessies aan de Nederlandse smaak. Sommige gerechten bleken bij het uit serveren op initiatief van de zaak gewijzigd van hele in halve porties, omdat het 'anders teveel zou worden'. Die halve porties zijn weliswaar zo'n 2/3 van de prijs van een hele portie, dus het scheelt ook nog eens in de kosten, maar het had netjes geweest als dit van tevoren overlegd zou zijn.
Telkens verschillende mensen aan tafel, waarbij vooral de eigenaresse op valt. Ze maakt veel grapjes. Heel veel grapjes, waarvan sommige mijns inziens niet door de beugel kunnen, irriteren of zelfs schofferen. Ik ga niet in details treden, maar na een aantal lollig bedoelde maar eerder kleinerende opmerkingen was voor mij de maat vol en was de gezelligheid even ver te zoeken. Humor kan veel goed doen, maar je moet wel 'lezen' wat voor gast je tegenover je hebt en je daar aan aanpassen!
Bij het afrekenen bleken de 'drankjes van het huis' gewoon op de rekening te staan, maar werden deze wel na enige discussie er af gehaald.
Eten goed, voor de rest allemaal 'mwoah' en als ik op 'humoristische' manier beledigd wil worden dan ga ik wel naar een stand-up comedy theater.
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Op de verjaardag van onze zoon gegeten met groupon bon. Alles vers, keurig afgedekt, en vriendelijke bediening. Alles zag er schoon en verzorgt uit. Wij hebben er gewokt.
Rdvand .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Een uitgebreid buffet met ruime keuze uit vlees en groente.
De sushi en chinese gerechten waren ook bijzonder lekker.
Vriendelijk bediening

Tkoopman .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben hier gegeten n.a.v. de Grouponactie voor het wokbuffet.
Dit was een zéér uitgebreid buffet ; ruime keuze uit gerechten voor het wokken en de bakplaat.
Ook de "gewone"Chinese gerechten zijn heerlijk!
Een aanrader op een perfecte locatie; parkeren voor de deur.
De bediening was erg vriendelijk.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Lekker gegeten. bediening was super en sushi was lekker vers. Vrouw des huize was een vrolijke dame waardoor we een leuk avond uit waren.
Nonya55 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Door Groupon bij Lotus Sakura gekomen voor de All You Can Eat Sushi. Ontvangst was heel prettig met vriendelijk en behulpzaam personeel. Er werd keurig uitgelegd hoe het allemaal werkte en binnen de kortste keren hadden we ons drankje en de eerste ronde sushi. We hadden een niet zo enthousiaste sushi eter bij ons maar er staan zoveel niet-sushi gerechten op de All You Can Eat Sushi kaart, dat het helemaal geen probleem was. We hebben heerlijk gegeten. De sushi was lekker vers en van prima kwaliteit. Ook de niet-sushi hapjes waren verrukkelijk. Het verliep allemaal heel soepeltjes. Zodra we bijna klaar waren met een ronde, lag het lijstje om de volgende ronde te bestellen alweer klaar. Ook werden de drankjes iedere keer netjes verzorgd als de glazen bedreigden leeg te raken. Na de vele rondes sushi konden we ook nog naar het dessert buffet. Ook daar was de keuze fantastisch. Van schepijs, tot fruit, tot kleine gebakjes en softijs, het was allemaal even lekker. De bediening was uiterst vriendelijk. Al met al een fantastische avond, met fantastisch eten en hele goeie service. Wij gaan zeker terug. Kan dit restaurant ten zeerste aanbevelen.
Daan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Door Groupon bij dit all-you-can-eat-restaurant terecht gekomen. Erg goed restaurant, lekker eten. De bediening serveerde snel het soepje en sateetje wat voor het buffet kwam, misschien zelfs een beetje te snel achter elkaar. Het duurde soms wel lang voordat de vieze borden en glazen van tafel werden weggehaald. Decor was leuk, niet spectaculair. Toppunt was wel de mooie staat van het meubilair van het buffet.
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Met een groupon-bon toch weer bij Lotus terecht gekomen, alhoewel de vorige 3 bezoekjes niet echt geweldig waren. Maar voor 11 euro onbeperkt wokken, konden we toch proberen. Met een groep van 12 personen kwamen we achterin de zaak terecht. Er werd al snel soep geserveerd (vorig bezoek aan de wok moesten we heel lang wachten). Niet lang daarna kregen we saté en daarna konden we zelf langs de grill en wok. Er werd ook snel drinken gebracht, dus deze keer niks te klagen. De inrichting was veranderd, wat wel wat jammer was. Geen gezellige hoekjes meer, maar het was nu meer één grote zaal. Veel ongezelliger. De toetjes-afdeling was verbeterd, nu ook veel fruit. Ben toch blij dat we het geprobeerd hebben, want er is toch wel veel verbeterd.
Joppe S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Zeer goede sushi, veel keuze en echt vers! De bediening op zich was goed alleen verliep de communicatie met de keuken niet zo goed. Meerdere rondes gerechtjes besteld die op de kaart stonden die er helemaal niet waren. Toen we omdat we al die dingen niet gekregen hadden een 5de ronde wilden moesten we 5 euro per persoon bijbetalen! Wel echt een pluspunt dat we aan het einde nog langs een toetjesbuffet konden en dat de eigenaresse nog even de tijd nam om met ons te praten! Toen we de rekening kregen schrokken we wel even van de prijs van het drinken; 4,50 voor een wijntje en 4,25 voor een biertje! Al met al dus een redelijke ervaring
Alvaro P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Vol verwachting afgereisd naar Heerenveen om te genieten van de sushikunsten van Lotus Sakura. Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Het belooft een veelbelovende avond te worden. Echter, kan er vanaf het moment dat we van de sushi trachten te genieten niet meer worden gesproken van een veelbelovende avond. De eerste ronde kostte de keuken al een goed half uur om onze sushi aan ons te serveren. De tweede ronde spande de kroon, waarbij we na vijftig minuten wachten nog niet van onze sushi genoten. Het eten was goed. De service was een goede 1 waard voor de ontvangst. Ons zien ze niet weer terug.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Heerlijke verse sushi gehad, komen hier zeker weer. De ontvangst is vriendelijk, bediening goed. Alles keurig verzorgd. Tot een volgende keer!