Lotus Garden

Meer informatie over restaurant Lotus Garden

Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
35 jaar geleden hier voor het laatst geweest...ik woonde toen in Zoetermeer
Wat ongelofelijk leuk hier weer te komen! er zit een andere eigenaar in dan destijds een uitermate vriendelijke ontvangst zeer hartelijk!
Wij hadden gerechten met kip en biefstuk en ook vegetarisch alles was meer dan heerlijk
De tofu was lekker vers de groenten knapperig De kip en het vlees mooi van structuur en het was puur dus zonder toevoegingen .
Kortom echt weer om terug te komen!
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Lotus Garden zit gevestigd in het sombere winkelcentrum van Meerzicht, maar des te sfeervoller was het binnen in het restaurant. Authentieke uitstraling, netjes verzorgd en Chinese rustgevende muziek op de achtergrond. Vriendelijke en goed Nederlands sprekende bediening. We kozen allebei een "Tipaan"-gerecht; eentje met ossenhaas en de ander met babi pangang. Allebei smaakten prima, het enige jammere vonden we dat het vlees niet aan tafel werd geflambeerd, alleen de saus werd er overheen gegoten. Fijn dat het geen probleem was om extra knoflook toe te voegen bij de zwarte bonensaus. En de cola werd netjes in het originele flesje met glas op tafel geserveerd. Als afsluiter hadden we een koffie en espresso genomen, die smaakten ook prima, heb weleens anders meegemaakt bij de Chinees. De toiletten waren schoon, wel wat gedateerd. Prijs/kwaliteit klopte helemaal, we komen zeker nog een keer terug!
Eric N.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Ontvangst was vriendelijk. De tafel was al helemaal opgetuigd. Eten bij Lotus Garden is gewoon uitstekend. Zeer diverse menukaart. Heerlijk sissende tipan-gerechten. Ouderwetse klassieke fou-yong-hai gerechten. De sausen waren mild. De chinese tomatensoep heerlijk mild zoet-achtig van smaak en goed gevuld met kip. De pisang goreng bestond uit 4 (!) stukken ruim besprenkeld met honing. De service was uitstekend, elke keer werd vriendelijk gevraagd of de drankjes aangevuld moesten worden. Extra ijsklontjes werden gebracht en als afsluiting kreeg mijn jarige moeder een echt mooie aardewerken beker vergezeld met een zakje droge chinese thee. De decor was niet echt uitbundig maar dat was ook niet de reden dat ik daar kom. Het eten was gewoon zeer goed. Ik kom natuurlijk vaker terug !
Adinda J.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Erg vaak gegeten met gezin hier. Komt in eerste instantie eenvoudig over maar heeft een uitgebreid aanbod. Hele lekkere gerechten, waanzinnig veel keus. De bediening is altijd vriendelijk en gastvrij. De prijzen zijn laag en de porties groot. Wat overblijft krijg je uiteraard netjes mee. We komen hier graag; blijft altijd een leuke ervaring!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Onze buurtchinees waar ik ooit in een ver verleden ben geweest, maar al heel lang niet meer afgehaald. Onderweg naar de supermarkt toch weer ff binnengewipt, omdat ik ineens trek kreeg in een soepje. Ging voor de soep van het huis 'Soep Lotus Garden', voor 4 euro een smaakvolle heldere soep met 2 grote garnalen, 2 stukjes inktvis en 2 stukjes visfilet. Beviel prima, dus binnenkort toch weer een keertje wat meer bestellen of misschien zelfs ter plekke wat eten.
Johanus .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
afgelopen vrijdag hebben we twee maand menu`s besteld via de telefoon, na een uurtje was het af te halen, bami sate pindasaus vlees gerecht twee kip gerechten mini loempia`s kregen er nog een zak stukjes kroepoek van de zaak bij was druk afgelopen vrijdag bij de afhaal balie hal zat vol met wachtende mensen op hun bestelling betekend wel dat het eten goed is en dat men graag terug komt wij komen zeker terug we hebben met elkaar lekker gegeten

groetjes birgitta en johanus