Lotus Corner

De Lindeboom 18 3641 EX Mijdrecht Nederland Kaart

Over restaurant Lotus Corner

Eten op traditionele manier

De lotus (bloem) symboliseert de oorsprong van alles wat is. Bij de Lotus Corner in Mijdrecht is er een all you can eat concept, en als je op de traditionele manier wil eten, kies je uit één van de verschillende oosterse gerechten op de kaart. De gecertifcieerde gastheer adviseert je graag! Laat je bedienen in dit restaurantje versierd met gekleurde ballonnen of kies voor bezorgen, afhalen of catering.

Meer informatie over restaurant Lotus Corner

6,6
Erg duur
Eva N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Het was een verrassing voor ons dat het restaurant veranderd was in een all-you-can-eat. De laatste keer dat wij er eten (gehaald) hadden, was het nog een "gewoon" Chinees restaurant.
De inrichting is ruim, maar karig. Het volstaat natuurlijk (tafels en stoelen enzo), maar voor een sfeervol avondje hoef je niet hier naar toe te komen. Nou is dat zelden in een all-you-can-eat restaurant zo, dus dat kan ze niet kwalijk genomen worden.

Er moet gezegd worden, dat we deze avond wel hartelijk gelachen hebben.. eigenlijk om de triestheid van de staat van het eten. Het buffet heeft een zeer beperkte, afgezaagde en zichtbaar -niet vers- assortiment (vooral de gefrituurde verzameling hapjes). De sushi (ja dom dom moet je ook nooit nemen in zo'n restaurant) was taai en niet lekker. De verschillende gerechten waren ook zeer vreemd georganiseerd (de toetjes náást de sushi bv.).

In van die warm-houd pannen stonden verschillende curry-achtige gerechten.
Toen mijn vriend aan de (overigens zeer vriendelijke) serveerster vroeg wat voor soort gerecht er in 1 van die pannen zat, noemde ze het babi pangang (terwijl het daar in de verste verte niet op leek). Hij zei dat het niet klopte en vroeg of er iemand was die wel wist wat er in de pan zat. Er werd een andere ober bij gehaald. Die keek in de pan en wist helaas ook niet met welk mysterieus gerecht we te maken hadden. Mijn vriend hoopte dat het rendang zou zijn, maar ze wisten beiden wel te melden dat dát het niet was. De kok werd erbij gehaald. Die zei ook dat het babi pangang was. Mijn vriend zei dat babi pangang over het algemeen een andere kleur had.. en er ook niet uit zag als rundvlees. "Oh! Is het rundvlees?? Dán is het curry!!" riep de kok.
Ahummm.... ???

Pas op het laatst ontdekten we dat er naast de mogelijkheid om te wokken, ook een teppanyaki plaat was waar je naar hartelust eten kon laten klaarmaken. Hier valt over het algemeen weinig aan te verprutsen en dit maakte het op het eind toch nog een beetje goed.

Eigenlijk waren we van plan om de hele avond lachend weg te wimpelen als een fiasco dat niet voor herhaling vatbaar was, maar toen ik er achter kwam hoe ontstellend hoog de rekening was, besloot ik alsnog om een recensie te schrijven. In dit restaurant krijg je absoluut geen waar voor je geld. De prijs/kwaliteitsverhouding is mijlenver te zoeken. En zelfs als het goedkoper was, zou ik je eigenlijk alsnog aanraden om ergens anders te gaan eten. Behalve natuurlijk als je mega-fan van tepanyaki bent.
Amerika .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat jammer net 3 grote loempia's opgehaald maken we het doosje open is de loempia niet meer wat het geweest is.
Deze nieuwe style komt niet ten goede van de kwaliteit.
De dikke donkere korst die heeft helaas plaats gemaakt voor een flinter dun jasje om de taugé heen, deze is tevens erg vet.
Kortom je eet nu echt alleen taugé.
Helaas is dit niet de eerste x
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Indische rijsttafel voor 2 personen +loempia + kippensoep en tomatensoep afgehaald.
Kwaliteit holt achteruit, loempia was 99,9% taugé en met een baggervet zwart omhulsel. Gewoon bah!! Indische rijsttafel ook een bijzonder vette bedoening, rundvlees ging wel, maar babi pangang zwaar onder de maat. Rest van de gerechten ook onvoldoende. Jammer, wat eens een goede tent was is afgegleden naar een bedenkelijk niveau. Ik ga mij heil na enkele teleurstellingen nu echt ergens anders zoeken.