Lotus Beuningen

Hadrianussingel 42 6642 AJ Beuningen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Lotus Beuningen

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
Voordelig
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Eens een Wok geprobeerd. Voor de all-in som van 30 euro een zeer ruime wok mogen aantreffen die bijzonder ingericht was door de ronde ruimte. Ondanks dat het redelijk massaal was blijft het dan toch intiem. Het aanbod was prima. Veel vlees en vis mogelijkheden maar ook oesters, kaasplankjes en diverse soorten ham. Jammer dat de pizza's uit kartonnen dozen (diepvries) kwamen maar ja... Het is wok geen pizzeria. er werd keurig volgens de hygiëne normen gewerkt Omdat we op tijd waren nergens lang hoeven te wachten. Dat werd later op de avond wel wat minder. Het te wokken of te bakken of te BBQ-en materiaal zag er doorgaans vers uit en werd goed bijgehouden. Kortom. Geen enkele wanklank te melden. En als je er toch bent, bezoek gerust de toiletten en bewonder de design wasbak.
F. B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Hier met drie personen gebruik gemaakt van het wokbuffet, arrangement zonder drankjes.Achteraf hadden we hier een beetje spijt van, want de drankjes waren erg klein in verhouding tot wat je normaal krijgt. Een all-in arrangement zou neerkomen op 3,5 drankje p.p. , wel per tafel te bestellen. Als vooraf waren er garnalen cocktailtjes, verschillende sushi, saladebar en 3 soepen. Daarna kun je vlees/vis en groentes laten wokken of bakken. er was ruime keuze. De kwaliteit van het vlees was erg goed. Keus uit verschillende sausen bij de wok. Ook is er nog een kant en klaar buffet met gebakken banaan, loempiaatjes,inktvisringen en friet, handig met kinderen. Verder had dit buffet niet veel. Als nagerecht was er keuze uit allerhande kleine toetjes bakjes (o.a. Crème brûlée)en vers fruit, waaronder aardbeien. Ook is er een chocoladefontein , waarbij ook nog spekjes lagen.
Het decor van het restaurant is leuk, je zit in een halve cirkel om het wokgebeuren. Omdat je boven bent heb je vanaf de raamtafels mooi uitzicht. Reden waarom ik toch een laag punt geef voor het decor is de zeer slechte staat van de (dames) toiletten: loshangende en ontbrekende deurklinken waarbij je je afvraagt of je er nog wel uit kunt komen.Ook de handdoek automaat functioneerde niet.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Eenmalig hier gewokt en meerdere malen hier e.e.a. afgehaald. Het wokgedeelte is prima, maar niet bijzonderder dan anderen. Het is wel een van de betere afhaalrestaurants in de omgeving van Beuningen, vooral als je vegetarisch besteld, die wordt vaak dan nog vers gemaakt!
Marc_Davids .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Dit is een prima Chinees wokrestaurant. Qua keuze van gerechten is dit de ruimste in de regio die ik ken. Prijs is heel acceptabel. Daarom komen we hier regelmatig terug.
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Officieel is de naam van dit restaurant New Lotus. Het betreft een wokrestaurant. Je kan wokken maar ook grillen. Bij beiden zijn er diverse sauzen te kiezen. Vergeleken met andere wokrestaurants is de variatie van ingrediënten wat beperkt maar de kwaliteit is erg goed en de sauzen smaken geweldig. Jammer dat pittig niet echt pittig is maar verder prima. Ook veel keuze m.b.t. vers fruit en voor de liefhebbers is er ook een chocolade fontein. Wel soms erg druk waardoor je even moet wachten.
Het proberen waard.
Bob1971 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2014
Goed wokrestaurant met lekkere woksauzen. Vlotte en nette bediening. Uitgebreid dessertbuffet. Prettig is dat het buffet en het wokgedeelte is afgescheiden van de tafeltjes.
Jan_1972 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2013
Wij hebben gisteren bij lotus gedineerd, het was een woord verrukelijk.goede prijs kwalitijd verhouding vlotte service {ALL-IN MENU} dranken op tijd {zelf te bepalen door middel van kooker sijsteem}.