Lotti's Bar, Grill and Restaurant

Erg duur
Lang
Lenny B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
8 oktober had ik hier gegeten met een groep van 5 vrienden. Reserveren was echter al een issue. Wegens omstandigheden waren we wat verlaat, maar een uurtje verzetten van de reservering was niet mogelijk volgens de nogal agressieve Engelstalige man aan de telefoon. (Cancellen en een nieuwe reservering onder een andere naam lukte daarentegen wel).
De locatie is erg mooi maar toen de bestelde biertjes pas na 30 minuten kwamen, was de toon voor de rest van de avond al redelijk gezet. Trage en chaotische bediening die als een soort muppets rondrennen. Geen overzicht, veel te dure gerechten (prijs/kwaliteit was om te huilen), en ook de overige (voor)gerechten waren eigenlijk een fractie waard van waarvoor ze verkocht werden. (denk aan een vleesplankje met drie lullige plakjes leverworst en wat ham). De Hamburger was qua smaak ok, maar voor dat geld krijg je bij Burgermeester of elke andere hamburgertent twee of drie kwalitatief betere burgers. Er was wel een pluspuntje, Het chocoladedessert was formidabel, qua portie en uitvoering. Al met al, ik kom er niet meer voor het eten, maar als je gaat, ga dan alleen voor de borrel en de desserts, en zeker niet voor de bediening en de keuken.
Martijn_van_Diepen .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Afgelopen weekend met een aantal vrienden bij Lottis gegeten. Een beetje aarzeling nadat we de reviews hier hadden gelezen maar het is gewoon super daar! De keuken is sterk verbeterd met een nieuwe crew, vooraf een salade en vervolgens een heerlijke scholfilet gegeten. Verse vis proef je gewoon en wat we nogal eens bij andere restaurants merken dat de vis droog is, is het hier goed qua structuur en smaak. De Rib eye was ook fantastisch, medium rare met een smakelijke jus en broccoli als bijgerecht. De bediening was erg vriendelijk en had kennis van wijn en gerechten. De veelal internationale bediening wist ons enthousiast te maken om de goede keuken met prima wijnen te proberen. We komen zeker terug!
HANS V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Lunch in Hoxton Hotel op een mooie plek vlakbij de Westertoren.
Gezellig interieur, mooie patio.
De toast Porchetta was smerig met nare vetranden aan het varkensvlees. De toast Ox Cheek was ook smakeloos.
Mijn andere vriend nam een Caesar Salad. Daar kun je niet veel aan verpesten, maar de drie mini-stukjes waren ook al meer vet dan kipvlees. Gemiddeld 9 euro voor deze hapjes is niet echt duur, maar in dit geval wel.
De ober vroeg of het gesmaakt had? Een retorische vraag, want we hadden bijna niets gegeten.
Jammer van zo'n mooie locatie.
Veermeijer .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De ambience is er goed, echter het eten stukken minder. De voorgerechten waren erg schraal en zagen er daarnaast ook nog eens niet mooi uit. Het was prima, maar thuis zou ik het vele malen beter maken. Ik had bijvoorbeeld biet/avocado en dat was het dan dus ook. Zeer slecht.
JaneAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Al 12 jaar woon ik in Amsterdam en heb nog nooit zo een slechte restaurant ervaring gehad betreft eten. We zijn hier met z'n 5en gaan lunchen en elk gerecht was meer dan teleurstellend, schaamtevol! De hamburger was een klef casino broodje met een stukje vlees, kaas en ui, ik heb nog nooit in mijn leven zo een karige smaakloze hamburger gegeten. De groene salade was een berg babyspinazie met wat sesamsaad, that's it! Het was eten verschrikkelijk en met die prijzen totaal niet in balans! Ik heb zelfs speciaal een Iens account aangemaakt om dit te kunnen delen met iedereen.
Fenneke E.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Een poosje geleden (vorige eeuw) heb ik 8 jaar in dit mooie pand gewerkt, dus hoe speciaal was het dat ik hier mee naartoe werd genomen door mijn gezin toen ik 50 werd afgelopen jaar. The place to be!... Ondanks diverse meldingen over deze feiten werd hier niets mee gedaan, zelfs niet toen mijn kids wat teleurgesteld melding gingen doen. Hun teleurstelling was groot. Eten was prima, maar niets bijzonders.

Niet alleen mijn man heb ik hier destijds leren kennen maar ook mijn beste vriendin. Wij hadden een eetafspraak en waar wilde zij graag naartoe?... Ik had mijn bedenkingen, maar vooruit. Het decor is geweldig (wát een mooie plek is het toch geworden), maar het eten en de service...Het voorgerecht was een kwart van een krop ijsbergsla met daarover blauwe kaas gepleurd, de hamburger was lauw en klef (alsof deze al een poos onder de lamp stond) en het dessert was één grote rommel in een glazen bakje :-(( De F&B manager liep rond, maar nam niet 1 x de lege borden mee, waarmee hij een slecht voorbeeld aan zijn personeel geeft. We hebben 3 x met lege borden voor onze neus gezeten tot de volgende gang kwam. Ik vind het een blamage dat een hotel met deze potentie zijn restaurant op deze manier runt. Nu hip, hot & happening misschien, maar er zijn echt veel leukere zaken in de stad! Voor ons nooit meer.
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Het ziet er gezellig en trendy uit. Daar is dan ook alles mee gezegd. Blijf bij het drinken van een kop koffie maar waag je vooral niet aan het eten. De prijs kwaliteitsverhouding is slecht. We begonnen met een caesersalad, die een dergelijke naam niet verdiende. Een kale salade, die in niets op een gemiddelde caeser salade leek en ook nog erg veel saus had. Om de honger toch nog te stillen een dagsoep besteld. Bloemkoolsoep. De kok had hem zeker zelf niet geproefd, hij was vergeten er bouillon en zout of iets van smaak aan toe te voegen. Niet voor herhaling vatbaar, absolute afrader wanneer je iets wilt eten.
Ans L.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gezellig geborreld en daarom besloten om ook te blijven eten....helaas!
Scampi's voor 13 euro waren 6 gehalveerde en daardoor erg droge scampi's met een smakeloze smurrie van veel teveel hete kruiden, hierbij een bekertje patat voor 5 euro.
Geklaagd omdat het niet te eten was, maar hierop geen enkele reactie...
De pasta lobster was een klein hoopje spaghetti met een beetje pulp daar doorheen .
Geen garnituur, niks! En dat voor de lieve somma van 20 euri!
Dit heeft niets met gastvrijheid te maken. De onverschillige bediening en duur (niet-te-eten) eten. Dit is niks anders dan geldmakerij !
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Na het lezen van alle negatieve recenties gingen wij hier met enige vrees naar toe. Maar dit bleek ongegrond. Prima eten, niet hoogstaand maar goede prijs/kwaliteit verhouding. De service was uitstekend. Emad was keurig, steeds op tijd met de wijn, netjes en aardig. Niks op aan te merken. En de ambiance is fenomenaal. Wat een prachtige zaak! Internationale reuring. Aanrader.
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
De entourage bij binnenkomst zorgde voor een goede eerste indruk VO! Het eten daar in tegen was saai en doorsnee. Bediening draaide systeemloos maar was wel aangenaam.
Lekkerz B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Tja, dit is weer zo'n plek waar tout arrogant Amsterdam graag zijn of haar neus laat zien. De locatie is helemaal perfect en de inrichting klopt, alleen is daar veel meer van te genieten als alle narcisten thuis waren gebleven. Onder het genot van werkelijk twee heerlijke drankjes (Aloe Vera en de Rhubarbarian) en wat prima kleine hapjes hebben we ons toch weer moeten verbazen over de knullige service (zo bleef alle rommel van gasten die eerder aan onze tafel zaten zeker een uur staan en werden de drankjes gewoon over de hoofden van onze gasten op tafel gezet, ze moesten letterlijk meebakken om geen ellebogen in het gezicht te krijgen), maar meer nog over het ongelooflijk aantal zelfbenoemde half-goden dat daar rondloopt. Dat maakt het decor toch een heel stuk minder. Advies: drankjes bestellen in een to go beker.
Joris V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Genoten, ontvangst in de lounge is super, goede drank kaart. Het eten was lekker, de sfeer is super, al met al heerlijk genoten.
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Voor een korte lunch in Hoxton. Super internationale fijne sfeer. Steak Tartare was erg goed. Prachtige en mooie ambiance! Echt een aanrader als je tegen deze drukte aan kunt.
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Met 4 personen gegeten. Eten beneden niveau waarvan de soep het aller slechtst... Drankjes gingen verkeerd, bediening die je niet begrijpt, totaal niet servicegericht. Niet vragen voor nieuw drankje, tafel vol laten staan met lege glazen, niet vragen hoe het eten was bij uithalen en einde vd avond bij de rekening niet vragen of alles naar wens was... Je moet daarnaast ongeveer op de tafel gaan staan dansen om hun aandacht te krijgen... Hopelijk stellen ze snel een goede manager aan en mensen die kunnen koken. Leuke tent met potentie, mits er iets gaat veranderen.
Cole .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Met 30 collega's borrel en diner gehad. Van te voren goede afspraken gemaakt. Alles klopte: goede service, heerlijk eten en mooie locatie en sfeer. Van de bar, naar het restaurant tot koffie & thee boven. Echt genoten de hele avond.
Audrey B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Wat ontzettend jammer zeg. Misschien moeten ze de gehele keukenbrigade eens optrommelen en uitleggen dat de mensen in het geheel niet tevreden zijn. Geen sandwiches voor de lunch want de gemiddelde (hotel)gast eet geen brood.... ??? vreemd. Hilarisch vond ik het nog wel dat bij de vraag naar de soep de hostess al aangaf dat het niet de beste soep was..... Jammer jammer jammer. Jongens pak het op, het is te treurig!
Job K.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgelopen zaterdag bij Lotti's gegeten met een aantal vrienden. Ik heb echt in tijden niet zo slecht eten gekregen. €24 voor een taaie steak met koude broccoli en bleke patat. Echt een aanfluiting. Voorgerecht was ook zeer simpel en totaal niet in verhouding met de prijzen. Op zich had ik het kunnen weten in een Engels restaurant. Voor een drankje een prima tent maar ga er zeker niet eten.
Robww .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het decor en de sfeer trekt het gemiddelde cijfer nog iets omhoog, maar het viel eigenlijk vies tegen. De gerechten waren niet matig (prijzen zijn voor Amsterdamse begrippen gelukkig ook niet bovengemiddeld, maar toch nog steeds prijzig). Maar je hoop zo erg dat het eten kan voldoen aan de verwachting die krijgt als je binnen stapt.
Daarnaast was de service wel passend bij het eten... Moeilijk om de aandacht te krijgen van de bediening, als ze als te zien waren. Al met al een teleurstellende ervaring.
Dat is toch jammer omdat ik al eens in het hotel geslapen had en goed+gezellig geborreld, maar mensen een goed en lekker diner voorschotelen is toch een vak apart blijkbaar. You've got your work cut out, Lotti's!
Cfood .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Lotti's? Daar zal ik niet meer zo gauw komen! 10 euro vragen voor een paar parten vleestomaten? Schande! Quinoa salade met broccoli, feta en mint? De quinoa was op een grote hoop op het bord gekwakt. De broccoli, feta en mint nergens te bekennen! Van de grill: Vegetables, halloumi? Tot 2 keer toe dit gerecht teruggestuurd naar de keuken. Met vegetables werd aan de ene kant een zwart geblakerde en aan de andere kant rauwe courgette bedoeld. De halloumi had zelfs nooit de gril aangeraakt. Kassa! 16 euro. De frieten bij de house steak waren al een paar keer gefrituurd in oude olie waardoor ze zwart en hard waren. Al met al absoluut geen aanrader. Maak van het restaurant maar een groter lounge gedeelte of neem een paar goeie koks aan die weten hoe ze moeten koken!
Annefloors .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Heerlijke avond gehad. Goed eten, niet top of the list maar daar zijn de prijzen ook naar... Voorgerecht - buratta, nu 2 keer gegeten - is erg goed al serveert de chef er soms een wat melig tomaatje bij... Hoofdgerechten zijn ook goed, garnituur moet worden bij besteld (hierdoor lopen de kosten wel op) maar voor kleine eters geen must. Service is erg goed. Weinig tenten die zo hippig zijn en aardige bediening aan je tafel laten komen; wijn en kraanwater wordt constant bijgevuld en onze tafeldame kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was. Lotti's komt lekker op stoom, heeft geweldig cocktaikmenu en goede wijnkaart en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik ga zeker terug!