Over het restaurant LOTS Helvoirt

Bij binnenkomst ziet u direct dat LOTS niet het standaard pannenkoekenrestaurant is dat u mogelijk had verwacht. Een frisse uitstraling met gebruik van natuurlijke materialen en een moderne en trendy inrichting, dat gelijk staat aan de gerechten die wij serveren.

Onze lunch- en dinerkaart zijn verrassend en worden regelmatig aangevuld met (regionale-)seizoensgerechten, zonder iets te kort te doen aan de tijdloze klassiekers. Fine food in onze naam staat voor alles behalve pannenkoeken. Dat wil zeggen een uitgebreide lunchkaart met een keur aan gebak, rijk belegd oerbrood, uitsmijters en salades of juist kleine bites voor bij de borrel. ’s Avonds kunt ook kiezen voor bijvoorbeeld een malse biefstuk, zacht gegaarde vis of een flink gestapelde hamburger. Bij alle LOTS Eigen Stijl gerechten kunt u de keuze maken tussen een pannenkoek of witte rijst, net waar u zin in heeft.

Meer informatie over restaurant LOTS Helvoirt

• Kom je met de auto?
    Aan de N65 afslag Helvoirt
  • : Aan de achterzijde van het restaurant vindt u onze parkeergelegenheid.

Dagelijks vanaf 12.00 uur. De keuken is tot 20.30 uur geopend.
Van 1 april tot 1 oktober zijn wij in de weekends geopend vanaf 10.00 uur.

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant LOTS Helvoirt

Ria V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Weer heerlijk gegeten in een heel mooi restaurant op een rustige donderdagavond! Wij gaan hier zeker vaker eten. En ga dit restaurant ook zeker ook aanbevelen.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Hele mooie zaak van binnen alleen jammer dat het eten matig tot slecht is. Was niet heel druk in het restaurant, broodje kruidenboter vooraf besteld wat ook doorgegeven was aan de keuken maar is nooit bij de tafel aangekomen. Duurde erg lang voordat we ons eten kregen. 1 heel vriendelijk personeelslid wat excuses aanbood voor het nooit gekregen stokbrood. Jammer dat personeel zelf de tafel niet in de gaten houd om te kijken of alles naar wens is, en dat terwijl er genoeg personeel is en niet veel klanten. Personeel laat bestek op de grond vallen en legt dat gewoon weer op tafel, vond ik niet erg gepast, Ander personeelslid was erg chagrijnig en verre van kindvriendelijk, pannenkoeken enorm vet, ze drijven haast van je bord. burger was prima maar niets aparts. al met al een negatieve ervaring, erg jammer voor zo'n mooie locatie.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Gisteren wezen eten in dit restaurant. Één gerecht was erg selcht de andere twee gelijksoortige matig. Dit aangeven bij het personeel, mijn vrouw heeft een ander gerecht besteld dat niet gerekend is. Echter deze bestelprocedure ging in het beginsel niet erg snel, na wederom reclameren werd het snel opgepakt. Het borreltje bij de koffie werd in een glas geschonken dat warm was omdat het direct uit de vaatwasser werd geserveerd. Ook dit bij afreken gemeld aan de mevrouw bij de bar, hier werd niet door haar op gerageerd, de rekening werd zonder communicatie gereed gemaakt. Door mij werd zij hierover op aangepoken, "haar reactie aan tafel heb ik toch al gezegd dat het vervelend was". Al met al een slecht ervaring die nog slechter door het personeel werd opgepakt. Erg jammer mede omdat wij een verjaardag van een van de fammillie leden kwamen vieren hetgeen bij de reservering overigens is aangeven. Wij zijn vaker bij dit restaurant geweest met veel betere ervaringen!!

Mvgr. Roel Verhees
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Weer heerlijk geluncht hier. We waren met vieren en aten een twaalfuurtje vlees, een met vis, varkenshaaspuntjes en roombrie. Mooie hoeveelheden waardoor je er weer tegen kunt. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Eten was van top kwalitiet en service was top. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goed restaurant.
P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
gezellig en goed gegeten met collega. De muziek zou iets minder luid mogen, zeker toen veel gasten al weg waren overheerste deze ons gesprek.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Prima restaurand. Correcte bediening. Prijs t.o.v. het gebodene zeer redelijk.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Leuk restaurant met een uitgebreide menukaart, mooie inrichting en een keimooi terras met ook nog vriendelijk personeel! Wat wil je nog meer.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Lekkere gerechten, de kreeftensoep was erg lekker. De porties waren niet te groot maar wel voldoende. Leuke en vlotte bediening. Mooi restaurant.
Berna V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
geweldig gezellige gelegenheid
gezellig zitten en lekker eten met vriendelijk personeel
Han V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima lunch hier genoten. Grote uitsmijter gehad die ik niet geheel op kon, zo veel brood, eieren, kroket en salade zat er bij. En goed warm en vers.
henry D.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Eten met zorg bereid , mooie omgeving zowel binnen als buiten en vriendelijk personeel.
netjes en moderne inrichting , daarom vrij uniek voor pannenkoek
Wim G.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We hebben lekker geluncht in een prettige ambiance. Soms waren de wachttijden wat lang maar was er vermaak voor onze 3-jarige medegast-
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Leuke tent met fijne bediening en lekker eten.
Naast pannenkoeken ook een ruim a.anbod in andere gerechten.
We gaan er nog zeker vaker komen!
Adriaan L.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Met vier volwassenen en twee kinderen gegeten op aanraden van mensen uit onze vriendenkring. Het eten was erbarmelijk slecht; pannenkoeken met zwarte randen, niet gaar van binnen en ontzettend vet. Een van ons had de thai curry pannenkoek en die heeft een slapeloze nacht op de wc doorgebracht.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
LEKKER GEZETEN EN LEKKER GEGETEN!! DE BEDIENING WAS TOP!!!
We zullen zeker nog een keer terugkomen.... verder geen op of aanmerkingen!
Niek B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Mooie inrichting
Goed terras, iets te hoog niveau van de geluidsinstallatie, geen last van de provinciale weg N65
Lekkere pannenkoeken, veel keus.
Betaalbare nagerechten
Ad van de G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
Lekkere pannenkoeken, waren wel erg hard gebakken.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2018
Gewoon erg goed.....
Gaby L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We eten hier regelmatig en het is altijd goed. De bediening erg vriendelijk en deskundig. De locatie is goed te bereiken en heeft eigen parkeergelegenheid aan de achterzijde. Bij mooi weer kan je ook prima buiten zitten. Voor ons is Lots een aanrader.